Skocz do zawartości
FUTURUM serwis pomp

REGENERACJA - pompy olejowe 2.0 TDI - naprawa, serwis, pomoc

    Rekomendowane odpowiedzi

    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI

     

    Witamy na stronie firmy FUTURUM

    Świadczymy usługi w zakresie regeneracji pomp olejowych do samochodów wyprodukowanych pomiędzy 2004 r. a 2016 r. marki AUDI, VW, SKODA, SEAT z silnikiem 2.0 TDI 140 KM i 170 KM.

    JESTEŚ POSIADACZEM VW PASSAT B6,B7 2.0 TDI? WEJDŹ NA NASZ STRONĘ ABY NIE BYŁO ZA PÓŹNO

    WWW.FUTURUM.NET.PL

    tel: 501-235-580 (księgowość,zamawianie kuriera)

    lub

    tel: 509-174-141 (sprawy techniczne)

    jeśli zapaliła się czerwona kontrolka "oil pressure"-dzwoń-pomożemy!!!!!!

    4 LATA GWARANCJI NA PIŚMIE BEZ LIMITU KILOMETRÓW !!!

    POPRAWIAMY WADĘ FABRYCZNĄ PO INŻYNIERACH GRUPY VAG.

    Logo_Futurum.thumb.jpg.54783ffe96339ba8616de24492b86972.jpg

    pompa1.thumb.jpg.f600fcd8ff9e7caf6f81c011c06bcb9b.jpg

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    PRZECZYTAJ UWAŻNIE!

    JEŚLI ZAPALI CI SIĘ KONTROLKA OLEJU NA CZERWONO"OIL PRESSURE" NATYCHMIAST WYŁĄCZ SILNIK ABYŚ GO NIE ZATARŁ I URATOWAŁ TURBINĘ!!!

    PRZYCZYNĄ ZAPALENIA SIĘ KONTROLKI JEST WYTARTE GNIAZDO W WAŁKU BALANSOWYM ORAZ ZABIERAK, KTÓRY NAPĘDZA POMPĘ OLEJOWĄ.

    Nie pozwalaj mechanikowi odpalać,gazować,wykonywać jazdy próbnej !!!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 170KM DSG
    Rok prod: 2012

    Z doświadczenia dodam ze zapalenie się kontrolki oleju na czerwono "oil pressure" nie koniecznie musi oznaczać wytarte gniazdo i zabierak. Przyczyna może być też inna, np przetarty przewód instalacji elektrycznej silnika. Przewód od czujnika ciśnienia oleju. Wiec nie za każdym razem trzeba odkręcać miskę i rozbierać pompę oleju.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    Tak pamiętam

    Tylko ze wspomniałeś o ingerencji człowieka przy wymianie przodu lub nadkola...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
    Rok prod: 2006

    Firma godna polecenia - solidnie i zawsze na czas ;-)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    Kolejny moduł z pokruszonymi kołami zębatymi...brak słów na "mechaników"-z ogromną wiedzą motoryzacyjną.

    Odkręciłeś koło pośrednie?-zadzwoń-"nie gryziemy" i pomożemy w ustawieniu....

     

     

    DSCN2115.JPG

    Edytowane przez FUTURUM serwis pomp

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
    Rok prod: 2008

    Polecam, kontakt i pomoc bez problemu:D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: B7 2.0 TDI 170KM DSG
    Rok prod: 2012
    Dnia 19.10.2017 o 08:02, FUTURUM serwis pomp napisał:

    Tak pamiętam

    Tylko ze wspomniałeś o ingerencji człowieka przy wymianie przodu lub nadkola...

    Chyba musiales mnie z kims pomylic.

    Przecieraja sie przewody wiazki silnika ktora idzie od lewej podłużnicy do bloku silnika. Przewody luzem włożone w plastikową harmonijkę i tam sie ocierają o karby gdzie ulegaja uszkodzeniu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: CC 2.0 TDI 177KM DSG
    Rok prod: 2012

    CBAB 2008 rok, DSG 210kkm nalotu

    Podziękowania dla Tomka, za szybką wysyłkę i profesjonalnie przygotowany napęd. Mój jak widać był już na ostatnich nogach :)

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    W związku z dużą ilością zapytań typu:"jaki ja mam zabierak;czy mój zabierak jest już poprawiony;od kiedy był montowany zabierak...."prosimy zadzwonić lub udać się do serwisu z vinem swojego samochodu.Nasza praca nie polega na ciągłym siedzeniu przy komputerze-prosimy o zrozumienie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    Jeśli zostawiacie auto w zaufanym warsztacie lub w nieznanym (nagły przypadek) to proszę przypilnować mechanika(pomocnika mechanika) aby choć troszkę pomyśleli. Dotyczy pakowania-zabezpieczenia części do wysyłki(naprawy).Większość warsztatów regeneruje części po całym kraju(turbiny,przekładnie,skrzynie itd). Pokazuję zdjęcie jak nie należy tego robić.

    Tak wygląda moduł który przyszedł do nas firmą kurierską.20180221_124613.thumb.jpg.919cb3e025e8c148ae4a3b46c4a79fd5.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    5a9917f8803fa_opikizacuszka.thumb.jpg.88dd894c9da45246e13806e47b2ea1a3.jpg

    Zużyty wirnik pompy olejowej napędzanej łańcuszkiem 2004-2005r-smok przepuścił wycierające się ogniwa.Jeśli słychać metaliczny dzwięk to znaczy że : pękł napinacz,wyciągnął sie łańcuch,zużyciu uległy zębatki(na wałe,na module)...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2005

    PRZESTROGA przed "wciskaczami" tulejek, które potrafią obrócić się w rozwierconym wałku....

    wałek tulejka.jpg

    Edytowane przez FUTURUM serwis pomp

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności