Skocz do zawartości

trybko

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O trybko

  • Urodziny 26.08.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2011
  1. Witam, mało sięgam po pomoc, ale muszę przyznać, że kilka razy mi pomogło. Może i tym razem. Jestem na etapie zakupu Passata Alltracka B8 2016 rok.2.0 TDI 190KM. Mam pytanie techniczne. Po rozgryzieniu VIN-u wychodzi mi, że nie ma blokady mechanizmu różnicowego. Myślałem że XDS to standard. Wiem że pomaga w szybkim pokonywaniu zakrętów, a za co jeszcze odpowiada w Alltracku? 1.Nie "blokuje" mostów przy jeździe off road. Mylę się? 2. Można to zakodować później To jedyna rzecz która mi tam przeszkadza. Jeśli możecie to pomóżcie to rozwikłać
  2. Byłem u Aligatora. zmienił ustawienia DSG - aż miło jeździć. Nie szarpie, nie dusi się, przyśpiesza tak jak powinien. Jestem bardzo na TAK. 6wchodzi przy około 75-80km. przełącza w dół przy obrotach rzędu 1280, a nie 1100. Zmieniliśmy też nastawy 5 i 4 biegu jest Ok. Tak jak pisałeś teraz szanuję skrzynie. Młody_tm, dzięki za namiary. Acha jeszcze jedno. Zrobiłem hamowanie silnika (jest po zmianie softu). Moc 176,7KM, moment 358 Nm. Tutaj nic się nie zmieniło. Tylko tak jak pisałem wcześniej częściej wypala DPF. Wojtek(Aligator) powiedział mi, że mój DPF jest dość mocno przypchany. Chciałem podnieść moc, ale po rozmowie z nim zrezygnowałem. Mam poczekać do wymiany lub usunięcia DPF-a. Powiedział jeśli to teraz zrobi to szybciej go wykończy. Spalanie po przejechaniu następnych 1000 km. od zmiany softu, chyba faktycznie poniosło się o te 0,1-0,2l. Ale teraz jest trochę chłodniej na dworze, może to z tego powodu. Dzięki raz jeszcze.
  3. Kolego trybko, Zwracam honor. Mimo nowego dpf faktycznie wypala po ok 600 km, Wcześniej bylem W trasie 120 km, i pewnie wtedy mi dopalal. Ale jaja.... takie czeste dopalanie to pewnie na plus dla dpf ale zle na silnik wplywa ? Witam ponownie, dzięki za info. Więc moje spostrzeżenia się potwierdzają. Jedna jestem wyczulony na takie rzeczy Nie zbyt miłe to, bo silnik dostaję w kość, więcej pali, paliwo w oleju. Może mnie to trochę mniej boli, ponieważ olej wymieniam standardowo co 15k, a nie co 30k. Nie wierzę w długowieczność mimo tego, że to podobno bezpieczne, a także robię dłuższe trasy. Bardziej mnie za to drażni ustawienie skrzyni DSG. Już teraz rozumiem dlaczego zużywa się dwumas. Jak można jechać samochodem np. na 6 biegu z szybkością 65 km, obrotami silnika na poziomie 1050-1100 obr. Przecież silnik chce prawie z ramy wyskoczyć. Mnie uczono (może źle) i mówiono, żeby nie schodzić z obrotami poniżej 1500/min. To się sprawdza - silnik pracuje równo - przyspiesza. takie ustawienie to jest zarzynanie silnika przez producenta na etapie projektowania. Znowu na przełożeniu "S" ciągnie za wysoko. Już wiem po co są łopatki przy kierownicy . Wiem że to w zasadzie temat do innego wątku, ale zacząłem pisać o oleju i poleciało. Jeśli przesadziłem z tematem to przepraszam i proszę o info gdzie to przerzucić. Pozdrawiam.
  4. Witam, jestem po wymianie softu. Zrobiłem około 2k kilometrów i wydaje mi się, że częściej wypala DPF (przedtem co około 1000-1200 km, teraz co 500-600 km). Chyba podskoczyło też spalanie o około 0,2l - ale to już odczucie subiektywne. Moc i elastyczność wg mnie jest taka sama. Pozdrawiam.
  5. Dzięki za info. Ale dalej drąźę temat, poniewaź byłem w serwisie i w nowym nie ma tego problemu. Chyba, że faktycznie ten typ tak ma. Chociaż mam na dzieje ze nie.
  6. Witam wszystkich, czytam często i korzystam ale mało wysyłam pytań. Dlatego przepraszam jeśli w złym wątku stawiam pytanie, lub jest odpowiedź a nie znalazłem. mam Passata B7 2011r. Elektryczna klapa. Przy zamykaniu z wysokości około 30cm opada z trzaskiem. doprowadza mnie to do szału. Jak był B6 i zwykła klapa darłem się na innych, że nie potrafią normalnie zamknąć bagażnika. Teraz nie mogę, no bo elektryka..... Wyczytałem wcześniej, że mogą być luźne śruby mocujące siłownik. Chciałbym potwierdzenia nim będę demontował klapę. Pozdrawiam
  7. Proszę o informację, gdzie znajduje się czujnik temperatury silnika (płynu chłodzącego), w silniku tak jak w podpisie. Wskaźnik temperatury faluje w zależności od obciążenia silnika (pomiędzy 70 -90*C). W dziale B5 doczytałem, że winny może być czujnik (podobno zielony 4-ro pinowy G2-G62).
  8. Ok, błąd początkującego.
  9. Witam, pierwszy raz na forum. Mam prawdopodobnie problem z czujnikiem temperatury wody - zielony 4-ro pinowy ( z tego co doczytałem na forach). Nie potrafię znaleźć informacji o jego lokalizacji w modelu 2.0 TDI-CR. Silnik CBAB-2008 rok. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności