Skocz do zawartości

mamis638

  • Liczba zawartości

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mamis638

  • Urodziny 02.01.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brodnica

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Widzisz odwiedziłeś stare kąty ;)) no niestety widzisz ciężko tu o pomocną dłoń... Ale jak ktoś chce to pomoże ??? i jestem wdzięczny... Wszystkie moje ligi zawarte na stronie są z problemami... Dopiero teraz udało się to rozwiązać... Finał... Wymieniona : pompa paliwa, n75, filtr paliwa, 1 cewka, sonda lambda... O czasie i kasie nie wspomnę eh... Jeszcze muszę spr temperaturę intercoolera jaka osiąga bo coś mi się zdaje że nie wyrabia biedactwo może jest zabity piachem
  2. Ok dziękuję że choć Ty zająłeś się tematem ?? dziś byłem na regulacji gazu i dużo lepiej jedzie prosiłem gazownika by delikatnie ustawił korekty na - by była niższa temperatura a dodatkowo od 5000obr dostał 15% benzyny by go jeszcze bardziej oszczędzić... Jako że tam bedzie rzadko jeździł nie będzie to mocno obciążające... Jak tylko znajdę czas znów zrobię logi... Teraz auto na prawdę jedzie... Aż dziwne ze pompa paliwa aż taki miała na to wpływ ??? podejrzewam że wcześniej przez te korekty wchodziło spalanie stukowe a silnik odcinał moc i cofał zapłon broniąc się przed tym zjawiskiem ... No teraz jestem o chwilę mądrzejszy z tym silnikiem... Czy mógłbyś podać mi jeszcze linka do tematu tego silnika na Facebooku lub do grupy która tam urzęduje?? Będę wdzięczny bardzo...
  3. Tak soft jest na 190/290... Czyli już tylko gaz do poprawy?? Dziękuję bardzo za odpowiedź. A skoro bije za dużo co to może oznaczać?? Kończy się??
  4. dobra pany wymieniona pompa paliwa i oto najnowsze logi ... czy mógłby ktoś teraz zerknąć ... bardzo proszę http://vaglogi.pl/log-118_115_3LLjlKr.html http://vaglogi.pl/log-002_033_KHnj3v.html <-gaz http://vaglogi.pl/log-002_033_5KPK85J.html <- benzyna
  5. najnowsze logi z wymienioną odmą bo pękł trójnik więc teraz jest już wszystko szczelne ... dodaję logi łącznie ze statycznym który był najpierw na gazie później na benzynie http://vaglogi.pl/log-003_020_6bX1BX.html http://vaglogi.pl/log-115_118_62Za0p9.html http://vaglogi.pl/log-002_033_4kXKv4.html http://vaglogi.pl/log-033_v47ae.html bardzo proszę o sugestie ... i pomoc będę bardzo wdzięczny
  6. Witam ponownie. Powalczyłem troszku z furką i teraz wygląda to tak wymieniony dv na nowy http://vaglogi.pl/log-002_033_899uMtO.html jeszcze mam gdzieś wyciek za silnikiem i podejrzewam ze przez mrozy padła odma na dniach będzie robione ... zdaje mi się że teraz logi wyglądają lepiej korekty długoterminowe i krótkoterminowe nie przekraczają wartości 3 wiec jest chyba dobrze? ktoś podpowie co jeszcze można z nim zrobić ??
  7. http://vaglogi.pl/log-003_020_87N72b.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Oks4mjZ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_77OCl9.html logi zrobione za każdym razem kasowane błędy (błędów brak) gdzie ja mam szukać przyczyny bardzo będę wdzięczny za pomoc bo irytuje mnie ten samochód przez ten brak mocy ... wrrr a czy to może być przyczyną np filtr paliwa? albo jakaś cewka głupiejąca?
  8. Mam ten drugi nr sondy o końcówce 351. Logi były robione na benzynie Najpierw był. Chips a później gaz. Gaz stag z parownikiem z zapasem do 250hp i rurki 8 żeby się gaz wyrabiał... Gaz był strojony... Co jeszcze zalogować by zawezic co mu jest... A może tę sondę się jakoś programuje??? A moze gaz rozwalać korekty sondy??
  9. Tak mam LPG czyżby to powodowalo błędy?? Teraz jest nowa sonda bosha tzn auto jest po modzie może dlatego tak wcześnie wstaje a od ilu powinno i co mogę jeszcze z tym zrobić??
  10. Witam kolegów pozwólcie ze podepnę się pod temat . Poproszę o analizę logów bo auto nie jedzie po prostu i nie wiem dlaczego czy coś z tych logów wynika?? http://vaglogi.pl/log-115_118_Ms3v1W.html http://vaglogi.pl/log-002_033_Ywkrizm.html silnik awt i wymieniona sonda labda bo pokazywał zbyt uboga mieszanka i wywalał błąd... teraz błędów brak ale auto nie jedzie powyżej 3tys obr
  11. Witam wszystkich . Panowie szukam kogoś kto by mi pomógł z moim 1.8t po chipie ... Było wszystko ok ale się skończyło ... Powinien ładować ponad 1bar a on na 0.8 i dalej nie chce ... Mechanik bezradny ... Może ktoś poleci gościa co umie zlokalizować problem .... Jestem z Brodnicy . Pozdrawiam
  12. też miałem b5fl 1.8t i tiptronic i też było ciepło więc to raczej normalne jak i to że zimna trzyma dłużej biegi by rozgrzać olej.
  13. Panowie ten silnik 1.8t bardzo mocno chodzi po skrajnościach miałem go o oznaczeniu awt 150hp + tiptronic ponad 3 lata nareszcie go sprzedałem ... a więc tak zatankowany pod korek po "trasie" Olsztyn -lublin -Olsztyn przejazd przez warszawę ... jazda do 100 = 800km na zbiorniku jazda po mieście zaczynała się od 15l / 100 a żadnym problemem było wyciągnąć 20+ po założeniu gazu trasa 10/100 miasto 17/100 później go zawirusowałem i prawdę mówiąc spalanie prawie w ogóle się nie zmieniło może + 0.5 l/100 ale komfort jazdy niebagatelny ... od 2500obr wciskało w fotel a 180km/h łapał bardzo ooo szybko... mimo automatu nic mu się nie stało... sprzedałem go .. czy wróciłbym do tego silnika? zdecydowanie nie! nieliczni mechanicy mają o nim pojęcie ... mimo swojej idiotoodpornej konstrukcji potrafi zabić gwoździa mechanikowi ... jeśli bym się znów na niego decydował to tylko i wyłącznie wersja 180km i od razu chip na 210 bo będzie palił tyle samo a frajda z jazdy na wielki + pozdrawiam i życzę szczęścia nowym nabywcom
  14. Witam kolegów. ostatnimi czasy byłem na regulacji gazu i po podpięciu do kompa ukazały się takie błędy co mogę z tym zrobić?? za rady będę wdzięczny
  15. miałem to samo po wymianie ... dopiero gdy znów zdjąłem koła rozłączyłem czujnik spryskałem płynem do elektryki i wszystko oczyściłem nastał spokój ... może musisz użyć tego preparatu do rzeczy elektrycznych .....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności