Skocz do zawartości
unreal

Jaki VW oszukiwał na normach emisji tlenków azotu

Rekomendowane odpowiedzi

Jakich dokładnie to silników dotyczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki jak masz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komentarz VW link http://www.vwvortex.com/news/volkswagen-news/winterkorn-out-amid-diesel-fiasco/

 

We’re just hearing word that Volkswagen Group CEO Dr. Martin Winterkorn has tendered his resignation. The move comes as part of the fallout of the ongoing fiasco surrounding the admission by Volkswagen to the US Environmental Protection Agency that aa flip switch that functionally puts the company’s 2.0 TDI models out of emissions compliance when not undergoing testing.

 

What’s becoming known as “dieselgate” is an ongoing serious problem for Volkswagen, as it appears set to pay billions in fines and likely class action lawsuits as well.

 

Below is the statement from Winterkorn posted by Volkswagen this morning.

 

“I am shocked by the events of the past few days. Above all, I am stunned that misconduct on such a scale was possible in the Volkswagen Group.

 

As CEO I accept responsibility for the irregularities that have been found in diesel engines and have therefore requested the Supervisory Board to agree on terminating my function as CEO of the Volkswagen Group. I am doing this in the interests of the company even though I am not aware of any wrong doing on my part.

 

Volkswagen needs a fresh start – also in terms of personnel. I am clearing the way for this fresh start with my resignation.

 

I have always been driven by my desire to serve this company, especially our customers and employees. Volkswagen has been, is and will always be my life.

 

The process of clarification and transparency must continue. This is the only way to win back trust. I am convinced that the Volkswagen Group and its team will overcome this grave crisis.”

 

Interestingly, Winterkorn recently survived an attempted ousting by then supervisory board chairman Ferdinand Piech, and had recently renewed his contract with the Volkswagen Group to continue in his role. That, of course, is now moot as he has tendered his resignation and Volkswagen hopes the healing can begin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i stalo sie prezes vw podał sie do dymisji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak...

Stany NIGDY NIE PODPISYWAŁY ŻADNYCH NORM ODNOŚNIE EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ!

Mieli wszystko w du---pie.

Odnośnie ochrony środowiska są ok.10 lat wstecz za EU.

Po upadku Detroit ,centrum motoryzacyjnego Us i kryzysie (ceny paliw).

Nagle zaczęli oszczędzać.Nagle środowisko zaczęło mieć dla nich znaczenie.

I dla tego Toyota/Lexus podwoił zyski....Dzięki Hybrydą (fakt ,faktem są dopracowane.I tu nie ma dyskusji).

Potem nastał huragan nad Japonią.....sporo zniszczeń.....Fabryki nie wyrobiły z zamówieniami.

Pojawiły się "wtopy" Toyoty z samochodami.Akcje serwisowe sprzęgła ,hamulca AirBag.

I cóż ...zawsze chodzi o to samo KASA....KASA.

Może VW przygrał w Hu-ja ,ale to nie o to chodzi....

Jestem od 20-stu lat użytkownikiem VW ,ale nie żałuję firmy....

Ceny aut i części spadną.

Zacznie się "lizanie du-py".

Po zapłaceniu kary nie wygrają z Toyotą odnośnie zysków .....

A cały czas o to walczyli.

Dla mnie to jak zawsze ściema ,tym bardziej że US jak ma problem zawsze prowokuje kwas.

Zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W USA ludzie pozywają szefa Apple za to, że pobrała im się niechciana aktualizacja systemu do ich iPhone czy też pozwy przeciw McDonald's za ości w rybie. Niestety to kraj w zasadzie pełen dziwactw czasami gorszych niż te w Polsce. Wracając do tematu to Amerykanie są pseudoekologami no bo jak wytłumaczyć że tam jeździ masa pickUp z silnikami 7 litrowymi i zostawiającymi czarną chmurę za tylnym zderzakiem? Obawiam się ze to odbije się źle nie tylko na Vagu ale i na całej niemieckiej motoryzacji. Szkoda ale też nie da się nie zauważyć mnóstwa wpadek koncernu w ostatnich kilku latach. Dziś spotakalem się z informacją że w Polsce jeździ około 100 tys aut z wadliwym oprogramowaniem, nie jestem tez pewny czy do napraw kwalifikują się silniki z pompowtryskiwaczami. VW ma ogłosić najwieksza na świecie akcje naprawcza także w Europie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Osobiście głęboko ubolewam nad tym, że nadużyliśmy zaufania naszych klientów i opinii publicznej - podkreślił Winterkorn w oświadczeniu.

 

Szanowny Panie Winterkorn, już bardzo dawno temu nadużyliście zaufania swoich klientów. Wiem a nawet jestem pewien że zaraz zacznie się atak maniaków VW na moją osobę ale prawda jest taka że w ostatnich latach VW traktował swoich klientów na zasadzie kupiłeś matołku auto to się teraz z nim bujaj. Przykłady? Może zacznijmy od modelu B5:

- różnice w montażu, jakości materiałów i spasowaniu elementów pomiędzy modelami B5 i B5FL - na korzyść B5

- zabezpieczenie antykorozyjne nadwozia modelu B5 i B5FL - na korzyść modelu B5 ocynk dwustronny podczas gdy B5 FL posiada ocynk zewnętrzny

- grubość blachy elementów nadwozia - na korzyść B5 blacha jest grubsza ( są to co prawda dziesiątki milimetra ale jednak)

 

Model B6

- rdzewiejące nadwozie

- Problemy z silnikami 2.0 TDI

 

Model B7

- póki co problemy z silnikami od 1.8 do 2.0 za sprawą zbyt cienkich i złej konstrukcji pierścieni olejowych. Po około 40 - 50 tyś km silnik zaczyna chlać olej silnikowy w litrach. Gdy VW dopatrzył się problemu natychmiast w książkach serwisowych pojawił się zapis o dopuszczalnym zużyciu oleju przez silnik na dystansie 1000 km, bodaj jest to 0,5 l. W obecnym czasie zostały poprawione całe tłoki wraz z zamkami pierścieniowymi i pierścieniami jednak ludzi którzy wcześniej kupili auta z silnikami z przed modyfikacji i mają problem VW skutecznie olewa.

 

I dlatego pomimo że sam mam dwa auta koncernowe VW uważam że już dawno VW należało się aby ktoś jemu pokazał miejsce w szeregu. To co w ostatnich latach zarząd jak i cała firma VW zaczęła wyprawiać wołało o pomstę do nieba. Ktoś tu pisał że VW nie będzie już tym samym VW. On już nim nie jest od połowy lat 90 tj od czasu gdy auta z koncernu VW/Audi zaczęli projektować nie inżynierowie a finansiści i księgowi. Skończyła się jakość, i niemiecka precyzja a zaczęła się masowa produkcja tandety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy tu gadacie a....

ca8d6c2bff84c6cdd8f0f30db3165978.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taki jak masz ;)

 

Dzięki za merytoryczną odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi dokładnie o jednostki oznaczone symbolem EA 189, czyli te z typoszeregu 2.0 TDI, produkowane w latach 2009-2015. Takie motory pracują w około 11 mln aut na świecie, w samochodach takich marek jak: VW, Audi, Skoda i Seat.

 

http://superauto24.se.pl/moto-news/oswiadczenie-volkswagen-ag-nawet-11-mln-aut-z-problemem-spolka-wyda-65-mld-euro-na-naprawy_685330.html

 

http://superauto24.se.pl/moto-news/silniki-ea-189-jednostki-napedowe-20-tdi-w-jakich-modelach-byly-montowane_686050.html

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Czyli cała gamma silników CR 2.0 TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autobild pisał, że wszystkie euro5 bez adblue, produkowane w latach 2011- 2014. Czyli wychodziłoby, że mój też. Ciekawe, jak się temat rozwinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli silniki CR 2.0 EA 288 sa juz OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oświadczenie 169e6cbd7f6eb5e04da58ac7a647cf14.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On już nim nie jest od połowy lat 90 tj od czasu gdy auta z koncernu VW/Audi zaczęli projektować nie inżynierowie a finansiści i księgowi. Skończyła się jakość, i niemiecka precyzja a zaczęła się masowa produkcja tandety.

@ Tomek ,nie tylko VW.

To ogólna polityka dużych korporacji.

Zwróć uwagę że zarząd spółek i dużych korporacji cały czas domaga się wzrostu przychodów.

Normalny człowiek w dobie "dołka" finansowego ,kryzysu cieszy się że nie ma strat ,albo nie dokłada do interesu.

Czeka aż będzie lepiej.

W dużych firmach ten zysk musi rosnąć!

I tak.. jeżeli sprzedaż spada ,trzeba zaoszczędzić na materiałach ,sile roboczej i z tego wynika niedopracowany bubel ponieważ dochód firmy musi rosnąć.

Tak naprawdę wszystko niszczy zachłanność ludzka.

Nie wystarczy stały dochód roczny np. 20%. Trzeba co rok podnosić poprzeczkę.....

Ta sama zachłanność uziemiła stany ,teraz przyszedł czas na "stary kontynent"......

Tak jak pisałem.

Nie żal mi.

Bardzo dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze mówisz. Zemściła się na nich ta chciwość. Problemy z silnikami, rdza w Pasacie B6, chlanie oleju przez TSI, kiepskie podejście do klienta. Zemściło się? Zemściło. Teraz na 100% spokornieją bo będą budować reputację. BTW BMW też jest podejrzewane o takie praktyki tak samo jak i Opel czy Citoren. Będzie grubo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
BTW BMW też jest podejrzewane o takie praktyki tak samo jak i Opel czy Citoren.

BMW zdecydowanie się oddcieło. Teraz to już sam VW bedzie wypuszczac takie plotki zeby sie choc troche oczyscic na zasadzie - nie tylko my stosowalismy takie praktyki. Co do bmw to poszlo o model 320.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Autobild pisał, że wszystkie euro5 bez adblue, produkowane w latach 2011- 2014.

raczej o wszystkie z norma euro5 a to juz CR produkowane od 2009-2014.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezły kabareton, imigranty miały przyjść do Angeli do fabryk montować po taniości VW a teraz nie bedzie produkcji :lol Strzelili sobie samobója :lol a Lewy dobił 5 golami :lol

 

Uważajacie na ASO bo teraz przy pierwszym przeglądzie zrobią wam chip tuning aby normy trzymało i zamiast 140ps będzie ze 120 :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności