Skocz do zawartości
IQM1

Praktyczne uwagi użytkowników

Rekomendowane odpowiedzi

Parę kolejnych uwag po długiej trasie. Auto jest o niebo wygodniejszy niż B6 w długiej trasie. Zrobiłem 2x850km. DLA faktycznie działa na autostradzie mocno wybiórczo - trzeba samemu pomagać się wyłączać.

Na autostrdę tryb komfort zawieszenia i ACC na sport to moim zdaniem idealne rozwiązanie.

 

No ale jak to mój egzemplarz - kolejny rodzyn. Zresetowały się ustawienia DP i nie reaguje na dotyk.... :(

 

Radek trochę z innej beczki, oglądałem dzisiaj zdjęcia twojego B8 i zauważyłem, że nie masz na bokach oznaczeń 4motion, usunąłeś je czy już ich vw nie nakleja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wam działa zdalne otwieranie/zamykanie bagażnika z pilota?

Otwieranie chodzi bez problemu ale zamykanie to jakiś koszmar.

Kilka razy próbowałem i nie wyłapałem schematu. W instrukcji piszą żeby przez sekundę przytrzymać przycisk. U mnie to nigdy nie działa. Czasami wciskam raz krótko, światła migną a potem trzymam długo i czasami wtedy łapie.

Ja mam sedana z Easy Open.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bie mam tych oznaczen bo wzialem opcje braku oznaczenia silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bie mam tych oznaczen bo wzialem opcje braku oznaczenia silnika

 

Dzięki, dobrze wiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak wam działa zdalne otwieranie/zamykanie bagażnika z pilota?

Otwieranie chodzi bez problemu ale zamykanie to jakiś koszmar.

Kilka razy próbowałem i nie wyłapałem schematu. W instrukcji piszą żeby przez sekundę przytrzymać przycisk. U mnie to nigdy nie działa. Czasami wciskam raz krótko, światła migną a potem trzymam długo i czasami wtedy łapie.

Ja mam sedana z Easy Open.

Przerabialem to już. Działa tylko wtedy gdy stoisz za samochodem i trzymasz ciągle wciśnięty przycisk na pilocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bie mam tych oznaczen bo wzialem opcje braku oznaczenia silnika

 

U mnie mimo braku oznaczenia silnika napis 4Motion jest zarówno z przodu auta jak i na jego bokach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kuba, spróbuj przytrzymać dłużej ręke na klamce. Mi tak działa :)

 

Dzisiaj przetestuję i dam Ci znać czy działa. No chyba że VW zestawił tą opcję z np. pakietem siedzenia? Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj przetestuję i dam Ci znać czy działa. No chyba że VW zestawił tą opcję z np. pakietem siedzenia? Dzięki.

 

Ja to testował po poście Szyltona i u mnie działa.

Nie mam pakietu siedzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja to testował po poście Szyltona i u mnie działa.

Nie mam pakietu siedzenia.

 

No to super. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, kilka pytań po pierwszej jeździe. Samochód z Discovery PRO, Telefon Premium.

1. Słuchając radia, rozpoczynam korzystać z nawigacji - radio gra dalej. Jak je wyłączyć?

2. Nawigacja - dojeżdżając do skrzyżowania nie pojawia się zbliżenie na skrzyżowanie co ułatwiłoby orientację . Czy można to jakoś ustawić?

3. Wycieraczki - co zrobić aby przy uzyciu spryskiwacza przedniej szyby, najpierw płyn pryskał na szyby, a nie najpierw wycieraczka tarła suchą szybę a plyn doleci na nią dopiero po chwili. W moich ostatnich samochodach (Hondy) uruchomienie spryskiwacza skutkował ze najpierw leciał plyn na szyby a za moment zaczynały dzialac wycieraczki. Z gory dziękuję za wyjaśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ad. 1. Jedyna opcja to przyciszyc radio, ew. włączyć Media i nie wybierać żadnego utworu.

Ad. 2. W prawym dolnym rogu jest ikona lupy. Tzw. Auto Zoom. Kliknij aż ikonka zrobi się niebieska.

Ad.3. Nie zauważyłem u mnie tego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki jutro sprawdzę.

Czy wasze 2.0 TSI tez przy odbiorze też miały przebieg ok 80km?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki jutro sprawdzę.

Czy wasze 2.0 TSI tez przy odbiorze też miały przebieg ok 80km?

U mnie było 23km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dokładnie tyle samo (23)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie nasze B8'ki jeździły jeden za drugim :D

Który masz CW? u mnie 12ty ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jeszcze dorzucę komentarz na gorąco... dzisiaj miałem taką sytuację, że jadąc dość szybko dojeżdżałem do stojącej kolumny samochodów, kiedy zaczynałem delikatnie hamować, pedał hamulca dosłownie uciekł mi spod nogi :) włączył się gong i czerwona choinka na AID no i hamulce szarpnęły, zaraz przejąłem kontrolę i sam doprowadziłem do zatrzymania. ACC nie był włączony, a od poprzedzającego samochodu dzieliło mnie z 50m. Zapewne zadziałał Front Assist. Tak czy inaczej ciekawe doświadczenie :) Mi się akurat to spodobało, bo widzę, że jednak elektroniczne cugle czuwają. Oczywiście jak mówi producent nie można ograniczać uwagi i im całkowicie zawierzyć, ale miło, że jest jeszcze coś czuwa gdy ja popełnię błąd.

 

A w innym wątku, to dla kolegów z większym momentem obrotowym i ośką polecam w warunkach ograniczonej przyczepności włączyć tryb ESC Sport (przytrzymanie przez 5 sekund przycisku ESC). Zdecydowanie lepiej rusza się spod świateł gdy ten system nie dusi tak napędu. Co prawda przy ESC Sport nie wyłącza się również ACC i czujniki parkowania, ale zachęcam do używanie tego wybiórczo :)

 

Jeszcze w tematach hałasu w aucie, czytałem, że niektórzy narzekali na głośne Continentale, u mnie seryjnie były założone Pirelki P7 i wyrażam się o nich w samych superlatywach, nie mierzyłem jeszcze zużycia bieżnika, ale poziom hałasu i trakcja na mokrym jest dla mnie wzorowa. Jeszcze nie wymieniam na zimówki póki jest w miarę ciepło i mokro :) Jak się ochłodzi wymieniam na Michelin PILOT ALPIN PA4 96W XL nie miałem wcześniej doświadczenia z nimi, ale na zagranicznych stronach się pozytywnie wypowiadają.

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie nasze B8'ki jeździły jeden za drugim :D

Który masz CW? u mnie 12ty ;)

 

U mnie 23 tydz., ale może ten sam tester jeździł :-)

 

Jeszcze dorzucę komentarz na gorąco... dzisiaj miałem taką sytuację, że jadąc dość szybko dojeżdżałem do stojącej kolumny samochodów, kiedy zaczynałem delikatnie hamować, pedał hamulca dosłownie uciekł mi spod nogi :) włączył się gong i czerwona choinka na AID no i hamulce szarpnęły, zaraz przejąłem kontrolę i sam doprowadziłem do zatrzymania. ACC nie był włączony, a od poprzedzającego samochodu dzieliło mnie z 50m. Zapewne zadziałał Front Assist. Tak czy inaczej ciekawe doświadczenie :) Mi się akurat to spodobało, bo widzę, że jednak elektroniczne cugle czuwają. Oczywiście jak mówi producent nie można ograniczać uwagi i im całkowicie zawierzyć, ale miło, że jest jeszcze coś czuwa gdy ja popełnię błąd.

 

No ja też już tego doświadczyłem dwa razy, też z wyłączonym ACC. Ale za drugim razem zaskoczyło mnie to jak siedząc niemal na ogonie i zmieniając pas depnąłem w gaz, wykonując jednocześnie dynamiczną zmianę pasa ruchu i jakoś chyba czujnik zinterpretował to, że chcę wjechać w tyłek tego przede mną i dał mi tak po hamulcach. Zanim dostrzegł skręt kierownicą to odczytał duże przyspieszenie i auto przed sobą. Trochę byłem zaskoczony :-))) Ale szybko odpuścił, nie wiem czy dlatego że odczytał wzrost odległości czy zwiekszenie kąta ustawienia mojego auta względem poprzedzającego, jak manewr skrętu postępował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Tylko dla potwierdzenia -czy front assist kryje się pod:

- Aktywny system ochrony pasażerów "PreCrash Basic & Front"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, to jest tak naprawdę taki marketingowy bullshit, który i tak już od dawna jest w samochodach, a teraz nadali mu ładną nazwę i okrasili metką z ceną.

Generalnie PreCrash Basic & Front to domykanie szyb i szklanego dachu oraz wstępne napinanie pasów bezpieczeństwa w przypadku niebezpieczeństwa kolizji.

 

Zapraszam do słownika VW po więcej info :)

http://www.volkswagen.pl/pl/volkswagen/innowacje-i-technika/leksykon/front_assist.html

http://en.volkswagen.com/en/innovation-and-technology/technical-glossary/umfeldbeobachtungssystem_front_assist.html#vwd4_anchor_P

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ;-)

 

obawiałem się że to szarpnięcie hamulcami może spowodować panikę, ale z tego co piszecie to działanie jest "przyjemne".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) po krótkim czasie się człowiek przyzwyczaja, że auto może czasem zaskoczyć, już nie jest tak nudno i przewidywalnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności