Skocz do zawartości

zakstasz

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zakstasz

  • Urodziny 24.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Środa Wlkp.

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Czołem szanowni. Potrzebuję nr części pozycjonera skrzyni biegów- 5-cio biegowy tiptronic 1.9 TDI AVF, 2003. Zdechły mi światła cofania, a przy lampach wszystko jest git. Zastanawiam się teraz, czy kupować nowy, czy też pchać się w używany. :hmm Może macie też inne pomysły, co mogło nawalić. Pozdrawiam forumowiczów.
  2. Czołem. Sprawdzałeś, czy masz mokro pod dywanikiem od strony pasażera? Mógł też puścić wąż przy przy króćcu nagrzewnicy i płyn ucieka odpływami z podszybia- dlatego może nie być widać wycieków.
  3. No właśnie ja nie mam ani grama osadu w zbiorniczku, ale podobno to o niczym nie świadczy. Dla spokoju ducha zrobię test po weekendzie i zacząłem już rozpytywać o dobrego mechanika, który za jednym zamachem zrobi mi całą głowicę. Nie chcę mieć za chwilę niespodzianek typu uszczelniacze zaworów i gumki pod wtryskami. No cóż prorocy... Inpost wyrobił się wcześniej niż myślałem i zrobiłem test dzisiaj. Płyn reakcyjny niestety zmienił kolor z niebieskiego na zielony. Jestem bardzo, ale to bardzo niezadowolony z tego wyniku. Orientujecie się jakie są koszty napraw głowicy (te, o których wspominałem wcześniej)?
  4. Skoro w naszych ukochanych klekotach nie jest miarodajny, to w sumie jedynym dobrym wyjściem jest zdjęcie głowicy i plucie sobie w brodę, że jednak nie było takiej potrzeby. Zakupię to cudo z alledrogo i pokusze się o zrobienie testu. Chyba, że ktoś z forum ma do odstąpienia/odsprzedania trochę plynu reakcyjnego, resztę ogarnę sam- rurki fermentacyjne i korki do balonów od wina posiadam.
  5. Oringi tak, czy siak będę wymieniał, ale co sądzicie o takim wynalazku- tester z allegro: Zda to egzamin, czy lepiej dać sobie spokój i odwiedzić mechanika? Bym zapomniał- poziom płynu jak zszedł do minimum tak się trzyma i nie spada.
  6. Przewody są miękkie. Po usunięciu chłodnicy spalin bulgotało może tydzień, ale zapewne układ się w końcu odpowietrzył i nie słychać już tego irytującego dźwięku. Od ostatniej wymiany jakieś 3 miesiące temu (po uzupełnieniu jak się odpowietrzył), ubyło płynu pomiędzy minimum,a maximum. Nie jest to jakiś duży wyciek więc stawiam po prostu na starą gumę oringów- cieknie teraz na złączce za filtrem paliwa. Ciśnienie jako takie myślę, że występuje zawsze w układzie- rozszerzalność cieczy i para wodna. Jeżeli dalej będzie ciekło to dam zarobić mechanikowi i zrobię głowicę, a teraz żyję nadzieją iż są to tylko zwykłe pierdoły spowodowane zmęczeniem materiału. Zresztą na moje oko głowica była już ruszana- wyłazi jakiś uszczelniacz spod kolektora ssącego. Przebieg licznikowy 196000 km, ale spokojnie dokładam do tego kolejne 100 tysięcy- białe kombi służyło raczej jako flotowe więc 300tyś km uważam za bardziej realne. Znalazłem numery części oringów przy chłodnicy i termostacie N90765301 32x4 mm, jednak nie dają mi spokoju te przy złączkach od węży nagrzewnicy.
  7. Szanowni. Usunąłem wycieki, które znalazłem- walnięty oring przy króćcu głowicy i ten przy czujniku temperatury silnika. Miałem też nieszczelną chłodnicę spalin (ciągłe bulgotanie w układzie), która to została usunięta i zaślepiłem EGR. Jak to zwykle bywa jak w jednym miejscu się uszczelni to w innym zaczyna wywalać płyn. Mam kilka pytań do Was: 1. Orientujecie się jakie są nr oryginału oringów w króćcach (szybkozłączkach)? To za filtrem paliwa idące do nagrzewnicy (silnik AVF). 2. nr oringów przy chłodnicy- zakładam, że po 12 latach życia passata i tam poleci 3. czy któryś z powyższych będzie pasował do szybkozłączki przy króćcu termostatu Przy poprzedniej walce z wyciekiem dobierałem w sklepie z zestawu "1000 i 1 oringów", co skutkowało dalszym krwawieniem układu chłodzenia. Pozdrawiam
  8. Czołem. Wiem, że temat stary, ale pozwolę go sobie odgrzać. Zapalił mi się "check" na desce rozdzielczej. Po podłączeniu VAG błąd 17849- zawór N18, zwarcie do masy sporadyczny. Przejrzałem wczoraj elektrykę i opór na samym n18 wynosi 16,49 ohm, a przewody są całe (tak twierdzi miernik). Podejrzewam też czujnik temperatury paliwa- na zimnym silniku miernik nie pokazywał żadnego opru. Czy tak powinno być, czy rezystancja rośnie w miarę wzrostu temperatury? Pozdrawiam.
  9. Póki co jestem w pracy, ale mechanik dostał misję i czekam na informacje. Jeżeli on nic nie znajdzie dzisiejsze popołudnie jest zarezerwowane na grzebanie. Stan paliwa pokazywał tak jak powinien- miałem 1/2 zbiornika VAG milczał jak zaklęty. :dupablada Po dobraniu się do pompy paliwa i weryfikacji (prąd dochodzi) wyszło, że pompa dokończyła żywota- po porannej przygodzie zamilkła na wieki. Czekam teraz na dostawę do zaprzyjaźnionego sklepu i montaż całego koszyka VDO.
  10. Pozwolę sobie odgrzać kotleta. Około tydzień temu miałem jednorazowy przypadek- auto zgasło i musiałem kręcić około 30s zanim odpalił od tamtej pory palił na dotyk. Dziś rano (tak dopadł mnie piątek 13-tego :rozpacz ) przejechałem może około 7 kilometrów i na skrzyżowaniu zrobił sobie kaput. :sciana Po 1 próbie odpalenia zepchnąłem auto na parking i próbowałem odpalić. Bez skutku- nawet na chwilę nie okazał woli współpracy. Pompę paliwa w zbiorniku słychać, ale nie tak "żwawo" jak wcześniej. Droga do pracy niezbyt udana.
  11. Czołem. Czy ELRING 006.080 od 2,0 TDI podejdzie do pokrywy zaworów 1,9 TDI AVF? Przeszukałem forum i odmęty internetów, ale nic nie znalazłem. dla kolejnych pokoleń- wg. serwisu śruba jest dokładnie taka sama
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności