szylton Zgłoś #3001 Napisano 17 Czerwca 2015 Kilka obiecanych fotek.[ATTACH=CONFIG]133230[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133229[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133231[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133233[/ATTACH] R-Line To swojego tak przeobraziłeś? Czy to jakiś ze Szwajcarii? Jeśli to przeróbka, to podasz źródło pozyskania progów i zderzaków? Ile kosztowała taka impreza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas8282 Zgłoś #3002 Napisano 17 Czerwca 2015 (edytowane) Jeszcze jest jedna rzecz. Samochód zamawiałem 20 marca, czyli zgodnie z cennikiem 2015. Co ciekawe mam w samochodzie funkcje wyboru trybu jazdy - sport, eco, comfort i individual ( manualna skrzynia), a z tego co pamiętam ta funkcja jest standardem dla wersji highline ale dla cennika 2016.. Hmmm. Ja zamawiałem pod koniec stycznia, wyprodukowali w CW22, czyli 26 maja.... odbieram w tym tygodniu. Czy to oznacz, że też powinienem się podziewać tego przełącznika obok lewarka zmiany biegów ? Może to ktoś potwierdzić kto odbierał Paska w HL niedawno ? Edytowane 17 Czerwca 2015 przez Lukas8282 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3003 Napisano 17 Czerwca 2015 No tak, dokładnie tak - będziesz go miał. Zamawiałeś wg. nowego cennika, a tam dla highline to jest w standardzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #3004 Napisano 17 Czerwca 2015 Hmmm. Ja zamawiałem pod koniec maja, wyprodukowali w CW22, czyli 26 maja.... odbieram w tym tygodniu. Czy to oznacz, że też powinienem się podziewać tego przełącznika obok lewarka zmiany biegów ? Może to ktoś potwierdzić kto odbierał Paska w HL niedawno ? No wlasnie, moze ktos to potwierdzic na 100% w niemieckim konfiguratorze, wybierajac HL, 1.8tsi, na podgladzie z kabiny nie ma tego guzika na tunelu.. a konfigurator skrupulatnym jest, szczegolnie niemiecki... taki blad??? u niemca??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3005 Napisano 17 Czerwca 2015 No wlasnie, moze ktos to potwierdzic na 100%w niemieckim konfiguratorze, wybierajac HL, 1.8tsi, na podgladzie z kabiny nie ma tego guzika na tunelu.. a konfigurator skrupulatnym jest, szczegolnie niemiecki... taki blad??? u niemca??? http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2016_RP2015/nowy_passat_limousine.pdf Druga strona, "Zewnętrzne" druga pozycja od dołu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas8282 Zgłoś #3006 Napisano 17 Czerwca 2015 Poprawiłem się, zamawiałem pod koniec stycznia, a zjechał z linii produkcyjnej w CW22 (choć wjechał na nią na początku maja - termin zatwierdzony CW 18), czyli zgodnie z informacjami forum to model 2016, czy 2015?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3007 Napisano 17 Czerwca 2015 Szczerze ? bazując na moim doświadczeniu - płacisz za 2015 dostajesz 2016 bo w końcu na linii był po 22 marca, a zamówiłeś przed 22 marca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas8282 Zgłoś #3008 Napisano 17 Czerwca 2015 tydzień 22 to 25 do 31 maja, nie marzec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3009 Napisano 17 Czerwca 2015 (edytowane) Dokładnie, niedopatrzenie. nie rozumiem twojej wypowiedzi: zjechał z linii produkcyjnej w CW22 (choć wjechał na nią na początku maja - termin zatwierdzony CW 18) - zjechał w marcu choć wszedł w maju ? Edytowane 17 Czerwca 2015 przez Enduan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas8282 Zgłoś #3010 Napisano 17 Czerwca 2015 Jeszcze raz, termin zatwierdzony to CW18 - czyli początek maja i tak wjechał, bo po kilku dniach był VIN, ale bez numeru silnika. W CW 22 (czyli dokładnie 26 maja coś koło 22-23 wieczorem) zjechał. Jakby nie patrzeć obie daty to maj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3011 Napisano 17 Czerwca 2015 Ok kumam. W mojej ocenie - skoro od 22 tygodnia obowiązuje nowy cennik to obowiązuje on od początku 22 tygodnia. Moje auto było produkowane w 23 tygodniu i tu już ta opcja jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #3012 Napisano 17 Czerwca 2015 Ok kumam. W mojej ocenie - skoro od 22 tygodnia obowiązuje nowy cennik to obowiązuje on od początku 22 tygodnia. Moje auto było produkowane w 23 tygodniu i tu już ta opcja jest. Moje było produkowane w KW22/23 i jest bez tej opcji . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DżejDżej Zgłoś #3013 Napisano 17 Czerwca 2015 Może passatowi brakuje trochę do e36 na glebie jeśli chodzi o "sztywność" ale na pewno nie jest kanapowaty... Zresztą piszesz o przyjemności z jazdy- spójrz jakie osiągi ma przeciętna M6. Kupujesz topową benzynę, płacisz tyle co za passata z 2.0 tsi a wyprzedza Cie gość z 1.8 tsi... Mazda z 2.5 litrową benzyną zaczyna się od 140 tysięcy, jeśli rzeczywiście nie dają rabatów- lipa. Jeśli chodzi o diesle- Zacharowi wyszło spalanie przy 140 bodajże 10 litrów- na co komu taki diesel? Naprawdę nie zapominajmy, że pod toną gadżetów i designu jest samochód. Zwykłe auto, które ma dobrze jechać i mało spalać. Zamieszczone przez DżejDżej Ale czy brak teleskopu albo cofnięty podłokietnik to lata świetlne? Na trasie podłokietnik to podstawa. Już klasa D zobowiązuje do tego, żeby auto dobrze sprawowało się w podróży. Dwie sprawy - passat zarówno B7 jak i B8 w mojej opinii jest kanapowaty. Nie wiem jak się to zmienia przy DCC bo nigdy nie uświadczyłem takiego gadżetu do testów, ale już nawet Citroen C5 mimo typowo francuskich nastawów nie jest tak podatny na bujanie w zakrętach jak Passat. Przed B7 miałem Insignię kombi i prowadzenie mimo większej masy bardziej mi się w niej podobało niż w Passacie. Mazdy w benzynie nawet nie rozważam, zresztą Passata też nie - kupuję auto służbowe na 3 lata i mam wytyczne: diesel, klasa średnia, ok 150k PLN. Na podłokietnik szczerze podczas pierwszej jazdy nawet nie zwróciłem uwagi, dopiero na teście Zachara. Ale z tego co mówił nie przeszkadza przy normalnej jeździe, a jedynie podczas częstych zmian biegów w manualu - przy automacie nie ma problemu. I jeszcze raz podkreślę: nie mówię nigdzie, że Passat B8 to złe auto, bo też jest fajny. Ale nie jest autem idealnym, a do tego jest zbyt drogo skalkulowany jak na chwilę obecną. I jeszcze w ramach "promocji" VW podniósł ceny na 2016 rok... Poza tym jeśli mam okazję co 3 lata jeździć czymś innym nie płacąc za to ani złotówki, to czemu nie wykorzystać tego na testy różnych marek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3014 Napisano 17 Czerwca 2015 Moje było produkowane w KW22/23 i jest bez tej opcji . Ciekawe ... czyżbym przez pomyłkę dostał DCC ? Albo od 23 tygodnia ta opcja weszła jako standard. Faktycznie. Niech się większa grupa osób wypowie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #3015 Napisano 17 Czerwca 2015 (edytowane) jest 190 km 4 motion [ATTACH=CONFIG]133208[/ATTACH],[ATTACH=CONFIG]133208[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133208[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133209[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133210[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]133212[/ATTACH] Bardzo Fajna Maszyna!! Gratulacje!!! Mam pytanie: jak wygląda u Ciebie kwestia tylnego zderzaka? Tzn. dolnej jego części oczywiście. Chodzi i o wydechy - - - - - aktualizacja - - - - - To swojego tak przeobraziłeś? Czy to jakiś ze Szwajcarii? Jeśli to przeróbka, to podasz źródło pozyskania progów i zderzaków? Ile kosztowała taka impreza? No właśnie ciekawe ciekawe! Kilka stron wcześniej kolega pokazywał zdjęcia tego Passata bez progów i zderzaków, a tutaj już są! Ciekawi mnie także kwestia niebieskich zacisków hamulcowych. W egzemplarzu z premiery zaciski nie mają koloru. A może to już kolejny egzemplarz? Edytowane 17 Czerwca 2015 przez skrendi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krycho Zgłoś #3016 Napisano 17 Czerwca 2015 Ciekawe ... czyżbym przez pomyłkę dostał DCC ? Albo od 23 tygodnia ta opcja weszła jako standard. Faktycznie. Niech się większa grupa osób wypowie.. No właśnie zauważyłem, że wg strony DCC to niby standard obecnie w Highlinie. Czy to pomyłka czy rzeczywiście tak jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #3017 Napisano 17 Czerwca 2015 No właśnie zauważyłem, że wg strony DCC to niby standard obecnie w Highlinie. Czy to pomyłka czy rzeczywiście tak jest? nie DCC, a wybór trybów jazdy to standard w HL. W tym trybie nie dostosujesz charakterystyki zawieszenia, ale wszytko inne tak czułość ACC, kierowania, klimatyzacji, skrzyni biegów itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #3018 Napisano 17 Czerwca 2015 pytanie do wszystkich mogacych cos wniesc do tematu: MAM/NIE MAM WYBORU PROFILU TRYBU JAZDY, NIE ZAMAWIALEM DODATKOWO 1. mam/ nie mam 2. tydzien produkcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wandalin Zgłoś #3019 Napisano 17 Czerwca 2015 Ciekawe ... czyżbym przez pomyłkę dostał DCC ? Albo od 23 tygodnia ta opcja weszła jako standard. Faktycznie. Niech się większa grupa osób wypowie.. u mnie termin produkcji 23 tydzień i DCC jest - - - - - aktualizacja - - - - - Bardzo Fajna Maszyna!!Gratulacje!!! Mam pytanie: jak wygląda u Ciebie kwestia tylnego zderzaka? Tzn. dolnej jego części oczywiście. Chodzi i o wydechy dwie rurki po lewej stronie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #3020 Napisano 17 Czerwca 2015 a zamawiałeś go ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach