cayugo Zgłoś #2081 Napisano 24 Kwietnia 2015 Przyjaciele ponawiam pytanie wybaczcie za upierdliwość Czarna tapicerka z briliant pine i dobrym światłem podczas kręcenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kotisko Zgłoś #2082 Napisano 24 Kwietnia 2015 nie 300 a 320 nm !!!!! podobno 1,8 tsi manual ma 300 niutków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niewienikt Zgłoś #2083 Napisano 24 Kwietnia 2015 a jest jakaś mocna benzyna w manualu ? Maksymalnie 1.8 tsi, w tym samochodzie akurat wybrałbym dsg, bo nie oszukujmy się, ale manual nie ma żadnej przewagi, to nie rajdówka. Choć w sportach już częściej znajdziesz coś automatycznego aniżeli tradycyjną przekładnię. I superb też ma maksymalnie 1.8 tsi z manualem, 2.0 ma dsg, widocznie jest jakaś przyczyna takiego zachowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2084 Napisano 24 Kwietnia 2015 Maksymalnie 1.8 tsi, w tym samochodzie akurat wybrałbym dsg, bo nie oszukujmy się, ale manual nie ma żadnej przewagi, to nie rajdówka. Choć w sportach już częściej znajdziesz coś automatycznego aniżeli tradycyjną przekładnię. Dla sportu nikt nie kupuje passata Nie lubię po prostu automatów dla mnie za dużo zabawy z przełączaniem między P,N,D,R oraz za często wciskam hamulec biorąc ten pedał za sprzęgło przez to kila razy miałem dziwne sytuacje. Żeby nie było potrafię jeździć mam B,C,C+E ale automatami nie umiem za dobrze się obsługiwać. Jestem zmuszony szukać czegoś w manualu, a 1.8 TSI trochę słabe ;/ Jeździłem taki małymi turbo benzynami i jakoś mnie nie przekonują nie ma tego kopnięcia. Najlepiej jakby było B8 z wyglądu, a bebechy z B5 (nie jestem fanem tej elektroniki co teraz do aut pakują ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #2085 Napisano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Dla sportu nikt nie kupuje passata Nie lubię po prostu automatów dla mnie za dużo zabawy z przełączaniem między P,N,D,R oraz za często wciskam hamulec biorąc ten pedał za sprzęgło przez to kila razy miałem dziwne sytuacje. Żeby nie było potrafię jeździć mam B,C,C+E ale automatami nie umiem za dobrze się obsługiwać. Jestem zmuszony szukać czegoś w manualu, a 1.8 TSI trochę słabe ;/ Jeździłem taki małymi turbo benzynami i jakoś mnie nie przekonują nie ma tego kopnięcia. Najlepiej jakby było B8 z wyglądu, a bebechy z B5 (nie jestem fanem tej elektroniki co teraz do aut pakują ) Jak coś takiego czytam, to jest mi po prostu smutno i żal mi człowieka, który nie wie o czym pisze ;-( Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez IQM1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #2086 Napisano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Dla sportu nikt nie kupuje passata Nie lubię po prostu automatów dla mnie za dużo zabawy z przełączaniem między P,N,D,R oraz za często wciskam hamulec biorąc ten pedał za sprzęgło przez to kila razy miałem dziwne sytuacje. Żeby nie było potrafię jeździć mam B,C,C+E ale automatami nie umiem za dobrze się obsługiwać. Jestem zmuszony szukać czegoś w manualu, a 1.8 TSI trochę słabe ;/ Jeździłem taki małymi turbo benzynami i jakoś mnie nie przekonują nie ma tego kopnięcia. Najlepiej jakby było B8 z wyglądu, a bebechy z B5 (nie jestem fanem tej elektroniki co teraz do aut pakują ) Zgadzam się z Tobą. Jeździłem ostatnio w automacie Insignią , S-maxem i Passatem testowym. Do braku trzeciego pedału idzie się szybko przyzwyczaić ( powrót jest gorszy :-) ). Fajnie, że nie musisz tak często zmieniać biegów - szczególnie w mieście i w górach ale jak ktoś umie jeździć przez automat traci IHMO całą frajdę z jazdy. Na Drive nigdy nie wiem kiedy skrzynia zdecyduje się przełączyć a robi to czasami irytująco nieudolnie. Utrzymywać skrzynię na S to bez sensu. Przełączać ? To po to mam automat za +9kpln, żeby przełączać ? W manualu wiem, że to ja decyduję kiedy, na jakim biegu, z jakim obciążeniem, z jakim momentem obrotowym jadę. Poza tym miałem w passacie takiego kwiatka, że koło dwumasowe zblokowało silnik na amen. Gdyby nie sprzęgło to bym coś w środku zmielił. Nie ufam od tej pory autom, w których nie mogę w każdej chwili odciąć silnika. A już toczenie się na D przy nie wciśniętych pedałach to totalna porażka (insignia). Mam nadzieję że w pasku autohold działa bardziej intuicyjnie ale i tak wezmę manuala. PS > Dlaczego manuale przenoszą większy moment obrotowy ? Niby automaty lepsze ale ciągnąć przyczep nie lubią . Co do elektroniki - może ułatwiać, życie i w niemieckim wykonaniu jest jeszcze do przełknięcia ( trwałość) . Dlatego nie kupuję francuzów choć bardziej komfortowe - elektronika sypie się w nich na potęgę. Niestety VAG również idzie w kierunku maksymalnej komplikacji układów tak aby wyeliminować warsztaty obce. Np hak w nowym passatcie prawie 4 kpln ale jak byś chciał sam dodać kawałek stali i gniazdo to będzie problem bo pod ledy z tyłu podpiąć się nie można . Komputer zgłosi błąd oświetlenia. Znowu będzie trzeba kombinować ... ale "Polak potrafi" :-) Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez cayugo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Massat Zgłoś #2087 Napisano 25 Kwietnia 2015 Dla zainteresowanych dość obszerny materiał o B8, jakiś ukraiński kanał ale wyglada na rzetelny test. [video=youtube_share;3Fu-FXeUmgA] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #2088 Napisano 25 Kwietnia 2015 hak kosztuje 4 tys, tylko ze nikt nie bierze pod uwage, że to nie jest cena samego haka. Auto wyjezdzajac z fabryki z ori hakiem ma inne wentylatory przewaznie i troche osprzetu innego niz auta bez haka. Oni wiedzą, że auto ciagnace przycZepę poddane jest wiekszemu obciążeniu i potrzebuje np wydajniejszego chłodzenia . Co do dsg, ja po 3 latach jazdy, znalem ta skrzynie na pamięć, nie mialem problemu z biegami, gazem bez problemu nauczysz ja jazdybw swoim stylu i przy okazji manewrowania biegami;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idas Zgłoś #2089 Napisano 25 Kwietnia 2015 Jezdzilem 2.0TDI 150KM z DSG i wedlug mnie nie jest zle. Ciekawe jak pracuje 190KM. Jazda w korkach to istna przyjemnosc - auto samo jezdzi i staje Start/Stop silnika mnie draznil. Czasami nastepowalo wylaczenie silnika i sekunde pozniej jego wlaczenie... Ciekawostka: zegary pokazywaly inne wartosci dla czasu, sr. spalania, predkosci, niz dane w Discovery Pro. Czy ktos jest w stanie to wyjasnic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karool Zgłoś #2090 Napisano 25 Kwietnia 2015 Zgadzam się z Tobą. Jeździłem ostatnio w automacie Insignią , S-maxem i Passatem testowym. Do braku trzeciego pedału idzie się szybko przyzwyczaić ( powrót jest gorszy :-) ). Fajnie, że nie musisz tak często zmieniać biegów - szczególnie w mieście i w górach ale jak ktoś umie jeździć przez automat traci IHMO całą frajdę z jazdy. Na Drive nigdy nie wiem kiedy skrzynia zdecyduje się przełączyć a robi to czasami irytująco nieudolnie. Utrzymywać skrzynię na S to bez sensu. Przełączać ? To po to mam automat za +9kpln, żeby przełączać ? W manualu wiem, że to ja decyduję kiedy, na jakim biegu, z jakim obciążeniem, z jakim momentem obrotowym jadę. Poza tym miałem w passacie takiego kwiatka, że koło dwumasowe zblokowało silnik na amen. Gdyby nie sprzęgło to bym coś w środku zmielił. Nie ufam od tej pory autom, w których nie mogę w każdej chwili odciąć silnika. A już toczenie się na D przy nie wciśniętych pedałach to totalna porażka (insignia). Mam nadzieję że w pasku autohold działa bardziej intuicyjnie ale i tak wezmę manuala. PS > Dlaczego manuale przenoszą większy moment obrotowy ? Niby automaty lepsze ale ciągnąć przyczep nie lubią . Co do elektroniki - może ułatwiać, życie i w niemieckim wykonaniu jest jeszcze do przełknięcia ( trwałość) . Dlatego nie kupuję francuzów choć bardziej komfortowe - elektronika sypie się w nich na potęgę. Niestety VAG również idzie w kierunku maksymalnej komplikacji układów tak aby wyeliminować warsztaty obce. Np hak w nowym passatcie prawie 4 kpln ale jak byś chciał sam dodać kawałek stali i gniazdo to będzie problem bo pod ledy z tyłu podpiąć się nie można . Komputer zgłosi błąd oświetlenia. Znowu będzie trzeba kombinować ... ale "Polak potrafi" :-) Boshe ... Chłopie czy ty wiesz co piszesz, mówisz. Jeżdzę rożnymi samochodami, Francuzami tez. 0 problemów. Czego np. Nie mogę powiedzieć o b6, pompa oleju, turbo, dpf. Jeżeli jest cię stać na nowego passka nie serwisujesz go u Pana Staśka w warsztacie. Nie urażając niczyich kompetencji. Automat dobra sprawa. Może masz doświadczenia złe, z starymi automatami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #2091 Napisano 25 Kwietnia 2015 Dla zainteresowanych dość obszerny materiał o B8, jakiś ukraiński kanał ale wyglada na rzetelny test. [video=youtube_share;3Fu-FXeUmgA] Bardzo ciekawy filmik. Ale nasuwają mi się dwa pytania: Jeśli jest dynaaudio i soobwoofer w bagażniku to nie ma koła zapasowego? Tak to wyglądało w pokazowym samochodzie. Druga sprawa - do czego jest ten akumulator z lewej strony bagażnika? Dodatkowy czy główny? Tu się zaczyna kawałek o bagażniku Przy okazji dopiero ten filmik pokazuje dobrze Brilliant Pine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2092 Napisano 25 Kwietnia 2015 Nie sądziłem, że moim wpisem wywołam taką wojnę ale się tu hejty sypią Hmmm... no cóż niektórzy nie lubią mieć tej całej jak dla mnie niepotrzebnej elektroniki ale żeby tu zaraz tak brzydko pisać jak kolega np. IQM1 Jak coś takiego czytam, to jest mi po prostu smutno i żal mi człowieka, który nie wie o czym pisze ;-( Kultura aż się wylewa, a może słoma wychodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #2093 Napisano 25 Kwietnia 2015 Nie sądziłem, że moim wpisem wywołam taką wojnę ale się tu hejty sypią Hmmm... no cóż niektórzy nie lubią mieć tej całej jak dla mnie niepotrzebnej elektroniki ale żeby tu zaraz tak brzydko pisać jak kolega np. IQM1 Kultura aż się wylewa, a może słoma wychodzi ? Pewnie słoma, nie bardzo wiem co Ciebie tak uraziło, oczywiście przepraszam ( przejechałem DSG blisko 200 tyś km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2094 Napisano 25 Kwietnia 2015 Pewnie słoma, nie bardzo wiem co Ciebie tak uraziło, oczywiście przepraszam ( przejechałem DSG blisko 200 tyś km Tylko wiesz po co od razu naskakujesz na mnie jakbym był kompletnie zielony ... Też trochę jeździłem automatami zresztą obecnie jeżdżę nowym sprinterem w automacie ( 7G-TRONIC PLUS) i jakoś ciągle mam mieszanie uczucia. Niby w mieście ok ale jednak manual bardziej mi podchodzi . Tobie bardziej podchodzi automat ok rozumiem Pozdrawiam i miłego wieczoru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passacik b8 Zgłoś #2095 Napisano 25 Kwietnia 2015 Tylko wiesz po co od razu naskakujesz na mnie jakbym był kompletnie zielony ... Też trochę jeździłem automatami zresztą obecnie jeżdżę nowym sprinterem w automacie ( 7G-TRONIC PLUS) i jakoś ciągle mam mieszanie uczucia. Niby w mieście ok ale jednak manual bardziej mi podchodzi . Tobie bardziej podchodzi automat ok rozumiem Pozdrawiam i miłego wieczoru a ja znowu pijany jestem i powiem tak automat fajnie jak sie nim kolegom pochwalic ooo w automacie ooo w dieselku ale ja wole manuala czuje maszyne lepiej wtedy i juz a z automatem to tak jabys do wyrka z laska szedl i wspomagal sie wibratorem hehe no i diesel nigdy mnie nie przekona benzyna to benzyna i ten zapach przy tankowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateoosh Zgłoś #2096 Napisano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Bardzo ciekawy filmik.Ale nasuwają mi się dwa pytania: Jeśli jest dynaaudio i soobwoofer w bagażniku to nie ma koła zapasowego? Tak to wyglądało w pokazowym samochodzie. zapas przy dynaudio jest, subwoofer wklada sie do koła. - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - Nie ma, było w zapytaj marke u zachara. Start/stop mozna wylaczyc manipulujac w can gateway. Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez mateoosh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojcian Zgłoś #2097 Napisano 25 Kwietnia 2015 Czy tylko w wersji z dynaaudio wneka koła zapasowego wyłożona jest tapicerką . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianWRO Zgłoś #2098 Napisano 25 Kwietnia 2015 zapas przy dynaudio jest, subwoofer wklada sie do koła. - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - Start/stop można wyłączyć manipulując w can gateway. A dynaudio dobrze gra? W porównaniu np do infinity? - - - - - aktualizacja - - - - - Hej, koledzy s dynaudio jak w ogóle gra? Zamówiłem i się zastanawiam. Obecnie użytkuje infinity i gra fajnie. Ma ktoś porównanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #2099 Napisano 25 Kwietnia 2015 Czy tylko w wersji z dynaaudio wneka koła zapasowego wyłożona jest tapicerką . Moja teoria jest taka ze sedany maja gola blache a kombi wneke kola maja wylozona materialem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2100 Napisano 25 Kwietnia 2015 Moja teoria jest taka ze sedany maja gola blache a kombi wneke kola maja wylozona materialem. Tak na chłopski rozum to przy subwooferze jest wyłożona robi to za wyciszenie. Raczej takich prezentów by vw nie robił bez powodu. Niech się wypowiedzą właściciele B8 to problem się rozwiąże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach