tomek26 Zgłoś #61 Napisano 20 Listopada 2011 to super, ze moge to wymienic samemu. ok to moge zamawiac komplet uszczelek. powiedzcie w jaki sposob ustawia sie kat dawkowania? jesli wymiana jest dosyc tania, to moze ktos zna mechanikow w münchen, jesli nie to pomecze sie sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #62 Napisano 20 Listopada 2011 powiedzcie w jaki sposob ustawia sie kat dawkowania Kąt to jedno a dawka drugie. Ty będziesz musiał dawkę ustawić. Ustawiasz to.... młoteczkiem Vagiem sprawdzisz jaka ta dawka jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jim Zgłoś #63 Napisano 2 Grudnia 2011 Już wymienione Najpierw wykręcamy tę mniejszą śrubę a później trójkątną? Jak odpowietrzyć pompę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boguslaw Zgłoś #64 Napisano 2 Grudnia 2011 Najpierw wykręcamy tę mniejszą śrubę a później trójkątną? Jak odpowietrzyć pompę? Tej mniejszej nie musisz ruszać.Odkręcaj od razu wielką.Poluzujesz nakrętki przy wtryskach i kręć aż zacznie paliwo tryskać i wtedy dokręć i powinien zapalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość danieluss123 Zgłoś #65 Napisano 5 Grudnia 2011 Panowie poszukuje dobrego pompiarza na terenie Krakowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romanrub Zgłoś #66 Napisano 8 Grudnia 2011 Ja zrobiłem u siebie uszczelnienie w Słotwinie (Dolnośląskie) ale niestety wymontowali pompę i koszt to 450 zeta. Sprawa załatwiona w jeden dzień warto było polecam Pana Flisaka to dobry fachura zna się na tym . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jim Zgłoś #67 Napisano 10 Grudnia 2011 (edytowane) a ma ktos numery węży wodnych idących pod pompą wtryskową bo cieknąca pompa je zżarła,jeden idzie do plastikowego tyrójnika, a drugi do metalowej rurki, silnik AHU Edytowane 10 Grudnia 2011 przez jim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Einhorn Zgłoś #68 Napisano 7 Lutego 2012 koledzy potrzebuję pompiarza do uszczelnienia pompy na terenie warszawy proszę o jakiś adres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Masako Zgłoś #69 Napisano 21 Sierpnia 2013 (edytowane) Koledzy, passior 1.9 TDI, 90 km, cieknie mi paliwo z głowicy tłokorozdzielacza. Dokładnie z tej dużej zaślepki/wkrętki/śruby czy jak to nazwać, która znajduje się pośrodku głowicy, pomiędzy czterema dyszami które kierują paliwo do cylindrów. Naczytałem się, podobno można samemu wymienić oring, który siedzi w środku. Trochę trudny dostęp, trzeba zdemontować przewody paliwowe, żeby się tam dostać. Wolałbym to komuś zlecić. Podzwoniłem po mechaniorach ale wszyscy chcą robić mi od raz rozrzad, pompa na stol itp. Wczoraj bylem o jednego, ktory mowi, ze mozna wymienic bez wyjmowania pompy, nie ma problemu ale cena to okolo 300 zł. Jak dla mnie troche ta cena chora jak za wymiane jednego oringu. Czy jest ktos na forum, kto moglby to ogarnac i chcialby sobie troche dorobic ? Warszawa albo oklolice. Ewentualnie namiar na mechanika, ktory nie bedzie chcial wyciagac pompy i jej regenerowac ... dzieki, pozdro aktualizacja: chodzi mi dokładnie o tą dużą zaślepkę, pomiędzy dyszami, mam z niej wyciek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2aa6b86a46200c17.html z tego co widać, ma to jakiś dziwny kształt. Czy ktoś się orientuje czym to można wykręcić ? Czy zwykły klucz da radę, jaki rozmiar ? Będę wdzięczny za wszelkie info w tym temacie. Edytowane 21 Sierpnia 2013 przez Masako Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stiven30 Zgłoś #70 Napisano 11 Grudnia 2013 wymienilem oringa i dalej leje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morsart27 Zgłoś #71 Napisano 30 Stycznia 2014 Panowie, dołączę się do tematu. Niestety moja pompa też zaczęła lać ropą, obroty większe - więcej ucieka. Czy ma ktoś namiary na taniego pompiarza z okolic Bytomia, ew. śląska? Albo zestaw uszczelek do pompy, tylko nie wiem czy w AFN z 98 wszystkie były te same pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piru Zgłoś #72 Napisano 8 Marca 2014 Panowie, u mnie też leje pompa, zna ktoś jakiegos fachowca od pomp w okolicach warszawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat.wojt1,9 Zgłoś #73 Napisano 22 Września 2014 Witam czy mozna jezdzic na cieknącej pompie ? nie dlugo ale wg czy mozna czy nic sie nie stanie (raz cieknie mocno raz wcale ) ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #74 Napisano 23 Września 2014 Panowie, dołączę się do tematu.Niestety moja pompa też zaczęła lać ropą, obroty większe - więcej ucieka. Czy ma ktoś namiary na taniego pompiarza z okolic Bytomia, ew. śląska? Albo zestaw uszczelek do pompy, tylko nie wiem czy w AFN z 98 wszystkie były te same pompy? Na pompie masz wybity nr i po nim szukasz zestawu uszczelek, u mnie tez wolali 450zl za sama robote plus czesci ale poczytałem "troche" forum i uszczelniłem pompe sam. U mnie pompa ciekła na duzej prostokatnej uszczelce, wymieniłem wszystko na samochodzie chociaz bylo ciezko (duze dłonie:)) Najwiekszy problem mialem z odpowietrzeniem bo ani luzowanie przewodow wtryskowych ani sruby nie pomagało, odpowietrzyłem dopiero wlewajc wezykiem rope do pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #75 Napisano 24 Września 2014 Witam czy mozna jezdzic na cieknącej pompie ? nie dlugo ale wg czy mozna czy nic sie nie stanie (raz cieknie mocno raz wcale ) ;/ Zwróć uwagę czy nie cieknie Ci na węże układu chłodzenia. Dokładnie pod pompą wtryskową są węże do pompy wody i wyciek ropy może je szybko zniszczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #76 Napisano 24 Września 2014 Sprawdź Wojtek która uszczelka bo ja też jeździłem z cieknącą pompą chwilę ale po jakimś czasie to już się lało a póżniej moment i węże wymieniasz a to duże koszty. Uszczeleczki są tanie, wszystko na forum opisane(znajdziesz je z Boscha). Poszperaj i w wolny weekend sam albo z pomocą mechanika wymienisz to sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baksik28 Zgłoś #77 Napisano 24 Września 2014 (edytowane) Zwróć uwagę czy nie cieknie Ci na węże układu chłodzenia. Dokładnie pod pompą wtryskową są węże do pompy wody i wyciek ropy może je szybko zniszczyć. Masz racje, u mnie po zakupie auta poszedl wlasnie waz od ukladu chlodzenia pod pompa a pozniej dopiero wykrylem cieknaca pompe. Na szczescie mialem podobne weze z poprzedniego auta i akurat podpasowaly. Edytowane 24 Września 2014 przez baksik28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba12161 Zgłoś #78 Napisano 23 Października 2014 Witam. Panowie mam nastepujace pytanie odnosnie nastawnika pompy a dokladniej o jego uszczelnieniu jak wyjme caly nastawnik w celu wymienienia uszczelki to czy jest mozliwosc ze cos zgubie czy cos mi z pod niego wypadnie??? Chcial bym zmienic te uczelki sam bo mam bardzo zle doswiadczenia z mechanikami i wszystko co moge robie sam a jak nie moge to forum. Ale na te pyatnie nie moglem znalezc odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #79 Napisano 23 Października 2014 Nic nie zgubisz ale go później trzeba idealnie ustawić przy użyciu kompa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba12161 Zgłoś #80 Napisano 23 Października 2014 Dzieki wielkie za odpowiedz no to jutro sie za to wezme bo sie leje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach