Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, na wstępie uprzedzam, że jestem tu nowy, aczkolwiek od jakiegoś czasu śledzę wątki dotyczące B8. Chciałbym się poradzić i dopytać o kilka rzeczy. Zdecydowałem się na 1.8TSI DSG HL.

1. AID - wiem, że wygląda fajnie ale przede wszystkim pytanie czy w nocy nie męczy wzroku (jestem na tym punkcie dość przeczulony i laptop mam praktycznie zawsze ustawiony na najciemniejszy). Druga sprawa, to czy ma to sens w sytuacji, gdy i tak zamierzam odblokować mirrorlinka i używać wyłącznie nawigacji google w trakcie jazdy.

2. podgrzewana szyba - ktoś pisał, że klima nie wyrabia się z przednią szybą w zimie. Czy to prawda, bo przyznam, że aż mi się wierzyć nie chce? Auto garażuje i co do zasady nie jest mi to potrzebne dlatego pytam przede wszystkim tych, którzy tego nie mają - żałujecie teraz, że tego nie wzięliście?

3. instalacja telefoniczna business - wiem, że przy podgrzewanej szybie to konieczność ale ja zastanawiam się nad tym, czy nie wziąć tego niezależnie od szyby. Ktoś może się podzielić wrażeniami co do możliwości pisania sms? i tu znowu pytanie, czy to ma sens przy odblokowanym mirrorlinku? Co do możliwości routera w samochodzie, to znowu pytanie ile trwa uruchomienie, jak mamy sparowany telefon i nie mamy instalacji business, ewentualnie jak mamy router na usb?

4. Pakiet przeglądów na 4 lata 120 tys. km - rozumiem, że warto jak się dokupuje gwarancje na całe 4 lata? Zamierzam sam wymieniać olej pomiędzy przeglądami co 15 tys.

Początkowo zamierzałem wziąć opcji nr 1 i 4 i nie brać 2 i 3 teraz już sam nie wiem.

Kolejna sprawa to kwestia zawieszenia z tyłu - czy ktoś coś słyszał, że mają to poprawić np w MY2018?

I już ostatnia sprawa - chciałbym zaraz po odbiorze auta zabezpieczyć go powłoką. Może ktoś coś polecić w Krakowie sprawdzonego i w miarę przystępnej cenie? Dodam, że na auto do produkcji dostałem 10,5% rabatu (grupa zawodowa) i już nigdzie nie chcą dać więcej.

Z góry wielkie dzięki za wszelkie opinie/sugestie. Nie chcę przesadnie dużo wydawać pieniędzy na auto. Uważam, że 150-155 tys w konfiguratorze to taki w miarę rozsądny kompromis. Aha i jeszcze jedno, rozumiem, że jak mam DP to już nie muszę dodawać osobno Car net app connect?

 

1. AID to kwestia gustu, nie przeszkadza specjalnie w nocy. Najlepiej zrób test. AID to nie tylko nawigacja. Moim zdaniem lepiej wziąć headup. Te wyświetlacze jak na mój gust mają jeszcze za małą rozdzielczość i wyświetlanie kolorów (szczególnie szarych) jest bardzo kiepskie. Wygląda to trochę jak taka byle jaka zabawka. W porównaniu to zwykłego tabletu wypada słabo. Po testach AID w Tiguanie żony zrezygnowałem z tego u siebie.

 

2. Nie zauważyłem żeby klima się nie wyrabiała z szybą w zimie a mieszkam w górach. Dla mnie cała istota podgrzewanej szyby to jej szybkie odmrożenie bez skrobania. Nie posiadam garażu dlatego wybrałem szybę przednią podgrzewaną. Jestem bardzo zadowolony z tej szyby i podgrzewanej kierownicy. Ogrzewanie postojowe jest lepsze ale znacznie droższe. Jako zamiennik sprawdza się całkiem dobrze. Ta szyba z tego co pamiętam odbija jeszcze promienie i jak jest ciepło to kabina się tak szybko nie nagrzewa.

 

3. W tej instalacji jest taka półka ze wzmacniaczem sygnału. Działa to bardzo dobrze. Z praktycznych obserwacji - sygnał zrywa się znacznie rzadziej niż w Insigni, która jeździłem poprzednio (testowane na tej samej trasie). Korzystam z tego głównie do rozmów. SMSów jeszcze nie próbowałem.

 

4. Pakiet przeglądów a gwarancja to dwie różne rzeczy. Przeglądy i tak musisz robić niezależnie czy w ASO czy u pana Rysia. Ten pakiet na 120kkm jest dobry bo pokrywa między innymi koszty wymiany oleju w DSG. W pakiecie zasadniczo wymienią olej w skrzyni dwa razy na 60kkm i 120kkm. Plus pozostałe rzeczy. Moim zdaniem to się opłaca. Jeżeli chcesz wymieniać olej co 15kkm to będziesz musiał za to dopłacić. Ale te wymiany co 30kkm są w pakiecie (4 razy wymiana oleju).

 

Odebrałem samochód dwa tygodnie temu (z DCC). Po 2kkm nie słyszę niczego podejrzanego w zawieszeniu. Jak odbierałem auto to bardzo się o to martwiłem ale na razie jest ok. Może nie jestem na tym punkcie wyczulony po poprzednim samochodzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. AID to kwestia gustu, nie przeszkadza specjalnie w nocy. Najlepiej zrób test. AID to nie tylko nawigacja. Moim zdaniem lepiej wziąć headup. Te wyświetlacze jak na mój gust mają jeszcze za małą rozdzielczość i wyświetlanie kolorów (szczególnie szarych) jest bardzo kiepskie. Wygląda to trochę jak taka byle jaka zabawka. W porównaniu to zwykłego tabletu wypada słabo. Po testach AID w Tiguanie żony zrezygnowałem z tego u siebie.

 

 

"Te wyświetlacze jak na mój gust mają jeszcze za małą rozdzielczość i wyświetlanie kolorów (szczególnie szarych) jest bardzo kiepskie" - co proszę kolega chyba tego nie widział, do mnie kto wsiądzie do auta za kółko się zawsze zachwyca, że bardzo dobra rozdzielczość i jakość, proszę nie wprowadzać innych w błąd, rozdzielczość jest bardzo dobra, z normalnej pozycji kierowcy na pewno żadnego piksela się nie dostrzeże a do tego płynność jest wyśmienita, bardzo dobry kontrast i żywe kolory,proponuję aby inni się wypowiedzieli hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AID-super sprawa.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AID - brałem auto "z placu" i żałowałem, że nie ma zwykłych zegarów.

Jak trochę pojeździłem (2 dni :) ) ucieszyłem się, że nie znalazłem auta z klasycznymi zegarami.

Mocno się broniłem, teraz bym żałował.

Edytowane przez Akronaut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AID i HUD - każdy kto widzi (lub słyszy o nich) pierwszy raz, twierdzi, że zbędny gadżet, a ja nie wyobrażam sobie teraz samochodu bez nich.

 

Na prędkościomierz na AID nawet nie patrzę - zawsze na HUD. Za to na AID lubię mieć mapę, książkę telefoniczną, media, czy nawet ciśnienie w oponach...

 

Żona z kolei nie lubi HUDa i go chowa, ale na AID sobie ustawia duże cyferki (na środku) prędkościomierza. Bo tak było w yarisie jak robiła kiedyś prawko i wtedy jej się to spodobało ;)

 

Rozdzielczość AID jest bardzo dobra. Nie porównywałem z Tiguanem - może tam dają coś tańszego. Nie wiem. W Passacie AID jest bardzo ładny. Gdyby jeszcze zegary dało się pomniejszyć tak bardzo jak w Audi... no ale coś musieli zrobić w Audi "lepiej" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rownież uważam ze rozdzielczość AID jest bardzo dobra, bardzo dobry kontrast i jasnosć w dzień, a nie oślepia w nocy. Najlepiej widać różnice w słoneczny dzień miedzy jakością panelu discovery pro a AID, jak pada slońce to na discovery prawie nic nie widać a AID jest dalej bardzo czytelne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam ŻADNYCH zastrzeżeń co do rozdzielczości.

Nie znam się na komputerach, monitorach i nie jestem fotografem- może dlatego :)

 

Natomiast mocno mi przeszkadza kąt ustawienia tego wyświetlacza. Zawsze zegary miały bardziej położoną do tylu swoją górę a dół był wysunięty troszkę w strone kierowcy. Teraz jest odwrotnie. Ciagle schylam głowę aby im się przyjzrzeć a nie jestem wysoki 179 i fotel prawie na maxa w dół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie wszystkim za cenne uwagi. Utwierdziliście mnie w przekonaniu co do AID. Pozostały mi tylko wątpliwości co do instalacji telefonicznej business i jeszcze zapomniałem wspomnieć o ambiente, nad którym też się zastanawiam. Co do instalacji telefonicznej to tak jak wspomniałem bardziej pytam pod kątem połączenia samochodu z internetem, gdyż domyślam się, że jak mamy wejście na kartę sim, to połączenie z netem jest natychmiastowe, a jak pobieramy neta z telefonu używając go jako routera, to pewnie trochę to trwa. Wiem, że można automatycznie ustawić tel tak, aby przy podłączeniu do usb włączał się hotspot, ale pytanie, czy auto wtedy też automatycznie się łączy, czy też trzeba wchodzić w menu i samem ręcznie za każdym razem się łączyć?

Co do natomiast ambiente - bardziej zależy mi na funkcjonalności auta niż na efektach wizualnych ale opcja nie jest jakoś szczególnie droga, stąd pytanie, czy ktoś np. tego nie brał, a teraz żałuje lub też ktoś nie wyobraża sobie bez tego auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pakiet ambient dodaje trochę stylu we wnętrzu. Kwestia gustu. Co ciekawe mam ambient plus i zwróciłem uwagę po jednym z postów na forum na kwestię oświetlenia przestrzeni na nogi z tyłu i... nie mam tego. Wcześniej nawet tego nie zauważyłem, więc widocznie tego nie potrzebuję.

 

Co do hotspota to tylko Androida można tak ustawić i auto łączy się samo. Możesz też w aucie wozić mały router za ~200zł, który będzie się włączał wraz z autem. W porównaniu do wbudowanej instalacji LTE na - jest to, że nie widać na ekranie auta jego zasięgu itp. ale na + to, że jak będzie potrzeba to można to wymienić na coś nowocześniejszego.

 

AID ma dobrą rozdzielczość - na szerokość 1440 pikseli. Dla porównania Discover Pro albo Media ma na szerokość 800 (wysokość oczywiście proporcjonalnie). Poza tym ekran AID jest po prostu dobrej jakości, a nie jak w "tanim tablecie" jak to niektórzy mówią. Jak na współczesne warunki ma bardzo dobry kontrast i ostrość. OLED był by pod tym względem lepszy ale znacznie mniej żywotny i nie nadawałby się do auta. Największy minus AID to dla mnie brak możliwości wyświetlenia mapy w taki sposób jak w Audi - na praktycznie całym ekranie. Poza tym jest super. No i jak ma się HUD to całe miejsce na prędkościomierz jest praktycznie zmarnowane bo jest on już wtedy niepotrzebny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AID - brałem auto "z placu" i żałowałem, że nie ma zwykłych zegarów.

Jak trochę pojeździłem (2 dni :) ) ucieszyłem się, że nie znalazłem auta z klasycznymi zegarami.

Mocno się broniłem, teraz bym żałował.

 

Mam dokladnie takie same odczucia. Samochod z placu i nic nie moglem zrobic. Na mysl o AID bylem wsciekly bo "po co doplacac do czegos co mi niepotrzebne".

 

Po czasie okazalo sie, ze jednak potrzebne i nigdy nie chcilbym juz analogowych zegarow :P.

 

Co do jakosci / rozdzielczosci - jest naprawde OK. Do poziomu nowej klasy E W213 jest daleko, ale wiadomo cena 2 czy 3x wyzsza robi swoje...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Możesz też w aucie wozić mały router za ~200zł, który będzie się włączał wraz z autem. W porównaniu do wbudowanej instalacji LTE na - jest to, że nie widać na ekranie auta jego zasięgu itp. ale na + to, że jak będzie potrzeba to można to wymienić na coś nowocześniejszego.

 

Router\ modem na usb wpiety do gniazda 12V w bagazniku to chyba najlepsza opcja w przypadku braku gniazda na karte SIM w systemie infotainment.

Uzywam od miesiaca i jest spoko.

 

Jedyny problem w tym, ze po wylaczeniu zaplonu zasilanie nadal jest w gniezdzie i router jest normalnie widoczny w sieci wi-fi nawet 20m od samochodu...

 

Czy tak ma byc? Nie znalazlem nigdzie ustawien zasilania gniazd 12V w menu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwne, ale u mnie po wylaczeniu zaplonu nie ma pradu w zapalniczce z bagazniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie ewidentnie jest, produkcja listopad 2015r. Pytanie czy ASO to ogarnie jako zgloszenie gwarancyjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez byłem sceptyczny do AID. to samo auto z placu. Powiem, ze bomba. Mi sie mega podoba. Do analogów z passata bym nie wrócił. najładniejsze jakie widziałem liczniki byly w Bmw 5 zarówno Analogi i polelekroniczne sa dla mnie ładniejsze. Poza tym - multum info, mega personalizacja i czytelność :)

jesli chodzi o ambientu. - dla mnie obowiązek. Szkoda tylko ze nie pociągnęli diod na desce z przodu- tylko oferowane w ambiente. Instalacja telefoniczna - fajny bajer. Nie trzeba sie łączyć z telefonem żeby mieć internet. Szyba grzana - hmm wydaje mi sie ze w mondeo lepiej mi grzała. Ale mało jej używałem bo autko garażowane.

Uważam ze dostęp komfortowy to obowiązek w aucie....

Edytowane przez skoczek1213

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki wielkie wszystkim za cenne uwagi. Utwierdziliście mnie w przekonaniu co do AID. Pozostały mi tylko wątpliwości co do instalacji telefonicznej business i jeszcze zapomniałem wspomnieć o ambiente, nad którym też się zastanawiam. Co do instalacji telefonicznej to tak jak wspomniałem bardziej pytam pod kątem połączenia samochodu z internetem, gdyż domyślam się, że jak mamy wejście na kartę sim, to połączenie z netem jest natychmiastowe, a jak pobieramy neta z telefonu używając go jako routera, to pewnie trochę to trwa. Wiem, że można automatycznie ustawić tel tak, aby przy podłączeniu do usb włączał się hotspot, ale pytanie, czy auto wtedy też automatycznie się łączy, czy też trzeba wchodzić w menu i samem ręcznie za każdym razem się łączyć?

Co do natomiast ambiente - bardziej zależy mi na funkcjonalności auta niż na efektach wizualnych ale opcja nie jest jakoś szczególnie droga, stąd pytanie, czy ktoś np. tego nie brał, a teraz żałuje lub też ktoś nie wyobraża sobie bez tego auta.

 

 

 

1.

Również nie mam zastrzeżeń do jakości/rozdzielczości/płynności ani estetyki grafiki na AID. Doceniam innowacyjność tego rozwiązania (np. mapa), możliwość wyświetlania większej ilości parametrów na jednym ekranie w danej chwili oraz jakąś tam możliwość konfiguracji (kilka ekranów do wyboru). A jednak świadomie nie zamówiłem AID przy składaniu auta. I nie było to spowodowane kwestią ceny. Po prostu testując (nocą) pierwsze egzemplarze B8 czułem dyskomfort świecącego ekranu. Jak obniżałem skalę jasności do akceptowalnego minimum razem z tym panelem ściemniały się wszystkie podświetlenia pozostałych klawiszy w kokpicie co również mi nie pasowało (AID od reszty powinno być regulowane oddzielnie - jak np. ekran nawigacji DP). Z kolei w dzień musiałem AID rozjaśniać względem nocnych ustawień, a wszystko to nie bezpośrednim pokrętłem tylko gdzieś w menu. Dość upierdliwe.

Moja rada jest taka. Pora roku sprzyja i dni są krótkie więc weź zrób jakiś wieczorny test pod kątem akceptacji AID. Co prawda ponad 3/4 zamawiających wybiera te opcję, ale może będziesz w grupie takich jak ja.

 

Uczciwie też przyznam, że od momentu premiery B8 w samym AID sporo się zmieniło. Nie ma już dodatkowej szybki przed panelem, który jest teraz pod lekko zmienionym kątem, grafika jest nieco inna (moim zdaniem ładniejsza), być może zmieniły się również parametry samego panelu, który i tak razem z AUDi jest najlepiej dopracowanym tego typu rozwiązaniem na rynku (w BMW 5 mało płynnie, w E-klasie zbyt bajkowo, w Volvo S90 zbyt skromnie). Być może gdybym teraz testował AID to moje odczucia byłyby odmienne. Zakładam, że w kolejnym aucie wezmę takie zegary, które będą jeszcze bardziej dopracowane, a może nie będzie nawet wyboru analogów, które też mają swoje zalety jak lekka trójwymiarowość oraz bardziej sportowy look z tymi wędrującymi czerwonymi wskazówkami.

 

Nie mam zamiaru odradzać Tobie AID, ale sprawdź lepiej czy Ci pasuje.

 

Ale spójrzmy na to jeszcze z innej strony. Przy ograniczonym budżecie nie dopłacałbym za ekstra zegary, które są przecież w standardzie tylko wziąłbym inną użyteczną/praktyczną opcję. Ktoś wcześniej wymienił np. HUD który akurat zamówiłem. Rozwiązanie niezmiernie praktyczne. Informacje tam wyświetlane masz cały czas w zasięgu wzroku bez zmiany ogniskowej w oku co przy dzisiejszych trudnych czasach mandatowo/punktowych jest niezmiernie przydatne. Każde spojrzenie na zegary cyfrowe czy analogowe trwa dłużej i odrywa wzrok od drogi.

Jeżeli nie HUD to Easy Open, dodatkowe poduszki, Dynaudio, Area View itd. Są inne opcje, których nie ma na pokładzie w standardzie w przeciwieństwie do zegarów.

 

 

 

2.

Co do zestawu telefonicznego. Przy grzanej szybie świadomie wziąłem Comfort nie Business. Comfort ma zamiast popielniczki półeczkę na smartfona (ze wzmocnieniem sygnału) + dodatkowe gniazdo USB, ale nie ma gniazda SIM w schowku. Natomiast Business nie ma tej praktycznej półeczki (jest zbędna popielniczka), ale ma gniazdo SIM. W Comforcie używam telefonu jako Hot Spota, ale przymierzam się do modemu USB, którego mogę równie dobrze wpiąć do gniazda 12V. A i dodam, że mój Android/Hot Spot automatycznie łączy się z samochodem po uruchomieniu. Trwa to kilkanaście sekund (dokładnie nie mierzyłem). Dodatkowy modem USB też tak działa co wcześniej potwierdzali już w tym wątku inni koledzy.

 

 

3.

Ambiente ładnie wygląda za stosunkowo niewielkie pieniądze. To nie tylko listwy w drzwiach i podświetlone uchwyty, ale również przestrzeń pod nogami z przodu. A wszystko jest regulowane i możliwe do wyłączenia co jest dla mnie dodatkową zaletą. Lubię mieć możliwość wyboru. Wziąłbym Ambiente plusa gdyby nie wykluczał schowka na okulary. No i najważniejsze. Jak jadę po zmroku z dziećmi z tyłu to jest im przyjemniej z tymi podświetleniami.

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jedyny problem w tym, ze po wylaczeniu zaplonu zasilanie nadal jest w gniezdzie i router jest normalnie widoczny w sieci wi-fi nawet 20m od samochodu...

 

Stawiałbym raczej na to, że router ma własne zasilanie bateryjne i ta bateria trzyma przy życiu router po wyłączeniu zapłonu przez jakiś czas. Dla mnie to akurat zaleta, ale jeśli komuś to przeszkadza, to wystarczy wyjąć baterię z tego urządzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Jakiś tydzień temu pisałem o mojej rozterce: 2.0TDI 150km HL Manual czy CL DSG?

Po jazdach testowych autem kolegi idę raczej w kierunku CL DSG - jazda z automatem to super zabawa, szczególnie w trybie sport skrzyni.

 

Chociaż koledzy majonezzz i paolokos fajnie opisali jak korzystają z trybu sport skrzyni to jeszcze raz chciałem ponowić pytanie o funkcję: WYBÓR PROFILU JAZDY - w testowanym aucie - CL nie było tej funkcji i do swojej konfiguracji też musiałbym za to dopłacić.

Po pierwsze czy przy ustawieniu na ekranie profilu sport dla skrzyni działa ona jak przełączenie lewarka w prawo?

Czy to nie denerwuje jak się ma cały czas ustawioną skrzynię w sport i raczej nawet jak jest ta funkcja w aucie to ustawia się profil w normal i zmienia na sport lewarkiem?

Po drugie czy wybór trybu sport dla układu kierowniczego jest odczuwalny czy robi się sztywniejszy? Normalnie układ kierowniczy chodzi dość lekko.

Jeździłem też HL w manualu i mam sceptyczne odczucia czy się coś zmieniało? Bardziej wydawało mi się, że na korzyść ciężej pracującej kierownicy w HL vs CL miały większe felgi 17 cali i pewnie inne opony. Czy to możliwe żebym tak czuł? Testy były w odstępie kilku dni :(

Reasumując czy funkcja WYBÓR PROFILU JAZDY w ogóle działa i czy jest sens dopłacić ok. 800pln do CL?

 

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Edytowane przez hulit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam manula i wybór stylu jazdy głównie wpływa na czułość układu kierowniczego. Różnica jest odczuwalna i uznaję ją za istotną. Czuć to dość dobrze jak przełączysz z normal na sport na autostradzie. Kierownica się momentalnie usztywnia.

Poza tym tryby wpływają na zachowanie DLA i ACC. To z takich rzeczy przeze mnie odczuwalnych.

Jeśli pamiętam to koledzy od DSG pisali, że tryb sport i tak ustawia skrzynię w normalnym trybie i lewarkiem trzeba zmienić na sport.

 

Ja to (tryby) miałem z dobrodziejstwem inwentarza HL, ale gdyby to miało decydować o jakichkolwiek wyborach to spokojnie bym sobie odpuścił.

Edytowane przez MM_VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lewarkiem trzeba zmieniac jak masz tryb indywidualny i po zgaszeniu silnika i ponownym zapaleniu wszystko jest tak jak ustawiles w tym trybie oprocz ustawienia skrzyni, wiec trzeba przestawic recznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do ambient plus - bardzo sie ciszę ze go wybrałem tak samo jak AID.

Czy orientujecie sie czy karta do slotu SIM musi być bez PIN ? Zastanawiam sie właśnie nad wyborem operatora i wiem ze ORANGE nie ma kart bezpinowych ale może nie trzeba ?

Co do braku podświetlenia z tylu na nogi to tez mnie to wkurzyło ze nie ma w std. Czekam aż ktoś opisze DYI w dziale to chyba zrobię.

M.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to jest potrzebne ale kartę SIM zawsze możesz włożyć do telefonu i wyłączyć PIN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności