Arko225 Zgłoś #41 Napisano 22 Marca 2017 Witam turbina z mojego 1.8T poszła do regeneracji a w tych modelach była taka przypadłość że urwało klapkę albo się wypalała no i umie się urwała chciałbym się zapytać o ile wzrośnie koszt naprawy turbo z tego co wiem to trzeba założyć nowy odlew z jednej strony i nwm jakiego kosztu się spodziewać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #42 Napisano 22 Marca 2017 Firma która regeneruje 502219683 zadzwoń i się zapytaj. Nie powiedzieli Tobie jak oddawałeś swoją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #43 Napisano 3 Kwietnia 2017 Pompki zregenerowane, pierścienie wymienione, głowica sprawdzona na szczelność i splanowana. Dalej dymi pompki leją na 2 i 4 garze, ciężko odpala. Co robić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #44 Napisano 3 Kwietnia 2017 Jak wyglądają gniazda pompowtrysków? Może są już tak wyrobione że puszczają ropę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #45 Napisano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) Gniazda są w porządku. Spalanie chwilowe powinno być 0.8L a jest 51L. Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez BIGjack Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #46 Napisano 5 Kwietnia 2017 Czy w ATJ jest pompa paliwa w zbiorniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #47 Napisano 5 Kwietnia 2017 Czy w ATJ jest pompa paliwa w zbiorniku? Wg ETK-i nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #48 Napisano 5 Kwietnia 2017 U mnie jest w AJM chyba nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #49 Napisano 6 Kwietnia 2017 (edytowane) U mnie jestw AJM chyba nie ma Potwierdzam, jest pompa w zbiorniku Miałeś z nią jakieś kłopoty? Czy miałeś problem z cofającym się paliwem? Edytowane 6 Kwietnia 2017 przez BIGjack Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #50 Napisano 6 Kwietnia 2017 Wymieniałem tą pompę ponieważ nie dawała dobrego ciśnienia i przy butowaniu silnik nie miał mocy i szarpał jak cholera. Po czym uznajesz że cofa Ci się paliwo? Ciężko odpala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #51 Napisano 6 Kwietnia 2017 Ciężko odpala i dużo pali. Są duże korekty dawki paliwa na drugim garze +2,99 a na czwartym -3,01 także bipy na obydwu są ponad 50 . Potrafi też zgasnąć i ciężko go odpalić. W warsztacie od regeneracji pompek powiedzieli że możliwe że pompa w zbiorniku nie utrzymuje ciśnienia i dlatego takie korekty ale coś mi się nie chce wierzyć bo niby dlaczego tylko na tych a pozostałe są ok hmm... Mam już powoli dość, chyba wezmę siekierę i porąbie grata na drobny mak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #52 Napisano 6 Kwietnia 2017 Ja na Twoim miejscu zrobił bym tak: 1. Pomiar kompresji 2. Sprawdzenie synchro rozrządu (vagiem) 3. Zamienić miejscami pompowtryski 1 z 2 Po odpaleniu masz siwą chmurę za samochodem? Czy wszystkie rzeczy które były zrobione przy aucie sam wykonałeś czy robił to mechanik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #53 Napisano 6 Kwietnia 2017 Pierścienie zostały wymienione na nowe - przestał dymić na niebiesko ale dymi na siwo jak mu się da po garach. Sprawdzałem vagiem początek kąta wtrysku jest obecnie -1 czy o to chodziz tym synchro? Wszystko robi mechanik który się "brzydzi" diagnostyką, działa na zasadzie podmianek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #54 Napisano 7 Kwietnia 2017 Podjedź na Pogórze do Tomka, masz namiary w dziale polecam. Szkoda pieniędzy i nerwów na mechanika który działa na zasadzie wymieniamy wszystko po kolei aż w końcu może znajdziemy przyczynę. Tak dla porządku zapytam: konektory i wiązkę sprawdzaliście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #55 Napisano 7 Kwietnia 2017 Pierścienie zostały wymienione na nowe - przestał dymić na niebiesko ale dymi na siwo jak mu się da po garach.Sprawdzałem vagiem początek kąta wtrysku jest obecnie -1 czy o to chodziz tym synchro? Wszystko robi mechanik który się "brzydzi" diagnostyką, działa na zasadzie podmianek. IMO gniazdo pompki jest wytłuczone a mechanik to ****, ale cały ten temat to wróżenie z fusów bo "wszystko" co można było już wymienić to zostało wymienione a usterka dalej istnieje. Z takim podejściem proponuje podmianke samochodu problem się rozwiąże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #56 Napisano 8 Kwietnia 2017 Wg ETK-i nie ma. Przepraszam, mój błąd. W katalogu jest jeszcze jedna strona, gdzie podają, że AJM i ATJ mają pompę w zbiorniku. Swoję drogą też byłem zdziwiony, że w standardowej grupie 919 nie dali pompy wstępnej do silnika na pompowtryskiwaczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #57 Napisano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Winowajca odnaleziony Pompki zostały wymontowane i zawiezione na reklamacje gdzie okazało się że jedna z niewiadomych przyczyn była zawieszona/zatkana. Po zamontowaniu nie kopci, odpala od dotknięcia i jest żwawszy. Jedyny mankament to taki że mam wrażenie że pali więcej niż przed usterką. Na wolnych komp pokazuje różnie raz 3,4 innym razem 4,5 a chyba powinien pokazywać około 0,8 prawda? Kąt początku wtrysku mam ustawiony na -1 czy dobrze? Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez BIGjack Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #58 Napisano 10 Kwietnia 2017 Tak, powinno być w okolicach 0,8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
groch21 Zgłoś #59 Napisano 18 Czerwca 2017 Witam, W passacie 2.0 TDI bez DPF wymieniałem (regenerowałem) turbinę do tego komplet filtrów i oleje. Teraz auto zaczyna hałasować bardzo głośno od prędkości 50km/h słychać takie charakterystyczne huczenie podczas dodawania gazu. Po zdjęciu nogi z gazu hałas wydobywa się jeszcze przez 2-3 s potem ustępuje. Przy prędkości 120km jest już dość głośno. Czy to jest wadliwie regenerowana turbina? Źle założona? Czy jeszcze coś innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fenio Zgłoś #60 Napisano 22 Czerwca 2017 (edytowane) Polecam sprawdzić czy słychać ten hałas od strony filtra powietrza po jego wyciągnięciu. Jeśli tak to możesz być pewny że coś nie tak z turbiną i trzeba ją wymontować do sprawdzenia. Te silniki miały problem z pompą oleju która jest napędzana wadliwym trzpieniem, jak nikt tego wcześniej nie poprawiał to możliwe że masz problemy ze smarowaniem a to pociąga za sobą wiele możliwych awarii, nie tylko turbiny. Edytowane 22 Czerwca 2017 przez Fenio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach