BARON2012 Zgłoś #1 Napisano 7 Października 2017 MAM PYTANIE CZY W KAZDEJ B6 JEST POMPA OLEJU Z RYSIKIEM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #2 Napisano 7 Października 2017 W każdym, który ma 2.0 TDI lub 2.0 FSI, lub 2.0 TFSI na pasku rozrządu. Przy okazji - nie piszmy wszystkiego wielkimi literami 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BARON2012 Zgłoś #3 Napisano 8 Października 2017 Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Mam jeszcze pytanie czy jest możliwa wymiana pompy z rysikiem na pompę zwykła olejowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #4 Napisano 9 Października 2017 Jest, wystarczy przeszukać forum. Proszę: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deliryk Zgłoś #5 Napisano 7 Stycznia 2018 Witam. Podepne się pod temat i zapytam czy po nr VIN można sprawdzić jaki napęd pompy oleju jest w moim B6 2.0 TDI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #6 Napisano 7 Stycznia 2018 57 minut temu, deliryk napisał: Witam. Podepne się pod temat i zapytam czy po nr VIN można sprawdzić jaki napęd pompy oleju jest w moim B6 2.0 TDI? Sądząc po roczniku auta z opisu to masz napęd łańcuchem i oczywiście wspomniany wyżej "rysik". Oczywiście jeśli ktoś już nie poprawił geniuszy z VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deliryk Zgłoś #7 Napisano 7 Stycznia 2018 Z tego co czytam na Naszym Forum to napęd łańcuchowy jeśli kończy żywot zaczyna "chrobotać" tzn słychać go, z kolei oparta na kołach zębatych po cichu zabija silnik. Jestem laikiem dlatego proszę o wyrozumiałość. P.S. Dalej pytanie jaki napęd pompy oleju jest mniej kłopotliwy w obsłudze? Czy jesli bym się decydował na jego sprawdzenie to dobrze byłoby przy wymianie rozrządu wymienić taki zestaw http://allegro.pl/pompa-oleju-zestaw-2-0-tdi-03g115124d-audi-vw-i6822705076.html oraz wałek jeśli jest wyrobiony i mieć spokój na "parędziesiąt tyś km"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSenseix Zgłoś #8 Napisano 7 Stycznia 2018 Kolego, Po vin możesz sprawdzić, lecz jak kolega melo już napisał - ktoś mógł poprawić fabrykę. Nic nie da zmiana "rysika, imbusa' zabieraka" jeśli w wałku balansującym masz wyrobione gniazdo. Niektórzy użytkownicy audi, vw wymieniają napęd pompy na taki z silnika 1.9tdi a to wiąże się z kosztem rzędu 1600-2000zł. Czy na łańcuchu czy na kołach zębatych - jeśli padnie to zdążysz usłyszeć jedynie gong na zegarach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deliryk Zgłoś #9 Napisano 7 Stycznia 2018 A mógłby mi któryś z Kolegów sprawdzić po nr VIN jaka pompa oleju fabrycznie siedziała (siedzi) w moim B6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10 Napisano 7 Stycznia 2018 32 minuty temu, deliryk napisał: A mógłby mi któryś z Kolegów sprawdzić po nr VIN jaka pompa oleju fabrycznie siedziała (siedzi) w moim B6? Po nr vin to sam sobie możesz sprawdzić dzwoniąc do ASO. Obstawiam naped na łańcuchu. Kolega ma b6 z 2007 z lutego i naped na łańcuchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deliryk Zgłoś #11 Napisano 7 Stycznia 2018 Myślałem że ASO robi problemy i przez telefon nie podaje żadnych danych stąd moje pytanie o sprawdzenie po VIN na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #12 Napisano 7 Stycznia 2018 (edytowane) Śmiało dzwoń lub jedź osobiście z dowodem. Mi jeszcze się nigdy nie przytrafiło zeby odmówili tej informacji a kilka razy w tej sprawie dzwoniłem. Edytowane 7 Stycznia 2018 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deliryk Zgłoś #13 Napisano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Pewnie i tak przy wymianie rozrządu będę musiał zajrzeć do tej pompy oleju i sprawdzić stan tego rysika i na pewno wymienie dla świętego spokoju to ustrojstwo razem z tym wałkiem jeśli będzie wyrobiony. Kolego 77Marek tak jak proponowałeś skontaktowałem się z ASO i dali mi odp: "Według programu do typowania części zamiennych jest to napęd na kołach zębatych , jednak czasami zdarza się że się to nie pokrywa z rzeczywistością" czyli jak pisałem wyżej, trzeba sprawdzić i tyle. Edytowane 8 Stycznia 2018 przez deliryk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #14 Napisano 8 Stycznia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, deliryk napisał: Pewnie i tak przy wymianie rozrządu będę musiał zajrzeć do tej pompy oleju i sprawdzić stan tego rysika i na pewno wymienie dla świętego spokoju to ustrojstwo razem z tym wałkiem jeśli będzie wyrobiony. Kolego 77Marek tak jak proponowałeś skontaktowałem się z ASO i dali mi odp: "Według programu do typowania części zamiennych jest to napęd na kołach zębatych , jednak czasami zdarza się że się to nie pokrywa z rzeczywistością" czyli jak pisałem wyżej, trzeba sprawdzić i tyle. Edytowane 6 minut temu przez deliryk Tu masz wszystkie odpowiedzi w tym temacie, trochę obszerny ale warto poczytać, Edytowane 8 Stycznia 2018 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #15 Napisano 9 Stycznia 2018 Dnia 7.10.2017 o 23:12, radekrp90 napisał: W każdym, który ma 2.0 TDI lub 2.0 FSI, lub 2.0 TFSI na pasku rozrządu. Przy okazji - nie piszmy wszystkiego wielkimi literami Benzyny nie mają "rysika" tylko Diesle.W modułach benzynowych wyciąga sie łańcuszek, który uszkadza zębatkę oraz wyciera się obudowa czyli korpus(wałki posiadają luz na panewkach przez które ucieka ciśnienie). Dnia 7.01.2018 o 21:59, 77Marek napisał: Kolega ma b6 z 2007 z lutego i naped na łańcuchu. Łańcuszek stosowany był do listopada 2005r. Następnie koła zębate do 2016r-musiał ktoś robić przekładkę silnika.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #16 Napisano 9 Stycznia 2018 4 godziny temu, FUTURUM serwis pomp napisał: Benzyny nie mają "rysika" tylko Diesle.W modułach benzynowych wyciąga sie łańcuszek, który uszkadza zębatkę oraz wyciera się obudowa czyli korpus(wałki posiadają luz na panewkach przez które ucieka ciśnienie). Wiem, że pompa oleju jest w jednym korpusie ale myślałem, że tam też stosowano ten dziwaczny rodzaj napędu. Tym bardziej dziwi dlaczego w TDI poskąpiono takiego rozwiązania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach