Skocz do zawartości

frankzane

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O frankzane

  • Urodziny 01.03.1966

Informacje osobiste

  • Imię
    jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kowalski

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podmiana n75 z n18 nie przyniosły rezultatu. Po rozebraniu okazało się że są widoczne wytarcia powierzni po której chodziły kierowniczki. Papier wodny załatwił sprawę. Auto hula i zbiera się o niebo lepiej a błędów już nie łapie.
  2. Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z łapaniem notlauf. Samochód to Passat 2003 AWX przebieg około 240 k. Około 4 lata temu rdzeń wymieniony na meleta oraz czyszczenie kierowniczek. Podejrzewam znów zabrudzone kierowniczki turbiny lub wadliwy zawór N75. Chciałbym prosić o analizę logów. Z góry dziękuję i pozdrawiam. http://vaglogi.pl/log-011_vsQNaM.html (Bassic Settings) http://vaglogi.pl/log-004_v6T4o08.html (Bassic Settings) http://vaglogi.pl/log-003_9Dtw0.html (Bassic Settings) http://vaglogi.pl/log-000_d4M6foa.html (Bassic Settings) http://vaglogi.pl/log-010_011_ycD6qfW.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-003_011_CaqP232.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-003_008_011_qnc54.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-011_nE0069.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-010_2arc5.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-008_5CTet2.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-004_Qn3I6s.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-003_37kfE.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-003_5362571.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-001_i7e8YWG.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-001_ZIdafi.html (Dynamiczne) http://vaglogi.pl/log-023_51dsk21.html (Statyczne) http://vaglogi.pl/log-018_t4vF9u7.html (Statyczne) http://vaglogi.pl/log-013_9sfI9O.html (Statyczne) http://vaglogi.pl/log-004_mf01l2.html (Statyczne) http://vaglogi.pl/log-001_e1NIk.html (Statyczne) http://vaglogi.pl/log-003_jJLzw.html (Statyczne)
  3. Witam Czy nie wie ktoś jaką śruba jest dokręcona tarcza od sprzęgła kompresora ewentualnie czy tam wchodzą jeszcze jakieś podkładki. Odpadła tarcza i trzeba teraz to poskladac a śruby brak. Passat B5 2000 rok 1.9 85 kw. Dzięki.
  4. Opcja 1 czyli dogrzewacz analogowy i sterowanie dokladnie z pinu 3. W wiązce kabelek szedł do pinu 1. Dzięki
  5. To jest zestaw który ktoś kupił na allegro i teraz ma problem z jego działaniem. Oryginalnie nie jest to ogrzewanie postojowe tylko dogrzewacz przerobiony na ogrzewanie. Pompa wody idzie po dodatkowym przekaźniku. Co ciekawe pilot odpala pompe wody ale zgasic juz jej nie mozna pilotem tylko trzeba uzyc dodatkowego przycisku wylacznika dolozonego do wiazki.
  6. Witam. Mam problem z odpaleniem webasto z telestartu. Gdy odpalam piec przez kompa przy użyciu thermo test to piec startuje i nie pokazuje żadnych błędów i wszystko jest ok. Sprawdzałem czy telestart po odpaleniu daje sygnał na pin 1 pieca i sygnal jest. Może ktoś domyśla się o co biega? Dzięki.
  7. Te krzaki to takim programem do ogrodnictwa dla działkowiczów. Polski vag się nazywa heh:)
  8. Witam Mam prośbę. Czy ktoś potrafi odczytać przebieg z takiego epromu: https://dl.dropbox.com/u/16006167/silnik%20eprom.bin Sam próbowałem przez licznik 4.7 ale gdy sprawdzam w ecu/edc15 24c04 to pokazuje mi 684356:) i zakładam że gdzieś popełniłem błąd.. Dzięki
  9. Z racji tego że mam webasto z demontażu miałem już przekaźnik wraz z dwoma grubymi przwodami czarnym i czerwonym. Jest dokładnie tak jak mówisz z tym że z bezpiecznika wychodzi przewód czarno niebieski i koniec od strony bezpiecznika podłączyłem do pinu 87a (w moim przypadku czerwony) a koniec od strony climatronica do pinu 30 (w moim przypadku czarny). Teraz wszystko hula. Zresztą tak mówi schemat z instrukcji. https://dl.dropbox.com/u/16006167/Webasto/ThermoTest_w1_19_pl_pl/78_1282641611.jpg PS: Fajna zabawka:D a w zimie będzie jeszcze fajniej:D
  10. Niestety nie mam tych świec i będę musiał zastosować czujnik. Teraz mam dylemat z podłączeniem pod climatronic. Na forum znalazłem kilka wersji. Jedna mówi że mam się podpiąć pod oryginalny przewód zasilający climatronica (ciekawe który to pin?) a druga że grube przewody czarny i czerwony mam podpiąć szeregowo pod dmuchawe samochodu i nie wiem jak zlokalizować przewody idące do dmuchawy. Na razie wpiąłem cienki przewód pod kostke D pin 1 klimatronica aby uruchamiać tryb rozmrażania natomiast co do dmuchawy to znalazłem informacje że kabel idący do dmuchawy to bezpiecznik 25 i mam się wpiąć w czarno-niebieski przewód i zakładam że czarny bliżej bezpiecznika a czerwony bliżej dmuchawy. Czy tak właśnie jest?
  11. Czy te świece są czy nie to jeszcze nie wiem ale wkrótce się dowiem. Pin 3 czyli pin od czujnika temperatury zewnętrznej. Na razie mam go doprowadzonego z całą wiązką do kabiny ale nie jest nigdzie tam podpięty. Zastanawiałem się właśnie czy go podpiąć do jakiegoś czujnika temperatury żeby piec odpalał się razem z silnikiem poniżej 5oC i pracował jako dogrzewacz no ale nie wiedziałem gdzie się z wpiąć. Z drugiej strony tak się zastanawiam czy nie szkoda pieca na takie dogrzewanie bo w sumie silnik jak chodzi to się sam z siebie grzeje a silnika z pilota nie odpale a webasto odpalam a przeciez tez chyba ma jakąś żywotność jak uważasz?
  12. Dzięki wielkie za wszystkie informacje. Wydaje się że sprawa się rozwiązała. Woda ciekła przez termostat który wymieniliśmy przy okazji na nowy i jak się okazuje nie taki jak powinien być (nie ufać sprzedawcą tylko sprawdzać!) i uszczelnienie było złe. Jutro nowy termostat kupimy i zamontujemy to zobaczymy jak to chodzi. Znalazłem również instrukcje instalacji webasto do audi a4 b5 AJM 130 km http://www.kfztips.de/linked/audi_a4_b5_webasto_einbauanleitung_1.9_tdi_pd.pdf i wszystko wygląda tak jak u nas w passacie i zgadza się dokładnie z tym co opisałeś. Wygląda na to że piecyk wpięty poprawnie, przewody już są i jeszcze tylko paliwko podpiąć i będzie gotowe. Dzięki
  13. Wstawiam nowy rysunek obiegu wody w AWX w którym ponumerowałem węże(aby uniknąć mówienia prawy bądź lewy) https://dl.dropbox.com/u/16006167/Webasto/ThermoTest_w1_19_pl_pl/obieg%20wody%20tdi%20AWX%2012.png Tutaj jeszcze zdjęcie samych węże z AWX i tak jak widać przeplatają się. https://dl.dropbox.com/u/16006167/Webasto/ThermoTest_w1_19_pl_pl/w%C4%99%C5%BCe%20nagrzewnicy%20Passat%20AWX.JPG Z tego co kolega napisał zrozumiałem że wąż numer 1 to powrót a wąż numer 2 to zasilanie i tym wężem woda idzie z silnika do nagrzewnicy więc w niego się wpinamy. Muszę przyznać że tak właśnie wpieliśmy się no i coś jednak jest nie tak. Mi się wydaje że wąż numer 2 to powrót a numer 1 to zasilanie i nim woda idzie z silnika do nagrzewnicy ale tak jak mówie mi się tylko wydaje a jak to jest? Może ktoś coś wie…? Co do sterownika webasta to raczej nic nie wykrył, ponieważ piec nie był podłączony do żadnego zasilania. Był tylko wpięty w obieg wody.
  14. Witam szanownych specjalistów. Mam do Was kilka małych ale bardzo istotnych pytań (niestety szkoda że po fakcie), ponieważ instalując webasto w passacie b5 130 km AWX natrafiłem na kilka niezgodności z instrukcją do webasta które posiadam a jest to Webasto thermo top C. W instrukcji jest zaznaczone, ze podpinamy się pod prawy wąż od nagrzewnicy(stojąc z przodu auta) Oto linki do zdjęć z instrukcji: https://dl.dropbox.com/u/16006167/Webasto/ThermoTest_w1_19_pl_pl/woda%20webasto1.png https://dl.dropbox.com/u/16006167/Webasto/ThermoTest_w1_19_pl_pl/woda%20webasto2.png I link do samej instrukcji: https://dl.dropbox.com/u/16006167/Webasto/ThermoTest_w1_19_pl_pl/Webasto_Passat_Diesel_ab_01.pdf Tutaj jeszcze schemat obiegu wody w passacie tdi 90 i 110 km https://dl.dropbox.com/u/16006167/Webasto/ThermoTest_w1_19_pl_pl/obieg%20wody%20tdi.png Schematu obiegu wody do 130 km nie znalazłem i z tąd cały kłopot. Otóż problem polega na tym że w silniku 130 km AWX węże podłączone są z nagrzewnicą w trochę inny sposób tak jakby przeplatają się ze sobą tzn ten prawy wąż od nagrzewnicy(stojąc z przodu auta) idzie w lewą stronę do silnika, natomiast ten lewy od nagrzewnicy(stojąc z przodu auta) idzie w prawą stonę tak jakby w stronę chłodnicy oleju. Oto prowizoryczny schemat (schemat 90 i 110 km przerobiony po swojemuna 130 km) https://dl.dropbox.com/u/16006167/Webasto/ThermoTest_w1_19_pl_pl/obieg%20wody%20tdi%20AWX.png Chciałem właśnie zapytać czy może ktoś wie czy obieg wody na tym przerobionym przezemnie schemacie będzie wyglądał właśnie tak jak na zaznaczonych strzałkach inaczej mówiąc czy webasto będziemy wpinać właśnie w taki sposób jak na poniższym zdjęciu? https://dl.dropbox.com/u/16006167/Webasto/ThermoTest_w1_19_pl_pl/obieg%20wody%20tdi%20AWX%20WEBASTO.png Druga sprawa jest już trochę bardziej skomplikowana a chodzi o to jakie szkody może spowodować wpięcie webasta w kierunku przeciwnym do obiegu wody. Czas oczywiście pokaże ale jak narazie wiem że jest to przejechaniu 5 km wyciek wody z układu i komunikat mówiący „STOP” a z kąd ta woda ciekła to nie wiem ale nie była ona z nowych łączeń do pieca a wydaje mi się że mogła być z uszczelki pod pompą wody w silniku. Jak narazie nie wiem również jaki jest przez ten zabieg stan pompy wody w piecu i czy czasem jej odłamki nie popłynęly gdzieś w siną dal…Jakieś sugestie?
  15. Witam. Podpinam się do tematu, bo mam dokładnie ten sam problem co kolega. Z moich logów wynika że mam coś nie tak z ciśnieniem doładowania. Logi wrzuciłem już tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/111470-Proszę-o-analize-logów-AWX-2003-Problem-z-przyśpieszeniem-prawdopodobnie-turbina. z prośbą o analize. Wszystko co kolega Damianowski napisał sprawdza się w przypadku mojego AWX. Auto nie zbiera sie i faktycznie przy zmianie biegów mam wrażenie że za wcześnie zmieniam. Dziś miałem przypadek włączania się do ruchy i było lekko pod górke redukcja na drugi bieg i gaz a auto nic i dopiero po dłuższej chwili namysłu powoli się rozpędzało. Pomału zaczyna się to robić niebezpieczne. Na postoju ten sam problem ze smrodem w kabinie. Zapach jakby spalin pojawia się tylko przy załączniu ogrzewania. Sprawdzałem wężyki podciśnienia i na moje oko wyglądają ok. Są troche poprzycierane ale żadnej dziury nie zauważyłem. Słyszałem kiedyś że taki spadek mocy może nastąpić jeśłi mechanik źle podłączy któreś z tych przewodów, znaczy się podmieni je miejscami ale które i w którym miejscu to nie mam pojęcia. Niedawno miałem wymiane sprzęgła i pompy wody i stąd moje podejżenie że coś może być źle połączone bo może akurat któryś przewód stanął na drodze mechanikowi. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności