Krawcol82 Report post #21 Posted September 25, 2018 27 minut temu, FUTURUM serwis pomp napisał: Poprzedni właściciel przytarł motor,wymienił zabierak i tak udało się sprzedać samochód A możesz coś więcej podać o tym aucie? VW, kod silnika, rocznik, przebieg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #22 Posted September 25, 2018 Wiem że samochód z 2006r. Profilaktycznie miał być przerobiony napęd olejowy-ale co dalej to już zadecyduje właściciel z mechanikiem który opiekuje się autem.Przebieg ok 250 tyś Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #23 Posted November 19, 2018 Jeśli spełniliśmy Twoje oczekiwania w naprawie modułu olejowego polub nas na fb https://www.facebook.com/futurumserwispomp/ Dziękujemy Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #24 Posted March 2, 2019 Tak to jest jak kontrolka wali po oczach a my jedziemy dalej... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rufus110hp Report post #25 Posted March 27, 2019 A5 2010 rok 2.0 TDI CAHA, czy w tym silniku występuje problem z pompą oleju? na forach pisze że coś tam zmieniono w 2009 roku pozdrawiam Konrad Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #26 Posted March 29, 2019 Jaki przebieg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rufus110hp Report post #27 Posted March 29, 2019 (edited) 287 000 km Edited March 29, 2019 by Rufus110hp Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #28 Posted April 1, 2019 Jeździc do 500 tyś..później kontrola Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #29 Posted June 5, 2019 Przestroga przed "wciskiwaczami" na szybko tulejek. Na allegro pojawiło się wielu regeneratorów z południa Polski, którzy kupują serwisowe zabieraki i wciskają nieprawidłowo tulejki.Obniżona cena prawie o połowę to zachęta do zakupu bijącego wałka.Czy jest sen generować koszty jak uszkodzi się moduł przez taki bubel? Filmy musiałem skompresować bo za dużo zajmują-ale widać jak bije zabierak na lewo i prawo,napiera na pompę olejową wycierając korpus, którego później już nie uratujemy... VID_20190531_133351.mp4 VID_20190531_133420.mp4 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #30 Posted September 19, 2019 Nie ma to jak wymieniać co chwilę zabierak-więcej pieniędzy wydane na demontaż i montaż niż raz solidnie zrobić.3 razy wymieniany na nowy...Całkowity brak gniazda(nowy nie miał czego sie trzymać)... VID_20190918_155705.mp4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
WojtasTDI Report post #31 Posted September 29, 2019 Passat B6 2.0 TDI 140koni 16v kod silnika BKP, samochód z polskiego salonu ori przelot 200tys, zaglądać tam dla świętego spokoju czy można poczekać? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #32 Posted September 30, 2019 Witam. Każdy musi zdecydować według swojego uznania...Jedni robią 150 tyś inni 350 tyś na jednym zabieraku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The_Saint Report post #33 Posted September 30, 2019 Wojtek, dla świętego spokoju chyba jednak warto by zajrzeć jak to wygląda Quote Share this post Link to post Share on other sites
mkpol Report post #34 Posted September 30, 2019 Zaglądanie jest całkowicie bez sensu. Żeby dokładnie sprawdzić trzeba zdjąć miskę i zdemontować napęd. To są konkretne koszty. Zamówić napęd u Tomka, wymienić, stary odesłać i zapomnieć o temacie. Samo wymienianie ołówka to jak wiadomo leczenie kiły rzeżączką .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #35 Posted October 1, 2019 Taka wielka prośba do Was jak i do Waszych mechaników-jeśli nie wiecie jak sprawdzić to słynne gniazdo i "imbus" to proszę wykonać telefon-wszystko powiem( wytłumaczę). Coraz częściej na szybko odkręcacie niepotrzebne graty przy module olejowym a później nie potraficie tego z głową poustawiać-Wy lub Wasi mechanicy... Prawdziwy mechanik odpina od bloku i w całości przysyła do naprawy... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dimateo1989 Report post #36 Posted November 11, 2019 Boże jakim cudem taki feler wyszedł z fabryki ? Przecież to jest jakiś absurd! Jestem mega zły na takie zachowanie koncernu VW przecież to powinno iść na akcje serwisową i to natychmiast bo większość tych auto to właśnie 2.0 tdi. Powiedzcie czy w moim będzie to samo , posiadam Passata b6 2.0tdi cr 140 km CBAB 2009 rok z grudnia model 2010r najechane 300tysiecy ten z nowsza kierownicą i środkiem podobnym do b7 . Niby u mnie jest jakaś pompa z łańcuchem czy to różnica ? Mechanik tam nie zaglądał ale z tego co mi kumpel gadał to właśnie w nim mam pompę na łańcuchu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #37 Posted November 12, 2019 15 godzin temu, dimateo1989 napisał: ale z tego co mi kumpel gadał Słuchając kumpla za daleko nie zajedziesz...:) Masz moduł na kołach zębatych-chyba że ktoś wypruł Ci wałki i wstawił pompę od 1.9( nie zalecane do nowszych samochodów). Teraz musisz udać sie z dowodem do serwisu i sprawdzą jaką masz długość zaberaka(jeśli 7,7- kontrola jego stanu,jeśli 10 cm-jeździsz do 500 tyś).Proste? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #38 Posted December 11, 2019 "PROFESJONALNA" naprawa pod Warszawą ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #39 Posted December 30, 2019 Przestroga ciąg dalszy.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FUTURUM serwis pomp Report post #40 Posted February 17, 2020 Ktoś kiedyś pytał dlaczego nie można odkręcać koła pośredniego.. Odpowiedź jest prosta-aby nie stała się taka sytuacja jak na zdjęciu poniżej... Quote Share this post Link to post Share on other sites