marcinrz7463 Zgłoś #2141 Napisano 27 Kwietnia 2015 Jedna nieścisłość się pojawiła w recenzji - prowadzący podczas pokazania Car-Net twierdzi, że nikt nie dostarcza treści informacyjnych po polsku. To się nie zgadza, można sobie zasubskrybować w zasadzie każde źródło informacji, które udostępnia RSS, jednakże trzeba to zrobić na stronie car-net, po zalogowaniu. Na dowód:[ATTACH=CONFIG]131470[/ATTACH] to fajnie ze po polsku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #2142 Napisano 27 Kwietnia 2015 Witam , udało się !! Żonka zmieniła zdanie Passat B8 1.8 tsi DSG HL zamówiony , termin odbioru listopad. Bay Bay tiguan ...uff Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Enduan Zgłoś #2143 Napisano 27 Kwietnia 2015 Gratulacje ! jakiś już termin odbioru pi x oko .. Dobra widze .. listopad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #2144 Napisano 27 Kwietnia 2015 Witam , udało się !! Żonka zmieniła zdanie Passat B8 1.8 tsi DSG HL zamówiony , termin odbioru listopad. Bay Bay tiguan ...uff Czyli z wymiany żony nici? :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ml000 Zgłoś #2145 Napisano 27 Kwietnia 2015 Czy może ktoś doprecyzować co to jest Instalacja Rear Seat Entertainment? Wg konfiguratora nie można tego łączyć z Discovery Pro ale wcześniej na forum pojawiła się opinia ze to jest błąd na stronie. Rear Seat Entertainment można łączyć z Discovery Pro !!!!! System Entertainment na tablecie: oglądanie filmów, słuchanie muzyki lub zarządzanie nawigacją przy użyciu tabletu Integracja różnych urządzeń obejmuje w nowym Passacie także tablety. Dzięki połączeniu zewnętrznych urządzeń przez WLAN z systemem Infotainment samochodu pojawiły się nowe możliwości. Na przykład nowy Rear Seat Entertainment. Kluczem jest tutaj aplikacja, która umożliwia kompatybilność systemu Infotainment i tabletu. Fakty dotyczące nowego Rear Seat Entertainment + App: 1. Aplikacja na tablet. Volkswagen oferuje nową aplikację na tablet, która pozwala na dostęp do funkcji Discover Media lub Discover Pro poprzez WLAN. 2. Przeniesienie. Aplikacja Volkswagen Media Control pozwala na przeniesienie na tablet wycinków interfejsu użytkownika systemu Infotainment i sterowanie poszczególnymi funkcjami przy użyciu tabletu. 3. Radio, media i nawigacja. Funkcje, którymi można zarządzać przy użyciu tej aplikacji, to radio, wszystkie źródła audio (np. USB, CD lub DVD, twardy dysk, wyszukiwanie muzyki online) oraz nawigacja. W menu Media wyświetlane są między innymi nazwa wykonawcy, nazwa albumu i okładka. 4. Radio w szczegółach. Możliwe będzie zarządzanie wyborem stacji z listy/ ikon stacji radiowych, wyszukiwanie stacji oraz wyświetlanie informacji RDS i częstotliwości nadawania. 5. Nawigacja w szczegółach. W menu Nawigacji oprócz funkcji standardowych, dostępne będzie także wyszukiwanie adresów w Internecie oraz ich wybranie jako celu dla nawigacji. 6. Dźwięk. Aplikacja na smartfona pozwala na regulację głośności oraz ustawienie balansu prawa/lewa strona i tył/przód. 7. Zarządzanie. Używając smartfona można wybrać dostępne źródła audio, wyświetlić foldery i listy odtwarzania oraz wykonywać podstawowe funkcje, jak Start, Stop, Pause, Forward, Backward. 8. Uchwyt. Aby zoptymalizować komfort obsługi lub oglądania filmów, Volkswagen będzie oferować, jako wyposażenie dodatkowe Passata, uchwyty do tabletów z funkcją zasilania. Systemy wspomagające, poprawiające komfort i bezpieczeństwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #2146 Napisano 27 Kwietnia 2015 Witam , udało się !! Żonka zmieniła zdanie Passat B8 1.8 tsi DSG HL zamówiony , termin odbioru listopad. Bay Bay tiguan ...uff kobieta zmienna jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wandalin Zgłoś #2147 Napisano 27 Kwietnia 2015 Ja właśnie przesiadam się z tiguana 140 km po chipie na 182 km na Paska 190km dsg 4x4 (23 tydzień) i gratuluję że udało ci się przekonać żonę - Tiguan to mrówkojad :jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2148 Napisano 27 Kwietnia 2015 Ja właśnie przesiadam się z tiguana 140 km po chipie na 182 km na Paska 190km dsg 4x4 (23 tydzień) i gratuluję że udało ci się przekonać żonę - Tiguan to mrówkojad :jupi Ja też mam mam mieć produkowany w 23 tyg (190KM) :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wandalin Zgłoś #2149 Napisano 27 Kwietnia 2015 Ja też mam mam mieć produkowany w 23 tyg (190KM) :-) Skoro mamy ten sam tydzień to jest szansa że nie będzie opóźnienia, długi miesiąc przed nami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2150 Napisano 27 Kwietnia 2015 Skoro mamy ten sam tydzień to jest szansa że nie będzie opóźnienia, długi miesiąc przed nami A przynajmniej będzie "wesoło" jak jeden będzie miał terminowo a drugiemu będą nawijali makaron na uszy, że coś tam się wydarzyło :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #2151 Napisano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Czyli z wymiany żony nici? :-) Ha ha -Tomek szybko byś oddał ) Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez dzidekbeskid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #2152 Napisano 27 Kwietnia 2015 Założyłem nowy wątek dotyczący problemów z zamówieniem Passata. Zajrzyjcie tam proszę i opiszcie swoje historie. Może jak zrobimy trochę hałasu to ktoś zwróci uwagę jak postępuje się z ludźmi którzy chcą wydać 130 + tysięcy złotych na samochód. Nie dyskutujmy tam za dużo, po prostu spiszmy wszystkie problemy w jednym miejscu. http://forum.vw-passat.pl/threads/144993-Op%F3%BCnienia-produkcji-b%B3%EAdy-w-konfiguratorze-czyli?p=2242286#post2242286 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paszul Zgłoś #2153 Napisano 28 Kwietnia 2015 Jestem po pierwszej jeździe Passatem B8 1,8 TSI DSG. Wiem, że parę osób czeka na samochód o podobnej konfiguracji, dlatego parę spostrzeżeń i porównań do Mazdy 6 2,0 (benzyna w manualu), którą ostatnio miałem przyjemność dość często jeździć. Zaznaczam, że samochód nie jest mój, wrażenia opisuję z pozycji pasażera, poza tym mogą być mocno subiektywne. Wiadomo jak to jest przy nowych 'zabawkach' W sumie przejechałem ok. 150 km, głównie autostradami i głównymi drogami. Samochód zachowuje się naprawdę bardzo fajnie. Automat działa lepiej niż przypuszczałem, ale może to wynikać z mojego niewielkiego doświadczenia z automatami. Jest to również pierwszy automat właściciela samochodu, a już widzę, że raczej do ręcznej nie wróci. Dynamika jazdy również na plus. Nie jest to potwór, który będzie postrachem dróg, ale do sprawnego poruszania się wystarcza (choć to zależy od potrzeb, dla jednego dość, inny nie chce słyszeć o samochodzie <200 KM ). W porównaniu do Mazdy 6 zbiera się zdecydowanie lepiej i jest elastyczniejszy mimo, że na papierze to tylko 15 KM różnicy na korzyść Passata. Wynika to prawdopodobnie z dwóch rzeczy. Po pierwsze DSG, które szybko i dobrze zmienia biegi, po drugie TSI, które ma nieco lepszą charakterystykę silnika niż wolnossące 2.0 w Mazdzie. Kolejna spora różnica to wyciszenie. W Passacie jest po prostu OK, w Mazdzie wiadomo. Chyba najsłabsza strona "szóstki", w której powyżej 140 km/h ciężko było prowadzić rozmowę. Audi A6 i mercedesem E jeździłem ponad rok temu, więc nie pamiętam jak tam wyglądało wyciszenie, ciężko mi porównać do samochodów klasy premium. Discover Pro w połączeniu z Active Info Display robi pozytywne wrażenie. Nawigacja prosto przed oczami to świetna sprawa. Pytanie, czy da się to jakoś przyciemnić? Po zmroku troszkę razi po oczach. Również bardzo ładnie wygląda oświetlenie Ambient. Subtelne podświetlenie, które dodaje nieco życia we wnętrzu Pakiet drogowy działa, tyle można o nim powiedzieć w tej chwili. Są to raczej systemy, których nie docenimy, dopóki nie pomogą uratować nam tyłka. No, może monitorowanie martwego pola na bieżąco jest pomocne. O światłach LED Top w tej chwili niewiele mogę powiedzieć, raczej szybko nie będę miał okazji przejechać się po zmroku poza miastem. Samochód nie jest w wymarzonej konfiguracji, ale wynika to z faktu długości oczekiwania na indywidualne zamówienie. Sami wiecie jak to wygląda. Egzemplarz, którym jechałem wczoraj zamówiony był półtora miesiąca temu z puli samochodów, które dealer wziął na siebie. Niestety, ale każda zmiana konfiguracji skutkowała przesunięciem terminu produkcji, więc właściciel zdecydował się wziąć samochód, który konfiguracją był najbliżej tej wymarzonej. Brakuje głównie pakietu Easy Open (świetna rzecz, sprawdziła się w Mazdzie 6), systemów parkowania (głównie kamera cofania z Rear Assist) i felg 19'' (jazda głównie po autostradach, więc powinny wytrzymać - w Mazdzie dały radę, chociaż tam jest chyba nieco wyższy profil). Obecnie założone felgi to 18" Marseille. Sprawa subiektywna, ale dla mnie są ok, lubię 'płaskie' felgi. Jeśli mógłbym się zdobyć na małe porównanie z Mazdą 6 to: - silnik na plus w Passacie. Turbo benzyna w połączeniu z DSG daje lepszą dynamikę niż wolnossące 2.0 w manualu w Mazdzie. - wnętrze również na plus Passat. Sprawa mocno subiektywna. Dla mnie nieco lepsze materiały w VW, chociaż w Mazdzie po faceliftingu podobno się poprawiło. Również duży wyświetlacz i active info display robią lepsze wrażenie niż wyświetlacz w Mazdzie (przed faceliftingiem). - ilość miejsca na głowę z przodu - plus dla Passata. Mam 190 cm więc wiecie może testu dwumetrowca jak Zachar nie zrobię, ale zdanie na temat ilości miejsca mogę sobie spokojnie wyrobić Ogólnie z tyłu miejsca wydaje się być tyle samo co w Mazdzie. Może na papierze wyglądać to inaczej, ale nie odczułem dużej różnica na korzyść Mazdy czy Passata. - w obecnej konfiguracji na plus Mazdy kamera cofania, ale to raczej różnica pomiędzy konfiguracjami dwóch samochodów, którymi miałem okazję jeździć - wiadomo, że w VW też można te systemy (a nawet więcej) zamówić. - mimo wszystko na plus Mazdy wygląd zewnętrzny. Passat nieco ginie w tłumie. No, może nieco LEDy go wyróżniają Gdybym miał się decydować na któryś z samochodów sprawa byłaby ciężka. Cenowo za VW 1.8 TSI DSG można dostać Mazdę 2,5 z automatem, więc porównanie do 2,0 manual nie jest do końca uczciwe. Oba samochody są na tyle fajne, że jazda nimi to czysta frajda Życzę wytrwałości w oczekiwaniu na samochody i żałuję, że mogę Passatem jeździć tylko jako pasażer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #2154 Napisano 28 Kwietnia 2015 Właśnie dostałem potwierdzenie od dealera - auto zostanie wybudowane zgodnie z założeniami, czyli w KW20. Przy dobrych wiatrach KW22 = odbiór auta :jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #2155 Napisano 28 Kwietnia 2015 Jestem po pierwszej jeździe Passatem B8 1,8 TSI DSG. Wiem, że parę osób czeka na samochód o podobnej konfiguracji, dlatego parę spostrzeżeń i porównań do Mazdy 6 2,0 (benzyna w manualu), którą ostatnio miałem przyjemność dość często jeździć. Paszul - wielkie dzięki za relację. mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będę mógł i ja coś w końcu napisać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #2156 Napisano 28 Kwietnia 2015 Jestem po jazdach próbnych i konfiguracji mojego nowego wozidła. Aktualnie mój B6 ma 209KM i 430NM. Jeździłem tdi 150 i 240KM. 150 jest baaardzo senne, a 240 myślałem, że różnica będzie większa w stosunku do mojego. Subiektywnie ciężko poczuć "szybkość" tej 240km. Zadam dość przyszłościowe pytanie Czy ktoś z Was orientuje się, albo czytał o możliwościach Chipowania tych silników 240km? Wiem, że temat jest dopiero po 2 latach (jak się skończy gwarancja), ale lepiej pomyśleć o tym wcześniej I 2. pytanie, dotyczące tempomatu. Czy da się go tak zmodyfikować przy pomocy VCDSa, żeby pozwalał ustawić prędkość większą niż 160km/h? Może być nawet bez aktywnego radaru, ale żeby trzymał to 180. Powiem szczerze, że na autostradzie raczej jeżdżę szybciej niż te 160. 3. Da się na stałe wyłączyć (albo ustawić jako domyślne), system wyłączania silnika po zatrzymaniu? Przykład z jazdy testowej: Jedziemy jakieś 180-200, zjazd z trasy, przejechałem może z 500m i światła. Zatrzymuję auto, a silnik się wyłącza. Nie jestem pewien, czy będzie to najzdrowsze dla turbin. Jeszcze zauważyłem, że ten system _chyba_ sam się włączył w trakcie jazdy (podczas ruszania _chyba_ go wyłączyłem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #2157 Napisano 28 Kwietnia 2015 Czy ma ktoś jakieś informacje na temat nowych opcji w konfiguratorze? Oprócz możliwości zamówienia białego oryxa dodano coś jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #2158 Napisano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja dostałem cennik z 24.4 i tam był właśnie nowy kolor i możliwość zamówienia easy open bez otwieranej klapy. Wiecej nie było zaznaczone. Tydzień produkcji dla mojego to 43, a elementami opóźniającymi jest aktywny wyświetlacz, felgi verona i silnik 240km. A na 46 tydzień jest wersja 2.0 TDI 4x4 190 km. Czyli jeszcze później niż 240 km Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez r1u0d2y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #2159 Napisano 28 Kwietnia 2015 Ja dostałem cennik z 24.4 i tam był właśnie nowy kolor i możliwość zamówienia easy open bez otwieranej klapy.Wiecej nie było zaznaczone. Tydzień produkcji dla mojego to 43, a elementami opóźniającymi jest aktywny wyświetlacz, felgi verona i silnik 240km. A na 46 tydzień jest wersja 2.0 TDI 4x4 190 km. Czyli jeszcze później niż 240 km W chwili obecnej nie ma sensu niczego zmieniać w konfiguracji wcześniej zamówionego samochodu gdyż wydłuża to ogromnie czas oczekiwania na produkcję Sam chciałem dowiedzieć się o możliwość zmiany felg to handlowiec mimo dopłaty odradził mi taki zabieg przedstawiając historię z przed tygodnia u jednego z klientów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2160 Napisano 28 Kwietnia 2015 W chwili obecnej nie ma sensu niczego zmieniać w konfiguracji wcześniej zamówionego samochodu gdyż wydłuża to ogromnie czas oczekiwania na produkcję Sam chciałem dowiedzieć się o możliwość zmiany felg to handlowiec mimo dopłaty odradził mi taki zabieg przedstawiając historię z przed tygodnia u jednego z klientów... Potwierdzam, ja wszedłem w tzw. zamówienie dealerskie, ale je zmodyfikowałem pod swoje potrzeby i tygodnia 15 zrobił się 23. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach