Skocz do zawartości

dymek3000

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dymek3000

  • Urodziny 21.01.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Branice

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM DSG
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Od paru dni mam problem z wewnetrznym oswietleniem w moim Passacie(b7). Mianowicie nie swieci sie ani wyłącznikiem ani po otwarciu drzwi. Po prostu ciemno. Sprawdzałem bezpieczniki po obu stronach i wszystkie są dobre. Macie jakieś pomysły gdzie dalej szukać? Pozdrawiam
  2. Witam. Problem zlokalizowany. Otóż sprzęgiełko klimatyzacji było uszkodzone(zerwany frez) Jak sie okazuje to częsty problem w B7 ze spręzarką 5N0820803E DELPHI. W Polsce nie udało mi sie znalezc zamiennika. Problem w serwisie dobrze znany ponieważ mechanik od razu wiedział gdzie patrzeć. Śróbka sprzęgiełka sie sama odkręca po czym frez zostaje urwany no i kolo sie kręci a kompresor stoi. Jezeli ktoś potrzebuje tej części prosze o kotnatk. Pomogę. Pozdrawiam
  3. Wymienie go tak czy siak. To może macie jakieś pomysły dlaczego kompresor nie rusza?
  4. Witam. Posiadam Passata B7 2.0TDI 2012r. Dzis zauważyłem ze nie włącza się klimatyzacja(tzn kompresor nie rusza). Uklad był sprawdzany i nabijany rok temu w czerwcu. Po podłaczeniu VCDS-a wyskoczył bład "1 Fault Found: 9481988 - Air Quality Sensor B10AF 04 [008] - Internal System Fault" Czy sądzicie, że jak wymienie ten czujnik kompresor ruszy? Dodam, że zima od czasu do czasu włączałem klime do odparowania szyb. Pozdrawiam
  5. Witam szanownych forumowiczów. Nie mogę znaleźć odpowiedniego wątka, dlatego podpinam się tu. A mianowicie: Passat B7 2012r 2.0 TDI 140KM DSG, przebieg 172tyś km. Od pewnego czasu słyszę dziwny( szum,pisk nie wiem jak to dokładnie nazwać) jakby pasek się slizgał ale nie do końca. Występuje to tylko gdy: - silnik jest ciepły(dobrze zagrzany) temp wody 90C, olej około 85-100C - podczas jazdy na biegu bez dodawania gazu ale tylko przy predkościach 30-70km/h np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. -gdy tylko dodam minimalnie gaz odgłos od razu ustaje -nie jest to głośne ale na pewno tak być nie może -gdy dam na luz(N) przy dojezdzaniu do skrzyżowania dźwieku nie ma. Po nowym roku jadę na wymiane oleju do serwisu Myśle ze w miare dokładnie opisałem problem. Jak sądzicie co to może być? Pozdrawiam
  6. Witam. Miałem taki sam problem z nagrzaniem mojego Passata. Serwis w Niemczech stwierdzil ze to nie termostat główny tylko termostat DSG. Za termostat powiedzieli 90E a za robocizne 130E. Podziękowałem i kupiłem na Ebay ten sam termostat z Mahle za 20E. Wymieniłem (1.5godz pracy) i pomogło. Teraz temperatura zewnetrzna 3st. Odcinek do pracy 9km i łąpie 90st. Pozdrawiam
  7. Dzięki. A gdzie on się znajduje? Od dołu go trzeba szukać? Pozdrawiam
  8. Witam. Potrzebuje numer fabryczny do Termostat DSG( regulator temperatury cieczy) który znajduje sie w wężu. Passat b7 2.0 TDI DSG 2012r
  9. Witam. Potrzebuje numeru fabrycznego Termostatu DSG (regulatora temperatury) Ten który znajduje się w wężu. Mój silnik 2.0 TDI DSG, na 100% jest w moim aucie do wymiany. I proszę o wskazówki gdzie on sie znajduje dokładnie i jak z jego wymianą, skomplikowana czy prosta. Pozdrawiam
  10. Witam. U mnie to samo. Zrobiło się trochę chłodniej i wskazówka nie pokazuje tego co powinna... Na autostradzie powyżej 3,5tyś obrotów dopiero 90C ale gdy zwolnię do 140km/h od razu leci na dół... Odcinek 8km do pracy temperatura ani drgnie... Co typujecie Panowie? Zacząć od termostatu? Jak tak to jakiej firmy oryginalny jest montowany? Czy naprawdę trzeba zrzucać alternator? Czy typujecie raczej ten termostat DSG(tzw regulator temp)? Może ktoś podać numer części albo jakiś link z tym? Pozdrawiam
  11. Byłem w czwartek w serwisie VW. Mechanik sie przejechał ze mną i mi powiedział, że jeżeli skręcasz w prawo, auto przechyla się na lewo(zaczyna działać siła odśrodkowa) Ciężar auta ląduje na lewej stronie. Łożysko lewe zostaje poddane większemu naciskowi i zaczyna głośniej pracować. Za kilka dni będę wymieniał lewe łozysko, dam znać czy niemiecki serwisant miał racje:lol Też zamówiłem za 250zł. Dodam ze serwis wycenił naprawę na: 235 EUR piasta i roboczo-godzina 71E(przewidywany czas naprawy lewego przodu 1,5h) Grzecznie podziękowałem
  12. Witam. Znalazłem ciekawy filmik jak od A do Z zlokalizować i wymienić piaste łożyska w B6 i B7. Myśle, ze pomocny jeżeli ktoś chce samodzielnie z lewarkiem pod domem wykonać wymiane. Pozdrawiam
  13. A jak to wygląda na zakrętach? Jeżeli jedziesz po łuku w lewo i głośniej szumi albo buczy to prawe łożysko, jeżeli po łuku w prawo to lewe łożysko. Tu masz od A do Z jak wymienić i zlokalizować: Pozdrawiam
  14. 69euro SKF, 95euro FAG. Co polecacie? Jak ma sie to do jakości? I czy wymienić od razu 2strony? Na 100% lewa strona szumi. Sprawdzane na podnosniku i zakrętach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności