chemik16 Zgłoś #501 Napisano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Moj sterownik ma nr. 3BO 927 156 S A jak mozesz pomoc kolego masztaki na podmianke ? Edytowane 2 Grudnia 2015 przez chemik16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deepson Zgłoś #502 Napisano 3 Grudnia 2015 Dobrym warsztatem w Warszawie jest http://www.autowawer.pl/ do którego dawałem auto już kilka razy i za każdym było wszystko ok. Naprawa przebiegała za każdym razem krócej niż 3 dni, tak jak mówi ich oferta. Ceny dobre i bardzo miął obsługa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #503 Napisano 4 Grudnia 2015 Dzieki za namiary ale ja do w-wy mam kawal drogi bede szukal gdzies blizej ja se nie poradze . Jest tak wysuszylem co sie dalo pod siedzeniem pasarzera sterownik od skrzyni i od esp cala noc na grzejniku nastepnego dnia poskladalem autoi dzisiaj byla jazda prubna (z dzieckiem do lekarza ) przejechalem okolo 40 km i wszystko ok puzniej jazda na zakupy nastepne 20 km i koniec jazdy znowu tryb awaryjny zaobserwowalem ze wskoczyl mi jak dojezdzalem do swiatel czyli chamowalem i przypomnialem sobie zepierwszy raz tez mi sie wlonczyl podczas chamowania dojezdzalem do skrzyzowania od gury wiec chamowalem czy to moze miec cos wspulnego z trybem awaryjnym jakas usterka zwiazana z ukladem chamulcowym czy poprostu zbieg okolicznosci ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #504 Napisano 7 Grudnia 2015 Jeśli masz sterownik z literka S na końcu to mogę Ci "pomoc" A ile za niego chcesz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #505 Napisano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Czy ktos mi moze powiedziec jaki ma numer przekaznik sterownika asb i gdzie on sie znajduje ? Edytowane 29 Grudnia 2015 przez chemik16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #506 Napisano 30 Grudnia 2015 Witam ponownie walki ciag dalszy powysuszeniu wykladzin pod fotelem pasazera gdzie to sie znajduje sterownik wszystkich kabli i sterownika poskladalem samochud ,bylo to dzien przed swietami wszystko na pozur dobrze zadnych problemow krotka trasa i wszystko super biegi wchodzily plynnie . Przejezdzilem tak swieta i bylo super zrobilem okolo 140 km a tu znowu tryb awaryjny dodam tylko ze zmienialem termostat iczujnik temperatury ten zespolony i wtedy podpiolem waga zeby zobaczyc czy sa jakies bledy przeskanowalem auto i nie bylo zadnych na drugi dzien pojechalem do miasta jakies 15-18 km itryb awaryjny znowu jest . Wiec znowu wczoraj rozbiurka auta i szukanie po kablach ( dodam ze wag pokazuje tylko jeden blad 18155 ) Dzisiaj pomierzylem elektro zawory w skrzyni i mialy kolejno 1,2,3 -po okolo 25 ohm 4,5,6,7 - po okolo 6 ohm To chyba dobrze tak mi sie wydaje Samochod jezdzi w trybie awaryjnym na czwartym biegu Czy ktos ma jakies pomysly Dodam ze akumulator i ladowanie sprawdzone jest git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek80 Zgłoś #507 Napisano 2 Stycznia 2016 Witam podłącze się pod ten temat A mianowicie mam wyciek oleju prawdopodobnie z przewodu metalowego czy da się jakoś ten przewód zalepić lub za spawać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #508 Napisano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Witam ponownie problem nie ustapil nadal wlancza sie tryb awaryjny i zastanawiam sie czy na sterowniku od skrzyni moze byc powyzej 14v bo w dwoch miejscach zmierzylem ponad 16v Czy to normalne dodam ze w tych miejscach mierzylem kilka razy i bylo ruznie 16v,18v, 20,5v ale nigdy ponirzej 16v Edytowane 8 Stycznia 2016 przez chemik16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Telemaniak19 Zgłoś #509 Napisano 13 Stycznia 2016 Witam, napiszę tutaj bo nie wiem czy to z winy skrzyni biegów czy czego ale dzisiaj nagle jadąc już jakiś czas poczułem przy przyspieszaniu opierając kolanem o boczny plastik jakieś drżenie jakbym jechał po kostce brukowej. Nie wiem co się mogło tak nagle stać i tak jak mówię tylko przy przyspieszaniu to się dzieje. Może ktoś wie co sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #510 Napisano 13 Stycznia 2016 Pewnie konwerter pada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Telemaniak19 Zgłoś #511 Napisano 13 Stycznia 2016 Pewnie konwerter pada. nic mi to nie mówi jak to sprawdzić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #512 Napisano 13 Stycznia 2016 Wymienic. Konwerter to sprzęgło hydrokinetyczne. Jak się psuje to daje objaw jazdy po tarce. Ewentualnie sprawdź jeszcze przeguby wewnętrzne, czy luzu nie mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #513 Napisano 16 Stycznia 2016 Czy ktos wie który z elektro zaworów w asb 5hp19 jest od regulacji cisnienia (epc) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eskaoera Zgłoś #514 Napisano 18 Stycznia 2016 Witam. Mój samochód to passat B5 '97, 19 TDI 90KM, 285 tys przebiegu, automat 4 biegowy. Samochód zachowuje się niepokojąco. Być może ktoś już miał podobne objawy i zlokalizował przyczynę usterki. A więc... Po odpaleniu samochodu na zimno jedynym objawem jest to, że trochę powoli rusza, co zanika po lekkim rozgrzaniu. Niestety kiedy już nabierze temperatury zaczyna się jakby ślizgać. Szczególnie odczuwalne jest to przy jeździe na niskich obrotach pod wzniesienie. Jadąc np. równo 50 obroty delikatnie wzrastają, a następnie spadają. Biegi zmieniają się prawie za każdym razem płynnie, jednak najczęściej na 4 biegu (na 3 też się zdarza pod większe górki) w okolicach 1.5-2 tys obrotów zdarzają się dosyć mocne wibracje całego auta. Odwiedziłem do tej pory tylko jednego âspeca od automatówâ i stwierdził tylko po takim opisie, że trzeba wyremontować całą skrzynie. Dodam, że auto zakupiłem nieco ponad miesiąc temu i niestety nie zauważyłem, żadnych z tych objawów podczas jazdy próbnej. Proszę uprzejmie o opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik16 Zgłoś #515 Napisano 18 Stycznia 2016 A vaga podpinales ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eskaoera Zgłoś #516 Napisano 19 Stycznia 2016 A vaga podpinales ? jeszcze nie, mam nieopodal pracy warsztat zajmujący sie grupa VAG wiec zajade dzisiaj albo jutro. Dziękję za sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaspelele Zgłoś #517 Napisano 17 Marca 2016 Witam, sorrki że może tak troche nie w temacie ale mam problem, mam passata b5 1.8 20V ADR w 4-biegowym automacie. A mój problem mianowicie to z dwóch metalowych przewodów przy chłodnicy (domyślam się, że wchodzą one w chłodniczkę oleju od skrzyni) kapie mi olej ze skrzyni. I moje pytanie jest takie, tam są jakieś uczszelki, oringi? Co może być przyczyną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #518 Napisano 17 Marca 2016 Są tam oringi, ale przyjrzyj się uważnie czy sączy się z połączenia "przewód-gniazdo" czy "gniazdo-chłodnica". Gniazda są wkręcane w chłodnicę i czasami potrafią się delikatnie odkręcić i zaczyna cieknąć. Wystarczy wtedy dokręcić ręką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zakstasz Zgłoś #519 Napisano 14 Kwietnia 2016 Czołem szanowni. Potrzebuję nr części pozycjonera skrzyni biegów- 5-cio biegowy tiptronic 1.9 TDI AVF, 2003. Zdechły mi światła cofania, a przy lampach wszystko jest git. Zastanawiam się teraz, czy kupować nowy, czy też pchać się w używany. :hmm Może macie też inne pomysły, co mogło nawalić. Pozdrawiam forumowiczów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonek Zgłoś #520 Napisano 6 Maja 2016 Witam. Od niedawna posiadam Passata b5 1.9 130 km z automatyczną skrzynia biegów. Dziś podczas jazdy odłączył wszystkie biegi nie dając żadnej reakcji, wlaczyl się tryb awaryjny. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd 17114 - nieprawidłowe położenie biegu, bieg nie odpowiada położeniu drążka. Pokazuje też że włączony jest 4 bieg . Miał ktoś może taki przypadek co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach