MM_VW Zgłoś #1481 Napisano 19 Października 2016 4. Standardowo mam DCC i zapewne amorki takie jak wszyscy. Najgorzej jest na poprzecznych nierównościach typu łączenie fragmentów asfaltu z których jeden jest wyżej od drugiego. U mnie bez DCC jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #1482 Napisano 21 Października 2016 (edytowane) Koledzy czy na zwykłej stacji diagnostycznej zrobią mi zbieżność? Czy tam jakieś dziwne kąty są w passacie, albo coś innego co spowoduje błędy przy ustawianiu? Auto jeździ prosto, ale zeżarło mi z letnie opony od wewnątrz z przodu. Edytowane 21 Października 2016 przez Jarod84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PeWoo Zgłoś #1483 Napisano 21 Października 2016 Przejechałem już ponad 500 km, i odpukać nie słyszę żadnych odgłosów z zawieszenia. Oby tak dalej Zwykle zawieszenie na 17tkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lupa Zgłoś #1484 Napisano 21 Października 2016 U mnie bez DCC jest to samo. Bo to nie chodzi raczej o DCC. Nie wiem czy o tym było czy jeszcze nie, bo się nie przekopałem przez całość, ale ja miesiąc temu odstawiłem auto do serwisu ze względu na te stuki w zawiasie i okazało się, że znają problem - producent zaleca wymianę tulei w tylnych wahaczach. Jak ręką odjął!! nic nie słychać (tzn. w zawieszeniu, bo w poniedziałek oddaję z trzeszczącymi drzwiami...) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antasso Zgłoś #1485 Napisano 21 Października 2016 (edytowane) Bo to nie chodzi raczej o DCC.Nie wiem czy o tym było czy jeszcze nie, bo się nie przekopałem przez całość, ale ja miesiąc temu odstawiłem auto do serwisu ze względu na te stuki w zawiasie i okazało się, że znają problem - producent zaleca wymianę tulei w tylnych wahaczach. Jak ręką odjął!! nic nie słychać (tzn. w zawieszeniu, bo w poniedziałek oddaję z trzeszczącymi drzwiami...) dla precyzji chodzi jak napisałeś o tuleje w tylnych wahaczach, czy tylne tuleje w przednich wahaczach ? - - - - - aktualizacja - - - - - Ja nazbierałem już kilka kolejnych awarii:1.Wycieki z lewego spryskiwacza reflektorów (prawy wcześniej też przeciekał-wymieniony na nowy) 2.Po wymianie skrzyni biegów, do wnętrza dostaje się dźwięk starego diesla, tak jakby ktoś nagle zabrał jakąś matę wygłuszającą. 3.Trzeszczące uszczelki w drzwiach, głównie kierowcy i szum wiatru dobiegający z tych drzwi, tak jakby cały czas było niedomknięte okno (od strony pasażera nie ma takiego problemu) 4.Zawieszenie wali już tak mocno przenosząc drgania do wnętrza, że plastiki na drzwiach i desce rozdzielczej zaczynają się mocno odzywać W przyszłym tygodniu serwis zmierzy się z tymi wyzwaniami... Ogólnie, to powinienem otrzymać wynagrodzenie od VW jako kierowcy testowego... ad.3 winą jest brak "lakieru" w uszczelkach, fabryka Hutchinson z mojego miasta wzięła ten projekt Vw chciał zaoszczędzić i po pierwszej zimie się okazało że skrzypią jak ....zawieszenie:), można to powalczyć o wymianę na nowe już z tym lakierem nie wiem po którym tygodniu i czy w ogóle to zmienili ale mogę się dowiedzieć u źródła, u mnie pomógł preparat MOTIP wazelina w sprayu, nie kupujcie tylko Autolanda (wszystkie ich kosmetyki to "woda z cukrem" placebo). Edytowane 21 Października 2016 przez Antasso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1486 Napisano 21 Października 2016 Koledzy czy na zwykłej stacji diagnostycznej zrobią mi zbieżność? Czy tam jakieś dziwne kąty są w passacie, albo coś innego co spowoduje błędy przy ustawianiu?Auto jeździ prosto, ale zeżarło mi z letnie opony od wewnątrz z przodu. na zwyklej raczej nie, ale sa stacje co robia taka usluge, ale raczej poszukaj kogos kto jest w tym dobry, samochod bedzie jezdzil prosto ale moze byc rozbieznosc i scina od srodka, moze jeszcze byc zly kont pochylenia kola - raczej sie tego nie reguluje w passacie, ale w 2 rownoczesnie raczej malo prawdopodobne, ale mozliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #1487 Napisano 21 Października 2016 kont pochylenia kola Bo w folkswagenach są "konty" i tego się nie reguluje. W innych markach są KĄTY i się je reguluje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1488 Napisano 21 Października 2016 widzisz napisalem konty zeby taki polski janusz jak ty to zrozumial, nie mam polskich znakow wiec pisze jak mi sie podoba, a ty skoro jestes taki mondry to napisz jak te katy ma gosc ustawic w pssacie a nie pitol tu o pisowni!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #1489 Napisano 21 Października 2016 jak te katy ma gosc ustawic Jak to jak, na tym polega "geometria", tylko do tego potrzeba kogoś kto się zna. W wielu warsztatach geometria kończy się na zbieżności bo pokręcić jedną śrubką na koło to małpa potrafi. Ale jak debile na stacjach diagnostycznych nie potrafią odczytać informacji na lampach jak je ustawiać to ze świecą się szuka magika od geometrii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1490 Napisano 21 Października 2016 a jest w passacie mozliwosc regulacji kata pochylenia kola? mialem raz z tym problem w innej marce i wymieniali cale kolumny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczosi Zgłoś #1491 Napisano 21 Października 2016 W 4motion nikt nie ustawi geometrii poza serwisem. W przednionapędowym z radarem też lepiej w serwisie. Bez radaru każda dobra stacja. - - - - - aktualizacja - - - - - Zbieżność jest częścią geometrii. U mnie była robiona geometria z Autoweber, kalibrowali lampy i radar. - - - - - aktualizacja - - - - - Koledzy czy na zwykłej stacji diagnostycznej zrobią mi zbieżność? Czy tam jakieś dziwne kąty są w passacie, albo coś innego co spowoduje błędy przy ustawianiu?Auto jeździ prosto, ale zeżarło mi z letnie opony od wewnątrz z przodu. Kolego ja zjeździłem opony Pirelli w 36 tys. Km przód. Były idealnie równo zjechane. Geometrii robili bo auto powyżej 180 km/h lekko myszkowalo po drodze. Jak tak Ci zdarlo opony to strach się tym autem rozpędzić. - - - - - aktualizacja - - - - - 1. U mnie cały zbiornik zleciał w ciagu tygodnia wiec wymiana była konieczna. Lewy sączy ale nie mam zamiaru tego tolerować.2. Powstał taki drugi dźwięk biegnący bardziej z dołu, z pod silnika. Klekot takiego leciwego diesla. Słychać przy ruszaniu i wolno jadąc niezależnie od ciepłoty silnika. 3. Czy ustawienie spowodowało ze z zewnątrz drzwi są jakby głębiej osadzone i nie zlewają się z tylnymi? U mnie z zewnątrz wyglada to idealnie. Czy zmniejszyło to szum powietrza? (Chyba ze u Ciebie nie było dźwięku "niedomknietego okna"?) 4. Standardowo mam DCC i zapewne amorki takie jak wszyscy. Najgorzej jest na poprzecznych nierównościach typu łączenie fragmentów asfaltu z których jeden jest wyżej od drugiego. Ad3. Z zewnątrz Ci się nic nie zmieni. Szum był a teraz nie ma (dziś jechałem trasa do Warszawy i cisza) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi-76 Zgłoś #1492 Napisano 22 Października 2016 Bo to nie chodzi raczej o DCC.Nie wiem czy o tym było czy jeszcze nie, bo się nie przekopałem przez całość, ale ja miesiąc temu odstawiłem auto do serwisu ze względu na te stuki w zawiasie i okazało się, że znają problem - producent zaleca wymianę tulei w tylnych wahaczach. Jak ręką odjął!! nic nie słychać (tzn. w zawieszeniu, bo w poniedziałek oddaję z trzeszczącymi drzwiami...) też mam stuki w tylnym zawiasie.auto z DCC z sierpnia 2016. "producent zaleca wymianę tulei w tylnych wahaczach". to jak to jest ? auto z sierpnia i dalej montują spaprane tuleje i liczą na to że tylko część klientów przyjedzie na wymianę czy mam już poprawione tuleje i dalej tłucze bo TTTM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #1493 Napisano 22 Października 2016 też mam stuki w tylnym zawiasie.auto z DCC z sierpnia 2016. "producent zaleca wymianę tulei w tylnych wahaczach". to jak to jest ? auto z sierpnia i dalej montują spaprane tuleje i liczą na to że tylko część klientów przyjedzie na wymianę czy mam już poprawione tuleje i dalej tłucze bo TTTM ? Dalej tłucze. U mnie wymiana tulei nic nie wniosła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekyowk Zgłoś #1494 Napisano 22 Października 2016 widzisz napisalem konty zeby taki polski janusz jak ty to zrozumial, nie mam polskich znakow wiec pisze jak mi sie podoba, a ty skoro jestes taki mondry to napisz jak te katy ma gosc ustawic w pssacie a nie pitol tu o pisowni!!! Gorszy od polskiego Janusza jest tylko polski helmut. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #1495 Napisano 22 Października 2016 Dalej tłucze. U mnie wymiana tulei nic nie wniosła. U mnie też nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #1496 Napisano 22 Października 2016 U mnie tez niewiele. Jak jest chlodno jak teraz to zawieszenie pracuje cicho, zaczyna byc glosne przy wyzszych temperaturach i ewidentnie w trybie sport znacznie bardziej je dlychac niz w comfort dlatego mysle ze to wina amortyzatorow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomczosi Zgłoś #1497 Napisano 22 Października 2016 Właśnie o tym wcześniej pisałem. U mnie z DCC są amortyzatory MONROE. Z tego co wiem to firma ta się strasznie popsuła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #1498 Napisano 24 Października 2016 Czesc Tak czytam te problemy (przewijaja sie glownie halasy zawieszenia itp.) i cale szczescie po przejechaniu 10 000KM nic podobnego mnie na razie nie dotyczy. Byc moze to zasluga powrotu do kol 17", albo jeszcze wszystko przedemna... W kazdym razie nie mam DCC i przez krotki okres jazdy na 18" w miescie wrocilem do 17". Roznica kolosalna, na korzysc tych mniejszych oczywiscie. Na dzien dzisiejszy mam w zasadzie jedna psrawe dla ASO. Mianowicie po ustawieniu trybu Sport w menu opcji wszystko dziala ok do momentu ponownego uruchomienia auta. Tzn. nadal pokazuje teoretycznie tryb sportowy, ale juz. np. w AID ustawienia skrzyni zamiast np. S4 pokazuja domyslne D4. Resetuje ustawienia skrzyni biegow do trybu normal i trzeba jeszcze raz ustawiac za kazdym uruchomieniem auta. Czy mial ktos podobny problem? Chyba, ze jest to norma i zrobie z siebie durnia u magikow z ASO... pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #1499 Napisano 24 Października 2016 Sprawa znana. Czesto poruszana na forum. Generalnie nie wiadomo dlaczego tak jest. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1500 Napisano 24 Października 2016 Tak jest celowo. Tak samo jak z automatycznym włączaniem start-stop. Ekologia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach