Gość dsz Zgłoś #21 Napisano 1 Marca 2007 14l w mieście, 9 w trasie, 10 powyzej 140km/godz, comfortline, wygodnie, na światłach "N" a nie hamulec na "D" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcino Zgłoś #22 Napisano 2 Marca 2007 na światłach "N" a nie hamulec na "D" hm...powiem Ci tak.Przełączanie z D na N na światłach nie daje żadnej oszczędności paliwa albo minimalną ale za to nieuchronnie zbliży Cię do zakatowania skrzyni.Takich rzeczy poprostu się nie robi-zapytaj w każdym warsztacie specjalizującym się w ASB. Tryb N służy tylko i wyłącznie do rzadkich wręcz specyficznych sytuacji ( holowanie ale tylko na krotkim odcinku i z małą prędkością do 50km/h bądź do przepychania auta np. w warsztacie) Automat jest tak zbudowany, ze na światłach wciskamy hamulec w położeniu D i to są normalne warunki pracy.Po to się kupuje auto z ASB, żeby nie wachlować manetką w te i nazat - także przelicz co sie bardziej opłaca, czy hipotetyczna oszczędność paru litrów paliwa czy naprawa główna ASB.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem2003 Zgłoś #23 Napisano 23 Czerwca 2016 dlaczego wszyscy piszą bajki ze tyle i tyle im pali , nie patrzcie na komputer tylko zatankuj do pełna pod korek zrób 100Km i zatankuj , później 200km i zatankuj . mam 1.8 T AWT z instalacją w fazie ciekłej , przebieg oryginalny 120Tys a spalanie czy trasa czy miasto 11-13l. i nie ma mocnych. te auta żłopią i nie oszukujmy się panowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #24 Napisano 23 Czerwca 2016 Nagrodę główną "Odgrzanego kotleta" zdobywa !!!!! PRZEMO !!!! :respect :danek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem2003 Zgłoś #25 Napisano 23 Czerwca 2016 - - - - - aktualizacja - - - - - Aleiz dziękuję kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamis638 Zgłoś #26 Napisano 24 Czerwca 2016 Panowie ten silnik 1.8t bardzo mocno chodzi po skrajnościach miałem go o oznaczeniu awt 150hp + tiptronic ponad 3 lata nareszcie go sprzedałem ... a więc tak zatankowany pod korek po "trasie" Olsztyn -lublin -Olsztyn przejazd przez warszawę ... jazda do 100 = 800km na zbiorniku jazda po mieście zaczynała się od 15l / 100 a żadnym problemem było wyciągnąć 20+ po założeniu gazu trasa 10/100 miasto 17/100 później go zawirusowałem i prawdę mówiąc spalanie prawie w ogóle się nie zmieniło może + 0.5 l/100 ale komfort jazdy niebagatelny ... od 2500obr wciskało w fotel a 180km/h łapał bardzo ooo szybko... mimo automatu nic mu się nie stało... sprzedałem go .. czy wróciłbym do tego silnika? zdecydowanie nie! nieliczni mechanicy mają o nim pojęcie ... mimo swojej idiotoodpornej konstrukcji potrafi zabić gwoździa mechanikowi ... jeśli bym się znów na niego decydował to tylko i wyłącznie wersja 180km i od razu chip na 210 bo będzie palił tyle samo a frajda z jazdy na wielki + pozdrawiam i życzę szczęścia nowym nabywcom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #27 Napisano 26 Czerwca 2016 Ja już ponad rok jezdze po chipie.Jazda dość agresywna.13 l na lpg jazda mieszana fis pokazuje średnią około 11 więc dobry wynik.Następne auto pewnie też 18t tyle że audi bo w nowszych rocznikach dalej występuje z chipem bo na widok i odgłos tdi głowa mnie boli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pzl Zgłoś #28 Napisano 5 Lipca 2016 (edytowane) Komp benzynowy pokazuje 14 przy dziadkowej jezdzie a ok 18 przy normalnej. Mi pali 1.8t w mieście 20l LPG. Na butli 48lpg najeżdżam w miescie ok 240km. W największych korkach spalanie dochodziło do 25 na danym odcinku wg komputera. Dodam, że wszystkie parametry silnika są ok. Tylko przepływka zaniża ok 8%. Jeżeli chodzi o trasę to na mieszanej to 8l-9l PB spali spokojnie, a lpg ze 12l Edytowane 5 Lipca 2016 przez pzl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #29 Napisano 5 Lipca 2016 Komp benzynowy pokazuje 14 przy dziadkowej jezdzie a ok 18 przy normalnej. Mi pali 1.8t w mieście 20l LPG. Na butli 48lpg najeżdżam w miescie ok 240km. W największych korkach spalanie dochodziło do 25 na danym odcinku wg komputera. Dodam, że wszystkie parametry silnika są ok. Tylko przepływka zaniża ok 8%. Jeżeli chodzi o trasę to na mieszanej to 8l-9l PB spali spokojnie, a lpg ze 12l Na mieście 10l/100km W trasie 8l/100km Mieszane 9,5l/100km Nie mam gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #30 Napisano 6 Lipca 2016 Komp benzynowy pokazuje 14 przy dziadkowej jezdzie a ok 18 przy normalnej. Mi pali 1.8t w mieście 20l LPG. Jak mieszanka leci na ubogo ECU zwiększa czasy to i spalanie wyświetlane na kompie jest wysokie. Dodam, że wszystkie parametry silnika są ok. To pokaż logi z tego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pzl Zgłoś #31 Napisano 6 Lipca 2016 Jak mieszanka leci na ubogo ECU zwiększa czasy to i spalanie wyświetlane na kompie jest wysokie. To pokaż logi z tego auta. Garstka logów. Z tego i tamego roku. Spalanie takie mam od kiedy kupiłem auto. Jeżeli chodzi o korekty to są ok 3%. Zero błędów. Zero braków mocy. http://vaglog.pl/log_269424.html http://vaglog.pl/log_269423.html http://vaglog.pl/log_269427.html http://vaglog.pl/log_269426.html http://vaglog.pl/log_269425.html http://vaglog.pl/log_269428.html http://vaglog.pl/log_269429.html http://vaglog.pl/log_269430.html http://vaglog.pl/log_269431.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #32 Napisano 6 Lipca 2016 Właśnie widać w grupie 033 jak jest OK. Log co prawda stary, ale korekta lata jak wiatr po polu jeśli dla Ciebie co chwilę max ubogo jest OK to nie mam pytań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pzl Zgłoś #33 Napisano 7 Lipca 2016 Właśnie widać w grupie 033 jak jest OK.Log co prawda stary, ale korekta lata jak wiatr po polu jeśli dla Ciebie co chwilę max ubogo jest OK to nie mam pytań. Kiedys byłem z tym u gazownika pytać się czemu tak pali to mówił, że jak się check nie pali to jest ok. Chyba w tych logach nie widać, ale podczas jazdy oscylue +-5% wokół zera jak widziałem na vagcomie, akurat wtedy loga nie zrobilem. W takim razie co to moze powodować taki stan rzeczy, zepsuta lambda? Spalanie takie miałem przed założeniem instalacji gazowej, po niej też takie samo na pb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #34 Napisano 7 Lipca 2016 Zrób świeżego loga na PB i LPG z grup 002+033. Check to się zapala w sytuacjach krytycznych, a z resztą sobie radzi sonda i ECU tylko kosztem paliwa, albo mocy. Kto Ci zakładał LPG? Na jakich podzespołach? Masz manualna czy automat? Jaki jest Twój styl jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pzl Zgłoś #35 Napisano 29 Lipca 2016 (edytowane) Zrób świeżego loga na PB i LPG z grup 002+033.Check to się zapala w sytuacjach krytycznych, a z resztą sobie radzi sonda i ECU tylko kosztem paliwa, albo mocy. Kto Ci zakładał LPG? Na jakich podzespołach? Masz manualna czy automat? Jaki jest Twój styl jazdy? Stag 4 QBOX BASIC, Hanna 2000 zielone, reduktor ac-r01, firma z okolic zakładała gaz, jak się ich pytałem to mówili, że z ich strony jest wszystko ok, skrzynia manual, styl nie jest dziadkowy, kręce silnik do ok 4k i zmieniam bieg żeby było ok 2-2,5k obr, jeżeli chodzi o ruszanie ze skrzyżowania to nie zostaje w tyle. Poniżej logi 002+033 LOG 002 + 033 Vag com połączył mi logi więc są z 2014 i 2016 Edytowane 29 Lipca 2016 przez pzl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #36 Napisano 29 Lipca 2016 To jest jazda czy przegazowka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pzl Zgłoś #37 Napisano 30 Lipca 2016 To jest jazda czy przegazowka? Jazda. Normalne ruszenie 2-3k obr na starcie. Poźniej zmiany biegów do 4k obrotów na 2-2,5k obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Livijczyk Zgłoś #38 Napisano 30 Lipca 2016 ile dałeś za przepływke ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #39 Napisano 30 Lipca 2016 ciekawi mnie dlaczego sonda u ciebie w logu ma napięcie ponad 1V a nawet dochodzi do 4V , a sonda pracuje oscylując do 1 V , tak jakby była uszkodzona albo coś, dla porównania mój log http://vaglog.pl/log_229688.html, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #40 Napisano 30 Lipca 2016 Jazda. Normalne ruszenie 2-3k obr na starcie. Poźniej zmiany biegów do 4k obrotów na 2-2,5k obr. Interesuje mnie log dynamiczny na 3 biegu. ciekawi mnie dlaczego sonda u ciebie w logu ma napięcie ponad 1V a nawet dochodzi do 4V , a sonda pracuje oscylując do 1 V , tak jakby była uszkodzona albo coś, dla porównania mój log http://vaglog.pl/log_229688.html, On ma sondę szerokopasmową i dlatego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach