Agbar Zgłoś #341 Napisano 8 Listopada 2015 Parę kolejnych uwag po długiej trasie. Auto jest o niebo wygodniejszy niż B6 w długiej trasie. Zrobiłem 2x850km. DLA faktycznie działa na autostradzie mocno wybiórczo - trzeba samemu pomagać się wyłączać.Na autostrdę tryb komfort zawieszenia i ACC na sport to moim zdaniem idealne rozwiązanie. No ale jak to mój egzemplarz - kolejny rodzyn. Zresetowały się ustawienia DP i nie reaguje na dotyk.... Radek trochę z innej beczki, oglądałem dzisiaj zdjęcia twojego B8 i zauważyłem, że nie masz na bokach oznaczeń 4motion, usunąłeś je czy już ich vw nie nakleja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #342 Napisano 8 Listopada 2015 Jak wam działa zdalne otwieranie/zamykanie bagażnika z pilota? Otwieranie chodzi bez problemu ale zamykanie to jakiś koszmar. Kilka razy próbowałem i nie wyłapałem schematu. W instrukcji piszą żeby przez sekundę przytrzymać przycisk. U mnie to nigdy nie działa. Czasami wciskam raz krótko, światła migną a potem trzymam długo i czasami wtedy łapie. Ja mam sedana z Easy Open. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #343 Napisano 8 Listopada 2015 Bie mam tych oznaczen bo wzialem opcje braku oznaczenia silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agbar Zgłoś #344 Napisano 8 Listopada 2015 Bie mam tych oznaczen bo wzialem opcje braku oznaczenia silnika Dzięki, dobrze wiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #345 Napisano 8 Listopada 2015 Jak wam działa zdalne otwieranie/zamykanie bagażnika z pilota? Otwieranie chodzi bez problemu ale zamykanie to jakiś koszmar. Kilka razy próbowałem i nie wyłapałem schematu. W instrukcji piszą żeby przez sekundę przytrzymać przycisk. U mnie to nigdy nie działa. Czasami wciskam raz krótko, światła migną a potem trzymam długo i czasami wtedy łapie. Ja mam sedana z Easy Open. Przerabialem to już. Działa tylko wtedy gdy stoisz za samochodem i trzymasz ciągle wciśnięty przycisk na pilocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #346 Napisano 8 Listopada 2015 Bie mam tych oznaczen bo wzialem opcje braku oznaczenia silnika U mnie mimo braku oznaczenia silnika napis 4Motion jest zarówno z przodu auta jak i na jego bokach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iluvmyvw Zgłoś #347 Napisano 9 Listopada 2015 Kuba, spróbuj przytrzymać dłużej ręke na klamce. Mi tak działa Dzisiaj przetestuję i dam Ci znać czy działa. No chyba że VW zestawił tą opcję z np. pakietem siedzenia? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #348 Napisano 9 Listopada 2015 Dzisiaj przetestuję i dam Ci znać czy działa. No chyba że VW zestawił tą opcję z np. pakietem siedzenia? Dzięki. Ja to testował po poście Szyltona i u mnie działa. Nie mam pakietu siedzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iluvmyvw Zgłoś #349 Napisano 9 Listopada 2015 Ja to testował po poście Szyltona i u mnie działa. Nie mam pakietu siedzenia. No to super. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bol Zgłoś #350 Napisano 9 Listopada 2015 Witam, kilka pytań po pierwszej jeździe. Samochód z Discovery PRO, Telefon Premium. 1. Słuchając radia, rozpoczynam korzystać z nawigacji - radio gra dalej. Jak je wyłączyć? 2. Nawigacja - dojeżdżając do skrzyżowania nie pojawia się zbliżenie na skrzyżowanie co ułatwiłoby orientację . Czy można to jakoś ustawić? 3. Wycieraczki - co zrobić aby przy uzyciu spryskiwacza przedniej szyby, najpierw płyn pryskał na szyby, a nie najpierw wycieraczka tarła suchą szybę a plyn doleci na nią dopiero po chwili. W moich ostatnich samochodach (Hondy) uruchomienie spryskiwacza skutkował ze najpierw leciał plyn na szyby a za moment zaczynały dzialac wycieraczki. Z gory dziękuję za wyjaśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #351 Napisano 9 Listopada 2015 Ad. 1. Jedyna opcja to przyciszyc radio, ew. włączyć Media i nie wybierać żadnego utworu. Ad. 2. W prawym dolnym rogu jest ikona lupy. Tzw. Auto Zoom. Kliknij aż ikonka zrobi się niebieska. Ad.3. Nie zauważyłem u mnie tego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bol Zgłoś #352 Napisano 9 Listopada 2015 Dzieki jutro sprawdzę. Czy wasze 2.0 TSI tez przy odbiorze też miały przebieg ok 80km? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #353 Napisano 9 Listopada 2015 Dzieki jutro sprawdzę. Czy wasze 2.0 TSI tez przy odbiorze też miały przebieg ok 80km? U mnie było 23km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #354 Napisano 10 Listopada 2015 U mnie dokładnie tyle samo (23) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #355 Napisano 10 Listopada 2015 (edytowane) pewnie nasze B8'ki jeździły jeden za drugim Który masz CW? u mnie 12ty - - - - - aktualizacja - - - - - Jeszcze dorzucę komentarz na gorąco... dzisiaj miałem taką sytuację, że jadąc dość szybko dojeżdżałem do stojącej kolumny samochodów, kiedy zaczynałem delikatnie hamować, pedał hamulca dosłownie uciekł mi spod nogi włączył się gong i czerwona choinka na AID no i hamulce szarpnęły, zaraz przejąłem kontrolę i sam doprowadziłem do zatrzymania. ACC nie był włączony, a od poprzedzającego samochodu dzieliło mnie z 50m. Zapewne zadziałał Front Assist. Tak czy inaczej ciekawe doświadczenie Mi się akurat to spodobało, bo widzę, że jednak elektroniczne cugle czuwają. Oczywiście jak mówi producent nie można ograniczać uwagi i im całkowicie zawierzyć, ale miło, że jest jeszcze coś czuwa gdy ja popełnię błąd. A w innym wątku, to dla kolegów z większym momentem obrotowym i ośką polecam w warunkach ograniczonej przyczepności włączyć tryb ESC Sport (przytrzymanie przez 5 sekund przycisku ESC). Zdecydowanie lepiej rusza się spod świateł gdy ten system nie dusi tak napędu. Co prawda przy ESC Sport nie wyłącza się również ACC i czujniki parkowania, ale zachęcam do używanie tego wybiórczo Jeszcze w tematach hałasu w aucie, czytałem, że niektórzy narzekali na głośne Continentale, u mnie seryjnie były założone Pirelki P7 i wyrażam się o nich w samych superlatywach, nie mierzyłem jeszcze zużycia bieżnika, ale poziom hałasu i trakcja na mokrym jest dla mnie wzorowa. Jeszcze nie wymieniam na zimówki póki jest w miarę ciepło i mokro Jak się ochłodzi wymieniam na Michelin PILOT ALPIN PA4 96W XL nie miałem wcześniej doświadczenia z nimi, ale na zagranicznych stronach się pozytywnie wypowiadają. Edytowane 10 Listopada 2015 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #356 Napisano 10 Listopada 2015 pewnie nasze B8'ki jeździły jeden za drugim Który masz CW? u mnie 12ty U mnie 23 tydz., ale może ten sam tester jeździł :-) Jeszcze dorzucę komentarz na gorąco... dzisiaj miałem taką sytuację, że jadąc dość szybko dojeżdżałem do stojącej kolumny samochodów, kiedy zaczynałem delikatnie hamować, pedał hamulca dosłownie uciekł mi spod nogi włączył się gong i czerwona choinka na AID no i hamulce szarpnęły, zaraz przejąłem kontrolę i sam doprowadziłem do zatrzymania. ACC nie był włączony, a od poprzedzającego samochodu dzieliło mnie z 50m. Zapewne zadziałał Front Assist. Tak czy inaczej ciekawe doświadczenie Mi się akurat to spodobało, bo widzę, że jednak elektroniczne cugle czuwają. Oczywiście jak mówi producent nie można ograniczać uwagi i im całkowicie zawierzyć, ale miło, że jest jeszcze coś czuwa gdy ja popełnię błąd. No ja też już tego doświadczyłem dwa razy, też z wyłączonym ACC. Ale za drugim razem zaskoczyło mnie to jak siedząc niemal na ogonie i zmieniając pas depnąłem w gaz, wykonując jednocześnie dynamiczną zmianę pasa ruchu i jakoś chyba czujnik zinterpretował to, że chcę wjechać w tyłek tego przede mną i dał mi tak po hamulcach. Zanim dostrzegł skręt kierownicą to odczytał duże przyspieszenie i auto przed sobą. Trochę byłem zaskoczony :-))) Ale szybko odpuścił, nie wiem czy dlatego że odczytał wzrost odległości czy zwiekszenie kąta ustawienia mojego auta względem poprzedzającego, jak manewr skrętu postępował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doggie Zgłoś #357 Napisano 10 Listopada 2015 Hej, Tylko dla potwierdzenia -czy front assist kryje się pod: - Aktywny system ochrony pasażerów "PreCrash Basic & Front" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #358 Napisano 10 Listopada 2015 (edytowane) nie, to jest tak naprawdę taki marketingowy bullshit, który i tak już od dawna jest w samochodach, a teraz nadali mu ładną nazwę i okrasili metką z ceną. Generalnie PreCrash Basic & Front to domykanie szyb i szklanego dachu oraz wstępne napinanie pasów bezpieczeństwa w przypadku niebezpieczeństwa kolizji. Zapraszam do słownika VW po więcej info http://www.volkswagen.pl/pl/volkswagen/innowacje-i-technika/leksykon/front_assist.html http://en.volkswagen.com/en/innovation-and-technology/technical-glossary/umfeldbeobachtungssystem_front_assist.html#vwd4_anchor_P Edytowane 10 Listopada 2015 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doggie Zgłoś #359 Napisano 10 Listopada 2015 Dzięki obawiałem się że to szarpnięcie hamulcami może spowodować panikę, ale z tego co piszecie to działanie jest "przyjemne". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #360 Napisano 10 Listopada 2015 po krótkim czasie się człowiek przyzwyczaja, że auto może czasem zaskoczyć, już nie jest tak nudno i przewidywalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach