popiolek4 Zgłoś #81 Napisano 29 Stycznia 2015 Ja mieszkam w Norwegii na stałe już kilka lat i niestety takowych ori osłon auta nie posiadają. Druga rzeczą jest ze 99% posiadaja dogrzewacze silnika. Tak jak pisałem wyżej, dużo aut przyjeżdża do mnie na warsztat z zaslonietymi chłodnicami, co ja uważam za dobre rozwiązanie i tu nie robią z tego wielkiego halo. Pamiętajmy że już do parę dobrych aut auta posiadają motory które zużywają mało paliwa co wiąże się z małym oddawaniem energii cieplnej, normy i jeszcze raz normy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
redek83 Zgłoś #82 Napisano 29 Stycznia 2015 Co prawda inny silnik ale u mnie był walnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego. Objawy podobne. Dodatkowo "check engine" błąd P2181. Pomogła wymiana czujnika, koszt poniżej 50pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #83 Napisano 29 Stycznia 2015 Czujnik i termostat wymienilem.... zdobylem tanio pompke dodatkową elektryczną wody, dzis wymieniam.... bo wg serwisu Skody moge miec wadliwą... zrobili test.. i nie zadziałała. ale wg mnie powinien sie grzac wlasnie gdyby ta pompka nie dzialala.... - - - - - aktualizacja - - - - - A dzis test zrobilem rano - mróz u nas -2... od razu nawiew włączylem po odpaleniu auta i juz po przejechaniu kilometra cieplo wiało... czyli dogrzewacz elektryczny mam i na pewno dziala jak nalezy. ktos podpowie jak taka oslone zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #84 Napisano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Dogrzewacz elektryczny powietrza to standard. Mi chodzi o dogrzewacz silnika, czyli Webasto, element który grzeje płyn w układzie chlodzenia . Możesz mieć dogrzewacz lub ogrzewanie postojowe. Sprawdź czy takowe posiadasz. Co do osłony to nie powiem Ci teraz gdzie ja wcisnąć bo może jest inny układ chłodnic niż w B6. Sprawdzę wieczorem i dam znać. Natomiast ja uzylem jako przysłony piankę która się stosuje w budownictwie do układania pod panelami podlogowymi. Jest wytrzymała i cienka. Nie polecam folii i kartonów. Folia marszczy się i zwija pod wpływem pedu wiatru a karton zaś namieknie i rozleci. A tak mogę się wam przyznać że jednego roku zapomniałem jej wyjąć na lato i nic sie złego nie wydarzyło... Edytowane 29 Stycznia 2015 przez popiolek4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #85 Napisano 29 Stycznia 2015 Jak dla mnie to chory pomysł z zasłanianiem chłodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #86 Napisano 29 Stycznia 2015 Chory nie chory ale działa. Ja na miejscu chłopaka nie wywalalbym tyle kasy na nowy soft, jazdę po mechanikach, wymianę pompy i innych rzeczy. Może porostu jest tak ze ten typ tak ma i trzeba szukać innych alternatywnych rozwiązań niż łaładować kasę na próżno. Wiem że nie powinno tak być ale czasem dla dobra sprawy trzeba robić ustępstwa od norm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #87 Napisano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Pompka wymieniona.... Nagrzal sie szybciej do 90 niz zwykle..... Jutro potestuje na autostradzie ja tez nie lubie lipy.... Ale jesli jakos bym zdobyl / ktos mi wykonal taka oslonke... I by to pomoglo. Jestem za bo wkurza mnie to na maxa ze dobry kumpel ma idento auto i silnik.../ jezdzi jak chce... Ekonomicznie czy nie... Autostrada czy nie i nigdy mu nie drgnela ta temperatura.. Wiec co... Moj zrobili tak zeby sie nie grzal nie moze byc. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #88 Napisano 29 Stycznia 2015 Może twój miał być wysłany na cieplejsze kraje, gdzieś w Afryce np. :brawo Pojeździj, potestuj i daj znać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #89 Napisano 29 Stycznia 2015 Naprawde szybko sie zagrzal do 90 na tej pompce.... Jak to jutro w trasie okaze sie ze pomoglo.... No bede szczesliwy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #90 Napisano 29 Stycznia 2015 Jak dla mnie to chory pomysł z zasłanianiem chłodnicy. Dla mnie też. Chłodnice to w Polonezach i Żukach się zasłania a nie w takich autach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #91 Napisano 29 Stycznia 2015 Ja tylko chce zebym mial zawsze 90 st niewazne jakim kosztem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perzu126 Zgłoś #92 Napisano 30 Stycznia 2015 Nowoczesne diesle tak maja- wydzielaja bardzo mało ciepła. W moim 1,6 TDI również ciężko zagrzać do tych 90st przy grzecznej jezdzie, w miescie, na lokalnych drogach gdzie obroty sa poniżej 2tys. Ciepło w kabinie jest odrazu, ale 90stopni na zegarze nie ma nawet po 15km jazdy. Co innego na S8: przy prędkościach autostradowych nie ma problemu z temperatura silnika a temperatura oleju wzrasta nawet do 110stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
horte Zgłoś #93 Napisano 30 Stycznia 2015 Odnośnie zasłaniania chłodnicy, to chciałbym dodać, że niektórzy producenci np. BMW stosują rolety na chłodnice, oczywiście automatyczne. Nie widzę nic złego w zasłaniania chłodnicy zimą. Sam posiadam górną osłonę HEKO i z doświadczenia wiem, że temp. 90st. mam 5 km wcześniej niż bez osłony a jej obecność przekłada się na spalanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #94 Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) I co zrobisz.... Nic nie zrobisz Nie wierze ze sam jestem w b7 z takim problemem. Edytowane 3 Lutego 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #95 Napisano 5 Lutego 2015 U mnie podobno dzis problem ma byc rozwiazany, zmienilem serwis na inny. I od razu powiedzieli we Wrocku ze mieli takie przypadki, winny byl termostat dsg. A tutaj ktos juz mi to pisal. Moglem od razu to zlecic. Koszt z wymiana 250 zl i gwarantuja mi ze to bedzie rozwiazaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #96 Napisano 5 Lutego 2015 Jedynie mi3883 wiedzial co jest grane !!!! Kolege moglem od razu posluchac a nie wymieniac czujnik temp i termostat glowny.... Tak czy inaczej koledzy dziekuje za pomoc !!! Okazalo sie ze wadliwy byl regulator temperatury = termostat dsg. Koszt w aso 160 i wymiana 30 min. Lacznie 250 zl i problem rozwiazany. Dla ludzi dotknietych moim problemem - niech nikt wam nie wmawia ze silniki CR sie nie dogrzewają !!!! Nie ma takiej opcji. Raz jak zlapie 90 to tyle ma byc chocby nie wiem co !!! Chyba ze -20 na dworze ! Switon w lubinie i ich deklaracje ze ten typ tak ma... Nigdy wiecej tam nie pojade. Motorpol Wroclaw polecam kazdemu !!! Diagnoza tylko mailowa. Nikt mi nie jezdzil autem. Nie testowal. Wracalem autostrada tak jak przyjechalem: 120km/h. 2 tys obr. Przed wymiana 80 st. Po wymianie 90 i ani drgnie !!!! Temat do zamkniecia. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #97 Napisano 5 Lutego 2015 Wychodzi na to że manuali temat nie dotyczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #98 Napisano 5 Lutego 2015 Tez o tym myslalem.... I jesli ktos tak ma jak ja a jezdzi manualem.... Wymieni wszystko co ja... Czyli przypominam: termostat glowny, czujnik temp, dodatkowa elektr pompka wody... I jesli to nic nie da.... To tylko palnac sobie w ł.. ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sasz Zgłoś #99 Napisano 5 Lutego 2015 Mlody_tm - dzięki za opis sytuacji i wytrwałość. Ja od jakiegoś czasu mam to samo - Passat CC 2.0 TDI 170 KM DSG 4x4 listopad 2010r. Wymieniono już termostat i czujnik temperatury i nic nie pomaga - temperatura jak pływała tak pływa... Jak możesz to podaj proszę jak znaleźć w aucie ten "regulator temperatury = termostat dsg" - może masz jeszcze numer części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #100 Napisano 5 Lutego 2015 (edytowane) Nie podali. Ale jutro zapytam i bede znal numer. Po prostu zrob to w aso. Naprawde warto wydac te 250 zl. Mi teraz pali mniej. I skrzynia lepiej pracuje bo wreszcie zagrzana jak nalezy. Jutro sie odezwe. I dowiem sie gdzie sie dokladnie znajduje. Edytowane 5 Lutego 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach