gumisiek Zgłoś #21 Napisano 9 Października 2010 Koledzy to znowu ja tym razem potrzebuje programik,do odczytania pin immo pomożecie? Może jest ktoś w lubelskim, kto by to oczywiśćie za kase zrobił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #22 Napisano 9 Października 2010 Koledzy to znowu ja tym razem potrzebuje programik,do odczytania pin immo pomożecie? Może jest ktoś w lubelskim, kto by to oczywiśćie za kase zrobił. Sam program bez odpowiedniego kabla nic ci nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gumisiek Zgłoś #23 Napisano 10 Października 2010 Sam program bez odpowiedniego kabla nic ci nie da. Jakiś namiar na kabelek bym prosił . Taki w miare dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #24 Napisano 10 Października 2010 Jakiś namiar na kabelek bym prosił . Taki w miare dobry. Nie zadziała musisz mieć kabel dedykowany do oprogramowania np:http://moto.allegro.pl/vag-k-can-com...249190453.html lub http://moto.allegro.pl/vag-tacho-2-5...253839841.html __________________ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #25 Napisano 10 Października 2010 Witam jeszcze 2 tygodnie temu udawalo mi sie kabelkiem laczyc ze sterownikiem silnika,dzisaj zonk:( Laczy mi sie tylko z abs ,poduszkami i klima...:wscieklyPowie mi ktos co sie stalo?Uwalil sie kabelek czy cos z autkiem nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gumisiek Zgłoś #26 Napisano 10 Października 2010 Witam jeszcze 2 tygodnie temu udawalo mi sie kabelkiem laczyc ze sterownikiem silnika,dzisaj zonk Laczy mi sie tylko z abs ,poduszkami i klima...Powie mi ktos co sie stalo?Uwalil sie kabelek czy cos z autkiem nie tak? Spróbuj na jakieś 10 min odłączyć aku. powinno pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tytus080582 Zgłoś #27 Napisano 11 Października 2010 Witam Sorki ale pozwolę się podłączyć do wątku ja tak jak kolega gregoryyy mam problem z komunikacją ze sterownikiem silnika a mianowicie mam kabelek kkl-usb od viakena a oprogramowanie vag 409.1 pl zarejestrowane na jakiegoś gościa z Warszawy (znalazłem na necie:-)) wracając do problemu to wygląda to tak uruchamiam program i wszystko gra do czsu gdy wejdę w silnik (znajduje sterownik) sprawdzam błędy i nie zdążę przeczytać błędów i tracę połączenie i tak co 3-4 sekundy. Jedyne błędy jakie zdążyłem odczytać to: zbyt wysokie napięcie przepływki i coś z mieszanką na biegu jałowym (dodam że passacik szrpie JAK ODPALI 1.8 20V) Proszę o jakąś pomocccccccccc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #28 Napisano 10 Grudnia 2010 Witam, mam również taki problem. Dzisiaj pierwszy raz podłączyłem się pod kompa. Też tylko działają chyba 4 funkcje w programie. Używałem polski VAG 4.9 i VWTOOL. Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomekstg Zgłoś #29 Napisano 19 Września 2011 Odświeżę kotleta bo liczę na wasza pomoc. Kupiłem sobie najtańszy VAG KKL USB, ściągnąłem VCDS-Lite. Po zainstalowaniu i podłączeniu do mojego passka nie mogę połączyć się z silnikiem, ciągle tylko "No Response from Controller!", działają moduły poduszek, abs, zegarów, mod. komfortu. Podłączałem ten kabel do GOLFA III, IV, do AUDI A6 i wszędzie można dostać się do silnika, tylko nie u mnie. Wczoraj nawet zdobyłem laptopa z XP żeby zobaczyć co pokaże VWTOOL, i nic, tez błąd przy probie łączenia z silnikiem. Wie ktoś może co jest przyczyną takiego stanu rzeczy ? Po odłączane czujniki? Pzdr, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #30 Napisano 19 Września 2011 Odświeżę kotleta bo liczę na wasza pomoc. Kupiłem sobie najtańszy VAG KKL USB, ściągnąłem VCDS-Lite. Po zainstalowaniu i podłączeniu do mojego passka nie mogę połączyć się z silnikiem, ciągle tylko "No Response from Controller!", działają moduły poduszek, abs, zegarów, mod. komfortu.Podłączałem ten kabel do GOLFA III, IV, do AUDI A6 i wszędzie można dostać się do silnika, tylko nie u mnie. Wczoraj nawet zdobyłem laptopa z XP żeby zobaczyć co pokaże VWTOOL, i nic, tez błąd przy probie łączenia z silnikiem. Wie ktoś może co jest przyczyną takiego stanu rzeczy ? Po odłączane czujniki? Pzdr, Patrz post 26 tego wątku.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomekstg Zgłoś #31 Napisano 19 Września 2011 Ryszard, Dzięki za odpowiedz. Odłączyłem akumulator na dobre 30 minut, niestety dalej to samo. Brak połączenia z silnikiem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gierszi Zgłoś #32 Napisano 1 Grudnia 2011 Mam kabel o oznaczeniu KB1 i problemy jak moi poprzednicy. Nie łączy się na włączonym silniku z modułem silnika, a z modułem ABS tak (?). Czy komuś udało się rozwiązać ten problem, czy kabelek nadaje się do śmietnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #33 Napisano 3 Grudnia 2011 Mam kabel o oznaczeniu KB1 i problemy jak moi poprzednicy. Nie łączy się na włączonym silniku z modułem silnika, a z modułem ABS tak (?). Czy komuś udało się rozwiązać ten problem, czy kabelek nadaje się do śmietnika? Taki urok tanich kabli :dupablada trzeba kombinować z ustawieniami http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/3825-Interfejs-OBDII-jaki-wybrac/page84?p=1528959&viewfull=1#post1528959 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomo_ninja Zgłoś #34 Napisano 29 Marca 2012 Odświeżę kotleta bo liczę na wasza pomoc. Kupiłem sobie najtańszy VAG KKL USB, ściągnąłem VCDS-Lite. Po zainstalowaniu i podłączeniu do mojego passka nie mogę połączyć się z silnikiem, ciągle tylko "No Response from Controller!", działają moduły poduszek, abs, zegarów, mod. komfortu.Podłączałem ten kabel do GOLFA III, IV, do AUDI A6 i wszędzie można dostać się do silnika, tylko nie u mnie. Wczoraj nawet zdobyłem laptopa z XP żeby zobaczyć co pokaże VWTOOL, i nic, tez błąd przy probie łączenia z silnikiem. Wie ktoś może co jest przyczyną takiego stanu rzeczy ? Po odłączane czujniki? Pzdr, Witam również miałem ten sam problem na tanim niebieskim kablu pewnie chinol, krew mnie zalewała sprawdzałem kilka sterwoników FTDI , 311.2, 409, VCDS Lites, rózne kompy , rózne systemy XP, Vista, Siedem pod każdy ściągałem sterowniki dalej to samo ABS,Klima,Komfort, Airbag,Radio, do silnika nie moza było sie dostać. Sprawdzałem zasilanie, linie k, l wszystko było ok. Rozebrałem kabel pomierzyłem czy nie ma jakiś zimnyc lutów, ect. Rozwiązanie: XP, odinstalowałem wszystko co było zwiazane z usb, poprzednie stery FTDI [ czyt RS232 serial USB ] myszke. Druga ważna rzecz nowy kabel od viakena KKL chyba za 54 zł Stery od viakena masz na płytce. Wszystko zaczeło chulać. Dodam ze wczesniej : Interface found! Com ok Type serial pass trought Myśle ze ten fejs co masz jest walnięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregoreko Zgłoś #35 Napisano 30 Marca 2012 Czasami mogą się gryźć sterowniki i to będzie powód.. np od klawiatury czy myszki, przyczyną może być też walnięty sterownik od jakiegoś systemu w aucie i będzie on mógł blokować połączenie z silnikiem, spróbuj ustawić w vagu parametry "stard baud na 9999" (vag pełna wersja oczywiście) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malino Zgłoś #36 Napisano 29 Września 2012 Witam wszystkich i od razu przepraszam za odgrzewanie watku ale jako 'nowy' nie moge zakladac nowych. Mam POLO 2002 rok - wiem, to forum Passata ale tylko tutaj widze, ze sa fachowcy od VAGa wiec osmielam sie Was prosic o pomoc. Moj problem polega na tym, ze obsolutnie zadnym programem czy urzadzeniem nie moge polaczyc sie ze sterownikiem klimatronic. Probowalem roznych kabli, fejsow, urzadzen przenosnych i stacjonarnych... i kazde z nich laczy sie ze absolutnie ze wszystkim co mam w aucie oprocz klimy Goraca prosba o pomoc co zrobic bo pomysly sie skonczyly... a po naprawie serwosilniczkow musze zrobic nastawy poczatkowe. A i jeszcze jedno: panel klimatronika robi bez problemu test i pokazuje/kasuje bledy /ktore i tak zostaja/ tylko problem z komunikacja na zewnatrz. Czy mam uszkodzony modul klimatronika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamillotop Zgłoś #37 Napisano 1 Października 2012 Witam wszystkich i od razu przepraszam za odgrzewanie watku ale jako 'nowy' nie moge zakladac nowych. Mam POLO 2002 rok - wiem, to forum Passata ale tylko tutaj widze, ze sa fachowcy od VAGa wiec osmielam sie Was prosic o pomoc. Moj problem polega na tym, ze obsolutnie zadnym programem czy urzadzeniem nie moge polaczyc sie ze sterownikiem klimatronic. Probowalem roznych kabli, fejsow, urzadzen przenosnych i stacjonarnych... i kazde z nich laczy sie ze absolutnie ze wszystkim co mam w aucie oprocz klimy Goraca prosba o pomoc co zrobic bo pomysly sie skonczyly... a po naprawie serwosilniczkow musze zrobic nastawy poczatkowe. A i jeszcze jedno: panel klimatronika robi bez problemu test i pokazuje/kasuje bledy /ktore i tak zostaja/ tylko problem z komunikacja na zewnatrz. Czy mam uszkodzony modul klimatronika ? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malino Zgłoś #38 Napisano 2 Października 2012 OK dzieki, po wielu, wielu probach znalazlem jakies stare przenosne urzadzenie serwisowe ktore laczy sie z moim klimatronikiem, ale znowu zonk. Pokazuje blad V71 /klapa obiegu zaknietego/, OK, kasuje bledy, robie nastawy poczatkowe ale tylko 1 z 4 parametrow schodzi do 'zera' i pokazuje 'skonczone' reszta zatrzymuje sie w okolicach 'zera'... o czym to swiadczy ? czy reszta silniczkow tez wymaga reanimacji ? od czego konkretnie sa te cztery parametry w bloku 001 klimy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #39 Napisano 2 Października 2012 OK dzieki, po wielu, wielu probach znalazlem jakies stare przenosne urzadzenie serwisowe ktore laczy sie z moim klimatronikiem, ale znowu zonk. Pokazuje blad V71 /klapa obiegu zaknietego/, OK, kasuje bledy, robie nastawy poczatkowe ale tylko 1 z 4 parametrow schodzi do 'zera' i pokazuje 'skonczone' reszta zatrzymuje sie w okolicach 'zera'... o czym to swiadczy ? czy reszta silniczkow tez wymaga reanimacji ? od czego konkretnie sa te cztery parametry w bloku 001 klimy ? Tu masz odpowiedni temat http://forum.vw-passat.pl/threads/1046-Klimatyzacja-climatronic?highlight=climatronic+diagnostyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach