popiolek4 Zgłoś #101 Napisano 5 Lutego 2015 1k0121113a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sasz Zgłoś #102 Napisano 5 Lutego 2015 Tak szperam po forum i wyczytałem że jest przed chłodnica oleju skrzyni na wężu. Ale będę wdzięczny za informację - czekam z niecierpliwością. Widzisz jak z tym ASO jest ... Musiałbym jechać do Motorpol Wroclaw ... A jak go znajdę to sprawdzę u siebie numery i zamówię w VW w Niemczech bo mam blisko. Wymiana pewnie nie jest skomplikowana popiolek4 - dzięki jutro sprawdzam u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #103 Napisano 6 Lutego 2015 (edytowane) Ja kolego z Lubania juz nie z Wrocka... zmienie na forum opis, Numer sie zgadza od popiołka - mądry chlop ! i opis Twój tez sie zgadza. to jest dokladnie w tym miejscu co piszesz. wymiana prosta na pewno sobie poradzisz. Zamow u ziomali w Goerlitz. albo w Ultimie. - - - - - aktualizacja - - - - - Ogłoszenie o oddaniu za free napisz tutaj http://forum.vw-passat.pl/threads/96312-Oddam-za-darmo /Bimbasz Edytowane 6 Lutego 2015 przez Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #104 Napisano 6 Lutego 2015 Oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbijar Zgłoś #105 Napisano 8 Lutego 2015 Witam, Koledzy, przeczytałem cały temat i nie mogę znaleźć rozwiązanie dla siebie. Paska mam od ponad miesiąca. Jeżdżę nim do pracy, 12 km w jedną stronę i z powrotem. Jak kupiłem, to temperatura oscylowała około -3,4 stopnia. Spokojna jazda do 2 000 obrotów, wentylator na pierwszym biegu i leci chłodne powietrze z nawiewów, temperatura po 12 km ok. 70 stopni i powietrze bardziej niż letnie. Jazda bardziej dynamiczna powyżej 2 000 obrotów, temperatura dalej w granicach 70 stopni. Na dłuższej trasie nagrzewa się po dłuższym czasie i trzyma 90. Doczytywałem się ale podobno te silniki tak mają. Zaskoczyła mnie sytuacja w zeszłym tygodniu, temperatura -3 stopnie na zewnątrz, po odpaleniu i po przejechaniu 3 km zagrzał się do 90 stopni, z nawiewów ciepłe powietrze czyli ok. Po pracy temperatura na zewnątrz +3 i po 12 km dalej ok. 75 stopni. Czy to jest normalne, czy mam zacząć od termostatu i tej elektrycznej pompki czy od termostatu dsg ? Żona ma również samochód z silnikiem diesla i po 3 kilometrach leci jej już bardzo ciepłe powietrze. W firmie mam Peugeota 407 diesla i jak czasem z niego korzystam, to również po paru kilometrach osiąga prawie 80 stopni i leci ciepłe powietrze. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #106 Napisano 8 Lutego 2015 (edytowane) Witam, Koledzy, przeczytałem cały temat i nie mogę znaleźć rozwiązanie dla siebie. Paska mam od ponad miesiąca. Jeżdżę nim do pracy, 12 km w jedną stronę i z powrotem. Jak kupiłem, to temperatura oscylowała około -3,4 stopnia. Spokojna jazda do 2 000 obrotów, wentylator na pierwszym biegu i leci chłodne powietrze z nawiewów, temperatura po 12 km ok. 70 stopni i powietrze bardziej niż letnie. Jazda bardziej dynamiczna powyżej 2 000 obrotów, temperatura dalej w granicach 70 stopni. Na dłuższej trasie nagrzewa się po dłuższym czasie i trzyma 90. Doczytywałem się ale podobno te silniki tak mają. Zaskoczyła mnie sytuacja w zeszłym tygodniu, temperatura -3 stopnie na zewnątrz, po odpaleniu i po przejechaniu 3 km zagrzał się do 90 stopni, z nawiewów ciepłe powietrze czyli ok. Po pracy temperatura na zewnątrz +3 i po 12 km dalej ok. 75 stopni. Czy to jest normalne, czy mam zacząć od termostatu i tej elektrycznej pompki czy od termostatu dsg ? Żona ma również samochód z silnikiem diesla i po 3 kilometrach leci jej już bardzo ciepłe powietrze. W firmie mam Peugeota 407 diesla i jak czasem z niego korzystam, to również po paru kilometrach osiąga prawie 80 stopni i leci ciepłe powietrze. Pzdr. W Twoim układzie chłodzenia nie występuje termostat DSG. Pompy elektrycznej też nie ma. Edytowane 8 Lutego 2015 przez waski1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbijar Zgłoś #107 Napisano 8 Lutego 2015 Waski1 dzieki za odpowiedź. Czyli objawy niedogrzewania są normalne, czy trzeba wymienić na początek termostat i czujnik temperatury ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #108 Napisano 8 Lutego 2015 (edytowane) Waski1 dzieki za odpowiedź. Czyli objawy niedogrzewania są normalne, czy trzeba wymienić na początek termostat i czujnik temperatury ? Jeżeli masz wątpliwości to termostat można zmienić nie jest to jakiś mega wydatek , a temp podglądnąć w Vagu w blokach pomiarowych jak się zachowuje.Masz tu nr termostatu do Twojego auta 03G 121 113A Edytowane 8 Lutego 2015 przez waski1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbijar Zgłoś #109 Napisano 8 Lutego 2015 Jeżeli masz wątpliwości to termostat można zmienić nie jest to jakiś mega wydatek , a temp podglądnąć w Vagu w blokach pomiarowych jak się zachowuje. Myślałem właśnie żeby wymienić termostat i czujnik. Dziwne dla mnie jest to, że raz po 3 km zagrzał się do 90 stopni, tak jak pisałem. Nie mam vaga, bo nie wiem jak to obsługiwać i jaki zestaw kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #110 Napisano 8 Lutego 2015 Kolego waski1, jeśli jest dogrzewacz lub ogrzewanie postojowe to jest elektryczna pompa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #111 Napisano 8 Lutego 2015 Tutaj popiolek dobrze mowi.... Trzeba sie dowiedziec czy ma dogrzewacz spalinowy lub ogrzewanie postojowe, w motorpolu tez mieli takie przypadki z niedogrzaniem w manualach. Ale faktycznie jako ze juz duzo czytalem na ten temat... Tobie sie za szybko grzeje.... Moze jednak obstawiac termostat ? Warto sprawdzic wąz dotykowo... Czy cieply ? Co myslicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbijar Zgłoś #112 Napisano 8 Lutego 2015 Tutaj popiolek dobrze mowi.... Trzeba sie dowiedziec czy ma dogrzewacz spalinowy lub ogrzewanie postojowe Nie wiem jak to sprawdzić. Raczej nie mam dogrzewacza bo z tego co czytałem, to szybko leciało by mi ciepłe powietrze, a nie leci. Jeżeli ogrzewanie postojowe działa tak jak "REST" w innych autach, to ja takiego przycisku nie mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #113 Napisano 8 Lutego 2015 Termostat mysle ze w Twoim przypadku pada.... Wiadomo ze pewnosni nie mam..... Ale tak obstawiam. Wymien. I zobacz czy pomoglo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #114 Napisano 8 Lutego 2015 Jesli ktos z fachowcow podpowie czy mamy takie same, oddam Ci za free moj wymieniony: na milion % mam sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #115 Napisano 8 Lutego 2015 Jesli ktos z fachowcow podpowie czy mamy takie same, oddam Ci za free moj wymieniony: na milion % mam sprawny. Nie będzie pasował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #116 Napisano 8 Lutego 2015 (edytowane) Kup wahlera.... Tani a na pierwszy montaz. Moj zaprzyjazniony sklep odradzil inne i pokazal ze to oryginal. Mial zmazane znaczki vw audi, bo na sklep sprzedawany a nie do salonu A tak btw... Dzis juz do bolu ekonomicznie jechalem... Przy takiej jezdzie i tej samej temp na dworze (-1) jeszcze tydzien temu na idento trasie mialem 70 st i spalanie 9 l, a dzis gdy juz wszystko dziala mialem 90 mur beton i spalanie 6.7. Napisalem paszkwil mailowo do Switonia Lubin o ich oswiadczeniu ze "ten typ tak ma i sie nie dogrzewa.... " Podziekowalem za wspolprace i napisalem ze stracili bardzo dobrego klienta. Edytowane 8 Lutego 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #117 Napisano 8 Lutego 2015 Pewno w d.... to maja ale ja przynajmniej czuje satysfakcje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #118 Napisano 8 Lutego 2015 Nie wiem jak to sprawdzić. Raczej nie mam dogrzewacza bo z tego co czytałem, to szybko leciało by mi ciepłe powietrze, a nie leci. Jeżeli ogrzewanie postojowe działa tak jak "REST" w innych autach, to ja takiego przycisku nie mam. Przycisk jest tylko w autach wyposażonych w ogrzewanie postojowe, natomiast w dogrzewacz takowego przycisku nie ma. Dogrzewacz uruchamia się sam po odpaleniu zimnego silnika w temp poniżej 5st. Czy takie urządzenie jest zamontowane wystarczy sprawdzić czy jest naklejka Webasto pod maską na przednim pasie lub sprawdzić w kodach wyposażenia na wlepie w bagażniku we wnęce koła zapasowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #119 Napisano 8 Lutego 2015 Dokladnie, kolega moj nie ma rest a ma napis webasto. Obadaj moze masz i jest z nim cos nie tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbijar Zgłoś #120 Napisano 8 Lutego 2015 Jeżeli chodzi o ten brak nagrzewania, to poprzedni właściciel też mówił, że się mu nie dogrzewa. Pytałem go o termostat ale mówił, że to nic nie pomoże. On jeździł rano na sporcie żeby szybciej zagrzać auto, dla mnie to bezsensu. Myślę, że to termostat, pod koniec tygodnia postaram się wymienić i zobaczymy. Jak kupiłem auto, to sprawdzałem kody wyposażenia i nie mam webasto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach