Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Z pozdrowieniami dla wszystkich oczekujących ;)

[ATTACH=CONFIG]136251[/ATTACH]

 

Gdzie mozna takie cudeńko kupic bo jest w tym kolorze co zamówiłem moj ma byc produkowany w następnym tygodniu!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja tez zamówiłem Crimson Red tylko kombi, a model zamówiłem żeby się oswajać z kolorem :)

W Polsce jeszcze nie widziałem ja zamawiałem na niemieckim ebayu

http://www.ebay.pl/itm/Original-Modellauto-1-43-Passat-Limousine-Crimson-Red-Metallic-/171762374246?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]136305[/ATTACH]

A tu Ciekawa alternatywa - jeśli ktoś wybierze Tiguana XL - podobno ma 4,75m (tak jak Passat). Zwykły Tiguan jest też 7mm szerszy od Passata, ale rozstaw osi krótszy o 11cm (pewnie XL będzie miał wydłużony). Mi się bardzo podoba :D

http://www.netcarshow.com/volkswagen/2017-tiguan/

 

Fajny. Do jego charakteru jako SUV pasuje ten pakiet offroad z osłonami plastikowymi błotników i zderzaków. Z tego co wiem to premiera w 2016. Podobno R-ka będzie miała 300ps. To by było coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wg konfiguratora oba typy tych lamp mają światła mijania i drogowe LED:

 

" Reflektory LED Basic:

•Dynamiczna regulacja zasięgu reflektorów

•Światła mijania i drogowe w technologii LED ze światłami do jazdy dziennej LED

 

Reflektory LED Top:

•Dynamiczna regulacja zasięgu reflektorów z dynamicznym doświetlaniem zakrętów

•Reflektory skrętne LED ze światłami do jazdy dziennej LED

•Spryskiwacze reflektorów

 

 

TOP przód ma full LEDy również światła mijania i drogowe, BASIC ma tylko LEDy do jazdy dziennej i zwykłe Halogeny mijania/drogowe.

Do BASIC chyba nie można zamówić aktywnych świateł drogowych.

Konfiguracja cennika w Polsce wydaje mi się świetnie zorganizowana pod kątem TOP LED, za niewielką dopłatą PAKIET BUSINESS można mieć do dyspozycji naprawdę świetną elektrownię w nocy gdzie ciągle można jechać na długich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I powiem szczerze, że zacząłem lubić jazdę nocą. Ba! teraz jak tylko mogę to trasy przekładam na pory wieczorne. Świetną robotę robią te lampy i jak tylko komuś budżet pozwala to nie zastanawiać się.. Bezpieczeństwo i wygoda na 1 miejscu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Basic LED Przód:

[ATTACH=CONFIG]136217[/ATTACH]

Top LED Przód:

[ATTACH=CONFIG]136219[/ATTACH]

Basic LED Tył:

[ATTACH=CONFIG]136218[/ATTACH]

Top LED Tył + Top LED STOP:

[ATTACH=CONFIG]136220[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]136221[/ATTACH]

 

TOP przód ma full LEDy również światła mijania i drogowe, BASIC ma tylko LEDy do jazdy dziennej i zwykłe Halogeny mijania/drogowe.

Do BASIC chyba nie można zamówić aktywnych świateł drogowych.

Konfiguracja cennika w Polsce wydaje mi się świetnie zorganizowana pod kątem TOP LED, za niewielką dopłatą PAKIET BUSINESS można mieć do dyspozycji naprawdę świetną elektrownię w nocy gdzie ciągle można jechać na długich

 

 

 

 

Witam. Wg konfiguratora oba typy tych lamp mają światła mijania i drogowe LED:

 

" Reflektory LED Basic:

•Dynamiczna regulacja zasięgu reflektorów

•Światła mijania i drogowe w technologii LED ze światłami do jazdy dziennej LED

 

Reflektory LED Top:

•Dynamiczna regulacja zasięgu reflektorów z dynamicznym doświetlaniem zakrętów

•Reflektory skrętne LED ze światłami do jazdy dziennej LED

•Spryskiwacze reflektorów"

 

 

Chyba tak powinno to wyglądać na pierwszym razem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krótkie pytanie do użytkowników Area View czy warto i czy używacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Area View czy warto i czy używacie?

 

Ja używam. Bardzo przydatna jest dla mnie zwłaszcza kamera z przodu. Patrzy w lewo i prawo - super, jak się wyjeżdża z jakiejś bramy. Wystawiasz czubek nosa i widzisz, co jest za rogiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krótkie pytanie do użytkowników Area View czy warto i czy używacie?

Nie mam, ale używałem- warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie warto :) jak już zaczniesz używać to trudno będzie wrócić do zwykłych czujników parkowania

wyjeżdżanie przodem/tyłem z miejsc o ograniczonej widoczności też jest zdecydowanie ułatwione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie przekonaliście, domawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zdecydowanie warto :)

 

Zapytam tak bez złośliwości :D

 

Czy dzięki tej "technologii" DAS AUTO macie jeszcze czas na jazdę B8 ?

Bo sporą część czasu widzę zajmuje klikanie w tablecik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyjeżdżanie przodem/tyłem z miejsc o ograniczonej widoczności też jest zdecydowanie ułatwione

Przy samych czujnikach działa prawie tak samo. Podczas cofania wykorzystywane są chyba czujniki od SideAssist. A wyjeżdżając przodem przeważnie patrzę przed siebie i się rozglądam ;).

Dla mnie AreaView to zbędny bajer. Nauczyłem się jeździć na lusterkach i do dzisiaj jest to dla mnie najlepsze rozwiązanie.

Jeżeli ktoś ma problemy z manewrowaniem dużym autem, jest to dla niego system obowiązkowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy samych czujnikach działa prawie tak samo. Podczas cofania wykorzystywane są chyba czujniki od SideAssist. A wyjeżdżając przodem przeważnie patrzę przed siebie i się rozglądam ;).

Dla mnie AreaView to zbędny bajer. Nauczyłem się jeździć na lusterkach i do dzisiaj jest to dla mnie najlepsze rozwiązanie.

Jeżeli ktoś ma problemy z manewrowaniem dużym autem, jest to dla niego system obowiązkowy.

 

Idąc tym tokiem myślenia można by powiedzieć, że kolega zakupił pakiet drogowy, który wspomaga go np przy zmianie pasa tak jak Area View przy parkowaniu czy wyjeżdżaniu z zabudowań, skrzynia automatyczna pozwala bardziej komfortowo się poruszać i nikt nie twierdzi że kolega nie potrafi zmieniać biegów. Wydaje mi się że fajnie jest korzystać z dostępnych technologii, które wspomagają korzystanie z samochodów. Gdyby inżynierowie nie wprowadzaliby dostępnych obecnie rozwiązań technologicznych do samochodów to piruszalibyśmy się nadal 125p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... A wyjeżdżając przodem przeważnie patrzę przed siebie i się rozglądam. Dla mnie AreaView to zbędny bajer.

Może i jest to zbędny bajer, bo przecież zawsze można wystawić przez okno lusterko na kiju od miotły, gdy się wyjeżdża prosto na ulicę z jakiejś bramy z podwórka kamienicy lub z za pełnego ogrodzenia? Albo wysłać żonę w celu obczajenia sytuacji za płotem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja na temat wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi.

Ja na ten przykład wolałem Dynaudio, "świecące klamki" czy coś tam, składane lusterka, bo miałem w superbie bez dopłaty. Czy to źle czy dobrze nie wiem. Potrafię cofać na lusterka, więc wolałem dobry dźwięk.

 

Każdy robi, to co lubi. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Rozważam zakup B8 , Sedan 190 KM TDI + DSG. W związku z tym miałbym zapytanie w dwóch poniższych kwestiach :

 

1. Skrzynia DSG - czy funkcja wolnobiegu jest włączalna/wyłączalna ? Jeśli tak czy mozłiwe jest to w czasie jazdy ? Sprawdza się w czasie jazdy w korkach ?

 

 

2. Szyberdach - pytanie do kolegów którzy takowy posiadają - czy w czasie jazdy z wysokimi prędkościami ( >120 km/h ) nie jest on źródłem dodatkowego hałasu od uszczelek ( oczywiście zamknięty ) ? a w przypadku jazdy z otwartym czy mechanizm przesuwny jest stabilny ? ( z tego co widziałem na YT niezbyt ciekawie jest rozwiązane jego rozkładanie ). W skrócie - czy nie będzie problematyczny w codziennym użytkowaniu :)

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez effendi2012

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dyskusja na temat wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi.

Ja na ten przykład wolałem Dynaudio, "świecące klamki" czy coś tam, składane lusterka, bo miałem w superbie bez dopłaty. Czy to źle czy dobrze nie wiem. Potrafię cofać na lusterka, więc wolałem dobry dźwięk.

Każdy robi, to co lubi. :)

Zgoda. Wiadomo, że każdy wybiera to, co uważa za najbardziej odpowiednie dla siebie i nikomu nic do tego, ale nie bardzo rozumiem jak umiejętność cofania na lusterka ma pomóc lub zastąpić przednią kamerę z Area View podczas wyjeżdżania z bramy bezpośrednio na niewidoczną z kabiny ulicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich,

 

Rozważam zakup B8 , Sedan 190 KM TDI + DSG. W związku z tym miałbym zapytanie w dwóch poniższych kwestiach :

 

1. Skrzynia DSG - czy funkcja wolnobiegu jest włączalna/wyłączalna ? Jeśli tak czy mozłiwe jest to w czasie jazdy ? Sprawdza się w czasie jazdy w korkach ?

 

 

2. Szyberdach - pytanie do kolegów którzy takowy posiadają - czy w czasie jazdy z wysokimi prędkościami ( >120 km/h ) nie jest on źródłem dodatkowego hałasu od uszczelek ( oczywiście zamknięty ) ? a w przypadku jazdy z otwartym czy mechanizm przesuwny jest stabilny ? ( z tego co widziałem na YT niezbyt ciekawie jest rozwiązane jego rozkładanie ). W skrócie - czy nie będzie problematyczny w codziennym użytkowaniu :)

 

 

Pozdrawiam.

 

Cześć!

Ad1. Funkcja wolnobiegu (rozumiem, że chodzi Ci tu o tryb żeglowania?) włącza się automatycznie po odpuszczeniu pedału gazu w przedziale prędkości 30-130kmh tylko i wyłącznie jeśli jesteś w trybie ECO (ModeSelector/DCC). Oczywiście tryb możesz włączać/wyłączać w dowolnym momencie. W czasie jazdy w korkach raczej się to nie sprawdza, bo jak napisałem wyżej działa dopiero od 30kmh, poniżej tej prędkości DSG załącza już bieg. Pomaga oszczędzić parę kropel paliwa ale to w typowej trasie, gdzie z wyprzedzeniem możesz dostrzec czerwone światło/stojace auta i dotoczyć się na luzie, albo zjeżdżając z górki nie hamowac silnikiem.

 

Ad2.

Ja mam szyberdach w sedanie, nie ma żadnych dodatkowych hałasów przy prędkościach nawet 200kmh (na razie 9000km na liczniku).

Przy wyższych prędkościach, jeśli już, słyszalny jest szum powietrza z okolic słupków A.

Co do mechanizmu to pytanie czy bierzesz sedana czy varianta, bo troszkę różnią się oba mechanizmy siłą rzeczy, ale konstrukcja jest sprawdzona od wielu lat stosowana w VAG. Otwieram dach praktycznie codzinnie (jak tylko nie pada), zwykle całkowicie, rzadziej uchylam - użytkowanie oceniam bardzo dobrze, wiatrołap sprawia że przy prędkościach do 90kmh wiatr nie hula po kabinie i jest w miarę komfortowo.

 

To tyle mojej opinii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapytam tak bez złośliwości :D

 

Czy dzięki tej "technologii" DAS AUTO macie jeszcze czas na jazdę B8 ?

Bo sporą część czasu widzę zajmuje klikanie w tablecik.

 

Spoko ja klikam jak jade w korku uzywajac traffic jam control ACC 160 :) wash and go :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności