tauka Zgłoś #461 Napisano 13 Stycznia 2015 No bo to jest płyta od 4 biegowego automata jaki mam ja :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misku79 Zgłoś #462 Napisano 13 Stycznia 2015 kolego MASZ ZA NISKI STAN OLEJU!!!!! mialem to samo drży jak sie rozgrzeje ,pózniej nawet szarpie NIE ZWLEKAJ ,NATYCHMIAST DOLEJ DO STANU-Po wymianie jak ręka odjał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #463 Napisano 13 Stycznia 2015 Byc moze i malo oleju. Wlalem 8 litrow a pisza ze po rozbiorce skrzyni 9 l powinno wejsc.Po wlaniu 8 l wiecej nie chcialo wejsc,ale moze sie odpowietrzyla po jakims czasie.Musze litr dokupic.Misku a ile dolewales?ze miales podobne ojawy? Dzisiaj z rana jezdzilem i wsteczny pieknie sie zalacza.Na rozgrzanej skrzyni te dziwne rzeczy zaczynaja sie dziac. Tez wyglada nato ze olej zadszy sie robi i moze jakis uszczelniacz.Ciul wie.Ale zaczne od dolewki - - - - - aktualizacja - - - - - Uszczelniacze w koszu na 100% sa dobre bo wsteczny nie slizga pod gorke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #464 Napisano 13 Stycznia 2015 Nalewales olej na odpalonym i zagrożonym oleju do odpowiedniej temperatury? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #465 Napisano 13 Stycznia 2015 jak zagrozonym oleju?Gdy zamontowalem skrzynie to na zgaszonym wlalem 4 litry,wiecej nie weszlo.Odpalilem,pare sekund pochodzil i zgasilem.Znow dolalem. Potem zapalilem,przrzucalem biegi i na kazdym przytrzymalem ok 15 sekund.Zgasilem,znow dolalem.Ptem znow zapalilem i juz na zapalonym dolewalem az sie przeleje.Robilem to wedlug instrukcji.Dodatkowo ten gosc ktory mi sprzedawal kosz powiedzial mi ze 8 litrow wchodzi i tyle weszlo. On tez naprawia. Ale gdzies wyczytalem ze 9 wchodzi do calej skrzyni,tym bardziej ze rozbieralem jeszcze plyte.Wiec olej wszystki spuscilem.Troszke zostalo w konwerterze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #466 Napisano 13 Stycznia 2015 Powinieneś vagiem sprawdzic temperature oleju. Powinna być koło 37 stopni. I przy takiej temp. Sprawdzać czy się przeleje. Być może masz go za dużo, jak nie był odpowiednio zagrzany, to zalales więcej, a jak się nagrzewa, to zwiększa swoją objętość, i może się robić za dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #467 Napisano 13 Stycznia 2015 ja to wszystko wiem. Lecz w moim przypadku nie musialem mierzyc temperatury dlatego iz nie bylo w niej nic. A bez problemu mozna znalesc informacje ile ma byc w tej skrzyni oleju.Tak jak pisalem 9 l. ja wlalem 8 ,tyle ile ten od kosza mi powiedzial.Wiec za duzo go napewno niemam,predzej o litr za malo - - - - - aktualizacja - - - - - wagiem mozna sprawdzac gdy sie dolewa olej,gdy nie wiesz ile go masz,np po kupnie sapochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #468 Napisano 13 Stycznia 2015 Z całym szacunkiem, ale bzdury trochę piszesz. Masz pustą skrzynie, wiesz że ma być 9 litrów. Wlewasz tak jak wlales 8 litrow i czekasz az sie zagrzeje do odpowiedniej temperatury. I dodasz tak jak na być, albo czekasz az wychowanie nadmiar. Nie widzę różnicy w sprawdzeniu stanu przy kupnie auta, a przy wymianie oleju. Tym bardziej że tu też nie wiesz ile nasz oleju w skrzyni... A tak że ktoś pisze że na tyle być... a jesteś pewny ze wszystko z konwerters zlałes? Fajnie że sam próbujesz to naprawić, ale im dłużej czytam, to coraz bardziej druciarstwem mi to zaczyna lecieć.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #469 Napisano 13 Stycznia 2015 No ale skoro nie wylales oleju z konwertera, to już ci nie wejdzie te 9l, bo to jest na suchą skrzynie, łącznie z konwerterem. A nie wiesz ile jest w nim oleju, wiec tak naprawdę nie wiesz czy właśnie 8l to jest dobry stan. A to zer jak się skrzynia zagrzeje to działa jak działa, może być związane z poziomem oleju i jego ciśnieniem. Jak byś robił remont silnika to też zalewasz oleju tak jak książka pisze i już nie sprawdzasz na bagnecie czy jest ok, bo tak trzeba tylko jak się auto kupi i sie stanu oleju nie zna? Drut jak nic. Widać xt nie do końca wiesz jak to wszystko działa, i co jest od czego zależne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #470 Napisano 13 Stycznia 2015 Dlatego wlalem 8, a 9 do pustej wchodzi.A u mnie doliczyc te odrobine w konwerterze to wyjdzie moze 8.5 l. Z reszta zrobilem jak gosc mi npowiedzial.Rozmawialem tez z nim o tym konwerterze. A po drogie zanim zaczelem remont to tez dolalem litr oleju,tyle brakowalo.A takich problemow nie bylo.5 setek tu nie wchodzi w gre.Wiesz co?mechanik nie daleko mnie rozbieral takie skrzynie i 3 razy powiedzial mi ze wyciagal z powrotem bo cos zle zlozyl. Ja nie jestem mechanikiem i za 1 ja naprawilem.A to co sie dzieje teraz to nazwalbym *******a.Tylko tak poisze bo sie fajnie pisze.Troche obrazasz tym drytem - - - - - aktualizacja - - - - - yam mialo byc ze nazwalbym ploblem pie..rdu..lka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #471 Napisano 13 Stycznia 2015 No widać że nie do końca naprawiłes. Szukasz pomocy na forum, a jak Ci pisze co może być przyczyną to twierdzisz że wiesz lepiej. A w konwerterze jest więcej niz 0.5 litra oleju. No ale skoro wiesz lepiej jak jest to po co pytasz. Masz fachowca pod nosem to czemu Ci nie powie co jest nie tak, skoro się tak dobrze zna. I pytam po raz kolejny. Czy stan oleju sprawdzisz tylko w starym silniku a po remoncie już nie? Obrażam Cię drutem? Bo dla mnie jest drutem robienie remontu, spuszczenie oleju i przy zalewaniu ponownie nie sprawdzenie stanu zgodnie ze sztuką. Coś źle czytałeś te instrukcje wymiany skoro twierdzisz że nie trzeba po remoncie. I skoro twierdzisz że skrzynia ze starym konwerterem i olejem w niej to jest zalewanie jak w stanie na sucho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #472 Napisano 13 Stycznia 2015 jezeli bym zrobil remont mojego silnika to wlalbym tyle ile ma wejsc,potem moze bym sprawdzil stan.tu masz moja odpowiedz.a w skrzyni nie mam mozliwosci sprawdzenia bo nie mam waga i to robi mi problem. a nie bede jeszdzil i wydawal kasy na elektrykow zeby mi vaga podlaczyl.mam zle wsopmnienie tu 50zl za podlaczenie,tam 50 tam i jeszcze tam.A problem nie rozwiazany.Do konca naprawilem.Wszystko bylo dobrze ok miesiaca.Teraz jest jakis objaw.Moze faktycznie skrzynia do calkowitego remonty ,w koncu mam 310 tys najechane.A producent ponoc przy 300 000 zaleca calkowity remont.I nie pisz juz o tym oleju bo wydaje mi sie ze tylko o stanie wiesz,a o innych konkretach nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #473 Napisano 13 Stycznia 2015 Może i nie wiem, ale jak nie mam narzędzi to się nie zabieram. A narzędzie do sprawdzenia stanu oleju to podstawa, bo teraz to zabawa we wroza Macieja. Odpowiedź może bym sprawdził wszystko mi wyjasnia. Tyle moich wywodów w temacie. Dziękuję i życzę dalszego miłego wróżenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #474 Napisano 13 Stycznia 2015 (edytowane) to moze polecicie jakis interfejs z alegro? kiedys ogladalem ale slyszalem ze duzo jest bublu.Chcialbym taki pod laptopa. Jak cos to podpowiedzcie.Przydalby mi sie taki sprzet - - - - - aktualizacja - - - - - Serwisanci raczej nie pytaja sie tu o porady,a raczej my laiki. Takze glupie komentaze nie sa potrzebne.Jestem zadowolony ze ja sam rozebralem i zlozylem.Teras to bedzie pikus ,ewentualne wyciagniecie plyty,w porownaniu do mojej calej wykonanej roboty. ualizacja - - - - - dzwonilem do tego mechaniora i powiedzial mi ze 200 zl chce za cala kompletna plyte z elektrozaworami :sese2 grubo co? - - - - - aktualizacja - - - - - jak dolewka nie pomoze,i te oringi beda w porzadku to nie bede szukal dziury w calym i wymienie ja - - - - - aktualizacja - - - - - http://allegro.pl/interejs-audi-seat-skoda-vw-diagnostyka-88-2004-pl-i4962785218.html nada sie? Edytowane 18 Stycznia 2015 przez wajda83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #475 Napisano 13 Stycznia 2015 Wajda83 widzisz mnie się podoba ze sam spróbowałeś i to jest Duży + bo Ci pseudo mechanicy jeszcze mniej wiedza niż nie jeden z forum , powracając do stanu oleju to u mnie po spuszczeniu ze skrzyni i z chłodnicy ( zostawiłem na kanale tak ze skręconą palcami na 4 śrubki miską na dobę bo miałem wyjazd i po odkręceniu ponownym miałem jeszcze około 1l oleju starego oleju w misce ) weszło mi coś koło 8 l oleju nowego . I stan sprawdzany według zaleceń ,pojeździłem 2 dni i dolałem jeszcze około 0,3 l wszystko do dziś jest git czyli 8,3 l oleju febi . Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #476 Napisano 14 Stycznia 2015 Maik i to mi sie podoba.W sumie weszlo ci tyle oleju co mi.Ale poczekam.Jak przyjdzie interfejs to sprawdze temperature i zobaczymy jaki faktyczny jest stan.Ale z gory wiem ze to nie to jest przyczyna.Jakis usczelniacz w plycie puszcza.Dzisiaj jeszcze sprawdzalem i gdy sie zagrzeje to ze wstecznym jest tak jak pisalem,ale jak przelacze na D to nie pokazuje mi biegu,podobnie jak w przypadku R ,i zalaczony jest tylko 1 bieg,nie przelacza wyzej.Po chwili pokaze sie bieg i jest gitara ,dalej jade normalnie. To sie dzieje tylko w przypadku cieplego silnika.100 % uszczelniacz.Chociaz nie ukrywam ze wolalbym zeby to byla wina zlego stanu oleju.Nie dlugo sie dowiemy .Czekam na przesylke :plaza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #477 Napisano 14 Stycznia 2015 (edytowane) dostalem informacje.musze sprawdzic 3 rzeczy.Komputer pod pasazera nogami,i linke od biegow.Jak to nie pomoze to ta gumka w plycie,mowil ze jej napewno nie rozbieralem.Super.Ide dzialac - - - - - aktualizacja - - - - - O panowie styki wszystkie zgnile,zielone az ze 2 mi pekly.Mial nosa!W sobote z rana zaatakuje.Musze polaczyc kable na krotko.Ten grzyb jest w kostce ktora wchodzi w komputer i z dogiej strony wiazki,na slupku,brazowa kostka.Tam jest najgorzej,male igielki,i one pekaja z przegnicia. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez wajda83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #478 Napisano 17 Stycznia 2015 Problem rozwiazany :mlask ominelem wtyke,kabelki na krotko polaczylem,i pousowalem bledy moim swiezo zakupionym interfejsem.Jest zaje..biscie. Pekne z radosci.Podjechalem na kanal,Temperatura oleju 37 stopni i sprawdzilem stan.Jest idealnie.3 kropelki tylko polecialy.Palca wsadzilem i jest akurat.Zaluje ze wczesniej nie zakupilem sobie tego interfejsu,piekna sprawa.Widocznie skrzynia bledy nalapala po remoncie.Wiec skrzynia przezemnie naprwawiona jest w 100% sprawna. Ktos napisal ze smierdze drutem,dobre. Jak narazie zamykam moj temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #479 Napisano 17 Stycznia 2015 Ja napisałem. I podtrzymuję. Bo chodzi tu o sposób naprawy a nie efekt. A wystarczyło zacząć od diagnostyki a nie bawienia się we wrozbite. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #480 Napisano 17 Stycznia 2015 (edytowane) No jak sam widzisz wiem lepiej od ciebie. Pisales o oleju,gdzie dla mnie zdrowo myslacego faceta ta opcja nie wchodzila w gre,pare setek roznicy w skrzyni nie robi roznicy,i tak jak pisalem:jak ma wejsc 8 to 8 a nie to co ty piszesz.I co sie okazalo?zalalem wysmienicie!To jest myslenie na zdrowy rozum .Piszesz glupoty o jakims silniku.Wczesniej pisalem ze przez miesiac po naprawie bylo dobrze.To oznacza ze przyczyna mogla pojawic sie inna.Gdyby z oleju bylo za malo lub za duzo to zle zachowanie byloby od rozruchu,a nie po miesiacu. OBSERWOWALEM z kanalu i sucho wszedzie,wiec co?olej by wyparowal?Z tad moje przeczucia jak na ogarnietego goscia!Widzisz probowales mnie obrazic,ale ci nie wyszlo.Bylem przekonany ,a ty chciales wysmiac moja cala robote.Wydaje mi sie ze jestes mechanikiem i bronisz swojej pozycji.Probujesz gardzic z takich ludzi jak ja,ktorzy sami potrafia naprawic cos za pare groszy gdzie taka naprawa w warsztacie wyniosla by mnie kilka tysiecy.Jestem honorowym czlowiekiem i moze chciales mi pomoc,ale z byt naparczywy byles,i moje mniemanie o tobie jest takie ze sie nie znasz,i piszesz glupoty.Dzieki za pomoc,ale nie trafiles.Jednak slucham swojego sumienia,i zwasze dobrze na tym wychodze.Sam naprawiam wszystko w kazdym aucie ktore mam.Akurat tiptronika mam 1 raz i sie na nim ucze. I naprawilem wszystko b.dobrze.Wydaje mi sie ze gdy rozebralem skrzynie ,i np.plyte sterujaca,i ja naprawilem,to jest ogromne znaczenie w tym co zrobilem.Bylem przekonany ze ta robote zrobilem dobrze. A ze potem jakies pierd.doly wychodzily to one nie znaczyly nic.Najgorsza robota to wyjac skrzynie i ja rozebrac oraz zlozyc.To jest sztuka! A nawet gdybys mial racje ze malo,czy duzo oleju to te sprawy sa blachostka.Nawet te kable czy kasowanie bledow sa blachostka w porownaniu z wyjeciem i rozebraniem skrzyni.A ty po mimo tak ciezkiej roboty probowales mnie wysmiac,nazwac moja robote (drutem). - - - - - aktualizacja - - - - - Piszesz w ostatnim poscie ze chodzilo ci o osposob naprawy,a nie efekt. Efekt masz.A ze moja historie opisalem to moze komus sie przyda.I sposob naprawy tez moze komus sie przyda. Edytowane 18 Stycznia 2015 przez wajda83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach