kubek197878 Zgłoś #221 Napisano 19 Kwietnia 2017 Co do okien to z tymi bezramkowymi szybami bywają problemy zimą (przymarzają do uszczelek i nie ma jak dostać się do auta). Miałem kilka takich aut i mam teraz jedno ale nigdy nie miałem takiego problemu o jakim piszesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #222 Napisano 20 Kwietnia 2017 kubek, a parkujesz na noc pod chmurką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuning090 Zgłoś #223 Napisano 20 Kwietnia 2017 Tak oglądam zdjęcia tego Arteona,i stwierdzam,że wnętrze jest baardzo podobne do tego z B8. Z zewnątrz super,szkoda tylko,że dużo elementów wnętrza skopiowali z B8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #224 Napisano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Tak oglądam zdjęcia tego Arteona,i stwierdzam,że wnętrze jest baardzo podobne do tego z B8. Z zewnątrz super,szkoda tylko,że dużo elementów wnętrza skopiowali z B8 Nie podobne, a identyczne właściwie. Łudzę się, że chociaż gdzieś dodali materiałów wygłuszeniowych Z drugiej strony B8 ma niesamowicie praktyczne wnętrze. Mnóstwo schowków, fajnie rozmieszczone uchwyty na kubki, pólka na telefon itd. Jeżdżę aktualnie A4 B9 i pod względem ergonomii przegrywa z Passatem czy Golfem. Ja Arteona postrzegam jako takiego B8 po lifcie. Jeśli faktycznie jest tak fajnie wyciszony jak reklamują + poprawiono prace zawieszenia to może być fajna alternatywa. Kusi też duży bagażnik typu liftback. Sedany są jednak zawsze mniej pojemne. Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez tadziak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #225 Napisano 20 Kwietnia 2017 Ja Arteona postrzegam jako takiego B8 po lifcie. To tak jakby powiedzieć, że audi A5 to A4 po lifcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #226 Napisano 20 Kwietnia 2017 To tak jakby powiedzieć, że audi A5 to A4 po lifcie. Nie do końca, bo A4 i A5 pojawiły się prawie jednocześnie i nie było czasu na poprawki w stosunku do A4. Ale ogólnie sytuacja podobna, lekko inna karoseria, a w środku kopia 1:1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #227 Napisano 20 Kwietnia 2017 A5 to takie A4 coupé, tak samo jak Arteon to Passat coupé. Nie spodziewałbym się większych różnic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #228 Napisano 20 Kwietnia 2017 Arteon ma wymiary skody superb 1:1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #229 Napisano 20 Kwietnia 2017 A5 to takie A4 coupé, tak samo jak Arteon to Passat coupé. Nie spodziewałbym się większych różnic... nie chodziło o różnice, a raczej o to, że to dwie różne filozofie auta, a nie lift Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #230 Napisano 20 Kwietnia 2017 Myśle ze z liftem chodziło o to, ze auto ma premierę ~3 lata później wiec trochę rzeczy będzie jak w Passacie po lifcie i nie chodzi tu o karoserię tylko np. skrzynie, multimedia i różne niewidoczne komponenty. Passat poliftowy będzie jeszcze później a w nim pewnie jeszcze więcej zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #231 Napisano 21 Kwietnia 2017 2,0 TDI 150 KM - 1643 kg 2,0 BiTurbo 240 KM - 1828 kg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #232 Napisano 22 Kwietnia 2017 A czy ten arteon nie zastąpi cc? Bo bliżej mu do tego auta niż do b8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #233 Napisano 22 Kwietnia 2017 A czy ten arteon nie zastąpi cc? Bo bliżej mu do tego auta niż do b8 Owszem, wyglądem bliżej do CC, ale 'wnętrzem" (platforma, technologie, wygląd w środku) jest to bardziej B8. Z kolei przestrzenią z tyłu - bardziej Superb no i nie jest to sedan, więc trochę*też*Mondeo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #234 Napisano 22 Kwietnia 2017 nie jest to sedan Ta "wada" dyskwalifikuje ten samochód z moich planów zakupowych. Szkoda, bo wybór w sedanach jest coraz mniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #235 Napisano 22 Kwietnia 2017 A czy ten arteon nie zastąpi cc? Bo bliżej mu do tego auta niż do b8 Tak, zastępuje CC. W konfiguratorze vw.de nie ma już CC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #236 Napisano 22 Kwietnia 2017 To w takim razie klasa bo robi wrażenie wkoncu bo tego vw brakowało do tej pory cyfry rosły wraz np b8 a wciąż brak tego wow a tu mamy jak dla mnie oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #237 Napisano 23 Kwietnia 2017 Z zewnątrz Arteon zdecydowanie ładniejszy niż B8 (może dlatego że ich jeszcze nie ma na ulicach). W środku podobny, zmieniony jest panel nawigacji na nowy tych. Bardzo mały wybór kolorów i silników i tapicerki. Chociażby dla tego jeszcze nie jest klasą Premium. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #238 Napisano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) Arteon ma tylko dwa silniki z 4Motion i to jest właśnie ta bieda. Tylko najmocniejsze i najdroższe . Do tego ciężar tych samochodów tak jak A6 3,0 TDI - ~1850 kg. Nie ma np. silnika 190KM 4MOTION jak w Passacie. Nie też innej benzyny 4MOTION niż 280KM Konfiguratora Arteona w Polsce jeszcze nie ma więc nawet nie ma co gdybać kiedy będzie można samemu konfigurować i co z czym jest powiązane. Nie ma jasnej skóry z wentylacją (typu beż). Ciekawe, że w polskim cenniku jest więcej typów silników (6 typów) niż w Niemczech (3 typy) Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez d7d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadziak Zgłoś #239 Napisano 23 Kwietnia 2017 Grubo. Od passka 100-170kg cięższy w zależności od wersji. Liczę, że to przez ten nowy zawias i 3km maty wygłuszającej. To jest ciekawe, z czego może wynikać aż taka różnica wagi w Arteonie w porównaniu do B8? Jest trochę większy, ale jednak nie aż*tyle i z reguły tendencja jest raczej do coraz lżejszych aut.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #240 Napisano 24 Kwietnia 2017 To jest ciekawe, z czego może wynikać aż taka różnica wagi w Arteonie w porównaniu do B8? Jest trochę większy, ale jednak nie aż*tyle i z reguły tendencja jest raczej do coraz lżejszych aut.. Też mnie zastanawia źródło większej wagi B8 vs. Arteon. Podobnie było w przypadku A5 vs. A4. Ponad 100kg cięższe A5z tym samym silnikiem i skrzynią co A4. I to pomimo większej ilości aluminium w zawieszeniu. Czyżby drzwi 'bezramkowe' miały jakiś wpływ na sztywność nadwozia, tzn. trzeba je wzmocnić dodatkowo w progach/słupkach? A może piąte drzwi (A5 i Arteon je mają)? Nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach