Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś może wie dlaczego na DP nie wyświetlają się okładki płyt po podłączeniu Tidala z IPhone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na DM wyświetlają się bez problemu. Natomiast pasek stanu utworu się zawiesza cały czas i nie wiadomo ile utworu jest za nami a ile przed nami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a w którym zestawie telefonym jest lądowanie bezprzewodowe ?i czy w ogóle jest :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
potrzebuje informacji o DP ze standardową instalacja tel (nie Comfort i nie Premium). Ktos ma taka? czy ksiazka telefoniczna z telefonu jest kopiowana i widoczna na ekranie DP, czy można wybierać numer z DP? Czy DP odczytuje SMSy na głos?

 

Ja mam DP ze standardową instalacją.

Książka jest kopiowana do zestawu.

Numery można wybierać.

Sms można odczytać.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ksiazka jest widoczna (czy kopiowana - chyba nie), tak samo ostatnie polaczenia etc. SMS nie odczytuje.

 

Eeee, u mnie odczytuje u mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No koledzy... i za benzynki się w końcu wzięli, także brać póki bez DPF (artykuł w załączeniu)

4ba235b9ce83633d34c40c2833e5b19f.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HE, he, dobrze ,że złożyłem już zamówienie (rocznik 2016, ale MY 2017- jeszcze bez DPF :nie )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy bedzie tyle samo problemow co dpf w dieslach na poczatku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że zanim się DPFy w benzynach zadomowią na szerszą skalę, to auta elektryczne będą mieć większy udział rynku i będą praktyczne w użytkowaniu, bo jakoś mi się nie widzi kupować benzynę (skoro większość km robię w mieście), żeby wypalać DPF...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanie,czy ktoś może wyjaśnić taką rzecz - otóż jadąc bitdi sedanem/kombi oraz bitdi alltrackiem jestem przekonany,że alltrack chodzi inaczej,tzn jakby bardziej leniwie.Bitdi w sedanie i kombi po prostu wyrywa,a w alltracku po prostu dosyć szybko przyspiesza,jakby inaczej dsg zmienia biegi i wogóle.Obywa testowane w trybach normal i sport.Pokrywało by się to z Tiguanem ,są już filmiki z testami Tiguana bitdi i widać tam, jaka jest różnica i jak leniwy jest w porównaniu z passatem sedanem/kombi.Przecież te wszystkie auta mają podobne masy i ten sam motor i skrzynie.Ja wiem ,że jest różnica np między alltrackiem,a sedanem 0.3sekundny (6.1 vs 6.4) ,ale to 0.3s tylko i nie chodzi o nie ,tylko o odczucia z jazdy.Ktoś potrafiłby to wytłumaczyć?Inne przełożenia,program dsg ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy fabryczny "Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back -up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu" posiada czujniki ruchu montowane w kabinie ?

w jaki sposób można sprawdzić, że w/w autoalarm jest faktycznie w zamontowany w aucie ?

czy w/w fabryczny autoalarm jest coś wart czy lepiej zainwestować w inny autoalarm ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do AC wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabryczny alarm ma ultradźwiękowe czujniki ruchu wewnątrz kabiny (w obudowie przednich lampek na podsufitce). Możesz to sprawdzić w prosty sposób. Na dole słupka "B" (obok fotela kierowcy) powinien być przełącznik, którym można chwilowo wyłączać czujniki, np. gdy pozostawiasz wewnątrz psa. Lub po prostu siądź wewnątrz, uzbrój alarm pilotem i po ok. 30 sek. zacznij się ruszać, albo otwórz drzwi od wewnątrz. Możesz też zamknąć zamki z otwartym oknem i po 30 sek. poruszać wewnątrz rękę. Alarm powinien odpalić. Prościej się nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe czy bedzie tyle samo problemow co dpf w dieslach na poczatku...

 

Mam nadzieję że nie. Benzyniaki co prawda generują też dym, ale znacznie mniej niż diesle a same DPF'y dopracowały się na dieslach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Sadze w spalinach benzyny są ultradrobne i niewykluczone, że właśnie z tego powodu mogą być nawet groźniejsze dla zdrowia ludzi niż większe cząstki stałe powstające przy spalaniu oleju napędowego. Zasugerowała to UE w rozporządzeniu: "istnieją dowody na to, że spektra wielkości i skład chemiczny cząstek stałych emitowanych przez pojazdy z silnikiem o zapłonie wymuszonym [benzynowych] mogą różnić się od emitowanych przez pojazdy z silnikiem wysokoprężnym".

 

Szczegolnie silniki z bezposrednim wtryskiem paliwa truja bardziej niz Diesle, takze nie chodzi tutaj o jakis "dym"

Edytowane przez paolokos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. tego kogoś z UE to dowody są tylko na to, że cząsteczki są różne. Natomiast to, że wtrysk bezpośredni truje bardziej niż diesel dopowiedziałeś sobie już sam, ale to jest zrozumiałe - każdy będzie bronił tego co sam ma ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie o obronę a o fakty chodzi. Komisja Europejska stwierdza wyraźnie w rozporządzeniu (można je sobie przeczytać), że aktualnie do benzyny stosuje się procedury pomiarowe z diesla, a ponieważ "wielkość" cząstek z benzyny jest mniejsza, to procedura pomiarowa nie wyłapuje/mierzy wszystkich cząstek. Innymi słowy z wydechu benzyny emitowanych jest ich więcej niż wskazują pomiary. Idąc dalej skoro cząstki stałe są szkodliwe dla zdrowia a benzyna z bezpośrednim wtryskiem emituje ich więcej niż diesel to są bardziej szkodliwe (trujące). Rozporządzenie ma doprowadzić do tego by benzyna z bezpośrednim wtryskiem emitowała nie więcej cząstek stałych niż diesel. Teraz jak szacują emituje do 3 razy więcej niż diesel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

nie mogę założyć nowego tematu, więc ten wątek wydaje mi się najodpowiedniejszy na poniższe pytanie.

 

Jestem tuż przed zamówieniem passata variant-a, 2.0 tdi manual, highline, pakiet bussiness, pakiet lusterka, rolety na szybach i hak. "Zostało" mi ok 4-7 tys. budżetu i zastanawiam się co by tu dobrać do tego setupu z kategorii praktycznych, użytkowych dodatków. Pytanie zatem do posiadaczy - co warto dobrać?

 

Ps. Felgi i inne wyglądowe rzeczy mnie nie interesują, podobnie jak ogrzewanie postojowe (mam garaż).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- DSG

- kamera cofania

- AID

- area view

- keyless

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności