melmax Zgłoś #8381 Napisano 26 Września 2016 (edytowane) Wg mnie w standardzie nie ma bocznych poduszek w fotelach z przodu, zobaczcie film, szczególnie minutę 1.19 https://www.youtube.com/watch?v=1D8IHYcSfnA Ewidentnie widać, że odpalają tylko kurtyny za to nie widać bocznych poduszek. Co ciekawe, auto w takiej konfiguracji zostało bardzo dobrze ocenione, aczkolwiek za ochronę głowy bez rewelacji. Niestety nie mogę znaleźć crash testy bez kurtyn a z poduszkami bocznymi, obawiam się jednak że nie ma takich, które zastąpiłyby skutecznie kurtyny. Edytowane 26 Września 2016 przez melmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #8382 Napisano 26 Września 2016 tylko czemu konfigurator przekresla kurtyny po zamowieniu poduszek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melmax Zgłoś #8383 Napisano 26 Września 2016 Przepraszam, obejrzałem film jeszcze raz bardzo dokładnie i widać wybuchające boczne poduszki, ale są bardzo niedużej powierzchni więc nie mają szansy ochronić głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #8384 Napisano 26 Września 2016 https://www.netcarshow.com/volkswagen/2015-passat/1600x1200/wallpaper_58.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #8385 Napisano 26 Września 2016 To już wiele tłumaczy. Prawie robi różnicę. Ale zasadnicza różnica to taka, że porównujemy nowy model z modelem schodzącym. Modele schodzące są zwykle już bardzo dobrze wyposażone za niewielką cenę, a do tego wysokie rabaty. B8 za 4 lata też będzie miał w standardzie to za co dziś słono płacimy. Napisałem prawie, bo lampy są w innej technologii, w praktyce system volvo jest podobno rewelacyjny W zasadzie nie powinno się porównywać z Passatem, bo to dwa całkiem inne auta, tylko z Tiguanem , który wyniósł mnie tyle samo (w tdi 190!!) i musiałby być modelem roku 2040 ,żebym nad nim myślał w porównaniu do tego volvo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8386 Napisano 27 Września 2016 Raz na jakiś czas wchodzę sobie na stronę VW, zobaczyć czy coś się zmieniło... Odpalam dzisiaj konfigurator i na jednym zdjęciu zauważyłem taką ciekawostkę: Brak lewarka skrzyni biegów. Całkowicie. Widać nawet otwory montażowe... Nie wiem co to za magia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #8387 Napisano 27 Września 2016 Raz na jakiś czas wchodzę sobie na stronę VW, zobaczyć czy coś się zmieniło... Odpalam dzisiaj konfigurator i na jednym zdjęciu zauważyłem taką ciekawostkę:[ATTACH=CONFIG]148313[/ATTACH] Brak lewarka skrzyni biegów. Całkowicie. Widać nawet otwory montażowe... Nie wiem co to za magia Hehe:-) trafiłeś akurat na moment w którym coś zmieniają z grafiką. Brak lewarka to najprawdopodobniej efekt zmiany opcji manual/automat. To samo kilka razy miałem jak konfigurowałem A4 B9. Tam jeszcze było gorzej, bo na wizualizacji auta były elementy, których w realu w danej wersji nie było, np. nakładki na pedały czy inny (bogatszy) grill. Po paru dniach doznałem rozczarowania jak te elementy zniknęły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #8388 Napisano 27 Września 2016 W temacie volvo - tak to cena brutto.Leasing załatwiam sam- będzie na poziomie "promocyjnego" w vwRabat, jeśli policzyć z cennika, wychodzi 28% , ale to też dlatego, że są teraz fajne pakiety Motory 2.4D4 190 i 2.4D5 220 są identyczne, różni je program.Tylko.Taka polityka volvo.Nie opłaca się brać 220 bo na gwarancji ten 190KM Polestar (1900 w Promocji) robi na 220 ,a ten 220 na 230. NIe będzie to 300KM i 580Nm i poniżej 6s jak Passacie, tylko pewnie jakieś 7, może nawet z hakiem, ale uznałem, że w tej syt Passat nie jest tyle wart.Tam skóra to skóra, drzewo to prawdziwe drzewo , a aluminium to prawdziwe aluminium, a Passat...cóż, to tylko Passat sedan.... Mało tego, tyle samo wychodzi Tiguan tdi 190 z takim samym wyposażeniem (mniej więcej,bo identycznie się nie da) a tego ,to już wgle nie da się porównać Nawet zegary TFT są już teraz w xc60 summum.Ale może dość już o volvo bo to temat o Passacie Silnik 2.4D4 ma dużo słabsze osiągi ale po zrobieniu na 220KM pewnie będzie dużo lepiej. Dopłata ok. 12 tys. zł za dodatkowe 30KM do 2.4D5 jest absurdalnie wysoka. Cena po upustach jest dobra ale % rabatu liczy się do ceny katalogowej - nie ważne czy są pakiety promocyjne dające tańsze opnie niż oddzielnie zamawiane. XC 60 chyba lepsze niż nowy Tiguan MY2007 ale XC 60 ma już swoje lata ... pierwsza produkcja chyba 2008 ? Chyba że pod drodze był "nowy" model XC 60 ? Masz (zamówiłeś) ACC ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #8389 Napisano 27 Września 2016 (edytowane) Ja będę robił w Rica - 245KM lub 275KM - do wyboru dwie opcje.Polestar się nie opłaca.Zresztą trzeba poczekać,nie od razu go wgrają ,wówczas nikt by nie kupował wersji 220, po pól roku chyba można Jeśli liczyć w/g cennika to 28% Nie brałem ACC,bo ja nawet zwykłego tempomatu nie używam,taki już jestem,może za agresywnie jeżdżę Stąd pisałem ,że były różnicę w wyposażeniu między Tiguanem.Tiguan za tą samą cenę w tdi190 miał ACC,ale nie miał pamięci foteli,podgrzewanej przedniej szyby, podgrzewanej kierownicy, dyszy spryskiwaczy i czegoś tam jeszcze (nie pamiętam,czy w Tiguanie byl el fotel pasażera,w xc60 jest)Poza tym doposażyłem je równo dla porównania.Tiguan miał też skórę , tak jak XC60 , tylko nie wiem, czy to coś w Tiguanie można nazwać skórą.Elektryczna tylna klapa była tu i tu.W XC jest jeszcze, oprócz tego ,że sam zahamuje,ale to też jest w Tiguanie,taki system ostrzegający ,jeśli zbliża się ze zbyt dużą prędkością do auta poprzedzającego to ostrzega,lane asist jest,nie wiem po co ,ale jest Podobnie wyposażony Alltrack bitdi (prod 16 rej 17) wychodził po 10.5% rabacie ponad 180tys grubo Tak 2008 albo 2009 ,lift był w 2014.Ale w 15r rekord sprzedaży.W tym roku sprzedaż przekroczy tą z 15r.Za rok wchodzi nowy model,stąd takie ceny.Ale jest też info takie,ponieważ ludzie uwielbiają to auto ,że 2lata będą go robić równolegle z nowym modelem ,jako xc60 classic.Jak astra kiedyś, haha.Ale czy tak będzie nie jestem pewien Edytowane 27 Września 2016 przez tomek131 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #8390 Napisano 27 Września 2016 Powiesz jak taka zniżkę wychaczyc.msam juz sie gubię miedzy superb paskiem....a volvo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek131 Zgłoś #8391 Napisano 28 Września 2016 Jak wyhaczyć ? Taką o jakiej pisałem? Normalnie ,trzeba iść i trochę się potargować.Ja to chce zrobić jeszcze inaczej (taniej) ,ale cena o jakiej pisałem , to cena bez żadnych układów ani "wyhaczania" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #8392 Napisano 28 Września 2016 Co nam daje realnie opcja:"Boczne poduszki dla zewnętrznych siedzeń z tyłu wraz z poduszką kolanową kierowcy", bo według konfiguratora zawiera: - 3-punktowe past bezpieczeństwa dla zewnętrznych siedzeń z tyłu - Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, poduszka pasażera z funkcją deaktywacji, poduszka kolanowa dla kierowcy - Poduszki powietrzne boczne dla pasażerów z tyłu - Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa Z tej "litanii" dodatków to realnie dochodzi tylko: - poduszka kolanowa dla kierowcy - poduszko boczne dla pasażerów z tyłu - co dają więcej niż kurtyna boczna? Pozostałe elementy przecież chyba są w standardzie? Są jeszcze napinacze oraz sygnalizacja zapięcia pasów z tyłu. Ani jednego ani drugiego nie ma w standardzie. Dla mnie bardzo pomocne, bo nie muszę sprawdzać, czy się dzieci zapięły pasami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mamaj Zgłoś #8393 Napisano 28 Września 2016 na pewno sygnalizacji zapięcia pasów nie ma w standardzie ? Ostatnio jeździłem B8 z wypożyczalni. Była to podstawowa wersja trendline 1.4 TSI w manualu. Nie sądzę, że wypożyczalnia cokolwiek tam z opcji dopierała (poza bussines, który był) bo przeciez chodzi o koszty. Pakiet bussines wzięli bo cena niewielka a jest navi, a w dzisiejszych czasach klienci często wymagają tego. I wiem że miałem na wszystkie siedzenia info o zapiętych pasach. Tak więc może w standardzie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8394 Napisano 28 Września 2016 Pytanie też w jaki sposób odbywa się ta sygnalizacja. W większości nowych aut jest to zrobione bez czujników zajętości fotela tak jak z przodu. Sygnał włącza się gdy pas był wcześniej zapięty i został odpięty podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #8395 Napisano 28 Września 2016 na pewno sygnalizacji zapięcia pasów nie ma w standardzie ? Ostatnio jeździłem B8 z wypożyczalni. Była to podstawowa wersja trendline 1.4 TSI w manualu. Nie sądzę, że wypożyczalnia cokolwiek tam z opcji dopierała (poza bussines, który był) bo przeciez chodzi o koszty. Pakiet bussines wzięli bo cena niewielka a jest navi, a w dzisiejszych czasach klienci często wymagają tego. I wiem że miałem na wszystkie siedzenia info o zapiętych pasach. Tak więc może w standardzie jest. Wedle mojej wiedzy dla pasów z tyłu nie ma w standardzie sygnalizacji zapięcia. - - - - - aktualizacja - - - - - Pytanie też w jaki sposób odbywa się ta sygnalizacja. W większości nowych aut jest to zrobione bez czujników zajętości fotela tak jak z przodu. Sygnał włącza się gdy pas był wcześniej zapięty i został odpięty podczas jazdy. Dla tylnej kanapy nie ma czujników zajętości fotela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #8396 Napisano 28 Września 2016 Czujników na pewno nie ma bez wspominanego pakietu i sygnalizacja jest taka jak napisałem. Z pakietem jest tak samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #8397 Napisano 28 Września 2016 są czujniki zajęcia tylnej kanapy i zapięcia pasów przy braku poduszek tylnych. U mnie przynajmniej to działa, wyświetla się po włączeniu zapłonu, jak ktoś po drodze wsiądzie czy wysiądzie i odpina pasy to piszczy. W passacie B7 nie było czujników tylnej kanapy bez poduszek bocznych tylnych w B8 przynajmniej Highline sa. Nie wiem jak jest z napinaczami na tylnej kanapie, wydaje mi się ,że nie ma, są tylko przy bocznych poduszkach tylnych. W serii są kurtyny boczne, poduszki powietrzne boczne w fotelach przednich i poduszki czołowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon83 Zgłoś #8398 Napisano 4 Października 2016 Na stronie poświęconej Passatowi znalazłem informacje (przy DynAudio) „dynamiczna kompensacja hałasu oznacza, że niemal wyeliminowane są zakłócenia powodowane przez inne dźwięki.". Czy to oznacza aktywną redukcje hałasu jak ma to np. Mondeo? Zapytałem o to w centrali to mi w odpowiedzi wkleili opis systemu DynAudio, w którym nie ma słowa o kompensacji hałasu. Może ktoś z Was coś wie na ten temat? Pozdrawiam, Szymon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #8399 Napisano 4 Października 2016 Na stronie poświęconej Passatowi znalazłem informacje (przy DynAudio) „dynamiczna kompensacja hałasu oznacza, że niemal wyeliminowane są zakłócenia powodowane przez inne dźwięki.". Czy to oznacza aktywną redukcje hałasu jak ma to np. Mondeo?Zapytałem o to w centrali to mi w odpowiedzi wkleili opis systemu DynAudio, w którym nie ma słowa o kompensacji hałasu. Może ktoś z Was coś wie na ten temat? Pozdrawiam, Szymon byloby cudownie, natomiast dynaudio w tym samochodzie rozczarowywuje czy ma ta kompensacje czy nie. ale jeszcze bardziej zaskakuje postawa importera/sprzedawcy. nawet w tym opisie, ktory tutaj przytaczasz jest babol, bo glosnikow w rzeczywistosci jest 12 a nie 10.. w salonie lepiej nie pytac.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymon83 Zgłoś #8400 Napisano 4 Października 2016 w rzeczywistosci jest 12 a nie 10.. w salonie lepiej nie pytac.. 10 głośników jest chyba w hybrydzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach