Skocz do zawartości
Łysy

Co to za część - nie wiesz tu spytaj.

Rekomendowane odpowiedzi

rolka napinacza paska wieloklinowego - kosz około 70 zeta. Można wymienić samą rolkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest to napinacz paska wielorowkowego. Można wymienić samą rolkę ale nie polecam.

 

 

a czemu nie jest to polecane?

 

---------- Post added at 10:51 ---------- Previous post was at 10:51 ----------

 

Jak kolega wyżej napisał- można tylko rolkę zmienić, ale lepiej jest wymienić kompletny napinacz. Numer części 028 903 315M.

 

 

a to jest kolego numer rolki z napinaczem czy samej rolki?

 

---------- Post added at 11:02 ---------- Previous post was at 10:51 ----------

 

a co koledzy powiecie na takie rozwiązanie: http://moto.allegro.pl/napinacz-paska-wieloklinowego-a4-a6-passat-1-9-tdi-i1305058363.html

 

bo jest tez takie coś

 

http://moto.allegro.pl/napinacz-paska-micro-vw-passat-audi-a4-a6-1-9-tdi-i1295379335.html

 

rozumiem ze to o to dokładnie chodzi, różnica w cenie jest spora?

 

Dodam koledzy jeszcze tylko że po zrzuceniu paska rolka szumi na 100% i tak niby grzechocze jakby łożysko w niej poleciało i teraz zastanawiam się jakie rozwiązanie obrać?

Edytowane przez czarnuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czemu nie jest to polecane?

Dlatego, że pisałeś, że rolka zaczyna Ci podcinać pasek wielorowkowy. Tak się dzieje kiedy napinacz jest już zużyty i wtedy jego rolka jest przekoszona.

a to jest kolego numer rolki z napinaczem czy samej rolki?

Numer całego napinacza z rolką.

Nie polecam tanich zamienników typu Hans Pries. Ruville to minimum (i optimum zarazem :-) ), bo w pudełku pewnie będzie oryginał z zeszlifowanym znaczkiem i numerem VW/Audi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlatego, że pisałeś, że rolka zaczyna Ci podcinać pasek wielorowkowy. Tak się dzieje kiedy napinacz jest już zużyty i wtedy jego rolka jest przekoszona.

 

Numer całego napinacza z rolką.

Nie polecam tanich zamienników typu Hans Pries. Ruville to minimum (i optimum zarazem :-) ), bo w pudełku pewnie będzie oryginał z zeszlifowanym znaczkiem i numerem VW/Audi.

 

Sadzisz że ten hans pries może się rozsypać.

Wiem ze może to nie bedzie miarodajne ale rozmawiałem z goście co to sprzedaje i powiedział że na ponad 100 kupionych jeden zwrot był.

 

Zdaję sobie sprawę że może chodzić a może się wysypać też zresztą jak wszystko - nawet oryginały czasami mogą się popsuć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym generalnie konstrukcja tego napinacza jest taka, że jest on podatny na zużycie. Niedawno zmianiałem rozrząd i po kilku dniach coś mi zaczęło szemrać z okolic tej rolki. Mechanik robiący rozrząd powiedział, że napinacz miał lekki luz. Zdecydowałem się go wymienić w całości. Potem jednak pomyślałem, że rolką trochę pasek podszarpywał i dokupiłem jeszcze tak na wszelki wypadek sprzęgiełko alternatora. I tu miałem farta! To sprzęgiełko już sią zacierało i ono było przyczyną tego szemrania. Co do napinacza - to rozpadł się mechanikowi. Okazało się, że amortyzator był pękniety. Pękniecie było stare i teraz przy demontażu złamał się. Ile tak jeździłem i kiedy byłaby awaria??? Lepiej to wszystko tam dokładnie obejrzyj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sprzęgiełko alternatora to jak sprawdzić i jaki ma nr oryginału?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a sprzęgiełko alternatora to jak sprawdzić i jaki ma nr oryginału?

TUTAJ jest wątek o nr części.

Temat tego wątku to "Co to za część?" Jak działa, szukaj na Forum...

Bez OffTopa proszę :nono

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, niestety nie mam zdjęcia.

Silnik 2,5TDI przed chłodnicą klimy jest metalowa rureczka, która wychodzi gdzieś z lewej strony z silnika idzie przed chłodnicą po czym zawraca i znowu wchodzi do silnika. Jest w niej ciecz przypominająca olej. Bardzo chciałbym wiedzieć co to za płyn z racji, że podczas wymianu większości przodu dość dużo się tego wylało. Jeśli nie wiecie o co chodzi mogę na jutro zrobić zdjęcie.

Pozdrawiam

 

edit: skrzynia manualna

Edytowane przez Sebastian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie, niestety nie mam zdjęcia.

Silnik 2,5TDI przed chłodnicą klimy jest metalowa rureczka, która wychodzi gdzieś z lewej strony z silnika idzie przed chłodnicą po czym zawraca i znowu wchodzi do silnika. Jest w niej ciecz przypominająca olej. Bardzo chciałbym wiedzieć co to za płyn z racji, że podczas wymianu większości przodu dość dużo się tego wylało. Jeśli nie wiecie o co chodzi mogę na jutro zrobić zdjęcie.

Pozdrawiam

 

edit: skrzynia manualna

 

Myślę że pytasz o nr 17 z fotki. Chłodnica płynu wspomagania kierownicy.

cqs1289084715e.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak!

Dzięki wielkie:)

Jutro będzie ciąg dalszy bo jeszcze nie wiem gdzie jedną wtyczkę wpiąć. Ale to za dużo tłumaczenia już jest, więc zdjęcia zrobię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury zewnętrznej. Nr części 8Z0 820 535.

 

czujniktemperaturyzewne.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziękował, teraz już tylko poczekam na resztę części, odzyskam dowód i znów będę się mógł cieszyć autkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, a może ktoś wie co to takiego? Było zamontowane z prawej strony silnika 1.9 115KM z 2000r. chyba koło kolektora ssącego

PICT0040.JPG

PICT0041.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy wie ktoś może czy do tego czujnika temperatury potrzebna jest jakaś uszczelka.

Założyłem go razem z zawleczką (nie ma jej na zdjęciu) i nadal przeciekało.

 

http://i51.tinypic.com/20suetf.jpg

 

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wie ktoś może czy do tego czujnika temperatury potrzebna jest jakaś uszczelka.

Założyłem go razem z zawleczką (nie ma jej na zdjęciu) i nadal przeciekało.

Potrzebny jest O-ring, numer OM N90316802 o wymiarach 19,6x3,65 mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VWitam...

Wymieniałem sobie ostatnio kable do tylnych głośników w mojej B4 i znalazłem takie coś. 9821d7aeb0523bb1m.jpg

87eda81c873d8a40m.jpg

 

Pracowałem ponad rok na szrocie i kilka B4 już rozebrałem... Ale z takim czymś jeszcze się nie spotkałem..

Sory za jakość fotek ale telefonem robiłem w ciemnym garażu..

Co to jest i do czego służy?

Z góry dzięki za wszelkie info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Foto kiepskie...

Nie jest to przypadkiem napinacz pasa bezpieczeństwa...?!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności