Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Zamieszczone przez MM_VW Zobacz posta

Ja mam 190 KM ale mam MY2016

 

 

 

Sorry, nie byłem precyzyjny w wypowiedzi. Mam 190KM, z pierwszego tygodnia MY 2016 (23 tydz) i mam te wskaźniki mocy, turbiny, przyspieszenia, pomiar czasu okrążenia etc.

 

Nie mam AID, tylko tradycyjne zegary. Ale MY2016 nie ma szybki w AID.

 

Natomiast nawet w moich tradycyjnych zegarach przy odpalaniu na wyświetlaczu wita mnie po imieniu i można właśnie ustawić kilka (chyba 3) profile użytkowników.

 

 

 

A przy tych profilach jest pamięć ostatnio używanego czy zawsze jeden domyślny czy jeszcze inaczej? Bo skoro są 3 to raczej nie poznaje po kluczykach, których są zapewne 2.

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę nie pamiętam dokładnie, bo sam jeżdżę i nie musiałem ćwiczyć tego o co pytasz.

Pamiętam, że jak konfigurowałem to coś się z kluczykiem synchronizowało chyba.

W każdym razie jak wyświetla się to powitanie to mogę przewinąć na innego użytkownika. Zatem chyba z kluczykiem identyfikowany jest domyślny użytkownik, którego można i tak ręcznie zmienić.

Ale na 100% musiałbym to sprawdzić, jak to dokładnie było.

Też niestety już teraz nie pamiętam co w tym profilach się ustawia. Nie chcę strzelać, jutro postaram się sprawdzić i jak ktoś wcześniej nie odpowie to dam znać.

Edytowane przez MM_VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na DP menu CAR

[ATTACH=CONFIG]139095[/ATTACH]

Menu Wybór

[ATTACH=CONFIG]139096[/ATTACH]

A potem Sport

[ATTACH=CONFIG]139097[/ATTACH]

 

Wyświetlane wskaźniki można zmieniać pokazując róźne parametry - m.in. przeciazenie, moc czy czy ciśnienie sprężarki

 

Czy dostępność zależy od roku modelowego - nie wiem. Mój TSI 220 jest MY2016. W MY2015 ale z silnikiem TDI 150 - nie miałem tych wskaźników.

 

W 1.8 TSI DSG MY2016 też to jest.

 

A co do profili to w zasadzie wszystko mozna poustawiać - od pamięci radia dla poszczególnych użytkowników po natężenie oświetlenia i którzy asystenci mają być włączeni.

 

Ale ja to wyłączyłem bo z niewiadomych powodów zawsze mi startował na Użytkownik 2 i nie wiedziełam jak to zmienić.

Może faktycznie od kluczyka zależy. Ale użytkowników jest trzech a kluczyki dwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeci profil dla złodzieja - on ma swój kluczyk. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przelatująca przed zderzakiem kartka papieru albo jakaś chusteczka higieniczna włączyła mi awaryjne hamowanie. Genialne :( Nawet alarm się nie włączył , po prostu heble max zjazd z 70 do 30km/m. Chusteczka poleciała heble odpuscily.

Ciśnienie pasazerów nie spadło do konca podrozy, wszyscy wyglądali latających karteczek w nocy.

Jakby ktos za mna jechał i w dupe zapakował to ciekawe jakbym sie mógł wytłumaczyć.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktos za mna jechał i w dupe zapakował to ciekawe jakbym sie mógł wytłumaczyć.....

 

Tłumaczenie byłoby tylko jedno. Pojazd z tyłu nie zachował bezpiecznej odległości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche mnie to dziwi ze radar zadeagowal na kartke. U mnie na rower nie reaguje ( ostatnio sprawdzalem -jechal srodkiem drogi )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Troche mnie to dziwi ze radar zadeagowal na kartke. U mnie na rower nie reaguje ( ostatnio sprawdzalem -jechal srodkiem drogi )

 

Parę razy na rowerzystów mi zareagował. Raz nawet zanim ja go w nocy zauważyłem.

Ale na kartki papieru nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W 1.8 TSI DSG MY2016 też to jest.

 

A co do profili to w zasadzie wszystko mozna poustawiać - od pamięci radia dla poszczególnych użytkowników po natężenie oświetlenia i którzy asystenci mają być włączeni.

 

Ale ja to wyłączyłem bo z niewiadomych powodów zawsze mi startował na Użytkownik 2 i nie wiedziełam jak to zmienić.

Może faktycznie od kluczyka zależy. Ale użytkowników jest trzech a kluczyki dwa.

 

Na szybko dziś sprawdziłem profile i:

profil ustawiasz sobie wchodząc w ustawienia (dolny prawy róg w widoku danych o spalaniu/prędkości średniej itd w DM/DP.

Tam jest opcja "personalizacja i musisz zaznaczyć kratkę przy swoim profilu jako domyślną. Musiałeś mieć ustawionego Kierowcę 2.

Można zaprogramować 3 profile kierowców + 1 gościa.

Rozpoznawanie po kluczyku też jest. Dobrze mi się kojarzyło. Są dwie opcje kojarzenia Kierowców - automatyczna i ręczna. W ręcznej dokonuje się synchronizacji kluczyka z określonym, w danej chwili aktywnym profilem kierowcy. Żeby powiązać kluczyk z profilem trzeba wcisnąć przycisk otwierania drzwi. Wyświetlacz podpowiada co trzeba zrobić. Czyli dwa kluczyki można skonfigurować a pozostałe już wybiera się ręcznie.

Sorry, może nie napisałem najjaśniej, ale mam nadzieję, że jak ktoś zajrzy w ustawienia to się zorientuje o co chodzi. Nie miałem kiedy zrobić zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Jeśli teraz zamawiałbym samochód to mam szansę na komplet opon zimowych? Czy to jest tak, że albo lepszy rabat albo gorszy i opony zimowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe z tymi kluczykami i profilami. Proste i zarazem dobrze pomyślane. A...... no i opisałeś wszystko jak trzeba. :ok

Ciekawe czy ustawienie elektrycznych foteli i lusterek tez zapisuje sie do profilu. Podobnie jak z kluczykami przy fotelu są tylko 2 ustawienia pamieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to ciekawe z tymi kluczykami i profilami. Proste i zarazem dobrze pomyślane. A...... no i opisałeś wszystko jak trzeba. :ok

Ciekawe czy ustawienie elektrycznych foteli i lusterek tez zapisuje sie do profilu. Podobnie jak z kluczykami przy fotelu są tylko 2 ustawienia pamieci.

 

Ustawienie foteli i lusterek jest również zapisane przy konkretnym profilu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W nowym autoswiecie jest porównanie passata 1.4 z innymi rywalami z Niemiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W nowym autoswiecie jest porównanie passata 1.4 z innymi rywalami z Niemiec.

 

Natomiast w Motorze test nowego Audi A4 2.0 TDI 190 KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Natomiast w Motorze test nowego Audi A4 2.0 TDI 190 KM.

 

I jak wypada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jak wypada?

 

A jak myslisz, nudna stylistyka, mało miejsca, super wykończenie, bardzo dobre wygłuszenie przez opcjonalne szyby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,czytam od jakiś 2 tygodni forum ,to mój pierwszy post tutaj ,a postanowiłem się zalogować po jezdzie próbnej Passatem (myślę nad zmianą auta i jedną z opcji jest Passat)żeby powiedzieć jedno zdanie - to auto ma w/g mnie tragiczne zawieszenie,tłucze i czuć wszystkie dziury.Golf VII w mojej ocenie jezdzi przy Passacie, jak S-klass z pneumatycznym zawieszeniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ,czytam od jakiś 2 tygodni forum ,to mój pierwszy post tutaj ,a postanowiłem się zalogować po jezdzie próbnej Passatem (myślę nad zmianą auta i jedną z opcji jest Passat)żeby powiedzieć jedno zdanie - to auto ma w/g mnie tragiczne zawieszenie,tłucze i czuć wszystkie dziury.Golf VII w mojej ocenie jezdzi przy Passacie, jak S-klass z pneumatycznym zawieszeniem

Posiadam zarówno Passata B8 (ze standardowym zawieszeniem, bez DCC) jak i Golfa VII i niestety muszę się podpisać pod tym co piszesz.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

jestem po kilku testach i mam mały mętlik w głowie co do wyboru silnika oraz czasu zamawiania samochodu.

Proszę o poradę:

a) czy zamawiać teraz samochód jeszcze przed końcem roku czy też poczekać na nowy rok i może coś wskoczy w pakietach a i dadzą większe upusty - bo jak wiemy cena katalogowa skoczy nieznacznie!

b) wybieram pomiędzy TDI 150km DSG a 1,8TSI - co polecacie?

Dzięki za opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wybieram pomiędzy TDI 150km DSG a 1,8TSI

 

Aby o tym zdecydować trzeba mniej więcej wiedzieć ile km rocznie się będzie robić, czy głównie miasto, długie trasy, krótkie odcinki i jaki styl jazdy się preferuje:drive:

 

Czy komuś nie działa też jednoczesne ogrzewanie siedzeń i kierownicy? Kiedyś myślałem, że jest to związane z ogrzewanymi lusterkami, jeśli one są włączone to nie działa kierownica/siedzenia. Teraz mam wyłączone lusterka a jednoczesne włączenie kierownicy i siedzeń powoduje wyłączeniu ich obu. Osobno działają bez zarzutu.

A propos asystenta hamowania to włączył mi się parę razy bez powodu, teraz już wiem że to mogła być karteczka:przestraszony

Pozdro dla użytkowników:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności