Agbar Zgłoś #8101 Napisano 4 Sierpnia 2016 czy ktoś może wie dlaczego na DP nie wyświetlają się okładki płyt po podłączeniu Tidala z IPhone? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plato Zgłoś #8102 Napisano 4 Sierpnia 2016 U mnie na DM wyświetlają się bez problemu. Natomiast pasek stanu utworu się zawiesza cały czas i nie wiadomo ile utworu jest za nami a ile przed nami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabrinq Zgłoś #8103 Napisano 4 Sierpnia 2016 Panowie a w którym zestawie telefonym jest lądowanie bezprzewodowe ?i czy w ogóle jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8104 Napisano 4 Sierpnia 2016 Nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dolek Zgłoś #8105 Napisano 6 Sierpnia 2016 potrzebuje informacji o DP ze standardową instalacja tel (nie Comfort i nie Premium). Ktos ma taka? czy ksiazka telefoniczna z telefonu jest kopiowana i widoczna na ekranie DP, czy można wybierać numer z DP? Czy DP odczytuje SMSy na głos? Ja mam DP ze standardową instalacją. Książka jest kopiowana do zestawu. Numery można wybierać. Sms można odczytać. - - - - - aktualizacja - - - - - Ksiazka jest widoczna (czy kopiowana - chyba nie), tak samo ostatnie polaczenia etc. SMS nie odczytuje. Eeee, u mnie odczytuje u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #8106 Napisano 9 Sierpnia 2016 No koledzy... i za benzynki się w końcu wzięli, także brać póki bez DPF (artykuł w załączeniu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franciszek2013 Zgłoś #8107 Napisano 9 Sierpnia 2016 HE, he, dobrze ,że złożyłem już zamówienie (rocznik 2016, ale MY 2017- jeszcze bez DPF :nie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #8108 Napisano 9 Sierpnia 2016 Ciekawe czy bedzie tyle samo problemow co dpf w dieslach na poczatku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #8109 Napisano 9 Sierpnia 2016 Mam nadzieję, że zanim się DPFy w benzynach zadomowią na szerszą skalę, to auta elektryczne będą mieć większy udział rynku i będą praktyczne w użytkowaniu, bo jakoś mi się nie widzi kupować benzynę (skoro większość km robię w mieście), żeby wypalać DPF... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #8110 Napisano 11 Sierpnia 2016 Mam do Was pytanie,czy ktoś może wyjaśnić taką rzecz - otóż jadąc bitdi sedanem/kombi oraz bitdi alltrackiem jestem przekonany,że alltrack chodzi inaczej,tzn jakby bardziej leniwie.Bitdi w sedanie i kombi po prostu wyrywa,a w alltracku po prostu dosyć szybko przyspiesza,jakby inaczej dsg zmienia biegi i wogóle.Obywa testowane w trybach normal i sport.Pokrywało by się to z Tiguanem ,są już filmiki z testami Tiguana bitdi i widać tam, jaka jest różnica i jak leniwy jest w porównaniu z passatem sedanem/kombi.Przecież te wszystkie auta mają podobne masy i ten sam motor i skrzynie.Ja wiem ,że jest różnica np między alltrackiem,a sedanem 0.3sekundny (6.1 vs 6.4) ,ale to 0.3s tylko i nie chodzi o nie ,tylko o odczucia z jazdy.Ktoś potrafiłby to wytłumaczyć?Inne przełożenia,program dsg ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi-76 Zgłoś #8111 Napisano 12 Sierpnia 2016 czy fabryczny "Autoalarm z niezależnym zasilaniem (Back -up-Horn), funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu" posiada czujniki ruchu montowane w kabinie ? w jaki sposób można sprawdzić, że w/w autoalarm jest faktycznie w zamontowany w aucie ? czy w/w fabryczny autoalarm jest coś wart czy lepiej zainwestować w inny autoalarm ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8112 Napisano 12 Sierpnia 2016 Do AC wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #8113 Napisano 12 Sierpnia 2016 Fabryczny alarm ma ultradźwiękowe czujniki ruchu wewnątrz kabiny (w obudowie przednich lampek na podsufitce). Możesz to sprawdzić w prosty sposób. Na dole słupka "B" (obok fotela kierowcy) powinien być przełącznik, którym można chwilowo wyłączać czujniki, np. gdy pozostawiasz wewnątrz psa. Lub po prostu siądź wewnątrz, uzbrój alarm pilotem i po ok. 30 sek. zacznij się ruszać, albo otwórz drzwi od wewnątrz. Możesz też zamknąć zamki z otwartym oknem i po 30 sek. poruszać wewnątrz rękę. Alarm powinien odpalić. Prościej się nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #8114 Napisano 13 Sierpnia 2016 Ciekawe czy bedzie tyle samo problemow co dpf w dieslach na poczatku... Mam nadzieję że nie. Benzyniaki co prawda generują też dym, ale znacznie mniej niż diesle a same DPF'y dopracowały się na dieslach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8115 Napisano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) "Sadze w spalinach benzyny są ultradrobne i niewykluczone, że właśnie z tego powodu mogą być nawet groźniejsze dla zdrowia ludzi niż większe cząstki stałe powstające przy spalaniu oleju napędowego. Zasugerowała to UE w rozporządzeniu: "istnieją dowody na to, że spektra wielkości i skład chemiczny cząstek stałych emitowanych przez pojazdy z silnikiem o zapłonie wymuszonym [benzynowych] mogą różnić się od emitowanych przez pojazdy z silnikiem wysokoprężnym". Szczegolnie silniki z bezposrednim wtryskiem paliwa truja bardziej niz Diesle, takze nie chodzi tutaj o jakis "dym" Edytowane 13 Sierpnia 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #8116 Napisano 14 Sierpnia 2016 Wg. tego kogoś z UE to dowody są tylko na to, że cząsteczki są różne. Natomiast to, że wtrysk bezpośredni truje bardziej niż diesel dopowiedziałeś sobie już sam, ale to jest zrozumiałe - każdy będzie bronił tego co sam ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #8117 Napisano 15 Sierpnia 2016 Nie o obronę a o fakty chodzi. Komisja Europejska stwierdza wyraźnie w rozporządzeniu (można je sobie przeczytać), że aktualnie do benzyny stosuje się procedury pomiarowe z diesla, a ponieważ "wielkość" cząstek z benzyny jest mniejsza, to procedura pomiarowa nie wyłapuje/mierzy wszystkich cząstek. Innymi słowy z wydechu benzyny emitowanych jest ich więcej niż wskazują pomiary. Idąc dalej skoro cząstki stałe są szkodliwe dla zdrowia a benzyna z bezpośrednim wtryskiem emituje ich więcej niż diesel to są bardziej szkodliwe (trujące). Rozporządzenie ma doprowadzić do tego by benzyna z bezpośrednim wtryskiem emitowała nie więcej cząstek stałych niż diesel. Teraz jak szacują emituje do 3 razy więcej niż diesel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
corsaque Zgłoś #8118 Napisano 18 Sierpnia 2016 Cześć, nie mogę założyć nowego tematu, więc ten wątek wydaje mi się najodpowiedniejszy na poniższe pytanie. Jestem tuż przed zamówieniem passata variant-a, 2.0 tdi manual, highline, pakiet bussiness, pakiet lusterka, rolety na szybach i hak. "Zostało" mi ok 4-7 tys. budżetu i zastanawiam się co by tu dobrać do tego setupu z kategorii praktycznych, użytkowych dodatków. Pytanie zatem do posiadaczy - co warto dobrać? Ps. Felgi i inne wyglądowe rzeczy mnie nie interesują, podobnie jak ogrzewanie postojowe (mam garaż). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #8119 Napisano 18 Sierpnia 2016 automat :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8120 Napisano 18 Sierpnia 2016 - DSG - kamera cofania - AID - area view - keyless Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach