Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o te dodatki to rozumiem, że takie rzeczy jak wybór świateł trzeba wybrać przy zamówieniu samochodu i tutaj myślę by wziąć: pakiet business + foteliki dla dziecka + poduszki powietrzne boczne z tyłu. Czy takie rzeczy jak Active Info Display można później dokupić i wmontować w samochód? Albo moduł Easy Open? Na dzień dzisiejszy nie wiem czy chcę aż tyle elektroniki, ale może bym po pół roku chciał dokupić.

 

Bez problemu to można później dokupić hak :-) AID - nie znam jeszcze przypadku, żeby ktokolwiek dokładał. Tak samo nie znam z Easy Open. Weź też pod uwagę, ze dołożenie dodatków później w ASO oznacza zazwyczaj dużo wyższe koszty. Ktoś tu pisał na forum, że za dołożenie area view ASO chciało ponad 10k pln :-) W .de ktoś pisał na forum o dołożeniu side assist. Koszt około tysiąca EUR.

 

Jeśli masz budżet, to zawsze warto rozważać opcje podnoszące bezpieczeństwo.

 

Foteliki wbudowane w tylną kanapę: mam i sobie chwalę. Jeśli jednak oprócz dziecka/dzieci będą tam w długie trasy jeździć dorośli, to sprawdź, jak się im jeździ - bo pisano tu i tam, że niektórym jest niewygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W B8 nie ma ksenonów ;) oprócz TOP LED, są halogeny, albo LED BASIC.

No i jak bierze Highline to pakiet Business z TOP LED jest chyba świetnym "value for money" ;)

 

:-) przyzwyczajenia z B7. w takim razie nie ma wyboru i trzeba brac TOP Ledy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za odpowiedzi. Jesteście bardzo pomocni!

 

Jeśli chodzi o te dodatki to rozumiem, że takie rzeczy jak wybór świateł trzeba wybrać przy zamówieniu samochodu i tutaj myślę by wziąć: pakiet business + foteliki dla dziecka + poduszki powietrzne boczne z tyłu. Czy takie rzeczy jak Active Info Display można później dokupić i wmontować w samochód? Albo moduł Easy Open? Na dzień dzisiejszy nie wiem czy chcę aż tyle elektroniki, ale może bym po pół roku chciał dokupić.

 

Oczywiście rozumiem, że do EasyBuy 50|50 jest jeszcze kozt ubezpieczenia - podają 2.99%, ale gość w salonie mówił, że da się zrobić z tego 1%. Oczywiście o inne rabaty też będę próbował walczyć :)

 

Czy warto kupować pakiet przeglądów?

Czy warto kupować Volkswagen Safe+ i jeśli tak to czy można go dokupić, kiedy podstawowa gwarancja się kończy czy trzeba od razu?

 

Raczej zdecyduję się na 1.8 TSI 180KM, żeby mieć moc w zapasie zwłaszcza podczas przejażdżki prezz góry. Z tego co zauważyłem na stronie konfiguratora to Highline 1.8TSI 180KM bardziej się opłaca niż Comfortline 1.8TSI 180KM - mniejsza dopłata za silnik.

Co do automatu będę się musiał poważnie zastanowić i zobaczę po jeździe próbnej.

 

Co do mojego portfela chciałbym wydać do 130tyś, ale jeśli warto dorzucić więcej np 140tyś to nie stanowi to problemu. Jak wspomniałem chcę go użytkować 8-10 lat.

 

Witaj. Miałem podobne odczucia co do zamówienia. 1. Nie licz na 1 % przy 50/50. Jest 2,99% konic i basta. Wyjdzie Ci w tej konfiguracji jakieś 3500zł. Plus jest taki ,że masz to rozłożone w 36 ratach. Do tego musisz dokupić auto alarm za 1850zł- obowiązkowo, niestety, oraz doliczyć ubezpieczenie na wypadek utraty pracy w wysokości 3070zł ( też płatne w 36 tarach). Oczywiście jeśli auto spłacisz po np.12 miesiącach zwrócą Ci 2/3 tego ubezpieczenia. Nie wiem jak jest teraz z pakietem ale mi dale w ramch pakietu korzyści praktycznie za darmo (oficjalnie za 1660zł pakiet 2 lat, a zatem wyszło 2+2 ). Weź 1,8 180KM HL frajda z jazdy jest nie mała. Podobnie jak Ty auto zakupiłem z myślą użytkowania przez 5-10 lat....i dlatego wybrałem m.in. manual. Wybór pozostawiam Tobie. Z dodatków zdecydowałbym się na AID ( oprócz oczywiście pakietu biznes). Dla mnie znaczenie miałą też duża navi 8 calowa, ale to już bardziej gadżet. Jednej rzeczy żałuję której nie zamówiłem : szyby boczne dźwiękochłonne. Wg.mnie zdecydowanie poprawiają komfort podróżowania- ale to dla koneserów podróżowania :) hehe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jednej rzeczy żałuję której nie zamówiłem : szyby boczne dźwiękochłonne. Wg.mnie zdecydowanie poprawiają komfort podróżowania- ale to dla koneserów podróżowania hehe.

 

Można wymienić na dźwiękoszczelne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkiej roznicy przy szybach dzwiekoszczelnych nie ma, mialem zwykle, wymienilem na dzwiekoszczelne i drastycznych roznic nie ma. Nie spodziewajcie sie izolacji klasy mercedesa s czy leksusa LS, to zupelnie nie ten poziom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze tylna tez wymienieles?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie różnica jest odczuwalna. Przed zakupem B8 miałem Audi A6 C7 i w moim odczuciu w kabinie Passata B8 z szybami dźwiękoszczelnymi jest taka sama , jeśli nie lepsza cisza. Mercedesa S- Klasy nigdy nie miałem , więc się nie wypowiadam, aczkolwiek nieadekwatne jest porównanie klasy średniej do S-klasy.

Aby już nie rzeźbić w temacie B8, bez szyb dźwiękoszczelnych jest i tak kapiatalnie wyciszony.

Edytowane przez Franciszek2013

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witaj. Miałem podobne odczucia co do zamówienia. 1. Nie licz na 1 % przy 50/50. Jest 2,99% konic i basta. Wyjdzie Ci w tej konfiguracji jakieś 3500zł. Plus jest taki ,że masz to rozłożone w 36 ratach. Do tego musisz dokupić auto alarm za 1850zł- obowiązkowo, niestety, oraz doliczyć ubezpieczenie na wypadek utraty pracy w wysokości 3070zł ( też płatne w 36 tarach). Oczywiście jeśli auto spłacisz po np.12 miesiącach zwrócą Ci 2/3 tego ubezpieczenia. Nie wiem jak jest teraz z pakietem ale mi dale w ramch pakietu korzyści praktycznie za darmo (oficjalnie za 1660zł pakiet 2 lat, a zatem wyszło 2+2 ). Weź 1,8 180KM HL frajda z jazdy jest nie mała. Podobnie jak Ty auto zakupiłem z myślą użytkowania przez 5-10 lat....i dlatego wybrałem m.in. manual. Wybór pozostawiam Tobie. Z dodatków zdecydowałbym się na AID ( oprócz oczywiście pakietu biznes). Dla mnie znaczenie miałą też duża navi 8 calowa, ale to już bardziej gadżet. Jednej rzeczy żałuję której nie zamówiłem : szyby boczne dźwiękochłonne. Wg.mnie zdecydowanie poprawiają komfort podróżowania- ale to dla koneserów podróżowania :) hehe.

 

Dzięki za odpowiedź. A orientujesz się może czy można zapłacić więcej? Tzn wplaciłbym 60/40 lub 70/30 z takim samym "kredytem 0% prowizją 0%" by mieć mniejszą ratę?

 

Ten koszt ubezpieczenia 3500zł + 3070 doliczane jest do 36 rat, ale na to jest oprocentowanie czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie różnica jest odczuwalna. Przed zakupem B8 miałem Audi A6 C7 i w moim odczuciu w kabinie Passata B8 z szybami dźwiękoszczelnymi jest taka sama , jeśli nie lepsza cisza. Mercedesa S- Klasy nigdy nie miałem , więc się nie wypowiadam, aczkolwiek nieadekwatne jest porównanie klasy średniej do S-klasy.

Aby już nie rzeźbić w temacie B8, bez szyb dźwiękoszczelnych jest i tak kapiatalnie wyciszony.

 

W moim odczuciu jest spora różnica, jak się porówna jazdę takim samym paskiem z szybami dźwiękoszczelnymi oraz zwykłymi.

 

Jeśli zaś chodzi o wyciszenie fabryczne, to uważam, że jest kiepskie. W drzwiach to chyba nic nie ma w środku i robi się pudło rezonansowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli zaś chodzi o wyciszenie fabryczne, to uważam, że jest kiepskie. W drzwiach to chyba nic nie ma w środku i robi się pudło rezonansowe...

I nie tylko w drzwiach. Paradoksalnie, taki stan fabrycznego wyciszenia dobrze rokuje na odczuwalną poprawę po dodatkowych zabiegach wyciszających. Gdyby tych fabrycznych materiałów wyciszających było dużo, to już raczej ciężko byłoby tam cokolwiek poprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I nie tylko w drzwiach. Paradoksalnie, taki stan fabrycznego wyciszenia dobrze rokuje na odczuwalną poprawę po dodatkowych zabiegach wyciszających. Gdyby tych fabrycznych materiałów wyciszających było dużo, to już raczej ciężko byłoby tam cokolwiek poprawić.

 

Mam nadzieję, że tak jest :-) Też się zastanawiam nad wyciszeniem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za odpowiedź. A orientujesz się może czy można zapłacić więcej? Tzn wplaciłbym 60/40 lub 70/30 z takim samym "kredytem 0% prowizją 0%" by mieć mniejszą ratę?

 

Ten koszt ubezpieczenia 3500zł + 3070 doliczane jest do 36 rat, ale na to jest oprocentowanie czy nie?

 

Nie można. Możesz wpłacić najwyżej 50% ceny. Tak ten koszt sumujesz dzielisz przez 36i wychodzi Ci rata.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

W moim odczuciu jest spora różnica, jak się porówna jazdę takim samym paskiem z szybami dźwiękoszczelnymi oraz zwykłymi.

 

Jeśli zaś chodzi o wyciszenie fabryczne, to uważam, że jest kiepskie. W drzwiach to chyba nic nie ma w środku i robi się pudło rezonansowe...

 

Pamiętać należy ,że fabrycznie przednia szyba jest dźwiękoszczelna. To już daje przewagę nad innymi autami klasy średniej. Nie wiem jakimi autami musiałeś jeździć jeśli uważasz , że fabryczne jest kiepskie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako ze nie moge zalozyc nowego tematu moze byc zrobic temat "aktualne demo dostepne do testow u delera"? Szukam 2.0 240, 2.0 220 ale idzie mi wybitnie opornie...

Tego co znalaLem:

- vw polcznska wawa 1.8 dsg tsi variant

-vw nadarzyn krotoski 1.8 manual variant

- skoda janki 2.0 280 tsi l&k superb ale silnik zawsze mozna przetestowac:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może poszukaj na otomoto który dealer sprzedaje używane i tam się udaj w celu odbycia jazdy testowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do centrali to ci powiedzą. Jeśli cię interesuje sam silnik to możesz też zadzwonić do skody i przejechać się Superbem bo silniki są identyczne a auta bardzo podobne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak radzę przejechać się passatem z wybranym silnikiem. Kolega ma superba z identycznym silnikiem i skrzynią jak moja - jeździłem nim i jednak odczucia z jazdy w tych dwóch autach jak dla mnie są nieco inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja jednak radzę przejechać się passatem z wybranym silnikiem. Kolega ma superba z identycznym silnikiem i skrzynią jak moja - jeździłem nim i jednak odczucia z jazdy w tych dwóch autach jak dla mnie są nieco inne.

 

Możesz swoją wypowiedź rozszerzyć? Czym różnią się auta w trakcie jazdy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczytaj testy porównawcze. niby to samo zawieszenie, ten sam silnik - a wszystko inaczej zestrojone, współpracujące i jeżdżące

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W większości testów jest podobnie, czyli przebija się, że pod prawie każdym względem Passat jest autem lepiej dopracowanym, wprawdzie nieznaczeni ale jednak. Lepiej zestrojone zawieszenie, wygodniejsze fotele (wersja HL), lepsze wykończenie.

Testy to jedno, a życie to drugie, dlatego interesuje mnie opinia osób, które na codzień jeżdżą jednym z tych aut, jak wygląda takie porównanie w ich oczach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności