marcin232 Zgłoś #461 Napisano 13 Stycznia 2016 coś macie nie tak. Normalnie przy rozgrzanym motorze dmucha ciepłem przynajmniej parę minut. zuzywa ci cale cieplo z silnika tj. temp spada ponizej 50stC? i elektryczna pompka wody chodzi caly czas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arnal_tp Zgłoś #462 Napisano 13 Stycznia 2016 Witam wszystkich, Passat 1.8tsi, odebrany grudzien 2015 (wyprzedaz), Funkcja ogrzewania cieplem resztkowym silnika (REST) wg mnie nie dziala jak powinna. Wg instrukcji gdy silnik jest rozgrzany, akumulator naladowany i zaplon WYLACZONY po wcisnieciu przycisku REST w zaleznosci od dostepnosci ciepla bloku silnika w samochodzie powinno dzialac ogrzewanie do 30minut. U mnie wyglada to tak: zajezdzam pod sklep, wylaczam silnik/zaplon, wlaczam ogrzewanie REST i okazuje sie ze elektryczna pompka obiegu wody dziala tylko przez okolo 30 sekund (czyli tyle ile chodzi normalnie po wylaczeniu silnika). panel wentylacji pozostaje wlaczony, dmuchawa chodzi (po minucie tloczac juz do kabiny mrozne powietrze wychlodzajac kabine). bylem z tym w serwisie ale nigdy nikt sie do nich z czyms takim nie zglosil i na razie wyslali zapytanie to centrali - do tej pory cisza. Czy u was ta funkcja dziala tak jak powinna??? U mnie też działa w ten sposób - czyli nie działa Nadmuch ciepłego powietrza trwa kilkadziesiąt sekund (przypuszczam, że tyle na ile starcza ciepła w nagrzewnicy), potem leci zimne. U kumpla w mercedesie grzać potrafi nawet 30 min, ale u niego słychać pracę pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #463 Napisano 13 Stycznia 2016 zuzywa ci cale cieplo z silnika tj. temp spada ponizej 50stC? i elektryczna pompka wody chodzi caly czas? z ciekawości jutro sprawdzę dokładnie, nigdy się nad tym głębiej nie zastanawiałem. Parę razy zdarzało mi się wrócić do auta po paru (parunastu?) minutach i leciało ciepełko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #464 Napisano 14 Stycznia 2016 Ok, po wizycie. Szarpanie przy zmianie z 3 na 2, nie potwierdzone przez serwis, napisane zapytanie do producenta. Ubywanie czynnika chłodzącego w silniku, brak wycieków, układ szczelny, zawór wysokiego ciśnienia sprawny, napisane zapytanie do producenta. Odpowiedź: Problem znany w silnikach BiTDI, teoretycznie po przebiegu 5k km powinien ustępować, ale info od dosradcy, że zdarzają się auta z 20k km które przyjeżdzają z tym problemem. Mój ma teraz 10k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #465 Napisano 14 Stycznia 2016 - lampka przy osłonie słonecznej dla pasażera nie świeci... podobno ledy się tak szybko nie palą.... bzdura... no ale co zrobisz... mało kto tego użwa:) [ATTACH=CONFIG]140343[/ATTACH] A masz przesłonę lusterka otwartą? Bo przy zamkniętej nie świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #466 Napisano 14 Stycznia 2016 Ok, po wizycie.Ubywanie czynnika chłodzącego w silniku, brak wycieków, układ szczelny, zawór wysokiego ciśnienia sprawny, napisane zapytanie do producenta. Odpowiedź: Problem znany w silnikach BiTDI, teoretycznie po przebiegu 5k km powinien ustępować, ale info od dosradcy, że zdarzają się auta z 20k km które przyjeżdzają z tym problemem. Mój ma teraz 10k. Więc gdzie jest płyn chłodzący? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #467 Napisano 14 Stycznia 2016 Więc gdzie jest płyn chłodzący? Ja dolałem kiedyś na początku póllitra chyba między 5 a 10 tyś, teraz mam 30 tyś i nic nie ubywa, tak że chyba mówią prawdę Nigdzie z tym nie jeździłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #468 Napisano 15 Stycznia 2016 U mnie podobnie, chyba koło 5-10tyś km spadło do minimum, uzupełniłem płynem z koncentratu (nie pamiętam ile dokładnie ale nie więcej niż 300ml) i teraz przy 17tyś jest wszystko Ok. Więc 2.0 TSI też to dotyczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #469 Napisano 15 Stycznia 2016 Przecież gumowe węże się trochę rozciągają jak są nowe więc i płynu ze zbiorniczka trochę ubędzie:) Nie ma się czym przejmować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #470 Napisano 15 Stycznia 2016 U mnie ubyło ponad 600ml, więc raczej nie zmieściło się to w wężykach Czy ktoś rozmwiał poważniej z serwisem nt tego REST? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #471 Napisano 15 Stycznia 2016 Czy Wasze telefony, np Samsung S6, łączą się przez profil rSAP z autem? U mnie przy próbie połączenia pokazuje się błąd "Telefon premium (RSAP) Profil Bluetooth obecnie niedostępny." Usunąłem konto, parowanie i nic nie zmieniło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pako11 Zgłoś #472 Napisano 15 Stycznia 2016 Czy Wasze telefony, np Samsung S6, łączą się przez profil rSAP z autem? U mnie przy próbie połączenia pokazuje się błąd "Telefon premium (RSAP) Profil Bluetooth obecnie niedostępny."Usunąłem konto, parowanie i nic nie zmieniło. A czy czasem nie masz DP i drugiej karty SIM wsadzonej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #473 Napisano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Czy Wasze telefony, np Samsung S6, łączą się przez profil rSAP z autem? U mnie przy próbie połączenia pokazuje się błąd "Telefon premium (RSAP) Profil Bluetooth obecnie niedostępny."Usunąłem konto, parowanie i nic nie zmieniło. Masz wlozona karte sim w czytnik w schowku? Musisz w ustawieniach telefonu zmienic telefon premium tylko do transmisji danych albo wyjac wogole sima z czytnika. Nie wiem czy die da zrobic zeby dzialaly dwa telefony premium jednoczesnie ale raczej watpie bo nie chce dzialac nawet jeden premium do glosowej obslugi plus drugi telefon po bluetoothie. A moj samochod zostal w serwisie, szukaja co skrzypi w okolicach popielniczki, rozebrali nic nie znalezli, skrzypi dalej... Edytowane 15 Stycznia 2016 przez kriss555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawełWarszawa Zgłoś #474 Napisano 15 Stycznia 2016 Funkcje REST aktywuje sie jakimś przyciskiem ? Nie odczułem działania takiego systemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #475 Napisano 15 Stycznia 2016 Tak. Przyciskiem koło pokrętła zmiany temperatury po stronie kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #476 Napisano 15 Stycznia 2016 REST działa - znowu dzięki Wam! Bez kitu nie widziałem wcześniej tego guzika .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawełWarszawa Zgłoś #477 Napisano 15 Stycznia 2016 Tak. Przyciskiem koło pokrętła zmiany temperatury po stronie kierowcy Wielkie dzięki, ja do dzisiaj też nie widziałem tego przycisku jak kolega Prim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #478 Napisano 15 Stycznia 2016 Ja widziałem , ale nie wiedziałem do czego służy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #479 Napisano 16 Stycznia 2016 Tak mam 2 kartę sim wyłożona, opcje telefon premium zaznaczona i używaj karty tylko do transmisji danych tez. Ale właśnie widzę w instrukcji ze on ta kartę traktuje jako pierwszy telefon i dla niej używa anteny zewnętrznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arris777 Zgłoś #480 Napisano 16 Stycznia 2016 Koledzy a ktoś ma problemy z trzaskami przy ruszaniu z miejsca z pod pulpitu? Serwis może coś z tym zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach