anton Zgłoś #8921 Napisano 18 Stycznia 2017 Hej, mam takie pytanie, czy wszystkie diesle w Passacie B8 mają Ad Blue? Ewentualnie, które nie mają? No i jak wygląda eksploatacja z tym dodatkiem, czy zamarza zimą, co ile sie go dolewa. Ma ktos juz doswiadczenia z tym? 2.0 TDI 150 KM nie ma AdBlue. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #8922 Napisano 18 Stycznia 2017 Hej, mam takie pytanie, czy wszystkie diesle w Passacie B8 mają Ad Blue? Ewentualnie, które nie mają? No i jak wygląda eksploatacja z tym dodatkiem, czy zamarza zimą, co ile sie go dolewa. Ma ktos juz doswiadczenia z tym? 2.0 BiTDI jest, korek wlewu znajduje się obok standardowego korka wlewu paliwa, układ AdBlue jest podgrzewany i nie ma prawa zamarznąć, nie wiem czy przypadkiem nawet jak auto stoi to sobie samo nie podgrzewa, największy mróz jaki do tej pory auto przeżyło to -15st. i nic się nie działo, mało tego pali na dotyk przy -15st. żadnej różnicy trochę dłużej 2-3s mija tylko od wciśnięcia przycisku start aż rozrusznik zakręci, pali rewelacyjnie. Na 10L robi się około 9000km ja już raz dolewałem z plastikowego baniaka + specjalny wężyk, komplet zakupiony w ASO za 100zł , Sam AdBlue jakieś 60zł/10L, wężyk 40zł, wkręcasz, stawiasz baniak na dachu i czekasz jakieś 10-15min aż wszystko spłynie . Przed tym jak się będzie AdBlue kończył dostaniesz mnóstwo powiadomień świetlno/dźwiękowych. Zauważyłem, że zimą auto bardzo szybko się rozgrzewa szybciej niż benzyniak, mam webasto i nawet jak go manualnie nie włączę to auto samo sobie przy większych mrozach wspomaga i załącza, poznać to można tylko po tym, że jak wyłączysz silnik to webasto jeszcze słychać jak dopala paliwo mimo, że w kabinie żadna kontrolka od webasto się nie pali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8923 Napisano 18 Stycznia 2017 a nie prosciej i taniej tankowac na stacji z dystrybutora?, TDI 150 KM tez wystepuja z AdBlue wersja SCR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #8924 Napisano 18 Stycznia 2017 zgadza się jedno i drugie. Koszt z dystrybutora to ok. 20 zł za tankowanie ok. 10 litrów i wygoda tankowania. Jak paliwo. Tez nie miałem (odpukać) problemów z Ad Blue od ponad 1,5 roku, czyli od zakupu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #8925 Napisano 18 Stycznia 2017 a nie prosciej i taniej tankowac na stacji z dystrybutora?, TDI 150 KM tez wystepuja z AdBlue wersja SCR. Tak, ale w opcji 4Motion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbeniek Zgłoś #8926 Napisano 19 Stycznia 2017 Czy ja dobrze widze, czy już są auta z "zaaktualizowanym" Active Info Display? Takie pytanie czy auta, które zostały wyprodukowane pod koniec 2016 roku dostały jakieś poprawki/zmiany w stosunku do aut, które były produkowane na samym początku? 2014/2015? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #8927 Napisano 19 Stycznia 2017 Czy ja dobrze widze, czy już są auta z "zaaktualizowanym" Active Info Display?Takie pytanie czy auta, które zostały wyprodukowane pod koniec 2016 roku dostały jakieś poprawki/zmiany w stosunku do aut, które były produkowane na samym początku? 2014/2015? Z tego co wiem to poprawiono nachylenie AID na początku produkcji był bardziej pochylony, w tej chwili jest niemalże pionowo ustawiony w desce, prawdopodobnie był problem z odbijaniem światła, teraz jest bardzo dobrze z widocznością, jeżeli chodzi o sam soft to nic nie słyszałem aby się coś zmieniło, auto odbierałem w sierpniu i ponoć model 2017. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #8928 Napisano 19 Stycznia 2017 Z tego co wiem to poprawiono nachylenie AID na początku produkcji był bardziej pochylony, w tej chwili jest niemalże pionowo ustawiony w desce, prawdopodobnie był problem z odbijaniem światła, teraz jest bardzo dobrze z widocznością, jeżeli chodzi o sam soft to nic nie słyszałem aby się coś zmieniło, auto odbierałem w sierpniu i ponoć model 2017. Tak jak dart napisał - zmieniono AID. Na początku produkcji wyświetlacz był z szybką, teraz już bez. Ze zmian jakie jeszcze zauważyłem, to lusterko wsteczne. Wcześniej było z ramką, teraz już nie (przynajmniej w Highline). Wygląda mega fajnie. Tak fajnie, że musiałem u siebie zmienić:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #8929 Napisano 19 Stycznia 2017 Nowa grafika również została wprowadzona, wystarczy popatrzec na auta z produkcji 2014/15 a np 2016, my 2017. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coxis82 Zgłoś #8930 Napisano 19 Stycznia 2017 Witam serdecznie. Chciałbym poradzić się was o zdanie o Passacie B8 1.8TSI w konkretnym wyposażeniu Comfortline. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-8-tsi-bmt-comfortline-salon-polska-gwarancja-nawigacja-fv-23-ID6yIX6H.html#99a9f64b6d Nie chodzi mi oczywiście o tematy poboczne w stylu droga tanio ściema itd. Tylko o same wypowiedzi dotyczące konkretnie takiej konfiguracji... przyniesie to spora wartość dla mnie od takich specow jakimi pewnie jesteście. Samochody żeby złapać pewien kontekst którymi jeszcze się interesuje to Mazda 6 benzyna i Renault Talisman. Za każda merytoryczna uwagę apropo takiej konfiguracji i samej oceny poszczególnych elementów B8 z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8931 Napisano 19 Stycznia 2017 Brakuje mu głównie automatu, AID i kamer. Szkoda też, że to nie Highline bo miałby ładniejsze wnętrze i lampy tylne. W takiej niezbyt doposażonej wersji wybrałbym Skodę Superb. Talisman to kupa, a Mazda... Nie wiem jak zmieniła się po ostatnim lifcie ale na pewno system multimedialny i navi nadal są bardzo słabe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fragman Zgłoś #8932 Napisano 19 Stycznia 2017 Witam serdecznie. Chciałbym poradzić się was o zdanie o Passacie B8 1.8TSI w konkretnym wyposażeniu Comfortline. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-8-tsi-bmt-comfortline-salon-polska-gwarancja-nawigacja-fv-23-ID6yIX6H.html#99a9f64b6d Nie chodzi mi oczywiście o tematy poboczne w stylu droga tanio ściema itd. Tylko o same wypowiedzi dotyczące konkretnie takiej konfiguracji... przyniesie to spora wartość dla mnie od takich specow jakimi pewnie jesteście. Samochody żeby złapać pewien kontekst którymi jeszcze się interesuje to Mazda 6 benzyna i Renault Talisman. Za każda merytoryczna uwagę apropo takiej konfiguracji i samej oceny poszczególnych elementów B8 z góry dziękuje. Jutro odbieram podobną konfigurację, podzielę się wrażeniami. Generalnie manual może być plusem - zależy od Ciebie. 1) część ludzi woli pomachać w aucie 2) mniej problematyczna w eksploatacji - z racji poziomu zaawansowania ryzyko kosztownej awarii jest wyższe w DSG. 3) więcej nm (różnica w momencie obrotowym na korzyść manual, ale osiągi w sumie identyczne - DSG swoje robi) Na pewno lepiej poszukać (zwłaszcza przy używce) Highline - różnica między tymi wersjami nie jest bardzo duża. PS. Modułu zmiany trybu jazdy też tutaj nie masz, a to przy TSI raczej pomocny bajer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coxis82 Zgłoś #8933 Napisano 19 Stycznia 2017 Dzięki za odpowiedzi i pomoc. Co do pewnych tematów, Superba nie ma szans na znalezienie rocznego z takim przebiegiem w tej cenie, a nawet bez patrzenia na ceny tych aut tak swierzych nie ma. Co do wersji Highline, w używanych nie widzę aut w podobnej cenie, do 100tys to w ogóle trudno znaleźć w takim wyposażeniu. Muszę zobaczyć te tylne światła jaka jest różnica ale z punktu widzenia praktycznego to niech się martwi ten kto będzie oglądał auto z tylu, tak samo w wnętrze... Comfortline nie jest taki zły, jedyne do czego mógłbym się przyczepić to te fotele, ale coś za coś w tej cenie mówię trudno będzie o alternatywę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fragman Zgłoś #8934 Napisano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Auto odebrane. Na plus - wykończenie / wyciszenie - bardzo zrywny i ciekawie pracujący silnik - precyzyjna skrzynia biegów - lepsze niż oczekiwałem nagłośnienie - spalanie (autostrada 140-150km/h - spalanie 7.8 / 100 - dla mnie ok) Na minus - brak możliwości ustawienia siły wspomagania. Wspomaganie jest za mocne - na autostradzie auto nie jest wystarczająco "ciężkie" w sile wspomagania - brak wyczucia powoduje latanie samochodu po pasie. Duży minus. I to właśnie jest brak comfortline - że nie ma trybu jazdy. Chyba, że wspomaganie można wyregulować inaczej? - Zestopniowanie skrzyni wymaga przyzwyczajenia - jedynka nie do ruszania, a do jazdy - dopiero zmiana na 2. - Zawieszenie faktycznie pracuje głośno. Dla mnie jest to absolutnie poziom do zaakceptowania - nie postrzegam tego w kategorii "tłuczenia", a po prostu głośnej pracy zawieszenia. Teraz rozumiem o czym piszą koledzy z forum, ale moim zdaniem trochę przesadzają. Auto resoruje ok - jest sprężyste, dobrze znosi dziury. Edytowane 20 Stycznia 2017 przez fragman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #8935 Napisano 20 Stycznia 2017 Auto odebrane. Na plus - wykończenie / wyciszenie - bardzo zrywny i ciekawie pracujący silnik - precyzyjna skrzynia biegów - lepsze niż oczekiwałem nagłośnienie - spalanie (autostrada 140-150km/h - spalanie 7.8 / 100 - dla mnie ok) Na minus - brak możliwości ustawienia siły wspomagania. Wspomaganie jest za mocne - na autostradzie auto nie jest wystarczająco "ciężkie" w sile wspomagania - brak wyczucia powoduje latanie samochodu po pasie. Duży minus. I to właśnie jest brak comfortline - że nie ma trybu jazdy. Chyba, że wspomaganie można wyregulować inaczej? - Zestopniowanie skrzyni wymaga przyzwyczajenia - jedynka nie do ruszania, a do jazdy - dopiero redukcja na 2. - Zawieszenie faktycznie pracuje głośno. Dla mnie jest to absolutnie poziom do zaakceptowania - nie postrzegam tego w kategorii "tłuczenia", a po prostu głośnej pracy zawieszenia. Teraz rozumiem o czym piszą koledzy z forum, ale moim zdaniem trochę przesadzają. Auto resoruje ok - jest sprężyste, dobrze znosi dziury. W końcu ktoś normalny na tym forum, z odpowiednim dystansem zgadzam się ze wszystkim co piszesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #8936 Napisano 20 Stycznia 2017 Witam wszystkich, za tydzień będę chciał zamówić nowego Passata i mam kila pytań. Moja konfiguracja to: - 1.8TSI HL Manual - pakiet Business - Rear Area View - AID - Alarm - Easy Open - Volkswagen Safe+ 36 - Ambiente Plus - Pakiet przeglądów 1. Siedzenia - czarna alacantra. Zastanawiam się jeszcze nad białym wnętrzem. Jak z brudem białej alacantry lub pełnej skóry? Czy pełna skóra jest warta dopłaty? 2. Budżet trochę na wyczerpaniu, więc zrezygnowałem z felg '18. Wybrałem felgi Nivelles 17'. Czy nie będzie problemu dokupić felgi 18' na zimę wrzucić w nie letnie opony, a obecne zamienić na zimówki? Czy takie rzeczy trzeba w ASO robić ze względu na jakieś czujniki czy załatwię to u każdego wulkanizatora? 3. Warto brać Ambiente Plus czy nie ma szału? 4. W przypadku Easy Open nie można zaznaczyć elektrycznego otwierania/zamykania pokrywy bagażnika. Czy jest to wbudowane w Easy Open? 5. Czy jest coś wartego zwrócenia uwagi czego nie biorę w swojej konfiguracji? dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fragman Zgłoś #8937 Napisano 20 Stycznia 2017 W końcu ktoś normalny na tym forum, z odpowiednim dystansem zgadzam się ze wszystkim co piszesz bardzo mi miło! Podsumowując - uważam, że nie ma lepszej alternatywy do 105 tys. zł - a tyle dałem za comfortline z 1.8tsi i pakietami. Narzekającym pozostaje życzyć, żeby Wam się dobrze wiodło! Za rok, dwa, może trzy - przesiadziecie sie do prawdziwego auta klasy premium i wszystko będzie OK! Póki co cieszmy sie z tego co mamy. PS. JAK TO 1.8tsi BRZMI! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8938 Napisano 20 Stycznia 2017 sile wspomagania mozna regulowac, ja mam ustawione na sport i jest super:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbeniek Zgłoś #8939 Napisano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Takie pytanie otóż mam w konfiguracji takie dwie pozycje i za bardzo nie potrafie sobie uzmysłowić co to może być: 1. Siedziska dla dzieci powyżej 3 roku życia, zintegrowane w zewnętrznych fotelach 2 rzędu siedzeń W skrócie mówiąc jest to słynny isofix? Czy jeszcze coś innego 2. Siatka oddzielająca przestrzeń pasażerską od bagażowej, pionowa Czy discover media ma wbudowany z automatu odbiornik DAB czy to jakaś dodatkowa opcja? Edytowane 20 Stycznia 2017 przez garbeniek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8940 Napisano 20 Stycznia 2017 takie siedziska sa poplularne w taxi, zamiast fotelika wyciaga sie z kanapy dolna czesc i siada dziecko, siatka oddziela bagaznik w kombi, trzeba ja wyciagnac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach