sinobrody Zgłoś #161 Napisano 29 Września 2016 Kiedy mnie ruszają podwyższone kombi SUV-y w ogóle. Wyższe. cięższe a bagaznik mają krótki. Do xc60 nie włożę całego roweru a do xc70 i Alltracka - owszem Liczę, że w cenniku na 2017 pojawią się jakieś nowe pozycje typu dźwiękoszczelne szyby albo inne okładziny wnątrza - np naturalne, matowe drewno jak w xc Śmieszne jest to, że na YT widziałem jakiś film z Rosji - Alltrack na parkingu dealera, filmowany przez mechanika, jak sądzę - i miał jasne, matowe drewno na desce rozdzielczej... chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianl Zgłoś #162 Napisano 29 Września 2016 sinobrody, jeśli dobrze rozumiem politykę VW, to duże zmiany w cenniku pojawiają sie przy zmianie MY - czyli ok końca maja/początku czerwca. Po dordze to chyba tylko kosmetyka i pakiety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #163 Napisano 29 Września 2016 Na niektórych rynkach widziałem ,że można było dodać np drewniane listwy, jest też piano black.U nas nie można.Podobnie jak tylne światła, też są od comfortline. Ja też lubię podwyższone kombi, ale vw przegina dla mnie z cenami Bardzo fajne podwyższone kombi to nowy Subaru Outback (20cm prześwitu ,a nie centymetr więcej jak osobówka w Altracku) ale nie ma silników.2.5 wolnnossąca benzyna 175 nie jedzie,boxer diesel z automatem ma 150KM i też w/g mnie nie jedzie Ale mega wygodne auto, jakby miało takie bitdi , to bym nawet sekundy nie myślał nad wyborem auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiensk Zgłoś #164 Napisano 29 Września 2016 Tu się z kolegą Tomaszem zgodzę. Miałbym niezły ból głowy co wybrać gdyby Subaru miało mocniejsze silniki a tak nie było opcji i został Alltrack. VW ma wysoką sprzedaż nowych Passatów w tym roku (ponad 5700 styczeń -sierpień) wiec nie ma co liczyć na zmiany cen ..... niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #165 Napisano 29 Września 2016 Alltrack 2.oTsi, - ujeżdżam go bezproblemowo od ponad 6 miesięcy, przebieg 8kkm, spalanie średnie 10-11, trasa 8-9 dość dynamicznie jeśli tylko miasto i korki to 13-15, Na początku miałem pewne wątpliwości z powodu dość głośnego tylnego zawieszenia ( słychać jak pracuje) ale w tej chwili jestem bardzo zadowolony (przyzwyczaiłem się do tej małej niedogodności ) i ponownie bym go wybrał. Teraz z niecierpliwością czekam na zimę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sinobrody Zgłoś #166 Napisano 29 Września 2016 Jaros - na jakich kołach masz auto? 17 czy 18 cali? Jak z głośnością ok 140 km/h? Bo jeździłem przez tydzień Variantem comfortline i pow.100 km/h szum powietrza robił się uciążliwy. Dlatego tak mi zależy na grubszych szybach, choćbym miał na lifting czekać. Hałasów zawieszenia nie zauważyłem... ale to było standardowe zawieszenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz1979 Zgłoś #167 Napisano 2 Października 2016 Jestem przed kupnem Passata Alltrack 240KM 18 koła i pytanie do posiadaczy alltracka jak się sprawuje zawieszenie? Po przeczytaniu innego wątku o zawieszenie DCC jestem lekko przerażony. Można poznać odczucia posiadaczy alltracka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #168 Napisano 2 Października 2016 Mam 18, przy prędkościach 140-150 dla mnie osobiście jest ok', nie zwróciłem uwagi na większy szum, a raczej jestem drobiazgowy, najbardziej na początku denerwowała mnie praca tylnego zawieszenia tj. nie samo tłumienie ale odgłosy, żadne metaliczne stuki, tylko coś jakby luznego podskakiwało razem z zawieszeniem. Najdziwniejsze jest to że czasami tego nie słychać, a siedząc na fotelu pasażera naprawdę muszę się wysilać żeby to usłyszeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiensk Zgłoś #169 Napisano 2 Października 2016 Tez mam 18 i mam podobne odczucia jak Jaros. Tryby : glownie Comfort , Sport, czasami Offroad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz1979 Zgłoś #170 Napisano 2 Października 2016 Czy mając na uwadze spostrzeżenia negatywne do pracy zawieszenia jeszcze raz wybralibyście Alltracka? Wydając ponad 200tyś. oczekiwałbym jednak coś bardziej dopracowanego. Jutro jeszcze raz się przejadę w salonie Alltrackiem ale tak jak pisałem nie mają z DCC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiensk Zgłoś #171 Napisano 2 Października 2016 wygoda fun z jazdy ja jestem zadowolony z auta i wybralbym raz jeszcze, nie mowiac o systemach zabezpieczen (poduszkach systemach itd itp) niestety mialem mozliwosc sprawdzenia na sobie systemow w B7 i to tez mialo wplyw przy wyborze kolejnego passata. Dla mnie jedyna opcja ktora bralem pod uwage to subaru outback .... ale ta opcja nie ma "jezdzacych" silnikow i opcji nie bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #172 Napisano 2 Października 2016 Ponownie wybrałbym Alltraca, zastanawiałem się na Outbackiem, ale 10,5 do sety - bez jaj, skrzynia bezstopniowa i napęd sterowany elektronicznie niewiele lepszy od Haldexu. Gdyby nie ta cena brałbym A6 Allroad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sinobrody Zgłoś #173 Napisano 2 Października 2016 Ponownie wybrałbym Alltraca, zastanawiałem się na Outbackiem, ale 10,5 do sety - bez jaj, skrzynia bezstopniowa i napęd sterowany elektronicznie niewiele lepszy od Haldexu. Gdyby nie ta cena brałbym A6 Allroad Też się nad Allroad'em, zastanawiam - koniec produkcji modelu zwiastuje dobre ceny ale... to auto jest ciasne. Mam 186cm wzrostu i wsiadając muszę się w nie wciskac. W zimowej, puchowej kurtce to będzie komiczne. Odległośc od lewej krawędzi deski rozdzielczej do słupka B to zaledwie 63cm w poziomie. W moim xc70 to 74cm a auto jest 10 cm krótsze. Alltrack ma jakieś 68 więc kompromis. A różnica w cenie między takim samym wyposażeniem Alltracka i Allroada to 100.000. W Audi wentylacja foteli (z obowiązkowymi dodatkami) to cenowy kosmos a po latach w Volvo trudno z tego zrezygnowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #174 Napisano 2 Października 2016 Tomasz1979 ile km rocznie pokonujesz że chcesz kupić diesla? DCC jest w std w Alltracku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz1979 Zgłoś #175 Napisano 2 Października 2016 Tomasz1979 ile km rocznie pokonujesz że chcesz kupić diesla? DCC jest w std w Alltracku. 25 tyś, zawsze jeździłem dieslem i łatwiej mi wrzucać FV mając ciężarowe auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #176 Napisano 3 Października 2016 Też mam ciężarowe auta i wrzucam cały VAT z paliwa, ale przy różnicy w cenie zakupu nowego auta czyli ponad 21000zł stać Cię na jazdę dieslem? Ja robię więcej niż 25k rocznie i nie miałem diesla od 10 lat. Jeśli założysz różnicę w spalaniu 5l na 100km (to już dużo bo mi benzyna pali 9-13litrów) to różnica z zakupu zwróci Ci się po 4 latach. Zakładając że w dieslu coś się nie wysra po drodze (dwumas pewny po 100k przebiegu). Dodatkowo benzyna jest szybsza od 240ps diesla (pomimo tak okrzykniętego wysokiego momentu). O ciszy, kulturze pracy oraz braku konieczności zakładania rękawiczki do tankowania nie wspominam. Poza tym największym kosztem wcale nie jest paliwo, a utrata wartości bo nasze auta tracą średnio 25k rocznie. Skoro ten koszt Cię nie przeraża to czym jest te pare groszy dołożone do paliwa? Nie rozumiem sensu kupowania diesla (chyba że przebieg 80-100k rocznie) Myślałeś nad tym czy tylko widok 5.9 albo 6.7 Ci się podoba i to jest powód ZA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #177 Napisano 3 Października 2016 (edytowane) 2.0 tsi 220 231 km/h 6.8 s, 2.0 BiTDI 240 234 km/h 6.4 s, faktycznie benzyna jest szybsza:), przewaznie ludzie tankuja na stacjach, a tam rekawiczki sa do kazdego rodzaju paliwa, nie widzialem specjalnych do diesla:), benzyna nie przyspiesza lepiej ani do 100, ani 60-100 czy 80-120, czyli praktycznie w normalnej jezdzie benzyna lekko odstaje, lepiej przyspiesza od 150 w gore, to tyle, co na warunki polskie jest pozycja obowiazkowa, przeciez 200 km/h to norma:), dodoatkowo jak obciazysz samochod, jezdzisz w gorach to benzyna zaczyna mocniej odstawac, jak zapniesz duza przyczepe kampingowa to benzyna juz nie chce jechac, reasumujac, zeby Twoja benzyna nadazyla za BiTDI na trasie, to bedzie glosniejsza bo musisz ja dosc konkretnie pilowac, co jest udowodnione w testach na przykladzie golfa, najcichsze samochody na swiecie to diesle, ciekawe czemu?, oprocz tych na prad oczywiscie, takze niech kazdy kupuje co mu jest potrzebne, jeden potrzebuje osiagow w takim zakresie, inny w innym, i tak nalezy do tego podchodzic, a nie pisac ze cos jest szybsze albo najszybsze:) pozd. Edytowane 3 Października 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #178 Napisano 3 Października 2016 Powinienem napisać że Twoje zdanie mi zwisa, ale postaram się wykazać większą kulturą osobistą i rzeczowo wytłumaczyć co i jak. Otóż dynamikę benzyny i diesla mam przetestowaną na drodze (2 identyczne auta z różnymi silnikami), a nie na folderach z gazet, po drugie weź pod uwagę, że benzyna ma 20ps i spoooro tego cudownego momentu mniej. Co do rękawiczki to one są właśnie do diesla (do benzyny nie trzeba bo dystrybutor nie jest tłusty) i o to mi właśnie chodziło. Zapinałeś dużą przyczepę i sprawdzałeś, że diesel z nią jedzie a benzyna nie chce czy to tylko Twoje przypuszczenia? Po trzecie nie odniosłeś się do najważniejszego, czyli utraty wartości i 21k różnicy w cenie na korzyść benzyny, ale to chyba dlatego że nie masz kalkulatora w domu, albo nie potrafisz się nim prawidłowo posługiwać. Tyle w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #179 Napisano 3 Października 2016 Powinienem napisać że Twoje zdanie mi zwisa, ale postaram się wykazać większą kulturą osobistą i rzeczowo wytłumaczyć co i jak. Otóż dynamikę benzyny i diesla mam przetestowaną na drodze (2 identyczne auta z różnymi silnikami), a nie na folderach z gazet, po drugie weź pod uwagę, że benzyna ma 20ps i spoooro tego cudownego momentu mniej. Co do rękawiczki to one są właśnie do diesla (do benzyny nie trzeba bo dystrybutor nie jest tłusty) i o to mi właśnie chodziło. Zapinałeś dużą przyczepę i sprawdzałeś, że diesel z nią jedzie a benzyna nie chce czy to tylko Twoje przypuszczenia? Po trzecie nie odniosłeś się do najważniejszego, czyli utraty wartości i 21k różnicy w cenie na korzyść benzyny, ale to chyba dlatego że nie masz kalkulatora w domu, albo nie potrafisz się nim prawidłowo posługiwać. Tyle w temacie. A przypadkiem ta różnica 21k to nie jest z dodatkiem w postaci napędu 4motion? Za napęd wypada doliczyć 10k i różnica juz nie jest taka duża Sam jeździłem benzyną v6 przez 8 lat i zapewne następne auto, które nie będzie już Volkswagenem wezmę w benzynie. Co nie zmienia faktu, że z osiągów biTDI jestem mega zadowolony (pomijam fakt głośności silnika). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #180 Napisano 3 Października 2016 (edytowane) Juz wykazales sie kultura osobista, stad moja odpowiedz, ze cos mi zwisa. Latami jezdzilem z duza przyczepa przez Alpy do Wloch, roznymi samochodami, stad moge sie w tym temacie wypowiedziec. Tam gdzie tankuje pistolety do nalewania paliwa sa czyste i nie ma potrzeby uzywania rekawiczek, chyba ze ktos cos pochlapie. Odnosilem sie tylko do Twoich nieprawdziwej informacji, ze benzyna jest szybsza, do niczego wiecej. Do tak prostych obliczen, ja osobiscie nie potrzebuje kalkulatora, ale nie neguje, ze potrzebuja go inni. Na marginesie, chodzi o Alltracka, popytaj jaki silnik jest lepszy do jazdy w terenie, przeciez wlasnie to taki samochod chyba jest? - - - - - aktualizacja - - - - - Broz to chodzi o alltracka, on ma 4motion w standardzie Mnie utrata wartosci nie intersuje, kupilem co mi sie podoba i czym mi sie lepiej jezdzi, wole charakterystyke diesla. Ale na szybko liczac np. Alltracka, roznica w cenie u mnie jakies 5 tys. euro, samochodem zrobie jakies 100 tys. i pojdzie do sprzedania, czyli roznica na paliwie jest okolo przez ten okres jakies 6-7 tys. euro - wiecej pali i benzyna drozsza. Czyli przy gwarancji na 5 lat na dieslu jest sie do przodu, no i samochod sprzedac w dieslu latwiej oraz cena bedzie wyzsza. Na polskie warunki mozna sobie policzyc samemu. Edytowane 3 Października 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach