dziki_pl Zgłoś #41 Napisano 24 Marca 2016 Z cyklu czepiania się, ale czy nikomu z was nie przeszkadza kształt dźwigni kierunkowskazów? Ma dość ostrą krawędź i po kilku godzinach za kółkiem jest to odczuwalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #42 Napisano 25 Marca 2016 Z cyklu czepiania się, ale czy nikomu z was nie przeszkadza kształt dźwigni kierunkowskazów? Ma dość ostrą krawędź i po kilku godzinach za kółkiem jest to odczuwalne. To pojechałeś teraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #43 Napisano 25 Marca 2016 Mi dokucza co innego Plastik na dole kierownicy, którym wykończona jest ta dziurka na dole kierownicy kształcie O. Ma ostre krawędzie od wewnątrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #44 Napisano 25 Marca 2016 Radek co ty robisz z tą dziurką ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #45 Napisano 25 Marca 2016 No palcem po niej jeżdzę Wewnątrz = od strony pedałów Tzn od kokpitu Nie od strony kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #46 Napisano 25 Marca 2016 Z cyklu czepiania się, ale czy nikomu z was nie przeszkadza kształt dźwigni kierunkowskazów? Ma dość ostrą krawędź i po kilku godzinach za kółkiem jest to odczuwalne. Powiem wam ze akurat z dzwignia kierunkowskazow z guzikiem do aktywacji asystentow bywa problem z ostroscia, w golfie 7 wymienili mi to na gwarancji bo byla taka ostra ze palce mozna bylo pociac...a to taka sama dzwidnia jak w passacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZORBA Zgłoś #47 Napisano 29 Marca 2016 Dostałem info z VW odnośnie głośnej pracy tylnego zawiasu. Stwierdzili, że na chwilę obecną mogą mnie zaprosić do serwisu by przeprowadzić szczegółową diagnozę z wytycznymi producenta, który będzie mógł określić zakres ewentualnych czynności serwisowych. Czyli popatrzą, posłuchają i co stwierdzą?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #48 Napisano 29 Marca 2016 Stwierdzą, że wszystko jest w normie. Też dostałem taką odpowiedź. Ręce opadają.. Jedyne wyjście, to przejechać się z serwisantem i zwrócić na to uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZORBA Zgłoś #49 Napisano 29 Marca 2016 Sądzę, ze póki nic nie opracują nowego to mogę sobie jedynie z serwisantem pojeździć wokół komina :-) Ale umówię się w wolnej chwili i zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #50 Napisano 29 Marca 2016 nieważne czy są w trakcie opracowywania, czy dopiero się przymierzają .. ważne, że taki fakt zostanie odnotowany, że "coś" złego się dzieje... Tym bardziej, jeśli rozwiązanie problemu pojawi się po momencie końca gwarancji, lub wtedy gdy będą mogli już powiedzieć, że to tłuczenie jest wynikiem złej eksploatacji etc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZORBA Zgłoś #51 Napisano 29 Marca 2016 Jeździłeś z serwisantem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #52 Napisano 29 Marca 2016 W tej konkretnej sprawie jeszcze nie, ale w innych przypadkach tak, musiałem pokazać palcem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZORBA Zgłoś #53 Napisano 29 Marca 2016 Ale jak piszesz, ze to dotyczy jakiś wadliwych tulei to nie ma szans, żeby się tego pozbyć, no chyba, że dostaną nowe. U mnie walenie przypomina stare wybite zawieszenie. Przodu praktycznie nie słychać jest głucho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #54 Napisano 29 Marca 2016 Właśnie odebrałem samochód po pierwszym przegladzie (30kkm). Co do samochodu, to po pierwszych tygodniach zachwytu pojawiła sie vw-owska rzeczywistość... ale z nią sobie tez mentalnie poradzilem. Co do przeglądu - w sumie nic specjalnego olej i filtry - poprosiłem tez o wymianę kabinowego (podobno co dwa lata lub 60kkm) ale.... - dowiedziałem sie ze do 1.8 TSI wchodzi 5,7l oleju!!!! - zgłaszając jakiekolwiek usterki (nazwijmy je gwarancyjne) - naliczają na FV roboczogodziny za weryfikacje zgłoszonych przeze mnie usterek. I tak widnieje na FV 0.3rh czyli jakieś 0,3x286pln ~ 80 pln!! - 75 pln kosztuje litr oleju 5w30 castrol LL edge - to w sumie norma w ASO ale pisze bo moze ktoś nieświadomy. Za to samo rok temu w SKODZIE za pierwszy przegląd octavii 3 zapłaciłem polowe... i powiem szczerze nie wiem dlaczego w VW jest tak drogo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zales1201 Zgłoś #55 Napisano 29 Marca 2016 A możesz zdradzić ile zapłaciłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #56 Napisano 29 Marca 2016 W sumie 1140 z wymiana opon (99pln) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roxy Zgłoś #57 Napisano 29 Marca 2016 W sumie 1140 z wymiana opon (99pln) W sumie wyjdzie podobnie jak za wykupiony pakiet serwisowy do 120 tys lub 3 lata. Ja sobie pakiet wykupiłem i dodatkową gwarancję na 3 rok, ale nie wiem czy to się opłaca, bo te serwisy wykupione chyba nawet klocków nie obejmują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #58 Napisano 30 Marca 2016 - dowiedziałem sie ze do 1.8 TSI wchodzi 5,7l oleju!!!! Ja w swoim Passacie wymieniałem olej dwukrotnie i zawsze jechałem ze swoim olejem w baniaczku 5-litrowym. Możesz mi wyjaśnić co zatem robiło ASO? A. Wlali tylko 5 litrów mojego oleju B. Wlali 5 litrów mojego oleju + 0,7l swojego oleju C. Wlali 5,7l swojego oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #59 Napisano 30 Marca 2016 Odpowiedź D. Spuścili tylko 5 litrów i wlali 5 :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #60 Napisano 30 Marca 2016 Dzisiaj wyjaśnilem swoje obiekcje przegladowe - rzeczywiście w protokole przeglądu jest punkt dotyczący wymiany oleju i jest tam wartość "5,7l oleju". Czy tyle "zlali" i zalali to nie wiem, ale oficjalnie tyle trzeba wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach