kubek197878 Zgłoś #9201 Napisano 27 Lutego 2017 biorąc Passata czy innego vw nie masz wyboru bo tsi są bardzo niepewne więc lepiej wziąść sprawdzonego tdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9202 Napisano 27 Lutego 2017 nie masz wyboru bo tsi są bardzo niepewne :haha:respect Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #9203 Napisano 27 Lutego 2017 biorąc Passata czy innego vw nie masz wyboru bo tsi są bardzo niepewne więc lepiej wziąść sprawdzonego tdi. ...a skąd, że tak zapytam taka bzdurna teoria??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #9204 Napisano 27 Lutego 2017 (edytowane) biorąc Passata czy innego vw nie masz wyboru bo tsi są bardzo niepewne więc lepiej wziąść sprawdzonego tdi. Przyznam, że mnie wcięło (nie tylko mnie jak widać:ok) jak to przeczytałem. Oczywiście każdy ma prawo do własnych poglądów, ale jakbyś je uzasadnił? - - - - - aktualizacja - - - - - ......wole jednak diseal przebieg roczny to około 35000 km Przy takim przebiegu faktycznie diesel w kosztach jest uzasadniony. 135 tys wystarczy na nowego sedana Highline DSG 190KM + metalic + pakiet Business (must have) minus realne do zrabatowania 12% i wychodzi 135 brutto. Ewentualnie wzięcie białego koloru zamiast metalizowanego lakieru da rezerwę na jakąś opcję lub dopłatę do kombi bo nie wiemy lub nie doczytałem o jakie nadwozie chodzi. Ale na nowy trzeba czekać. No chyba, że auto ze stocku to da się wycisnąć coś więcej, albo demo to jeszcze lepiej. Jakie opcje można polecić? Poczytaj kilka ostatnich stron tego wątku. Tam było trochę o wartych uwagi dodatkach. Możesz też wziąć 150KM i go bezpiecznie podkręcić to zostanie całkiem niemały pieniądz na inne dodatki. Edytowane 27 Lutego 2017 przez majonezzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9205 Napisano 27 Lutego 2017 (edytowane) Kilka pytań nt nowych bezawaryjnych benzyn: 1. Czy tam jest łańcuch czy pasek? 2. Jakie macie już przebiegi zrobione? 3. Czy auta są po czy w trakcie gwarancji? Edytowane 27 Lutego 2017 przez bullet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9206 Napisano 27 Lutego 2017 (edytowane) porównywanie pod względem długowieczności zarówno TDi jak i TSI w obecnych Paskach mija się z celem, to są jednostki innej generacji niż te o których piszecie. Każdy miał jakieś doświadczenia, ale trzeba patrzeć na statystyki globalne. Mam dwóch znajomych którzy mieli wymieniane całe silniki BiTDi w B8 coś nie banglało, jeden nawet wymienił całe auto bo były dalsze problemy, ale daleki jestem od kwitowania że BiTDI jest do dupy. Jak kolega piszę, zarówno TDI jak i TSI w B8 pojeżdżą +200tyś to będzie porównanie. Ale pisanie teraz biorąc Passata czy innego vw nie masz wyboru bo tsi są bardzo niepewne więc lepiej wziąść sprawdzonego tdi. jest dla mnie śmieszne... sprawdzone TDI nad niepewnym TSI... no chyba że któryś ma 1.9 TDI w B8... Edytowane 27 Lutego 2017 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #9207 Napisano 27 Lutego 2017 Ile czasu czekaliście średnio na odbiór od potwierdzonego terminu produkcji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widar81 Zgłoś #9208 Napisano 27 Lutego 2017 Przyznam, że mnie wcięło (nie tylko mnie jak widać:ok) jak to przeczytałem. Oczywiście każdy ma prawo do własnych poglądów, ale jakbyś je uzasadnił? - - - - - aktualizacja - - - - - Przy takim przebiegu faktycznie diesel w kosztach jest uzasadniony. 135 tys wystarczy na nowego sedana Highline DSG 190KM + metalic + pakiet Business (must have) minus realne do zrabatowania 12% i wychodzi 135 brutto. Ewentualnie wzięcie białego koloru zamiast metalizowanego lakieru da rezerwę na jakąś opcję lub dopłatę do kombi bo nie wiemy lub nie doczytałem o jakie nadwozie chodzi. Ale na nowy trzeba czekać. No chyba, że auto ze stocku to da się wycisnąć coś więcej, albo demo to jeszcze lepiej. Jakie opcje można polecić? Poczytaj kilka ostatnich stron tego wątku. Tam było trochę o wartych uwagi dodatkach. Możesz też wziąć 150KM i go bezpiecznie podkręcić to zostanie całkiem niemały pieniądz na inne dodatki. Tak masz racje nie pisałem wcześniej o jakie nadwozie chodzi i kombi odpada aż takie duże auto nie jest mi potrzebne oczywiście biorę pod uwagę to co jest teraz w salonach jakieś demo. Nie dodałem że zakup będzie na osobę prywatną więc pewnie aż na 12% rabatu to nie za bardzo mogę liczyć. biorę pod uwagę https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-highline-2-0-tdi-cr-190-km-dsg-2016-salonpl-gwarancja-ID6yMjPJ.html#b5effec43d https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-ID6yKABH.html#b5effec43d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9209 Napisano 27 Lutego 2017 Kurczę, trudny wybór. Niby czarny ma 2 razy większy przebieg niż szary ale jest prawie 10 tys różnicy. Ale powiedzmy sobie otwarcie ta dwukrotna różnica w przebiegu to tylko 10-15 tys km. To prawie tak jak auto jedno ma tysiąc a drugie dwa i pół tysiąca albo jedno ma kilometr a drugie ma dwa kilometry. Ja bym się przebiegiem noe kierował wcale. W momencie kiedy będziesz sprzedawał auto owe 10-15 tys nie będzie stanowić ZADNEJ różnicy. Weź to co Ci się bardziej podoba również pod względem finansowym. Czy patrzyłeś ile coś takiego kosztuje w Niemcach? Może tam by mieli dobre ceny. Nie wiem sam , tak mi to teraz przyszło do głowy. Wiem, że BMW tak sprzedaje auta demo. W Polskim salonie możesz kupić demo z Niemiec. Jeśli od razu przypiszesz gwarancje na Pl i będziesz robił serwisy w Polsce to przy odsprzedaży to takie auto jest traktowane niemalże tak samo jak polskie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #9210 Napisano 27 Lutego 2017 Podobno w czechach są tańsze auta i leasingi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #9211 Napisano 27 Lutego 2017 Tak masz racje nie pisałem wcześniej o jakie nadwozie chodzi i kombi odpada aż takie duże auto nie jest mi potrzebne oczywiście biorę pod uwagę to co jest teraz w salonach jakieś demo. Nie dodałem że zakup będzie na osobę prywatną więc pewnie aż na 12% rabatu to nie za bardzo mogę liczyć. biorę pod uwagę https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-highline-2-0-tdi-cr-190-km-dsg-2016-salonpl-gwarancja-ID6yMjPJ.html#b5effec43d https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-ID6yKABH.html#b5effec43d Oba mają AID i pakiet Business z DP. Różnice jakie zapamiętałem to: czarny ma pakiet Ambiente, a tungsten ma Easy Open i elektrykę siedzeń z pamięcią plus mniejszy przebieg, może niewiele, ale zawsze lepiej 11 tys niż 25 tys na budziku. W takim przypadku przycisnąłbym jeszcze sprzedawcę i wziął tego z mniejszym przebiegiem i lepszym wyposażeniem (z mojego punktu widzenia to bardzo pożyteczne dodatki, które również mam na pokładzie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9212 Napisano 27 Lutego 2017 Ja mam manula i wybór stylu jazdy głównie wpływa na czułość układu kierowniczego. Różnica jest odczuwalna i uznaję ją za istotną. Czuć to dość dobrze jak przełączysz z normal na sport na autostradzie. Kierownica się momentalnie usztywnia.Poza tym tryby wpływają na zachowanie DLA i ACC. To z takich rzeczy przeze mnie odczuwalnych. Jeśli pamiętam to koledzy od DSG pisali, że tryb sport i tak ustawia skrzynię w normalnym trybie i lewarkiem trzeba zmienić na sport. Ja to (tryby) miałem z dobrodziejstwem inwentarza HL, ale gdyby to miało decydować o jakichkolwiek wyborach to spokojnie bym sobie odpuścił. Przestawienie trybu sport powoduje, że skrzynia przestawia się także na S i nie trzeba nic więcej robić, tryb sport skrzyni jest agresywny i biegi dłużej się trzymają jezeli chodzi o obroty, wybór trybu jazdy jest odczuwalny na wszystkim: zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynia, DLA, ACC i różnicę dość dobrze czuć. Przepaść jest pomiędzy trybem sport a comfort np. na zawieszeniu DCC, przy trybie comfort auto płynie po drodze i przyjemnie buja się na nierównościach, w trybie sport czuć prawie każdą nierówność i auto wyraźnie jest usztywnione i klei sie do drogi. - - - - - aktualizacja - - - - - Nie wiem czy to jest potrzebne ale kartę SIM zawsze możesz włożyć do telefonu i wyłączyć PIN Dokładnie. - - - - - aktualizacja - - - - - No właśnie nie mam takiej opcji w telefonie z karta Orange ... niech siew upływie ktoś kto ma karte SIM zainstalowana w aucie czy potrzeba podawać pin? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ja mam Aero2 na stałe i żadnego pinu nie ma, LTE po doładowaniu za 5,00zł/miech śmiga aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
widar81 Zgłoś #9213 Napisano 28 Lutego 2017 Kurczę, trudny wybór.Niby czarny ma 2 razy większy przebieg niż szary ale jest prawie 10 tys różnicy. Ale powiedzmy sobie otwarcie ta dwukrotna różnica w przebiegu to tylko 10-15 tys km. To prawie tak jak auto jedno ma tysiąc a drugie dwa i pół tysiąca albo jedno ma kilometr a drugie ma dwa kilometry. Ja bym się przebiegiem noe kierował wcale. W momencie kiedy będziesz sprzedawał auto owe 10-15 tys nie będzie stanowić ZADNEJ różnicy. Weź to co Ci się bardziej podoba również pod względem finansowym. Czy patrzyłeś ile coś takiego kosztuje w Niemcach? Może tam by mieli dobre ceny. Nie wiem sam , tak mi to teraz przyszło do głowy. Wiem, że BMW tak sprzedaje auta demo. W Polskim salonie możesz kupić demo z Niemiec. Jeśli od razu przypiszesz gwarancje na Pl i będziesz robił serwisy w Polsce to przy odsprzedaży to takie auto jest traktowane niemalże tak samo jak polskie. Pytałem w salonie VW czy jest coś takiego jak w BMW ale zrobili oczy na mnie i mówią że nie ma czegoś takiego. Dzwoniłem do salonu w sprawie tego srebrnego kazali napisać meila i wtedy dostanę konkretną ofertę na auto i na ubezpieczenie więc muszę poczekać. - - - - - aktualizacja - - - - - Oba mają AID i pakiet Business z DP. Różnice jakie zapamiętałem to: czarny ma pakiet Ambiente, a tungsten ma Easy Open i elektrykę siedzeń z pamięcią plus mniejszy przebieg, może niewiele, ale zawsze lepiej 11 tys niż 25 tys na budziku. W takim przypadku przycisnąłbym jeszcze sprzedawcę i wziął tego z mniejszym przebiegiem i lepszym wyposażeniem (z mojego punktu widzenia to bardzo pożyteczne dodatki, które również mam na pokładzie). No własnie bardziej jestem zdecydowany na ten co ma mniejszy przebieg czekam co mi napiszą z salonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #9214 Napisano 28 Lutego 2017 Pytałem w salonie VW czy jest coś takiego jak w BMW ale zrobili oczy na mnie i mówią że nie ma czegoś takiego. W tych programach Das WeltAuto czy jak ich by nie zwał (Audi select, VW select) można takie demo cary albo roczne popracownicze wyczaić. Pytanie czy uczestniczy w tym twój dealer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9215 Napisano 28 Lutego 2017 w DP może być karta SIM z pin, po prostu pyta Cię na ekranie o PIN przy włączeniu i możesz zaznaczyć haczyk, żeby go pamiętał na przyszłość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #9216 Napisano 28 Lutego 2017 kupel zimnej wody: zobaczcie co VW robi z Passata w chinach. nie ma co sie oszukiwac; dla producentow samochodow europa zaczyna byc III swiatem, a my sie wkurzamy ze w polskim cenniku nie bylo szyb dzwiekoszczelnych abo ACC 210.. oni nawet nie wiedza gdzie bulanda lezy http://phideon.svw-volkswagen.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #9217 Napisano 28 Lutego 2017 Rok temu już chyba ogłaszali Phideona i jest on następcą Phaetona nie Passata. Na rynku chińskim jest duży popyt na takie samochody to i specjalny model stworzyli. Aktualnie w Chinach kupuje się najwięcej nowych samochodów, a do tego Chinczycy lubią mocniejsze jednostki, więc nie ma co się dziwić, że są specjalne modele na ten rynek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #9218 Napisano 28 Lutego 2017 Myślę, że te zdjęcia pokazują kierunek liftingu naszego paska. Właśnie tych dodatkowych przetłoczeń mi brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9219 Napisano 28 Lutego 2017 Trochę przypomina B8 ale to zupełnie inne auto, właśnie następca Phaetona. Z identycznych elementów to Discover Pro, kierownica, przełącznik świateł mijania i HUD... ciężko znaleźć coś więcej. Nawet wszystkie blachy inne. Patrząc na dane techniczne: https://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Phideon to auto jest 2 segmenty wyżej niż Passat. Ciekawe co zaprezentuje VW w następcy CC. To już niedługo, chyba za jakieś 2 tygodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #9220 Napisano 1 Marca 2017 Ja wiem, ze jest to inne auto, ale spodziewam się niektórych motywów stylistycznych w wersji poliftowej B8, albo w b9 dopiero. Właśnie tych przetłoczeń w górnej części drzwi czy ich przejścia na klapę bagażnika. Już w sumie w tiguanie pewne motywy z tego są. A Genewa już za tydzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach