Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Przyjaciele ponawiam pytanie :) wybaczcie za upierdliwość

 

Czarna tapicerka z briliant pine i dobrym światłem podczas kręcenia.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie 300 a 320 nm !!!!!

 

podobno 1,8 tsi manual ma 300 niutków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jest jakaś mocna benzyna w manualu ?

Maksymalnie 1.8 tsi, w tym samochodzie akurat wybrałbym dsg, bo nie oszukujmy się, ale manual nie ma żadnej przewagi, to nie rajdówka. Choć w sportach już częściej znajdziesz coś automatycznego aniżeli tradycyjną przekładnię.

I superb też ma maksymalnie 1.8 tsi z manualem, 2.0 ma dsg, widocznie jest jakaś przyczyna takiego zachowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maksymalnie 1.8 tsi, w tym samochodzie akurat wybrałbym dsg, bo nie oszukujmy się, ale manual nie ma żadnej przewagi, to nie rajdówka. Choć w sportach już częściej znajdziesz coś automatycznego aniżeli tradycyjną przekładnię.

Dla sportu nikt nie kupuje passata :) Nie lubię po prostu automatów dla mnie za dużo zabawy z przełączaniem między P,N,D,R oraz za często wciskam hamulec biorąc ten pedał za sprzęgło przez to kila razy miałem dziwne sytuacje. Żeby nie było potrafię jeździć mam B,C,C+E ale automatami nie umiem za dobrze się obsługiwać. Jestem zmuszony szukać czegoś w manualu, a 1.8 TSI trochę słabe ;/ Jeździłem taki małymi turbo benzynami i jakoś mnie nie przekonują nie ma tego kopnięcia. Najlepiej jakby było B8 z wyglądu, a bebechy z B5 :lol (nie jestem fanem tej elektroniki co teraz do aut pakują )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla sportu nikt nie kupuje passata :) Nie lubię po prostu automatów dla mnie za dużo zabawy z przełączaniem między P,N,D,R oraz za często wciskam hamulec biorąc ten pedał za sprzęgło przez to kila razy miałem dziwne sytuacje. Żeby nie było potrafię jeździć mam B,C,C+E ale automatami nie umiem za dobrze się obsługiwać. Jestem zmuszony szukać czegoś w manualu, a 1.8 TSI trochę słabe ;/ Jeździłem taki małymi turbo benzynami i jakoś mnie nie przekonują nie ma tego kopnięcia. Najlepiej jakby było B8 z wyglądu, a bebechy z B5 :lol (nie jestem fanem tej elektroniki co teraz do aut pakują )

 

Jak coś takiego czytam, to jest mi po prostu smutno i żal mi człowieka, który nie wie o czym pisze ;-(

Edytowane przez IQM1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla sportu nikt nie kupuje passata :) Nie lubię po prostu automatów dla mnie za dużo zabawy z przełączaniem między P,N,D,R oraz za często wciskam hamulec biorąc ten pedał za sprzęgło przez to kila razy miałem dziwne sytuacje. Żeby nie było potrafię jeździć mam B,C,C+E ale automatami nie umiem za dobrze się obsługiwać. Jestem zmuszony szukać czegoś w manualu, a 1.8 TSI trochę słabe ;/ Jeździłem taki małymi turbo benzynami i jakoś mnie nie przekonują nie ma tego kopnięcia. Najlepiej jakby było B8 z wyglądu, a bebechy z B5 :lol (nie jestem fanem tej elektroniki co teraz do aut pakują )

 

Zgadzam się z Tobą. Jeździłem ostatnio w automacie Insignią , S-maxem i Passatem testowym. Do braku trzeciego pedału idzie się szybko przyzwyczaić ( powrót jest gorszy :-) ). Fajnie, że nie musisz tak często zmieniać biegów - szczególnie w mieście i w górach ale jak ktoś umie jeździć przez automat traci IHMO całą frajdę z jazdy. Na Drive nigdy nie wiem kiedy skrzynia zdecyduje się przełączyć a robi to czasami irytująco nieudolnie. Utrzymywać skrzynię na S to bez sensu. Przełączać ? To po to mam automat za +9kpln, żeby przełączać ?

W manualu wiem, że to ja decyduję kiedy, na jakim biegu, z jakim obciążeniem, z jakim momentem obrotowym jadę.

Poza tym miałem w passacie takiego kwiatka, że koło dwumasowe zblokowało silnik na amen. Gdyby nie sprzęgło to bym coś w środku zmielił. Nie ufam od tej pory autom, w których nie mogę w każdej chwili odciąć silnika.

A już toczenie się na D przy nie wciśniętych pedałach to totalna porażka (insignia). Mam nadzieję że w pasku

autohold działa bardziej intuicyjnie ale i tak wezmę manuala.

 

PS > Dlaczego manuale przenoszą większy moment obrotowy ? Niby automaty lepsze ale ciągnąć przyczep nie lubią .

 

Co do elektroniki - może ułatwiać, życie i w niemieckim wykonaniu jest jeszcze do przełknięcia ( trwałość) . Dlatego

nie kupuję francuzów choć bardziej komfortowe - elektronika sypie się w nich na potęgę. Niestety VAG również idzie

w kierunku maksymalnej komplikacji układów tak aby wyeliminować warsztaty obce. Np hak w nowym passatcie

prawie 4 kpln ale jak byś chciał sam dodać kawałek stali i gniazdo to będzie problem bo pod ledy z tyłu podpiąć

się nie można . Komputer zgłosi błąd oświetlenia. Znowu będzie trzeba kombinować ... ale "Polak potrafi" :-)

Edytowane przez cayugo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanych dość obszerny materiał o B8, jakiś ukraiński kanał ale wyglada na rzetelny test.

 

[video=youtube_share;3Fu-FXeUmgA]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hak kosztuje 4 tys, tylko ze nikt nie bierze pod uwage, że to nie jest cena samego haka. Auto wyjezdzajac z fabryki z ori hakiem ma inne wentylatory przewaznie i troche osprzetu innego niz auta bez haka. Oni wiedzą, że auto ciagnace przycZepę poddane jest wiekszemu obciążeniu i potrzebuje np wydajniejszego chłodzenia ;) . Co do dsg, ja po 3 latach jazdy, znalem ta skrzynie na pamięć, nie mialem problemu z biegami, gazem bez problemu nauczysz ja jazdybw swoim stylu i przy okazji manewrowania biegami;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem 2.0TDI 150KM z DSG i wedlug mnie nie jest zle. Ciekawe jak pracuje 190KM.

Jazda w korkach to istna przyjemnosc - auto samo jezdzi i staje :)

 

Start/Stop silnika mnie draznil. Czasami nastepowalo wylaczenie silnika i sekunde pozniej jego wlaczenie...

 

Ciekawostka: zegary pokazywaly inne wartosci dla czasu, sr. spalania, predkosci, niz dane w Discovery Pro. Czy ktos jest w stanie to wyjasnic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadzam się z Tobą. Jeździłem ostatnio w automacie Insignią , S-maxem i Passatem testowym. Do braku trzeciego pedału idzie się szybko przyzwyczaić ( powrót jest gorszy :-) ). Fajnie, że nie musisz tak często zmieniać biegów - szczególnie w mieście i w górach ale jak ktoś umie jeździć przez automat traci IHMO całą frajdę z jazdy. Na Drive nigdy nie wiem kiedy skrzynia zdecyduje się przełączyć a robi to czasami irytująco nieudolnie. Utrzymywać skrzynię na S to bez sensu. Przełączać ? To po to mam automat za +9kpln, żeby przełączać ?

W manualu wiem, że to ja decyduję kiedy, na jakim biegu, z jakim obciążeniem, z jakim momentem obrotowym jadę.

Poza tym miałem w passacie takiego kwiatka, że koło dwumasowe zblokowało silnik na amen. Gdyby nie sprzęgło to bym coś w środku zmielił. Nie ufam od tej pory autom, w których nie mogę w każdej chwili odciąć silnika.

A już toczenie się na D przy nie wciśniętych pedałach to totalna porażka (insignia). Mam nadzieję że w pasku

autohold działa bardziej intuicyjnie ale i tak wezmę manuala.

 

PS > Dlaczego manuale przenoszą większy moment obrotowy ? Niby automaty lepsze ale ciągnąć przyczep nie lubią .

 

Co do elektroniki - może ułatwiać, życie i w niemieckim wykonaniu jest jeszcze do przełknięcia ( trwałość) . Dlatego

nie kupuję francuzów choć bardziej komfortowe - elektronika sypie się w nich na potęgę. Niestety VAG również idzie

w kierunku maksymalnej komplikacji układów tak aby wyeliminować warsztaty obce. Np hak w nowym passatcie

prawie 4 kpln ale jak byś chciał sam dodać kawałek stali i gniazdo to będzie problem bo pod ledy z tyłu podpiąć

się nie można . Komputer zgłosi błąd oświetlenia. Znowu będzie trzeba kombinować ... ale "Polak potrafi" :-)

 

 

Boshe ... Chłopie czy ty wiesz co piszesz, mówisz. Jeżdzę rożnymi samochodami, Francuzami tez. 0 problemów. Czego np. Nie mogę powiedzieć o b6, pompa oleju, turbo, dpf.

 

Jeżeli jest cię stać na nowego passka nie serwisujesz go u Pana Staśka w warsztacie. Nie urażając niczyich kompetencji. Automat dobra sprawa. Może masz doświadczenia złe, z starymi automatami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla zainteresowanych dość obszerny materiał o B8, jakiś ukraiński kanał ale wyglada na rzetelny test.

 

[video=youtube_share;3Fu-FXeUmgA]

 

Bardzo ciekawy filmik.

Ale nasuwają mi się dwa pytania:

Jeśli jest dynaaudio i soobwoofer w bagażniku to nie ma koła zapasowego? Tak to wyglądało w pokazowym samochodzie.

Druga sprawa - do czego jest ten akumulator z lewej strony bagażnika? Dodatkowy czy główny?

Tu się zaczyna kawałek o bagażniku

 

Przy okazji dopiero ten filmik pokazuje dobrze Brilliant Pine

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sądziłem, że moim wpisem wywołam taką wojnę ale się tu hejty sypią ;) Hmmm... no cóż niektórzy nie lubią mieć tej całej jak dla mnie niepotrzebnej elektroniki ale żeby tu zaraz tak brzydko pisać jak kolega np. IQM1

Jak coś takiego czytam, to jest mi po prostu smutno i żal mi człowieka, który nie wie o czym pisze ;-(

 

Kultura aż się wylewa, a może słoma wychodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie sądziłem, że moim wpisem wywołam taką wojnę ale się tu hejty sypią ;) Hmmm... no cóż niektórzy nie lubią mieć tej całej jak dla mnie niepotrzebnej elektroniki ale żeby tu zaraz tak brzydko pisać jak kolega np. IQM1

 

 

Kultura aż się wylewa, a może słoma wychodzi ?

Pewnie słoma, nie bardzo wiem co Ciebie tak uraziło, oczywiście przepraszam ( przejechałem DSG blisko 200 tyś km ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie słoma, nie bardzo wiem co Ciebie tak uraziło, oczywiście przepraszam ( przejechałem DSG blisko 200 tyś km

Tylko wiesz po co od razu naskakujesz na mnie jakbym był kompletnie zielony ... Też trochę jeździłem automatami zresztą obecnie jeżdżę nowym sprinterem w automacie ( 7G-TRONIC PLUS) i jakoś ciągle mam mieszanie uczucia. Niby w mieście ok ale jednak manual bardziej mi podchodzi . Tobie bardziej podchodzi automat ok rozumiem :) Pozdrawiam i miłego wieczoru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko wiesz po co od razu naskakujesz na mnie jakbym był kompletnie zielony ... Też trochę jeździłem automatami zresztą obecnie jeżdżę nowym sprinterem w automacie ( 7G-TRONIC PLUS) i jakoś ciągle mam mieszanie uczucia. Niby w mieście ok ale jednak manual bardziej mi podchodzi . Tobie bardziej podchodzi automat ok rozumiem :) Pozdrawiam i miłego wieczoru

 

a ja znowu pijany jestem i powiem tak automat fajnie jak sie nim kolegom pochwalic ooo w automacie ooo w dieselku

 

 

ale ja wole manuala czuje maszyne lepiej wtedy i juz a z automatem to tak jabys do wyrka z laska szedl i wspomagal sie wibratorem

 

hehe no i diesel nigdy mnie nie przekona benzyna to benzyna i ten zapach przy tankowaniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardzo ciekawy filmik.

Ale nasuwają mi się dwa pytania:

Jeśli jest dynaaudio i soobwoofer w bagażniku to nie ma koła zapasowego? Tak to wyglądało w pokazowym samochodzie.

 

zapas przy dynaudio jest, subwoofer wklada sie do koła. 206037377-w988.jpg

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Nie ma, było w zapytaj marke u zachara.

 

Start/stop mozna wylaczyc manipulujac w can gateway.

Edytowane przez mateoosh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko w wersji z dynaaudio wneka koła zapasowego wyłożona jest tapicerką .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zapas przy dynaudio jest, subwoofer wklada sie do koła. 206037377-w988.jpg

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

Start/stop można wyłączyć manipulując w can gateway.

 

A dynaudio dobrze gra? W porównaniu np do infinity?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Hej, koledzy s dynaudio jak w ogóle gra? Zamówiłem i się zastanawiam. Obecnie użytkuje infinity i gra fajnie. Ma ktoś porównanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy tylko w wersji z dynaaudio wneka koła zapasowego wyłożona jest tapicerką .

 

 

Moja teoria jest taka ze sedany maja gola blache a kombi wneke kola maja wylozona materialem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moja teoria jest taka ze sedany maja gola blache a kombi wneke kola maja wylozona materialem.

Tak na chłopski rozum to przy subwooferze jest wyłożona robi to za wyciszenie. Raczej takich prezentów by vw nie robił bez powodu. Niech się wypowiedzą właściciele B8 to problem się rozwiąże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności