Mlody_tm Zgłoś #201 Napisano 4 Listopada 2015 Kolego Seba... Dzieki za mile slowa Fakt.... Meczylem sie bardzo dlugo, kilka miesiecy i rozne serwisy. Patafiany z Lubina odsylali od dawna ludzi z kwitkiem ze tttk. Porazka.... Jeszcze raz pochwala dla Motorpol Wroclaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #202 Napisano 4 Listopada 2015 szalik u mnie wymiana termostatu głównego ,nie pomogła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #203 Napisano 4 Listopada 2015 (edytowane) Termostat glowny 45 zl ? Ja od swojego zaczalem gdy walka byla z temperatura.... Tylko ten durny serwis w lubinie nie mogl zalatwic termostatu, Kupilem u siebie, Dalem ze 150 zl, Ale dziwne to bylo. Bo koles w sklepie powiedzial ze to oryginal i pokazal wytarte loga audi, vw. A ja gdzies tam slyszalem w aso skoda ze jak numery wytarte to odrzuty i vw pozbywal sie tego. Prawda to ? Edytowane 4 Listopada 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #204 Napisano 4 Listopada 2015 termostat główny 180 zł kpl. ASO oryginał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #205 Napisano 4 Listopada 2015 A u mnie zaczał dziwnie dobrze pracować i już szybko się nagrzewa i nie robi problemów Przynajmniej nie musze się spieszyć z wymianą Tylko przy jakiejś okazji i wizycie w ASO też im to zlecę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #206 Napisano 4 Listopada 2015 dotknij reka do zbiorniczka wyruwnawczego cieczy chlodzacej i jak jest cieply to masz czujnik uwalony a jak jest zimny to termostat, A jaki jest (wrażenie po dotknięciu) jak nic "nie jest uwalone" ? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jnr83 Zgłoś #207 Napisano 5 Listopada 2015 wiadomo już czy pomogła wymiana termostatu DSG ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dymek3000 Zgłoś #208 Napisano 5 Listopada 2015 Witam. Miałem taki sam problem z nagrzaniem mojego Passata. Serwis w Niemczech stwierdzil ze to nie termostat główny tylko termostat DSG. Za termostat powiedzieli 90E a za robocizne 130E. Podziękowałem i kupiłem na Ebay ten sam termostat z Mahle za 20E. Wymieniłem (1.5godz pracy) i pomogło. Teraz temperatura zewnetrzna 3st. Odcinek do pracy 9km i łąpie 90st. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #209 Napisano 5 Listopada 2015 W Niemczech w serwisie wiedzieli o co chodzi ,a w naszych nie wiedzą masakra :lol3 U mnie też pomogło ,nareszcie temperatura jest taka jak powinna być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #210 Napisano 6 Listopada 2015 w B6 tez jest takowe ustrojstwo? bo rano zanim zlapie 90st przy spokojnej jezdzie to potrzebuje jakis 20km po trasie jadac spokojnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #211 Napisano 6 Listopada 2015 właśnie chyba nie. sam miesiąc temu wymieniłem termostat i czujnik temp ale nie wiele pomogło.sam jeżdżę do roboty 20km i teraz przy tej temp wskazówka do 90 nie dobije. patrzyłem w etce i fizycznie przy skrzyni ale tego ustrojstwa nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #212 Napisano 6 Listopada 2015 ja jedyne co robie zeby go "dogrzac" to jak lekko sie podniesie tylko to trzymam go na 2tys obrotow w innym wypadku nagrzewanie trwa wieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjanisze Zgłoś #213 Napisano 6 Listopada 2015 No więc termostat dsg wymieniony. Termostat mahle - 75pln (oryginał ze startymi logo VW) wymiana 50pln. Temperaturę łapie szybko, brak wcześniejszych objawów pływania temperatury. Ogromne dzięki dla Mlody_tm!!! Niestety z ogrzewaniem ciągle problem - tak jak myślałem, coś jeszcze się musiało sp...! Jak auto się dogrzewa (wskazówka temp. wody w poziomie, temp. oleju 50-60st.) to przyjemne ciepełko leci. Jednak jak się dogrzeje (woda i olej po 90st) to nawet po ustawieniu temperatury na max ledwo ciepłe leci. Mechanik mi mówił że może być coś z softem (w systemie mieli takie przypadki) Miałem słaby akumulator i parę razy mi zdechł więc może faktycznie się coś popieprzyło. Podjadę na diagnostykę, może co wyjdzie. P.S. Jeszcze raz dzięki Mlody_tm za wytrwałość.:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #214 Napisano 6 Listopada 2015 Mariusz, nie ma za co. Co do ogrzewania. Moze trzeba plukanie zrobic nagrzewnicy ? Obadaj plyn chlodniczy czy czysty ? Dwoch znajomych mialo idento jak Ty i w obu przypadkach pomoglo plukanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #215 Napisano 6 Listopada 2015 w B6 tez jest takowe ustrojstwo? bo rano zanim zlapie 90st przy spokojnej jezdzie to potrzebuje jakis 20km po trasie jadac spokojnie myślę ,że u ciebie tego nie ma PD-ki raczej nie miały takich cudów ,mojej kuzynki CC 2010r 170 CR DSG ,też tego nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #216 Napisano 6 Listopada 2015 w B6 tez jest takowe ustrojstwo? bo rano zanim zlapie 90st przy spokojnej jezdzie to potrzebuje jakis 20km po trasie jadac spokojnie nie, nie występuje, ale pewnie by to założył skoro takie problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #217 Napisano 6 Listopada 2015 nie, nie występuje, ale pewnie by to założył skoro takie problemy własnie chciałem o to zapytac czy da sie to zalozyć, tzn załoze napewno jesli jutro moja pruba bedzie pozytywna. założyłem dziś na jeden z węzy od chłodniczki skrzyni opaske i zacisnołem ją aby tylko był znikomy przepływ. jesli jutro rano jadąc do pracy złapie mi znacznie szybciej temperature, tak odrazu przecinam weża i zakladam ten dławik teraz pytanie do tych co to kupowali, po ile to ustrojstwo chodzi i najważniejsze gdzie moge to kupic (poza aso). allegro odpada bo nie ma a na ebay sa w niemczech ,włoszech ale koszt wysyłki -opór. czy ktos może napisać gdzie kupował, jakiś link do pewnego sklepu internetowego, bardzo bym prosił aby po 20 km łapał temp 70 pare stopni to troche smieszne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #218 Napisano 6 Listopada 2015 nie wiem gdzie poza ASO może IC ,w każdym bądź razie ja w ASO płaciłem137 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #219 Napisano 6 Listopada 2015 (edytowane) nie robiąc reklamy znalazłem http://www.autoczescionline24.pl/oenumber/1k0121113a.html?gadw=1&gadw=1&gclid=CIvgttjH_MgCFYQfwwodtw0I0g Edytowane 6 Listopada 2015 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #220 Napisano 8 Listopada 2015 No u mnie problem ten samo... Jeszcze mrozu nie ma, temp rano jakieś 1-2 stopnie a do 90 nagrzewa mi sie 18 - 20 km w zależności od dynamiki jazdy. Jak wiadomo nie ma termostatu DSG, termostat główny wymieniony, kupiona osłona zimowa (choć zimy jeszcze nie ma), czyli górna i dolna osłona grila i co? i nic, żadnego rezultatu. wiesiok81 koniecznie daj znać czy zmniejszenie przeplywu na przewodzie daje rezultat jak możesz to zrób jakieś zdjęcie który to przewód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach