DżejDżej Zgłoś #5761 Napisano 9 Listopada 2015 Też to widziałem i mnie zainteresowało, bo do Superba wziąłem ten silnik z 4x4. Tylko pytanie czy przy takim momencie nie klęknie DSG - specyfikacja DQ250 podaje 400Nm (wcześniej było 350 więc też już chyba coś zmodyfikowali) a tutaj wyszło sporo ponad 450Nm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #5762 Napisano 9 Listopada 2015 Co do samego lusterka to sprawdziłem i jest wklęsłe (convex) więc wkład by nie przeszkadzał (ew. dawałby szersze pole widzenia), ale w naszym ASO skutecznie mnie zniechęcili twierdząc, że samo przełożenie wkładu nie wystarczy żeby działało przyciemnianie i trzeba by rozbebeszać i ciągnąć instalację na prawą stronę. W związku z tym chyba się powstrzymam i na razie skupię się na modzie związanym z szybami dźwiękochłonnymi tak jak kolega z Kielc. Zmierzyłem już sobie dla porównania poziom hałasu przy 130kmh na konkretnym odcinku obwodnicy S2 i mi wyszło 67dB, porównam po wymianie na tym samym odcinku. Zacharowi BiTDI z szybami dźwiękoszczelnymi pokazało 62,5dB przy 130kmh i badaniu profesjonalnym sprzętem. Co ciekawe dla porównania VW CC miał dokładnie taki wynik jaki ja zmierzyłem.http://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/glosnosc/ Czym robiłeś pomiar? Jakaś aplikacja? Jak tak to padaj metodologię, zrobię u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brt01 Zgłoś #5763 Napisano 9 Listopada 2015 Witam, Ad. 1. U mnie 12 h ale to był pierwszy taki mod więc kolejne pewnie krócej. Poza tym Pan Wojtek to perfekcjonista. Szuka optymalnych ustawień tak aby moment był płaski i zachowane były odpowiednia marginesy bezpieczeństwa. W moim przypadku przetestowane było chyba z 10 wersji programu. Ad. 2. Skontaktuj się bezpośrednio z Dynosoft, nie chciałbym upubliczniać ich cennika bez ich zgody Ad. 3. Zmiana jest odczuwalna. Do tego stopnia, że przy zmianie biegu 1->2 zrywa przyczepność kół na suchym asfalcie. Poza tym dynamika powyżej 120 km/h na którą narzekało już kilka osób znacząco się poprawiła. Auto ciągnie równo do 200 km/h. Ad. 4. Niestety nie mam sprzętu, którym mógłbym nakręcić taki filmik. Jak znajdę to postaram się wrzucić. Jacek, gratuluję odwagi i zrobienia moda. 300KM to już naprawdę coś... ja też jestem zainteresowany... ale musiałbym mieć gwarancję, że dynamika 100-200 faktycznie ulega wyraźnej poprawie. 0-100 dajcie spokój.. co to za różnica czy jest 6.1 czy 5.5 bez jaj... ścigacie się spod świateł? Jacek weź po prostu komórkę i po prostu na autostradzie zrób sprint 0-200 i nagraj go... wrzuć na yt i czasy to już sobie policzymy... ściągnę Twój film z youtube i moviemakerze sie policzy ile ten sprint zajmuje... przy takim wykresie jest szansa na 0-200 na 22s a to już naprawdę zacny wynik... p.s. oczywiście te 0-200 to na autobahnie w niemczej... masz blisko z góry dzięki jeśliby Ci się udało, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #5764 Napisano 9 Listopada 2015 Czym robiłeś pomiar? Jakaś aplikacja? Jak tak to padaj metodologię, zrobię u siebie. deciBel firmy BSB Mobile https://play.google.com/store/apps/details?id=bz.bsb.decibel Myślę, że kluczowe znaczenie ma też sam telefon, pewnie mikrofon mikrofonowi nie równy, w każdym razie ja robiłem Galaxy S6. Trzymając telefon na wysokości kierownicy prawą ręką. Jadąc ok. 1km jednostajnie z ACC na 130kmh, wyłączonym nawiewem. Podana wartość to najwyższa zmierzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_n Zgłoś #5765 Napisano 9 Listopada 2015 Tydzień temu miałem okazję przejechać się z moim kolegą krótką trasę po mieście 1.8 TSI 180 KM. Odcinek 2 km, bez korków, zimny silnik, jazda emerycka, DSG - spalanie 13.5 litra. A zatem na krótkich trasach dość paliwożerny. Trochę dłuższe odcinki w mieście - spalanie wynosi około 10-11 litrów. Korki, wyłączony start-stop - 12-13 litrów.Albo jak w testach Zachara- pierwsze 3 km od startu. 1 km- 15.8 litra 2 Km- 13.5 litra 3 km -11.5 litra Przy czym mówimy o jeździe płynnej, ale też bez mocnego wciskania gazu. Tutaj żeby było jakieś miarodajne odniesienie należałoby zrobić pomiary spalania dieslem (odcinki do 3 km na zimnym silniku). Może któryś z kolegów właścicieli diesla pokusiłby się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #5766 Napisano 10 Listopada 2015 Ja już mocno się nastawiłem na moda Pisałem do Compsportu, Dynsoftu i kretora mocy. Jak ktoś chce ceny to mogę podesłać na priv. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5767 Napisano 10 Listopada 2015 Tutaj żeby było jakieś miarodajne odniesienie należałoby zrobić pomiary spalania dieslem (odcinki do 3 km na zimnym silniku). Może któryś z kolegów właścicieli diesla pokusiłby się? Podam wyniki spalania z B6 TDI 140 KM (w B8 jest ono jeszcze niższe) Zimny silnik, odcinek 3 km : 1 km- 11.9 litra 2 km- 9.0 litra 3 km- 8.0 litra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darekb1976 Zgłoś #5768 Napisano 10 Listopada 2015 Ja już mocno się nastawiłem na moda Pisałem do Compsportu, Dynsoftu i kretora mocy.Jak ktoś chce ceny to mogę podesłać na priv. Radek wyślij mi proszę ceny. W lutym odbieram swoje więc pewnie skorzystam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #5769 Napisano 10 Listopada 2015 W cenniku i konfiguratorze pojawiły się dodatkowo w wyposażeniu komplet kół zimowych i rabat. Wcześniej pojawiła się opinia, że są to dodatki tylko dla aut z 2015 i to z placu. Jeżeli dzisiaj oferowane są te dodatki do wyprzedaży rocznika 2015 w konfiguratorze i oficjalnym cenniku, to oznacza że konfigurując dzisiaj auto nie biorę z placu, a koła i dodatkowy rabat jest od razu dołożony. I teraz pytanie, skoro tak, to gdybym dzisiaj zamówił to z pewnością odbiorę auto już w 2016 r. więc czy jest to jeszcze wyprzedaż 2015?... A gdy zamówiłem wcześniej i będę odbierał w grudniu, to będę miał faktycznie auto z końca 2015 r. ale podczas zamawiania we wrześniu takich dodatków w konfiguratorze nie miałem... nie bardzo to rozumiem i chciałem się upewnić od Was co o tym sądzicie... Jak to normalnie pod koniec roku wygląda. Nie chciałbym, żeby mnie w kulki zrobili... Zawsze taki dodatkowy komplet kół zimowych na felgach aluminiowych z pewnością by się przydał nie mówiąc już o dodatkowym rabacie... Po za tym gdyby cena w cenniku po zamówieniu uległa zmianie (podwyżka) to ja musiałbym tą różnicę przy odbiorze auta pokryć, ale gdy w cenniku dołożyli wyposażenie to...?? Kilkanaście osób pewno w najbliższych dniach będzie odbierało swojego wymarzonego Passata, więc myślę że warto wiedzieć czy rabat odliczą i zimówki dołożą, czy płacimy normalnie, a koła za chwilę będziemy musieli dokupić za kilka tysięcy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #5770 Napisano 10 Listopada 2015 Jak zwykle kluczowa zapewne jest "gwiazdka" *, nawet jak jej nie ma wprost. Jak z tym 1000$ co każdy posiadacz VW z wiadomym oprogramowaniem ma dostać w USA. Warunek, że najpierw auto przejdzie przegląd w ASO, właściciel usunie wszystkie niedomagania za 1000$ i wtedy dostanie 500$ na dowolne cele i 500$ na wydanie w ASO VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5771 Napisano 10 Listopada 2015 Rabat dotyczy aut już wyprodukowanych i stojących na placu . W tym roku praktycznie nie ma rabatów w związku z wyprzedażą rocznika 2015. Te koła zimowe to taki ekwiwalent rabatu wynikającego z wyprzedaży rocznika 2015. Zatem sprawa nie dotyczy aut z konfiguratora!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
[email protected] Zgłoś #5772 Napisano 10 Listopada 2015 Rabat dotyczy aut już wyprodukowanych i stojących na placu . W tym roku praktycznie nie ma rabatów w związku z wyprzedażą rocznika 2015. Te koła zimowe to taki ekwiwalent rabatu wynikającego z wyprzedaży rocznika 2015. Zatem sprawa nie dotyczy aut z konfiguratora!!! To prawda, zrobiłem krótki wywiad telefoniczny u dwóch różnych dilerów i sprawa nie dotyczy aut dopiero zamawianych poprzez konfigurator. Ale podobno jeżeli ktoś zamówił wcześniej i będzie odbierał dopiero teraz może otrzymać komplet tych kół (16 cali dla Trendline i Comfortline, a 17 cali Highline) oraz rabat 3300,- dla Trendl. i Comf. oraz ponad tysiąc (nie pamiętam dokładnie) dla Highl. Więc warto się o to upomnieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #5773 Napisano 10 Listopada 2015 No to "tłusty" ten ekwiwalent . Auta w tej klasie ze starego rocznika są przeważnie obniżane przynajmniej o 10-12 tys. zł, a tutaj chcą d...ę utrzeć kołami. Może pod koniec roku rura bardziej zmięknąć i z "placowych" da radę coś więcej wyszarpać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMP Zgłoś #5774 Napisano 10 Listopada 2015 Witam , teraz jest okazja żeby od Volkswagena dostać więcej! Jestem pracownikiem VW i nie dość że dostałem 20% upustu to dali zimówki z alusami (CARVERA 16"), dodatkowy rabat 4 tyś pln i jeszcze dogodniejsze oprocentowanie na kredyt!Ja właśnie odebrałem swoje cacko dosłownie 3 godziny temu! - - - - - aktualizacja - - - - - Tak , zgadzam się z kolegą , ci co teraz odbierają auta dostają zimówki na alu,rabat i niższe oprocentowanie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #5775 Napisano 10 Listopada 2015 No w salonach jaja.... Doradcy widze pranie mózgu elegancko zrobione... Dzisiaj usłyszałem ze: "nie ma żadnych spektakularnych rabatów 2-3% i zimówki. Afera?? Jaka afera! Rynek polski to nie rynek dla VW... Niemcy maja nas w d%#e... Kary? Jesteśmy bogata firma która bez problemu sobie z tym poradzi..." Widze ze za wszelka cenę wizerunkowo musi sie zgadzać.... Na WP i GAZECIE artykuly o lepszej sprzedaży niż rok temu w odpowiadających sobie ostatnich miesiącach.... MANIPULACJA dobrze znana w tym kraju... Ostatnio mam dość VW - obsługa, serwis, zaangażowanie, JAKOS PRODUKTU - pozostawiają duzo do życzenia!! Z tym doświadczeniem jaki dzisiaj mam nie kupiłbym VW.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianWRO Zgłoś #5776 Napisano 10 Listopada 2015 Ja już mocno się nastawiłem na moda Pisałem do Compsportu, Dynsoftu i kretora mocy.Jak ktoś chce ceny to mogę podesłać na priv. Hej. Jak to nie problem to poprosze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
effendi2012 Zgłoś #5777 Napisano 10 Listopada 2015 No w salonach jaja.... Doradcy widze pranie mózgu elegancko zrobione... Dzisiaj usłyszałem ze: "nie ma żadnych spektakularnych rabatów 2-3% i zimówki. Afera?? Jaka afera! Rynek polski to nie rynek dla VW... Niemcy maja nas w d%#e... Kary? Jesteśmy bogata firma która bez problemu sobie z tym poradzi..." Widze ze za wszelka cenę wizerunkowo musi sie zgadzać.... Na WP i GAZECIE artykuly o lepszej sprzedaży niż rok temu w odpowiadających sobie ostatnich miesiącach.... MANIPULACJA dobrze znana w tym kraju... Ostatnio mam dość VW - obsługa, serwis, zaangażowanie, JAKOS PRODUKTU - pozostawiają duzo do życzenia!! Z tym doświadczeniem jaki dzisiaj mam nie kupiłbym VW.... Ciekawe przemyslenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5778 Napisano 10 Listopada 2015 (edytowane) Widze ze za wszelka cenę wizerunkowo musi sie zgadzać.... Na WP i GAZECIE artykuly o lepszej sprzedaży niż rok temu w odpowiadających sobie ostatnich miesiącach.... MANIPULACJA dobrze znana w tym kraju... Ja jednak myślę, że działa prawo popytu i podaży. Gdyby na placach zalegała duża liczba samochodów, to rabaty sprzedażowe byłyby wyższe. A tak wiadomo, że wszystkie egzemplarze się sprzedadzą nawet z tak śmiesznymi obniżkami (włączając felgi i opony gratis). My użytkownicy VW wybaczamy modelom tej marki wiele. Dziś auta VW wcale nie są niezawodne, trwałe itd. Przecież oglądając u Zachara test używanego VW Passata B6, chłodno oceniając wypowiedź właściciela, nikt ponownie nie zdecydowałby się na zakup kolejnego Passata, biorąc pod uwagę liczbę ponownie malowanych elementów(rdza) i innych usterek (nie piję tu do naszego kolegi z forum-Radka). Czy wyobrażacie sobie, że nagle zdradzacie VW Passata i decydujecie się na zakup np. Laguny. A po zakupie Laguny musicie wymieniać drzwi, klapę z powodu rdzy i borykać się z innymi usterkami. Po takim incydencie każdy z nas nigdy więcej nie kupiłby już Laguny. A z Passatem mam wrażenie, że jesteśmy trochę zaślepieni tą miłością do VW. I w związku z powyższym wybaczamy mu bardzo wiele, chyba zbyt wiele. Ja też niestety nie jestem obiektywny i wybrałem Passata nie tylko rozumem, ale jakimś przywiązaniem do marki, sentymentem. Jak ktoś świetnie to ujął - to Passat nas wybrał, a nie my Passata. Edytowane 10 Listopada 2015 przez anton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NewVWuser Zgłoś #5779 Napisano 10 Listopada 2015 [ATTACH=CONFIG]138310[/ATTACH] W koncu i ja sie doczekalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5780 Napisano 10 Listopada 2015 Jestem pracownikiem VW i nie dość że dostałem 20% upustu Niestety nie wszyscy pracują w VW. Taki rabat dla ludu chyba jest poza zasięgiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach