Skocz do zawartości

mateoosh

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mateoosh

  • Urodziny 10.01.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznan

Samochód

  • Silnik
    B8 2.0 TSI 220KM DSG
  • Rok produkcji
    2014
  1. zapas przy dynaudio jest, subwoofer wklada sie do koła. - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - - Start/stop mozna wylaczyc manipulujac w can gateway.
  2. True, sekwencja na montażu to świętość w każdej fabryce koncernu. Mozliwe jednak, ze wykryli usterke na rolkach / ZP6 / ZP7 / ZP8 i silnik musiał zostac wymieniony. Sprawa niezbyt powszechna, ale upierdliwa, bo trzeba wstawić auto na spec stanowisko, czasem dochodzi analiza itd. Tak wiec, jest mozliwość, ze auto czeka na silnik (idzie na tzw Hof). Inna sprawa, ze Sterowanie Produkcją jest punktowane za opóźnienia w produkcji danego auta względem planu, i zależy im na tym, aby takie zalegające auta jak najszybciej wypychać.
  3. ogolne dopracowanie superba, szczegolnie wewnatrz jasno wskazuje, ze Pasek jest dla pozycjonowany wyzej. Roznica jest +- taka jak miedzy B7 a A4, chodzi nie o rozmiary wnetrza ale ogolne odczucia co do wykonania materiałow etc.
  4. ha, jednak zgodnie z przewidywaniami TSI 220 jest dynamiczniejszy od biturbo szylton kickdown 80-120 = 4.83s na video ponizej to samo cwiczenie 6.03s [video=youtube;2e6akGJM4-8]
  5. zalezy to od wyposazenia. jest duza restrykcja na AID i skóre Nappa. Jesli tego nie bierzesz - bedzie szybciej.
  6. troche pobadalem temat i raczej da sie zaaktywowac programowo ACC high w autach z radarem Midrange. Jak odbiore swojego passka to sprawe przetrenuje :-)
  7. @szylton, w miescie pali sporo, niestety. No ale cóż, taka uroda...
  8. Kris, radar jest inny w wersji 210km/h, ale to juz chyba wiesz. generalnie chodzi o zasieg wiazki. Upgrade bedzie raczej mozliwy.
  9. ... ale b6 to nie Euro6, tylko co najwyzej Euro4. Co nie zmienia faktu, ze ja tez majac do czynienia z wieloma VW/Audi nigdy nie mialem zadnych problemow z DPFem, trasa codzienna to 9km do roboty , po drodze 4 swiatla, ale czesto tez korki w miescie po pracy. Zona jezdzila kilkoma goframi 1.6 tdi i tez zadnych problemow. Ja bym temat obserwował , i dopoki nie wchodzi w notlauf specjalnie sie nie przejmował.
  10. 6.5sek jest do zrobienia. powyzej 150 bedzie dynamiczniejszy od 240PS diesla, co mnie niewatpliwie cieszy. PS. termin ZP8 (koniec produkcji) mojego to 4.09, zamowiony 23.03 - - - - - aktualizacja - - - - - podaj KT-Nummer (2015xxxxxx) na priv
  11. Dla zainteresowanych: zamowienie nappy przesuwa date wyprodukowania auta na przynajmniej tydzien 35. Zamowienie AID to przynajmniej tydzien 30. Mozna wiec dostac passka wczesniej, ale trzeba odpowiednio go skonfigurowac
  12. WItajcie, Zamówiłem, zarejestrowałem się i jestem :-) Zamowiony TSi 220km, nie chcialem czekac do czerwca na 280ps ... Na diesla 240 sa teraz zalozone dosc ostre restrykcje przy zamawianiu, czas oczekiwania jest duzo dluzszy. Auto generalnie kombi, z "prawie" wszystkim - pracuje w koncernie VW i rabaty licza sie od ceny koncowej Wstepny termin odbioru - 4 miesiace [ATTACH=CONFIG]129414[/ATTACH] Pozdrowienia z Pyrlandii. :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności