Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Też to widziałem i mnie zainteresowało, bo do Superba wziąłem ten silnik z 4x4.

Tylko pytanie czy przy takim momencie nie klęknie DSG - specyfikacja DQ250 podaje 400Nm (wcześniej było 350 więc też już chyba coś zmodyfikowali) a tutaj wyszło sporo ponad 450Nm... :roll

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do samego lusterka to sprawdziłem i jest wklęsłe (convex) więc wkład by nie przeszkadzał (ew. dawałby szersze pole widzenia), ale w naszym ASO skutecznie mnie zniechęcili twierdząc, że samo przełożenie wkładu nie wystarczy żeby działało przyciemnianie i trzeba by rozbebeszać i ciągnąć instalację na prawą stronę. W związku z tym chyba się powstrzymam i na razie skupię się na modzie związanym z szybami dźwiękochłonnymi tak jak kolega z Kielc. Zmierzyłem już sobie dla porównania poziom hałasu przy 130kmh na konkretnym odcinku obwodnicy S2 i mi wyszło 67dB, porównam po wymianie na tym samym odcinku. Zacharowi BiTDI z szybami dźwiękoszczelnymi pokazało 62,5dB przy 130kmh i badaniu profesjonalnym sprzętem. Co ciekawe dla porównania VW CC miał dokładnie taki wynik jaki ja zmierzyłem.

http://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/glosnosc/

 

Czym robiłeś pomiar?

Jakaś aplikacja? Jak tak to padaj metodologię, zrobię u siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Ad. 1. U mnie 12 h ale to był pierwszy taki mod więc kolejne pewnie krócej. Poza tym Pan Wojtek to perfekcjonista. Szuka optymalnych ustawień tak aby moment był płaski i zachowane były odpowiednia marginesy bezpieczeństwa. W moim przypadku przetestowane było chyba z 10 wersji programu.

Ad. 2. Skontaktuj się bezpośrednio z Dynosoft, nie chciałbym upubliczniać ich cennika bez ich zgody

Ad. 3. Zmiana jest odczuwalna. Do tego stopnia, że przy zmianie biegu 1->2 zrywa przyczepność kół na suchym asfalcie. Poza tym dynamika powyżej 120 km/h na którą narzekało już kilka osób znacząco się poprawiła. Auto ciągnie równo do 200 km/h.

Ad. 4. Niestety nie mam sprzętu, którym mógłbym nakręcić taki filmik. Jak znajdę to postaram się wrzucić.

 

Jacek,

 

gratuluję odwagi i zrobienia moda. 300KM to już naprawdę coś... ja też jestem zainteresowany... ale musiałbym mieć gwarancję, że dynamika 100-200 faktycznie ulega wyraźnej poprawie. 0-100 dajcie spokój.. co to za różnica czy jest 6.1 czy 5.5 bez jaj... ścigacie się spod świateł? ;)

Jacek weź po prostu komórkę i po prostu na autostradzie zrób sprint 0-200 i nagraj go... wrzuć na yt i czasy to już sobie policzymy... ściągnę Twój film z youtube i moviemakerze sie policzy ile ten sprint zajmuje... przy takim wykresie jest szansa na 0-200 na 22s a to już naprawdę zacny wynik...

 

p.s. oczywiście te 0-200 to na autobahnie w niemczej... masz blisko :D

 

z góry dzięki jeśliby Ci się udało,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czym robiłeś pomiar?

Jakaś aplikacja? Jak tak to padaj metodologię, zrobię u siebie.

 

deciBel firmy BSB Mobile

https://play.google.com/store/apps/details?id=bz.bsb.decibel

 

Myślę, że kluczowe znaczenie ma też sam telefon, pewnie mikrofon mikrofonowi nie równy, w każdym razie ja robiłem Galaxy S6.

Trzymając telefon na wysokości kierownicy prawą ręką. Jadąc ok. 1km jednostajnie z ACC na 130kmh, wyłączonym nawiewem. Podana wartość to najwyższa zmierzona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tydzień temu miałem okazję przejechać się z moim kolegą krótką trasę po mieście 1.8 TSI 180 KM. Odcinek 2 km, bez korków, zimny silnik, jazda emerycka, DSG - spalanie 13.5 litra. A zatem na krótkich trasach dość paliwożerny. Trochę dłuższe odcinki w mieście - spalanie wynosi około 10-11 litrów. Korki, wyłączony start-stop - 12-13 litrów.

Albo jak w testach Zachara- pierwsze 3 km od startu.

1 km- 15.8 litra

2 Km- 13.5 litra

3 km -11.5 litra

Przy czym mówimy o jeździe płynnej, ale też bez mocnego wciskania gazu.

 

Tutaj żeby było jakieś miarodajne odniesienie należałoby zrobić pomiary spalania dieslem (odcinki do 3 km na zimnym silniku). Może któryś z kolegów właścicieli diesla pokusiłby się?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już mocno się nastawiłem na moda :) Pisałem do Compsportu, Dynsoftu i kretora mocy.

Jak ktoś chce ceny to mogę podesłać na priv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tutaj żeby było jakieś miarodajne odniesienie należałoby zrobić pomiary spalania dieslem (odcinki do 3 km na zimnym silniku). Może któryś z kolegów właścicieli diesla pokusiłby się?

Podam wyniki spalania z B6 TDI 140 KM (w B8 jest ono jeszcze niższe)

Zimny silnik, odcinek 3 km :

1 km- 11.9 litra

2 km- 9.0 litra

3 km- 8.0 litra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja już mocno się nastawiłem na moda :) Pisałem do Compsportu, Dynsoftu i kretora mocy.

Jak ktoś chce ceny to mogę podesłać na priv.

 

Radek wyślij mi proszę ceny. W lutym odbieram swoje więc pewnie skorzystam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W cenniku i konfiguratorze pojawiły się dodatkowo w wyposażeniu komplet kół zimowych i rabat. Wcześniej pojawiła się opinia, że są to dodatki tylko dla aut z 2015 i to z placu. Jeżeli dzisiaj oferowane są te dodatki do wyprzedaży rocznika 2015 w konfiguratorze i oficjalnym cenniku, to oznacza że konfigurując dzisiaj auto nie biorę z placu, a koła i dodatkowy rabat jest od razu dołożony. I teraz pytanie, skoro tak, to gdybym dzisiaj zamówił to z pewnością odbiorę auto już w 2016 r. więc czy jest to jeszcze wyprzedaż 2015?... A gdy zamówiłem wcześniej i będę odbierał w grudniu, to będę miał faktycznie auto z końca 2015 r. ale podczas zamawiania we wrześniu takich dodatków w konfiguratorze nie miałem... nie bardzo to rozumiem i chciałem się upewnić od Was co o tym sądzicie... Jak to normalnie pod koniec roku wygląda. Nie chciałbym, żeby mnie w kulki zrobili... Zawsze taki dodatkowy komplet kół zimowych na felgach aluminiowych z pewnością by się przydał nie mówiąc już o dodatkowym rabacie... Po za tym gdyby cena w cenniku po zamówieniu uległa zmianie (podwyżka) to ja musiałbym tą różnicę przy odbiorze auta pokryć, ale gdy w cenniku dołożyli wyposażenie to...?? Kilkanaście osób pewno w najbliższych dniach będzie odbierało swojego wymarzonego Passata, więc myślę że warto wiedzieć czy rabat odliczą i zimówki dołożą, czy płacimy normalnie, a koła za chwilę będziemy musieli dokupić za kilka tysięcy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle kluczowa zapewne jest "gwiazdka" *, nawet jak jej nie ma wprost.

 

Jak z tym 1000$ co każdy posiadacz VW z wiadomym oprogramowaniem ma dostać w USA. Warunek, że najpierw auto przejdzie przegląd w ASO, właściciel usunie wszystkie niedomagania za 1000$ i wtedy dostanie 500$ na dowolne cele i 500$ na wydanie w ASO VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rabat dotyczy aut już wyprodukowanych i stojących na placu . W tym roku praktycznie nie ma rabatów w związku z wyprzedażą rocznika 2015. Te koła zimowe to taki ekwiwalent rabatu wynikającego z wyprzedaży rocznika 2015. Zatem sprawa nie dotyczy aut z konfiguratora!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rabat dotyczy aut już wyprodukowanych i stojących na placu . W tym roku praktycznie nie ma rabatów w związku z wyprzedażą rocznika 2015. Te koła zimowe to taki ekwiwalent rabatu wynikającego z wyprzedaży rocznika 2015. Zatem sprawa nie dotyczy aut z konfiguratora!!!

 

To prawda, zrobiłem krótki wywiad telefoniczny u dwóch różnych dilerów i sprawa nie dotyczy aut dopiero zamawianych poprzez konfigurator. Ale podobno jeżeli ktoś zamówił wcześniej i będzie odbierał dopiero teraz może otrzymać komplet tych kół (16 cali dla Trendline i Comfortline, a 17 cali Highline) oraz rabat 3300,- dla Trendl. i Comf. oraz ponad tysiąc (nie pamiętam dokładnie) dla Highl. Więc warto się o to upomnieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to "tłusty" ten ekwiwalent . Auta w tej klasie ze starego rocznika są przeważnie obniżane przynajmniej o 10-12 tys. zł, a tutaj chcą d...ę utrzeć kołami. Może pod koniec roku rura bardziej zmięknąć i z "placowych" da radę coś więcej wyszarpać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , teraz jest okazja żeby od Volkswagena dostać więcej! Jestem pracownikiem VW i nie dość że dostałem 20% upustu to dali zimówki z alusami (CARVERA 16"), dodatkowy rabat 4 tyś pln i jeszcze dogodniejsze oprocentowanie na kredyt!Ja właśnie odebrałem swoje cacko dosłownie 3 godziny temu! ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tak , zgadzam się z kolegą , ci co teraz odbierają auta dostają zimówki na alu,rabat i niższe oprocentowanie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w salonach jaja.... Doradcy widze pranie mózgu elegancko zrobione...

 

Dzisiaj usłyszałem ze: "nie ma żadnych spektakularnych rabatów 2-3% i zimówki. Afera?? Jaka afera! Rynek polski to nie rynek dla VW... Niemcy maja nas w d%#e... Kary? Jesteśmy bogata firma która bez problemu sobie z tym poradzi..."

 

Widze ze za wszelka cenę wizerunkowo musi sie zgadzać.... Na WP i GAZECIE artykuly o lepszej sprzedaży niż rok temu w odpowiadających sobie ostatnich miesiącach.... MANIPULACJA dobrze znana w tym kraju...

 

Ostatnio mam dość VW - obsługa, serwis, zaangażowanie, JAKOS PRODUKTU - pozostawiają duzo do życzenia!! Z tym doświadczeniem jaki dzisiaj mam nie kupiłbym VW....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja już mocno się nastawiłem na moda :) Pisałem do Compsportu, Dynsoftu i kretora mocy.

Jak ktoś chce ceny to mogę podesłać na priv.

 

Hej. Jak to nie problem to poprosze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No w salonach jaja.... Doradcy widze pranie mózgu elegancko zrobione...

 

Dzisiaj usłyszałem ze: "nie ma żadnych spektakularnych rabatów 2-3% i zimówki. Afera?? Jaka afera! Rynek polski to nie rynek dla VW... Niemcy maja nas w d%#e... Kary? Jesteśmy bogata firma która bez problemu sobie z tym poradzi..."

 

Widze ze za wszelka cenę wizerunkowo musi sie zgadzać.... Na WP i GAZECIE artykuly o lepszej sprzedaży niż rok temu w odpowiadających sobie ostatnich miesiącach.... MANIPULACJA dobrze znana w tym kraju...

 

Ostatnio mam dość VW - obsługa, serwis, zaangażowanie, JAKOS PRODUKTU - pozostawiają duzo do życzenia!! Z tym doświadczeniem jaki dzisiaj mam nie kupiłbym VW....

 

Ciekawe przemyslenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Widze ze za wszelka cenę wizerunkowo musi sie zgadzać.... Na WP i GAZECIE artykuly o lepszej sprzedaży niż rok temu w odpowiadających sobie ostatnich miesiącach.... MANIPULACJA dobrze znana w tym kraju...

 

 

Ja jednak myślę, że działa prawo popytu i podaży. Gdyby na placach zalegała duża liczba samochodów, to rabaty sprzedażowe byłyby wyższe. A tak wiadomo, że wszystkie egzemplarze się sprzedadzą nawet z tak śmiesznymi obniżkami (włączając felgi i opony gratis).

My użytkownicy VW wybaczamy modelom tej marki wiele. Dziś auta VW wcale nie są niezawodne, trwałe itd.

Przecież oglądając u Zachara test używanego VW Passata B6, chłodno oceniając wypowiedź właściciela, nikt ponownie nie zdecydowałby się na zakup kolejnego Passata, biorąc pod uwagę liczbę ponownie malowanych elementów(rdza) i innych usterek

(nie piję tu do naszego kolegi z forum-Radka).

Czy wyobrażacie sobie, że nagle zdradzacie VW Passata i decydujecie się na zakup np. Laguny. A po zakupie Laguny musicie wymieniać drzwi, klapę z powodu rdzy i borykać się z innymi usterkami. Po takim incydencie każdy z nas nigdy więcej nie kupiłby już Laguny. A z Passatem mam wrażenie, że jesteśmy trochę zaślepieni tą miłością do VW. I w związku z powyższym wybaczamy mu bardzo wiele, chyba zbyt wiele. Ja też niestety nie jestem obiektywny i wybrałem Passata nie tylko rozumem, ale jakimś przywiązaniem do marki, sentymentem.

Jak ktoś świetnie to ujął - to Passat nas wybrał, a nie my Passata.

Edytowane przez anton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]138310[/ATTACH]

W koncu i ja sie doczekalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem pracownikiem VW i nie dość że dostałem 20% upustu

Niestety nie wszyscy pracują w VW. Taki rabat dla ludu chyba jest poza zasięgiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności