Skocz do zawartości
user78

Afera VW z emisją spalin - można już sprawdzać

Rekomendowane odpowiedzi

ja już po akcji

dzwoniłem do tunera co mi robił w 2014 virusa i dowiedziałem sie tylko tyle że auto na bank ma mniej mocy niż wyszedł w oryginale,

jadę początkiem pażdziernika na ponownego virusa to będzie sprawdzone ile ma teraz faktycznie po akcji serwisowej

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie narazie na żadną akcję nie prosili, ale bona na 199 dostałem...6f50f0b6fcfe91a8dc3f4a0cca038732.jpg

 

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem po wymianie softu. Zrobiłem około 2k kilometrów i wydaje mi się, że częściej wypala DPF (przedtem co około 1000-1200 km, teraz co 500-600 km). Chyba podskoczyło też spalanie o około 0,2l - ale to już odczucie subiektywne. Moc i elastyczność wg mnie jest taka sama.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mamy takie same silniki,

Ja non stop po miescie bujalem i wypalal po 2 tys,

 

Tez po akcji jestem, - ale ja mam nowy dpf.

 

Moze Twoj zarypany ?

 

Spalanie mam bez zmian, moc lekko wzrosla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jaki ostateczny werdykt tego całego zamieszania ... jechać czy nie jechać???

Wybieram sie w najbliższym czasie na serwis ... i gość już mnie uprzedzał ze od razu będą robic akcję serwisową związana z emisja spalin... pytałem czy mogę się nie zgodzić .... - podobno moge odmówić przeprowadzenia akcji serwisowej na własne pisemne żądanie.

Zastanawiam się czy dawać im tam grzebać czy nie - jeśli ma mieć to wpływ na moc czy spalania to jakoś mi się to nie uśmiecha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, mozesz odmowic. Powiedz ze nie chcesz i juz.

Pamietaj ze zostala jeszcze akcja na CO2,

 

NOx to jedno.

 

Mozna sie nie zgodzic.

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wczoraj zapytali czy chcę czy nie przy najbliższej okazji.

I o jakich dwóch akcjach piszesz? Jest jedna dotycząca nakładki soft przekłamującej NOx. A druga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie wyeliminowali rzekomo tą z emisją tlenków azotu NOx,

 

powiedzieli mi w serwisie ze pewnie jeszcze w tym roku lub w przyszlym zaproszą na kolejną z emisją dwutlenku węgla... też się zdziwilem :)

 

A moze gosciowi sie porypalo i chodzilo o te 1,6 ???

 

Sprawdzilem moj list z poczatku roku, nic tam o co2 nie bylo

 

 

Kolego trybko,

 

Zwracam honor. Mimo nowego dpf faktycznie wypala po ok 600 km,

 

Wczesniej bylem

W trasie 120 km, i pewnie wtedy mi dopalal.

 

Ale jaja.... takie czeste dopalanie to pewnie na plus dla dpf ale zle na silnik wplywa ?

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, że źle, bo podczas wypalania komputer robi "dotrysk" aby podnieść temperaturę i spalic sadze w DPF i czesc pojdzie do DPF a część do oleju. Dlatego warto często sprawdzać czy się poziom oleju nie podnosi. A jak ropa w oleju, wiadomo gorsze smarowanie. Wiadomo, że częściej podnoszona temperatura na dopalenie też nie wpływa dobrze na silnik, turbinę....

 

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez ryger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to juz jeden z minusow tej akcji....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, mozesz odmowic. Powiedz ze nie chcesz i juz.

Pamietaj ze zostala jeszcze akcja na CO2,

NOx to jedno.

Mozna sie nie zgodzić.

 

Że można sie nie zgodzić to wiem mówił gość z serwisu, bardziej pytam czy warto to robić czy nie ... ale jak piszecie ma to wpływ na spalanie częstość dopalania dpf-a to olać to! W takim razie jak mam takie prawo to je wykorzystam i odmówię ... coś mi gość mówił że bez akcji serwisowej auto nie może przekroczyć granicy ... że do niemiaszków mnie nie wpuszczą? coś wiecie na ten temat? Jakby to mieli sprawdzać ??? musieliby przy kontroli sprawdzać po VIN czy auto miało przeprowadzoną akcje coś mi się nie wydaje aby tak było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak Niemcy mieliby to sprawdzic. Regularnie jezdze od lat przez Niemcy na naszych blachach, kilkanascie kkm rocznie, ani razu nie bylem zatrzymany. Tym bardziej na granicy, ktorej praktycznie nie ma :)

Edytowane przez -Maverick-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie się wczoraj zapytali czy chcę czy nie przy najbliższej okazji.

Daj sobie spokój. Przynajmniej ja się nigdzie nie wybieram. Co zyskasz oddając auto na akcję?

 

Zastanawiałem się co zrobi serwis jak przyjadę w innej sprawie, ale skoro Ciebie pytali co robić, to jestem spokojny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z silnikiem 177 CGLC jest po zmianie softu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego trybko,

 

Zwracam honor. Mimo nowego dpf faktycznie wypala po ok 600 km,

 

Wcześniej bylem

W trasie 120 km, i pewnie wtedy mi dopalal.

 

Ale jaja.... takie czeste dopalanie to pewnie na plus dla dpf ale zle na silnik wplywa ?

 

Witam ponownie,

dzięki za info. Więc moje spostrzeżenia się potwierdzają. Jedna jestem wyczulony na takie rzeczy ;) Nie zbyt miłe to, bo silnik dostaję w kość, więcej pali, paliwo w oleju.

Może mnie to trochę mniej boli, ponieważ olej wymieniam standardowo co 15k, a nie co 30k. Nie wierzę w długowieczność mimo tego, że to podobno bezpieczne, a także robię dłuższe trasy.

 

Bardziej mnie za to drażni ustawienie skrzyni DSG. Już teraz rozumiem dlaczego zużywa się dwumas. Jak można jechać samochodem np. na 6 biegu z szybkością 65 km, obrotami silnika na poziomie 1050-1100 obr. Przecież silnik chce prawie z ramy wyskoczyć. Mnie uczono (może źle) i mówiono, żeby nie schodzić z obrotami poniżej 1500/min. To się sprawdza - silnik pracuje równo - przyspiesza. takie ustawienie to jest zarzynanie silnika przez producenta na etapie projektowania. Znowu na przełożeniu "S" ciągnie za wysoko. Już wiem po co są łopatki przy kierownicy ;).

Wiem że to w zasadzie temat do innego wątku, ale zacząłem pisać o oleju i poleciało.

 

Jeśli przesadziłem z tematem to przepraszam i proszę o info gdzie to przerzucić.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jedz do Katowic do Aligatora,

 

Wgra Ci mape dsg taka ze 6tka wchodzi przy 80. Mam od ponad roku.

 

Wreszcie zaczalem szanowac ta skrzynie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jest ktoś na forum kto odmówił w serwisie ??? Pytam bo w przyszłym tygodniu tam chyba zawitam więc chciałbym wiedzieć jak działać by nie mieć problemów. Bo raczej w d... mam tę ich akcję serwisową!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności