Jump to content
FUTURUM serwis pomp

REGENERACJA - pompy olejowe 2.0 TDI - naprawa, serwis, pomoc

Recommended Posts

 

27 minut temu, FUTURUM serwis pomp napisał:

Poprzedni właściciel przytarł motor,wymienił zabierak i tak udało się sprzedać samochód

A możesz coś więcej podać o tym aucie? VW, kod silnika, rocznik, przebieg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem że samochód z 2006r. Profilaktycznie miał być przerobiony napęd olejowy-ale co dalej to już zadecyduje właściciel z mechanikiem który opiekuje się autem.Przebieg ok 250 tyś

Share this post


Link to post
Share on other sites

A5 2010 rok 2.0 TDI CAHA, czy w tym silniku występuje problem z pompą oleju? na forach pisze że coś tam zmieniono w 2009 roku

pozdrawiam Konrad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przestroga przed "wciskiwaczami" na szybko tulejek.

Na allegro pojawiło się wielu regeneratorów z południa Polski, którzy kupują serwisowe zabieraki i wciskają nieprawidłowo tulejki.Obniżona cena prawie o połowę to zachęta do zakupu bijącego wałka.Czy jest sen generować koszty jak uszkodzi się moduł przez taki bubel?

Filmy musiałem skompresować bo za dużo zajmują-ale widać jak bije zabierak na lewo i prawo,napiera na pompę olejową wycierając korpus, którego później już nie uratujemy...

IMG_20190531_133532.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma to jak wymieniać co chwilę zabierak-więcej pieniędzy wydane na demontaż i montaż niż raz solidnie zrobić.3 razy wymieniany na nowy...Całkowity brak gniazda(nowy nie miał czego sie trzymać)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passat B6 2.0 TDI 140koni 16v kod silnika BKP, samochód z polskiego salonu ori przelot 200tys, zaglądać tam dla świętego spokoju czy można poczekać? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaglądanie jest całkowicie bez sensu. Żeby dokładnie sprawdzić trzeba zdjąć miskę i zdemontować napęd. To są konkretne koszty. Zamówić napęd u Tomka, wymienić, stary odesłać i zapomnieć o temacie. Samo wymienianie ołówka to jak wiadomo leczenie kiły rzeżączką ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka wielka prośba do Was jak i do Waszych mechaników-jeśli nie wiecie jak sprawdzić to słynne gniazdo i "imbus" to proszę wykonać telefon-wszystko powiem( wytłumaczę). Coraz częściej na szybko odkręcacie niepotrzebne graty przy module olejowym a później nie potraficie tego z głową poustawiać-Wy lub Wasi mechanicy...

Prawdziwy mechanik odpina od bloku i w całości przysyła do naprawy...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boże jakim cudem taki feler wyszedł z fabryki ? Przecież to jest jakiś absurd! Jestem mega zły na takie zachowanie koncernu VW przecież to powinno iść na akcje serwisową i to natychmiast bo większość tych auto to właśnie 2.0 tdi. Powiedzcie czy w moim będzie to samo , posiadam Passata b6 2.0tdi cr 140 km CBAB 2009 rok z grudnia model 2010r najechane 300tysiecy ten z nowsza kierownicą i środkiem podobnym do b7  . Niby u mnie jest jakaś pompa z łańcuchem czy to różnica ? Mechanik tam nie zaglądał ale z tego co mi kumpel gadał to właśnie w nim mam pompę na łańcuchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, dimateo1989 napisał:

ale z tego co mi kumpel gadał

Słuchając kumpla za daleko nie zajedziesz...:) Masz moduł na kołach zębatych-chyba że ktoś wypruł Ci wałki i wstawił pompę od 1.9( nie zalecane do nowszych samochodów). Teraz musisz udać sie z dowodem do serwisu i sprawdzą jaką masz długość zaberaka(jeśli 7,7- kontrola jego stanu,jeśli 10 cm-jeździsz do 500 tyś).Proste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś kiedyś pytał dlaczego nie można odkręcać koła pośredniego.. Odpowiedź jest prosta-aby nie stała się taka sytuacja jak na zdjęciu poniżej...

DSCN4214.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy