Skocz do zawartości

Massat

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Massat

  • Urodziny 31.03.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódzkie

Samochód

  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015
  1. Ale jak grzeję ponad 200 dłuższy czas i dochodzi do 125+ to zwalniam
  2. Cześć, mój pasek po 84 tys. odmówił współpracy z kompresorem klimy. Zdaje się, że ktoś o tym pisał na forum. Miał to samo przy BITDI. Generalnie objawy były takie, że myślałem że coś nie tak z silnikiem. Przy zwiększaniu obrotów silnika narastał dźwięk tłuczenia (mniej więcej). pojechałem do serwisu 10/05 a gwarancję miałem do 15/05 ... jak to kolega powiedział - machnęli się w fabryce i za wcześnie padł... Naprawili szybko (Zasada Wawa) i wszystko gra. Poza ww. uważam, że pasek jest super. Stuknęły 2 lata i nigdy mnie nie zawiódł. I jeszcze jedno. U mnie z uwagi na wysokie prędkości na autostradach, temperatura oleju często przekracza 110 stopni, a czasami 120... generalnie jak grzeję to przestawiam wyświetlanie komputera na temperaturę oleju...
  3. Mam problem ze spryskiwaczami. Po prostu 3 razy użyję i zapala się lampla. Okazało się, że gubię płyn. Nie chcę teraz wstawiać do naprawy bo obawiam się problemów z częściami i oczekiwania. Być może to prosty temat i zaryzykuję. Przy okazji może poprawią to co u Ciebie, czyli opadający prawy spryskiwacz.
  4. Szylton, a jaki miałeś problem ze spryskiwaczem ? "opadał" ? czy źle spryskiwał, czy gubił płyn ?
  5. ja dolewałem co 8 tys. mniej więcej. Wyświetla się info ile jeszcze zostało do przejechania km. wlewałem w serwisie (samochód flotowy, więc to jest w pakiecie). Zwróciłem im tylko uwagę na to, żeby ostrożnie wlewali, bo przy pierwszym razie zostawili mi zacieki (białe plamy) przy wlewie.
  6. "1. Najpierw instrukcja obsługi, i zalecenie stosowania tylko markowego płynu do spryskiwaczy (dotąd nie miałem samochodu z urządzeniem myjącym reflektory): prawda to, czy fałsz, że stosowanie innego niż vw-owskiego płynu może uniedrożnić przewody?" Nie ma problemu z przewodami. To kwestia składu chemicznego i czujnika poziomu płynu opartego na rezystancji cieczy. Wymyślili takie g...wno i zależy co wlejesz. Może się zdarzyć, że nalejesz pełny zbiornik płynu X, spryskasz szyby dwa razy i zaświeci się kontrolka. W serwisie powiedzieli, że w takiej sytuacji wystarczy dolać 1/2 l wody do takiego płynu i powinno byc ok. Jaja jak berety. :lol3
  7. AD BLUE - pierwsza dolewka przy 8 tys., druga przy 18 tys. A może teraz każdy dostanie "zbiorniczek" z AdBLUE w ramach akcji serwisowej, żeby czyścić spaliny Przy 17 tys. dolałem 1l oleju.
  8. W kółko musiałem dolewać płynu do spryskiwaczy, myślałem że albo mały zbiornik albo dużo zużywa. Okazało się, że przecieka spryskiwacz przy reflektorze. jaja..... Dodatkowo teraz w VW jakaś duża akcja z centralnym magazynem części i nie ma sensu z taką pierdołą uderzać bo na części bedzie się czekać tygodnie.... Tak się przyzwyczaiłem do świecenia wykrzynika w trójkącie na desce, że jak dolewam i gaśnie to mam wrażenie, że coś nie tak
  9. U mnie to samo, wygląda obciachowo. Właśnie zostawiłem Paska na akcję serwisową, mają jakieś dwa punkty do zrobienia z listy 24.... W serwisie gość powiedział, że jak dostali tą książkę to się przerazili... Ciekawe co będzie u mnie, mają mi powiedzieć jak odbiorę. No i po temacie. Trwało 5 godzin (miało trwać 1,5). Nowy sterownik wgrany. Pierwszy punkt z listy to "przygotowanie samochodu" , drugi wgranie sterowników. Ciekawy jestem czy to dotyczy aktywnych świateł DLC.
  10. Moje zdjęcia ze spalania, jazda normalna, zgodnie z przepisami +/- 20%.[ATTACH=CONFIG]134953[/ATTACH] Jak dociskałem ostro to średnia doszła do 11l....
  11. Ja dolewalem w ASO grupy vw (ale przy salonie Seata w wawie) i dzięki temu wiem ze na pewno nie będę korzystać z ich usług przy przeglądzie (wybiorę inny serwis vw) Po dolaniu zostawili przy wlewie obrzydliwe białe plamy, które wyglądały trochę jak gips czy cos w tym stylu. Na błotniku tez zostawili zacieki. Jeżeli tak radzą sobie z uzupełnianiem adblue to strach pomysleć co robią w trakcie przeglądu I generalnie dostępne pojemności to 20l wiec nie bardzo jest sens samemu dolewać i trzymać taki baniak
  12. B Zrobiłem to u siebie �� ten sam kolor vw w tym tygodniu. Na nowym samochodzie to właściwie nie widać różnicy na pierwszy rzut oka. Faktycznie przy splukiwaniu (przez tydzień po położeniu mozna tylko płukać wodą zdemineralizowaną ��) spływa fajnie bez rozmazywania i jest błysk. Zobaczymy ile wytrzyma. Tak czy inaczej po przejechaniu 80 km autostrada cała szyba i przód w muchach �� i nie chciały same sie odkleić �� Dla mnie ważniejsza była impregnacja wnętrza bo mam st tropez. Tu zobaczymy za miesiąc czy było warto.
  13. Widziałem na żywo crimson red wyglada extra. A co do krawężnika to zatrzymałem sie w zatoczce ���� krawężnik był standardowy przed i za zatoczką �� wiesz jak to jest z nowym samochodem jak z jajkiem sie czlowiek na początku obchodzi. Ściągam właśnie aktualizacje map do discovery pro. Dosyć wolno idzie. Dziwne. Ale uwaga plik spakowany ma niecałe 12GB, ale trzeba go rozpakować i wtedy ma 17 GB wiec pojemność SD to 32 GB.
  14. [ATTACH=CONFIG]132208[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132209[/ATTACH] Ja kierowałem się komfortem a nie wyglądem, chociaż wsród oferty vw wg mnie ani 18 ani 19 nie powalają Z 17 te mi odpowiadają Ale felgi to naprawdę kwestia indywidualna i wybieraj to co Ci się osobiście podoba Poza wszystkim to element, który możesz w każdej chwili wymienić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności