maluch69 Zgłoś #8361 Napisano 26 Września 2016 Ciekawe auto. Jeśli cena brutto to bardzo fajna. Patrzyłem jakiś czas temu w komfigurator i wychodziło sporo więcej. Mam już wyklikanego Alltracka, jednak ciągle się zastanawiam czy to aby na pewno dobry wybór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melmax Zgłoś #8362 Napisano 26 Września 2016 Idąc tym tropem, to po co boczne poduszki z przodu, skoro i tak są kurtyny. Ja z racji tego, że z tyłu wożę małe dzieci postanowiłem nie oszczędzać i zamówiłem tylne boczne poduszki. Pytałem, bo nie jest to takie proste. Zamawiając boczne poduszki nie masz kurtyny która chroni głowę i górną część ciała. Tak w każdym razie wynika z konfiguratora. Więc co jest lepsze - kurtyna czy boczne poduszki z tyłu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8363 Napisano 26 Września 2016 (edytowane) gdzie znalazles, ze nie masz kurtyny? w standardzie jest kurtyna dla przodu i tylu oraz boczne poduszki z przodu, dokupujesz boczne z tylu, dodatkowo z napinaczami, oraz poduszke kolanowa dla kierowcy. chyba, ze na Polske robia jakas ubozsza wersje:), ale watpie, pewnie ktos cos zle pryetlumaczyl, w Niemczech w konfiguratorze jest tak: Kopfairbagsystem für Front- und Fondpassagiere inkl. Seitenairbags vorn czyli kurtyny dla pasazerow z przodu, z tylu oraz boczne poduszki dla pasazerow z przodu - to jest w wyposazeniu standardowym. to mozna dokupic: Knieairbag auf Fahrerseite, Seitenairbags und Gurtstraffer hinten czyli poduszka kolanowa po stronie kierowcy, poduszki boczne z napinaczami z tylu. Edytowane 26 Września 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #8364 Napisano 26 Września 2016 (edytowane) Otóż za 169 kpln kupiłem (tzn auto do produkcji -rok 17, odbiór luty 17r ,leasing zewnętrzny) XC60 biturbo 2.4 pięć cylindrów 4x4 automat, najwyższa wersja Summum w kremowej skórze,doposażona o metalik,navi , dach panoramiczny, grzane kanapy tył, przód, grzaną kierownice, pamięć foteli ,lampy Activ High Beam (to samo co aktywny LED, tylko realizowane bixenonem), asystent pasa, czytanie znaków,nagłośnienie High-Performance,18 felga i tym podobne historie.Za rok wejdzie nowy model , stąd atrakcyjne ceny. XC60 D5 220KM Aut AWD Czyli upust z ok. 225kzł na 169kzł, co daje ok. 25% taniej. Zupełnie inny typ samochodu. Wspólne to 4x4x, automat i silnik diesla. Vmax=210 km/h, 8,2 s do 100km/h. Trudno porównać Gratuluję. PS Jak kupiłeś za 169kzł to nie leasing, a jak leasing to wypożyczyłeś a nie kupiłeś Na ile lat i jakie parametry ? Jak na razie to wpłaciłeś zaliczkę na poczet zamówienia ale i tak gratuluję ! Edytowane 26 Września 2016 przez d7d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #8365 Napisano 26 Września 2016 Pytałem, bo nie jest to takie proste. Zamawiając boczne poduszki nie masz kurtyny która chroni głowę i górną część ciała.Tak w każdym razie wynika z konfiguratora. Więc co jest lepsze - kurtyna czy boczne poduszki z tyłu? Ja po miesiącu od złożenia zamówienia chciałem domówić tylne boczne poduszki to już nie mogłem, wiec jak sie decydować to od razu. Mój sprzedawca twierdzi ze napinacze z tylu sa w standardzie (to miałoby sens), twierdzi rownież ze kolanowa tez jest w standardzie (w to raczej nie wierze). Jedno wiem. Sprzedawcy nie sa do końca poinformowani o wszystkim i na naszych zapytaniach dopiero sie uczą. Tak samo jak handlowcy z dzialu części. Jak chce sie dokupić alusy to bez nr VIN nie podchodź bo nie wiedza czy bedzie pasować dana felga. A co jak auto w produkcji i nie ma VIN? Czasami dojdą po nr katalogowym czy pasuje ale jak bedzie VIN to już bedą wiedzieć na 100%. Nie ma znaczenia ze w salonie stoi takie auto na feldze która chce sie dokupić! Jak nie ma VIN to nie dają gwarancji ze bedzie pasować. Pozdrawiam wszystkich którzy przez podobne męczarnie przechodzili.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8366 Napisano 26 Września 2016 w polskim konfiguratorze nie ma bocznnych poduszek ( zapytajcie sprzedawcow ,ale jak dla mnie to blad tlumaczeniowy ), bo skoro mozna dokupic poduszki boczne z tylu to tez powinna byc opcja dla przodu a nie ma. Napinacze sa potrzebne tam gdzie jest poduszka, zeby utrzymac cialo dokladnie tam gdzie ona bedzie dzialac, przy kurtynach nie ma tego, wiec napinaczy z tylu bez poduszek raczej nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melmax Zgłoś #8367 Napisano 26 Września 2016 Dzisiaj konfigurowałem auto i dodając boczne poduszki zostają przekreślone boczne kurtyny. Być może faktycznie są błędy w tłumaczeniu, bo pakiet brzmi Boczne poduszki dla zewnętrznych siedzeń z tyłu wraz z poduszką kolanową kierowcy a w opisie jest informacja że pakiet zawiera np. poduszkę dla kierowcy i pasażera, tak jakby ich nie było w standardzie Auta niemieckie dają przeważnie duże możliwości konfiguracyjne, jest w pyte opcji ale zanim człowiek się w nich połapie, to upływa duuuużo czasu. Mnie osobiście to męczy i chętnie zobaczyłbym coś bardziej intuicyjnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8368 Napisano 26 Września 2016 (edytowane) faktycznie przekresla kurtyny, zrobliem na szybko konfiguracje na niemieckiej stronie. Czyli moze dodaje boczne poduszki z przodu? przeciez cos z przodu musi byc:) jutro sprawdze u siebie, bo mam boczne z tylu, zobacze co jest z przodu. Edytowane 26 Września 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #8369 Napisano 26 Września 2016 Nie róbcie zamieszania, bo lud się całkowicie w tym pogubi. Standardowo zawsze jest 6 poduszek, a opcjonalnie może być 9. Standard: 2 x przednie czołowe (kiera i deska), 2 x przednie boczne (w bokach foteli przednich), 2 x kurtynowe boczne (wspólna nad oknami przednich i tylnych drzwi, mniej więcej od przednich słupków "A" do oparcia tylnej kanapy). Opcjonalnie można zamówić: 2 x boczne z tyłu (po obu bokach tylnej kanapy) i 1 x kolanową dla kierowcy (pod kierownicą). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #8370 Napisano 26 Września 2016 W temacie volvo - tak to cena brutto.Leasing załatwiam sam- będzie na poziomie "promocyjnego" w vw Rabat, jeśli policzyć z cennika, wychodzi 28% , ale to też dlatego, że są teraz fajne pakiety Za tyle może to zrobić każdy, jak potarguje dobrze,ja to będę robił jeszcze taniej , bo inaczej trochę,ale to już inna bajka Motory 2.4D4 190 i 2.4D5 220 są identyczne, różni je program.Tylko.Taka polityka volvo.Nie opłaca się brać 220 bo na gwarancji ten 190KM Polestar (1900 w Promocji) robi na 220 ,a ten 220 na 230.Ale lepiej zrobić to w Rica (holendrzy-specjalność volvo-275KM i 540Nm.I ten 190 i 220 robią na taki sam parametr-bo j.w) NIe będzie to 300KM i 580Nm i poniżej 6s jak Passacie, tylko pewnie jakieś 7, może nawet z hakiem, ale uznałem, że w tej syt Passat nie jest tyle wart.Tam skóra to skóra, drzewo to prawdziwe drzewo , a aluminium to prawdziwe aluminium, a Passat...cóż, to tylko Passat sedan.... Mało tego, tyle samo wychodzi Tiguan tdi 190 z takim samym wyposażeniem (mniej więcej,bo identycznie się nie da) a tego ,to już wgle nie da się porównać Nawet zegary TFT są już teraz w xc60 summum.Ale może dość już o volvo bo to temat o Passacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melmax Zgłoś #8371 Napisano 26 Września 2016 Czyli być może jest do wyboru: - albo kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu - albo poduszki boczne z przodu i z tyłu. Trzeba poszukać w internecie jaki kształt mają jedne i drugie, i zobaczyć co lepiej chroni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biner Zgłoś #8372 Napisano 26 Września 2016 A ja (ten który odkrył wadę zawiasu w Paseratti, haha) postanowiłem jednak inaczej i czas się z Wami pożegnać.Otóż za 169 kpln kupiłem (tzn auto do produkcji -rok 17, odbiór luty 17r ,leasing zewnętrzny) XC60 biturbo 2.4 pięć cylindrów 4x4 automat, najwyższa wersja Summum w kremowej skórze,doposażona o metalik,navi , dach panoramiczny, grzane kanapy tył, przód, grzaną kierownice, pamięć foteli ,lampy Activ High Beam (to samo co aktywny LED, tylko realizowane bixenonem), asystent pasa, czytanie znaków,nagłośnienie High-Performance,18 felga i tym podobne historie.Za rok wejdzie nowy model , stąd atrakcyjne ceny. 169 wychodził mnie bardzo słabo wyposażony Passat biturbo sedan (prod 16, odbiór 17)stwierdziłem , że za te pieniądze lepsze to XC, czy miałem rację czas pokaże. W zasadzie , to może czasem zajrzę, bo miło się czasem gawędziło, więc tak zupełnie na zawsze się nie żegnam, gdyby ktoś płakał, haha MAsz tu opinie Grzesia żebyś nie myślał że kupiłeś cudo,one wszystkie są po jednych pieniądzach. "Auto z zewnątrz podoba mi się nadal, ale po 6 miesiącach użytkwoania - jestem zażenowany i rozczarowany... Brak spasowania elementów, skrzypienie w środku - wykończenie Summum - pełna skóra; problemy notoryczne z elektroniką - upgrady systemu nie pomagają; silnik słychać w głosnikach - jak w polonezie z lat 90tych... No i niby że Volvo to bezpieczne auto? Nieprada! - bo jakie auto z systemem startu na guzik można wyłaczyć podczas jazdy klikając w ten guzik? Ja nie znam żadnego - a Volvo tak można... i np. jadąc 80km/h zobaczysz komunikat na desce - "Aby uruchomić silnik przełącz skrzynię w tryb P" co jest nierealne oczywiście w czasie jazdy. Podpowiedź - w trybie N też można odpalić sielnik i to mi się udało - zapamiętajcie to, bo może się kiedyś przydać." Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/oceny/volvo/xc60/suv-facelifting/#ixzz4LOFkBpPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8373 Napisano 26 Września 2016 wyczytalem, ze biorac tylne poduszki wywala kurtyny, bo te poduszki chronia zarowno tulow jak i glowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #8374 Napisano 26 Września 2016 lampy Activ High Beam (PRAWIE to samo co aktywny LED, tylko realizowane bixenonem), Za rok wejdzie nowy model , stąd atrakcyjne ceny. To już wiele tłumaczy. Prawie robi różnicę. Ale zasadnicza różnica to taka, że porównujemy nowy model z modelem schodzącym. Modele schodzące są zwykle już bardzo dobrze wyposażone za niewielką cenę, a do tego wysokie rabaty. B8 za 4 lata też będzie miał w standardzie to za co dziś słono płacimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #8375 Napisano 26 Września 2016 W prospekcie reklamowym VW jest takie zdjęcie oparć przednich foteli, gdzie z boku jest wszywka z napisem AIRBAG. Ja mam wersję HL i takiej wszywki z przodu nie mam. Natomiast domawiałem tylne boczne poduszki i w oparciu tylnej kanapy jest wszywka AIRBAG. Sam nie rozumiem o co tu chodzi. Na słupku B też jest napis AIRBAG (prawdopodobnie kurtyny boczne). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #8376 Napisano 26 Września 2016 Czyli być może jest do wyboru:- albo kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu - albo poduszki boczne z przodu i z tyłu. Trzeba poszukać w internecie jaki kształt mają jedne i drugie, i zobaczyć co lepiej chroni. Dwa posty wyżej napisałem jak jest w Passku, więc nie szukaj nieistniejących wersji. Kurtyny są zawsze w każdej wersji samochodu seryjnie. Kurtyna z każdej strony jest jedna, wspólna dla przodu i tyłu (obejmuje cały bok). Poduszki boczne są zawsze w przednich fotelach też seryjnie. Dokupić można dodatkowe boczne przy tylnej kanapie i te są w pakiecie razem z przednią kolanową. Reszta nie ulega zmianie. Tylko dobierasz boczne tylne i kolanową do tego co już jest seryjnie. Prościej już chyba nie da się napisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #8377 Napisano 26 Września 2016 A zatem kurtyna jest w słupku B jedna dla obu rzędów. A dlaczego w oparciach przednich foteli brak wszywki AIRBAG? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #8378 Napisano 26 Września 2016 Z przodu nie ma wszywki, ale jest napis AIRBAG na dolnym, bocznym plastiku przednich foteli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #8379 Napisano 26 Września 2016 Z przodu nie ma wszywki, ale jest napis AIRBAG na dolnym, bocznym plastiku przednich foteli. Masz rację, jest on słabo widoczny. Zmyliło mnie to zdjęcie z prospektu reklamowego VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #8380 Napisano 26 Września 2016 (edytowane) A zatem kurtyna jest w słupku B jedna dla obu rzędów. NIIIIIIEEEEEEEEEEEE w słupku B !!! Kurtyna, to jedna długa rura ze zwiniętym pompowanym worem zamontowana nad przednimi i tylnymi drzwiami przy brzegu podsufitki - leci od słupków A do słupków C. Na górze słupka B jest tylko sam napis AIRBAG przypominający o tej kurtynie. Edytowane 26 Września 2016 przez jot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach