Skocz do zawartości
Gość carmelo1

ile pali 1,8T w b5 po miescie..

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dsz

14l w mieście, 9 w trasie, 10 powyzej 140km/godz, comfortline, wygodnie, na światłach "N" a nie hamulec na "D"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcino
na światłach "N" a nie hamulec na "D"

 

hm...powiem Ci tak.Przełączanie z D na N na światłach nie daje żadnej oszczędności paliwa albo minimalną ale za to nieuchronnie zbliży Cię do zakatowania skrzyni.Takich rzeczy poprostu się nie robi-zapytaj w każdym warsztacie specjalizującym się w ASB. Tryb N służy tylko i wyłącznie do rzadkich wręcz specyficznych sytuacji ( holowanie ale tylko na krotkim odcinku i z małą prędkością do 50km/h bądź do przepychania auta np. w warsztacie)

Automat jest tak zbudowany, ze na światłach wciskamy hamulec w położeniu D i to są normalne warunki pracy.Po to się kupuje auto z ASB, żeby nie wachlować manetką w te i nazat - także przelicz co sie bardziej opłaca, czy hipotetyczna oszczędność paru litrów paliwa czy naprawa główna ASB....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego wszyscy piszą bajki ze tyle i tyle im pali , nie patrzcie na komputer tylko zatankuj do pełna pod korek zrób 100Km i zatankuj , później 200km i zatankuj . mam 1.8 T AWT z instalacją w fazie ciekłej , przebieg oryginalny 120Tys a spalanie czy trasa czy miasto 11-13l.

i nie ma mocnych. te auta żłopią i nie oszukujmy się panowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagrodę główną "Odgrzanego kotleta" zdobywa !!!!! PRZEMO !!!! :respect :danek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Screenshot_2015-12-17-21-56-18.jpg

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Aleiz dziękuję kolego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ten silnik 1.8t bardzo mocno chodzi po skrajnościach miałem go o oznaczeniu awt 150hp + tiptronic ponad 3 lata nareszcie go sprzedałem ... a więc tak

 

zatankowany pod korek po "trasie" Olsztyn -lublin -Olsztyn przejazd przez warszawę ... jazda do 100 = 800km na zbiorniku

jazda po mieście zaczynała się od 15l / 100 a żadnym problemem było wyciągnąć 20+

po założeniu gazu trasa 10/100 miasto 17/100

 

później go zawirusowałem i prawdę mówiąc spalanie prawie w ogóle się nie zmieniło może + 0.5 l/100 ale komfort jazdy niebagatelny ... od 2500obr wciskało w fotel a 180km/h łapał bardzo ooo szybko... mimo automatu nic mu się nie stało...

 

sprzedałem go .. czy wróciłbym do tego silnika? zdecydowanie nie! nieliczni mechanicy mają o nim pojęcie ... mimo swojej idiotoodpornej konstrukcji potrafi zabić gwoździa mechanikowi ... jeśli bym się znów na niego decydował to tylko i wyłącznie wersja 180km i od razu chip na 210 bo będzie palił tyle samo a frajda z jazdy na wielki +

 

pozdrawiam i życzę szczęścia nowym nabywcom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już ponad rok jezdze po chipie.Jazda dość agresywna.13 l na lpg jazda mieszana fis pokazuje średnią około 11 więc dobry wynik.Następne auto pewnie też 18t tyle że audi bo w nowszych rocznikach dalej występuje z chipem bo na widok i odgłos tdi głowa mnie boli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komp benzynowy pokazuje 14 przy dziadkowej jezdzie a ok 18 przy normalnej. Mi pali 1.8t w mieście 20l LPG. Na butli 48lpg najeżdżam w miescie ok 240km. W największych korkach spalanie dochodziło do 25 na danym odcinku wg komputera. Dodam, że wszystkie parametry silnika są ok. Tylko przepływka zaniża ok 8%. Jeżeli chodzi o trasę to na mieszanej to 8l-9l PB spali spokojnie, a lpg ze 12l

Edytowane przez pzl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Komp benzynowy pokazuje 14 przy dziadkowej jezdzie a ok 18 przy normalnej. Mi pali 1.8t w mieście 20l LPG. Na butli 48lpg najeżdżam w miescie ok 240km. W największych korkach spalanie dochodziło do 25 na danym odcinku wg komputera. Dodam, że wszystkie parametry silnika są ok. Tylko przepływka zaniża ok 8%. Jeżeli chodzi o trasę to na mieszanej to 8l-9l PB spali spokojnie, a lpg ze 12l

 

Na mieście 10l/100km

W trasie 8l/100km

Mieszane 9,5l/100km

 

Nie mam gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Komp benzynowy pokazuje 14 przy dziadkowej jezdzie a ok 18 przy normalnej. Mi pali 1.8t w mieście 20l LPG.

Jak mieszanka leci na ubogo ECU zwiększa czasy to i spalanie wyświetlane na kompie jest wysokie.

 

Dodam, że wszystkie parametry silnika są ok.

To pokaż logi z tego auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak mieszanka leci na ubogo ECU zwiększa czasy to i spalanie wyświetlane na kompie jest wysokie.

 

 

To pokaż logi z tego auta.

 

Garstka logów. Z tego i tamego roku.

Spalanie takie mam od kiedy kupiłem auto. Jeżeli chodzi o korekty to są ok 3%. Zero błędów. Zero braków mocy.

 

http://vaglog.pl/log_269424.html

http://vaglog.pl/log_269423.html

http://vaglog.pl/log_269427.html

http://vaglog.pl/log_269426.html

http://vaglog.pl/log_269425.html

http://vaglog.pl/log_269428.html

http://vaglog.pl/log_269429.html

http://vaglog.pl/log_269430.html

http://vaglog.pl/log_269431.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie widać w grupie 033 jak jest OK.

Log co prawda stary, ale korekta lata jak wiatr po polu jeśli dla Ciebie co chwilę max ubogo jest OK to nie mam pytań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie widać w grupie 033 jak jest OK.

Log co prawda stary, ale korekta lata jak wiatr po polu jeśli dla Ciebie co chwilę max ubogo jest OK to nie mam pytań.

 

Kiedys byłem z tym u gazownika pytać się czemu tak pali to mówił, że jak się check nie pali to jest ok. Chyba w tych logach nie widać, ale podczas jazdy oscylue +-5% wokół zera jak widziałem na vagcomie, akurat wtedy loga nie zrobilem. W takim razie co to moze powodować taki stan rzeczy, zepsuta lambda? Spalanie takie miałem przed założeniem instalacji gazowej, po niej też takie samo na pb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób świeżego loga na PB i LPG z grup 002+033.

Check to się zapala w sytuacjach krytycznych, a z resztą sobie radzi sonda i ECU tylko kosztem paliwa, albo mocy.

Kto Ci zakładał LPG?

Na jakich podzespołach?

Masz manualna czy automat?

Jaki jest Twój styl jazdy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrób świeżego loga na PB i LPG z grup 002+033.

Check to się zapala w sytuacjach krytycznych, a z resztą sobie radzi sonda i ECU tylko kosztem paliwa, albo mocy.

Kto Ci zakładał LPG?

Na jakich podzespołach?

Masz manualna czy automat?

Jaki jest Twój styl jazdy?

 

 

Stag 4 QBOX BASIC, Hanna 2000 zielone, reduktor ac-r01,

firma z okolic zakładała gaz, jak się ich pytałem to mówili, że z ich strony jest wszystko ok,

skrzynia manual,

styl nie jest dziadkowy, kręce silnik do ok 4k i zmieniam bieg żeby było ok 2-2,5k obr, jeżeli chodzi o ruszanie ze skrzyżowania to nie zostaje w tyle.

 

Poniżej logi 002+033

LOG 002 + 033

 

Vag com połączył mi logi więc są z 2014 i 2016

Edytowane przez pzl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest jazda czy przegazowka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest jazda czy przegazowka?

 

Jazda. Normalne ruszenie 2-3k obr na starcie. Poźniej zmiany biegów do 4k obrotów na 2-2,5k obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile dałeś za przepływke ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawi mnie dlaczego sonda u ciebie w logu ma napięcie ponad 1V a nawet dochodzi do 4V , a sonda pracuje oscylując do 1 V , tak jakby była uszkodzona albo coś, dla porównania mój log http://vaglog.pl/log_229688.html,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jazda. Normalne ruszenie 2-3k obr na starcie. Poźniej zmiany biegów do 4k obrotów na 2-2,5k obr.

Interesuje mnie log dynamiczny na 3 biegu.

 

ciekawi mnie dlaczego sonda u ciebie w logu ma napięcie ponad 1V a nawet dochodzi do 4V , a sonda pracuje oscylując do 1 V , tak jakby była uszkodzona albo coś, dla porównania mój log http://vaglog.pl/log_229688.html,

On ma sondę szerokopasmową i dlatego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności