bullet Zgłoś #9081 Napisano 10 Lutego 2017 Jeżeli najważniejszym punktem wyboru jest naturalność i indywidualizm to masz racje. Dla mnie estetyka i zgodność z oryginałem. Więc mnie nie kręci taki hand made. Nie narzekajmy panowie. Nappa na wentylach jest super. Ale to jest 4,5k na plusie. Większość bierze alcantare i jest bezproblemowo. Miałem 3x b6 na alcantarze- każde auto po 300kkm i zero problemów. Jak najbardziej zadowolony z użytkowania alcantary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #9082 Napisano 10 Lutego 2017 To się nazywa dbanie o klienta. To ma być dbanie o klienta? Ja żadnemu salonowi się nie dziwie gdy chce mieć pieniądze przed odbiorem, na słupa bierzesz nowy samochód, w dziuple na części albo na przeszczep a dealer ma szukać pieniędzy? Jak nie dojdzie do odbioru samochodu to salon musi oddać pieniądze. Limit transakcji gotówkowych to obecnie 15kPLN (od 1 stycznia) i dotyczny B2B. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #9083 Napisano 10 Lutego 2017 Udało się trafić w Polsce białe kombi R-lineTak więc najprawdopodobniej we wtorek będzie już pod domem. Wyposażenie: Zegary Grzana szyba/ niepotrzebnie Discovery Pro Gsm z internetem na kartę i Bluetooth ten lepszy Czytanie znaków Kamera cofania El. Klapa bez łatwego otwierania bo to w eRce jest niedostępne. Koła 18" monterey- nie podobają mi się ale nie da rady podmienić na coś innego. Silnik niestety 150. auto stockowe wiec bierze się co popadnie- a sprzedaż mają naprawdę sporą obecnie bo gdzie w Polsce nie dzwoniłem to odpowiedz była, że już nie mają żadnych aut. Wiec cieszę się, że jest białe i przede wszystkim eR Ale auto idzie w wynajmie wiec nie trzeba na etapie zakupu myśleć o odsprzedaży a niutony w 150 są te same co w starej 170 a to jest dla mnie punktem odniesienia. Zdecydowanie bardziej wole pakiet R niż moc. idealem było by to wszystko ale 190. Ale takiego auta nie ma w Polsce dostępnego. Wyglada to mniej więcej tak. [ATTACH=CONFIG]151115[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]151116[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]151117[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]151118[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]151119[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]151120[/ATTACH] Ładna R-ka, gratulacje wyboru. Ja mam identyczna R-ke w białym z ciemnymi szybami tylko jeszcze mam panoramę i benzynkę (świadomy wybór) Auto robi mega wrażenie, jeszcze raz gratulacje mega auta - - - - - aktualizacja - - - - - Najgorsze jest to ze mogą uszkodzić przy przygotowywaniu. Mój szwagier tak miał. Polerowanie auto po zdjęciu foli i przygrzali lakier na zderzaku. Mnie też przy przygotowaniu auta do wydania prawie całe porysowali. Zobaczyłem na wydawce (dealer oczywiście nie poinformował o tym). Efekt końcowy był taki: polerowanie całego auta przez niezależna firmę autodetailingową wybraną przeze mnie (dealer płacił) dodatkowo gratisy na łączna kwotę ok. 2800brutto. auto odebrane dopiero po 2tyg. od rejestracji.. Dla odmiany dzisiaj odbierałem z ojcem nową Octavię i jakość obsługi o niebo lepsza niż w Vw. Auto przygotowane do odbioru perfekcyjnie, lakier nie miał żadnej ryski (prześwietlona ze wszystkich stron po kilka razy), samochód tańszy o polowe od mojego Paska. Można, można.. auto nie odbierane w Wawie to pewnie dlatego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #9084 Napisano 11 Lutego 2017 (edytowane) No a ja będę miał wymienianą szybę przednią i teraz ciekawe jak to zrobią .Boję się że mi coś upaprzą albo porysują.Nie chce też żeby maske odkręcali. Co do samych szyb w B8 to jestem rozczarowany bo nie ma standardzie z paskiem np. zielonym u góry i razi słońce w gały, a to przecież Highline.Szyba też jest jasna. W Accordzie z 2005 r. miałem to w standardzie i jeszcze w starym 25 letnim japońskim klasyku, a w konfiguratorze nawet nie ma za dopłatą tylko od razu szyba podgrzewana + do tego wymagana wzmocniona antena. Dodają jakieś niepotrzebne badziewia, a takiej podstawowej rzeczy już nie. Nawet B6 to ma. Edytowane 11 Lutego 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #9085 Napisano 12 Lutego 2017 Koła 18" monterey- nie podobają mi się ale nie da rady podmienić na coś innego. a dartfordy ładniejsze ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Geso Zgłoś #9086 Napisano 12 Lutego 2017 Ja brałem R-line specjalnie dla tych felg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9087 Napisano 12 Lutego 2017 a dartfordy ładniejsze ??? Zdecydowanie najładniejsze felgi to Verona 19" w drugiej kolejności oczywiście Dartford 18" w kolorze grafit. Ja mam Verony na lato a Dartfordy na zimę i obie felgi prezentują się ekstra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9088 Napisano 12 Lutego 2017 Właśnie chciałem na dartford podmienic. Podobają mi się. Ale kwintesencja oczywiście jest verona. Widzę, że niby o gustach się nie rozmawia ale tutaj pełna zgodność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #9089 Napisano 12 Lutego 2017 To ja mam Dartfordy - grafit ale podobały mi się bardziej Monterey Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #9090 Napisano 12 Lutego 2017 Ja mam Marsellie - do czarnego sedana całkiem całkiem. Hmmm i tak nie mogłem wybrać inny bo te były w zestawie. Tylko te opony hancook - Vw oszczędza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9091 Napisano 12 Lutego 2017 Właśnie chciałem na dartford podmienic. Podobają mi się.Ale kwintesencja oczywiście jest verona. Widzę, że niby o gustach się nie rozmawia ale tutaj pełna zgodność. Ja tez miałem dylemat Verona vs. Darford i zwyciężył gust oraz rozsądek, po pierwsze ciężko jest później kupić Verony nowe a po drugie ich cena na wolnym rynku jest znacznie wyższa niż Darfordów, więc przyjąłem, że wezmę z fabryki Verony z dobrym rabatem (no i do fabrycznego auta cena jest naprawdę dobra) a Dartfordy dokupię później na zimę i tak tez zrobiłem. Szukałem długo Darfordów grafitowych i w Polsce ciężko kupić w idealnym stanie, w ASO za nowe wołali 16tys. zł z oponami buahaha. W kurzyłem się pojechałem do Niemiec i kupiłem całe nowe koła ściągnięte z auta demo które miało przejechane 300km - stan nowe żadnej ryski a na oponach były jeszcze fabryczne paski w sumie płaciłem jakieś 1000Eur + wyprawa do Niemiec, dokupiłem jeszcze nowe opony zimowe SottoZero 3 a praktycznie nowe letnie które były z Darfordami z Niemiec albo sprzedam albo zostawię sobie. Verony do Varianta wyglądają mega , Dartfordy tez mi się bardzo podobają teraz zimą więc to jest dowód przeciwko tym co twierdzą "Nie można mieć wszystkiego" hm jak się człowiek uprze to można . Polecam jedne i drugie felgi są mega . - - - - - aktualizacja - - - - - Ja mam Marsellie - do czarnego sedana całkiem całkiem. Hmmm i tak nie mogłem wybrać inny bo te były w zestawie. Tylko te opony hancook - Vw oszczędza Ja fabryczne miałem letnie Pirelli Cinturato P7 z seal inside, bardzo dobre opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9092 Napisano 13 Lutego 2017 ale chyba wiedziałeś gdzie do tych Niemiec pojechać. Czy ot tak sobie wycieczkę zrobiłeś na chybił trafił.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9093 Napisano 13 Lutego 2017 ale chyba wiedziałeś gdzie do tych Niemiec pojechać. Czy ot tak sobie wycieczkę zrobiłeś na chybił trafił.? Tak z ogłoszenia - odpowiednika polskiego OLXa ebay kleinanzeigen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9094 Napisano 14 Lutego 2017 Patrzę teraz na Twoje dane profilowe i mam w głowie verona i dartford i powiem Ci kolego, że ja tu widzę najgrubsze B8 na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9095 Napisano 14 Lutego 2017 Patrzę teraz na Twoje dane profilowe i mam w głowie verona i dartford i powiem Ci kolego, że ja tu widzę najgrubsze B8 na forum Tak jak pisałem wcześniej full opcja wzięte wszystko co było w My2017 i jestem z auta bardzo zadowolony jak i z dealera gdzie auto kupowałem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9096 Napisano 14 Lutego 2017 Klasa. Jeszcze jak by był kolor wrzosowy to już wgl marzenie moje. Chociaż nie wiem czy pasowało by to do R. Wiesz może jak jest z tą skrzynia 7G ? W innym wątku apropos b7 ktoś pisał ze to skrzynia sucha A 6G mokra. Orientujesz się jaka jest u Ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9097 Napisano 14 Lutego 2017 skrzynia w BiTDI to DQ500 czyli mokra 7biegówka - uznawana za bardzo trwałą, jedyna sucha 7 biegówka jest w autach z silnikami o max mom. obr. do 250Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9098 Napisano 14 Lutego 2017 BiTDI ma nowa skrzynie DQ500, jest to mokra skrzynia, wytrzymujaca duzy moment obrotowy, moje wrazenie po testach przed zakupem bylo takie, ze w 150 i 190 skrzynia byla wolniejsza, moze to tez wrazenie takie, bo BiTDI znacznie szybciej wkreca sie na obroty. Podczas ruszania z miejsca z pelnym gazem, mozna wyczuc pewna bezwladnosc, jakies zastanowienie, ale jest to ulamek sekundy, ktory nie ma wplywa na nic. Zadnych szarpniec przy ruszaniu czy redukcji, czy tez jazdy w korku. Tandem DSG z BiTDI bardzo udany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnypl Zgłoś #9099 Napisano 14 Lutego 2017 Poniżej sesja z Detailingu Paska https://m.flickr.com/#/photos/avudoo/sets/72157680335044715/ A tutaj weekendowej zabawki https://m.flickr.com/#/photos/avudoo/sets/72157633971687845/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9100 Napisano 14 Lutego 2017 Klasa.Jeszcze jak by był kolor wrzosowy to już wgl marzenie moje. Chociaż nie wiem czy pasowało by to do R. Wiesz może jak jest z tą skrzynia 7G ? W innym wątku apropos b7 ktoś pisał ze to skrzynia sucha A 6G mokra. Orientujesz się jaka jest u Ciebie? Mokra. - - - - - aktualizacja - - - - - BiTDI ma nowa skrzynie DQ500, jest to mokra skrzynia, wytrzymujaca duzy moment obrotowy, moje wrazenie po testach przed zakupem bylo takie, ze w 150 i 190 skrzynia byla wolniejsza, moze to tez wrazenie takie, bo BiTDI znacznie szybciej wkreca sie na obroty. Podczas ruszania z miejsca z pelnym gazem, mozna wyczuc pewna bezwladnosc, jakies zastanowienie, ale jest to ulamek sekundy, ktory nie ma wplywa na nic. Zadnych szarpniec przy ruszaniu czy redukcji, czy tez jazdy w korku. Tandem DSG z BiTDI bardzo udany. Dokładnie jest tak jak paolokos pisze pięknie pracuje ta skrzynia z BiTDI, gdziekolwiek się depnie to momentalnie redukcja i ciągnie jak szalona w trybie komfort ładnie nisko zmienia biegi i praktycznie auto na momencie jedzie 1500-1700obr/min, tryb sport to tak jakby skrzynia była sklejona z silnikiem żadnych zwiech czy chwil zastanowienia się reaguje tak jak się wciska gaz momentalnie, myślę że dużo osób jest zadowolonych z BiTDI i DQ500 jakbym miał wybierać jeszcze raz to nawet bym się nie zastanawiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach