daffyx Zgłoś #1 Napisano 12 Listopada 2014 (edytowane) Potrzebuje schematu rozrządu dla silnika 2.3 v5 azx - będę wdzięczny także za wszelkie wskazówki osób które coś takiego robiły Edytowane 12 Listopada 2014 przez rainman777 Przeniesiony do prawidłowego działu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2014 kolego mój samochód akurat ma wymieniany kpl rozrząd jutro go odbieram od mechanika, łańcuchy są dwa coś takiego mogę Ci ewentualnie podrzucić jeśli coś pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #3 Napisano 16 Listopada 2014 Samochod naprawiony, odebrany koszt calkowity tzn. Kpl rozrzad uszczelki, obudowa termostatu, chemia i jakies drobiazgi 2200 zl z czego 1100 robocizna i 1100 czesci tak ze troszke ale pracuje teraz idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #4 Napisano 16 Listopada 2014 Jakby ktos jeszcze szukal schematu to znalazlem jeszcze takie cos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #5 Napisano 27 Listopada 2014 Jakby ktos jeszcze szukal schematu to znalazlem jeszcze takie cos Kiedyś na pewno sie przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #6 Napisano 29 Grudnia 2014 Jakby ktos jeszcze szukal schematu to znalazlem jeszcze takie cos[ATTACH=CONFIG]125296[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]125297[/ATTACH] to zdjęcie jest akurat od AGZ a nie od AZX ale układ jest identyczny tylko koła u góry są ze zmiennymi fazami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz6451 Zgłoś #7 Napisano 5 Kwietnia 2015 Czy wymiana samego napinacza w AZX jest skomplikowaną czynnością? Co prawda u mnie jeszcze rzężenia łańcucha nie słychać, ale chciałbym wymienić sam napinacz ponieważ wyczytałem że powinno się wymieniać raz na jakiś czas... Wiem że napinacz wyglądem przypomina śrubę. Wystarczy ją wykręcić i wkręcić nową? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #8 Napisano 6 Kwietnia 2015 Czy wymiana samego napinacza w AZX jest skomplikowaną czynnością? Co prawda u mnie jeszcze rzężenia łańcucha nie słychać, ale chciałbym wymienić sam napinacz ponieważ wyczytałem że powinno się wymieniać raz na jakiś czas... Wiem że napinacz wyglądem przypomina śrubę. Wystarczy ją wykręcić i wkręcić nową? Tak dokładnie wykręcić i wkręcić jak śrubę. Olej jest dostarczany dookoła napinacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik22 Zgłoś #9 Napisano 14 Kwietnia 2015 Witam mam problem z passatem 2.3 v5 AZX . problem polega na tym ze auto trafiło do mnie po przeskoczonym. Podłączyłem kompa i sprawdziłęm błedy , pokazało nieprawidłową korelacje , po zdjęciu pokrywy zaworów okazało sie ze pomiędzy znakami na kołach zębatych jest 11 ogniwek nie 16 . wyjąłem motor i wymieniłem rozrząd , wszystko ustawiłem tak jak podaje elsa ,etka i inne programy . Włozyłem silnik i dalej jest cos nie tak . pokazuje dalej tą korelacje . wymieniłem czujniki polozenia wałków , połozenia wału , nowe uszczelki pod kolektor ssacy itd zeby ślepego powietrza nie ciagnął , nowe świece , cewki 5szt nowych , a dalej nie chodzi jak powienien . Miał moze ktoś doczynienia z zmiennymi fazami w tym silniku? powinny byc przekręcone w lewo na maxa czy w prawo przy zakładaniu łańcucha ? bo po dłuzszych zastanowieniach tylko tam mogłem w jakis sposób dac ciała. sprawdzałem tez czy nie zcięło kołka pod wariatorem , i pod impulsatorem i są całe , w środku origng jest cały , wariator sie nie przyciera , impulstaro na wariatorze nie jest krzywy , auto ma cisnienie oleju . Moze ktos ma jeszcze jakis pomysł , bo juz sam nie mam zednego punktu zaczepienia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #10 Napisano 15 Kwietnia 2015 Sam jestem ciekaw jak to rozwiążesz bo jeszcze rozrządu w swoim nie wymieniałem. Może uda mi sie zapytac kolege który niedaleko mieszka i jest mechanikiem z VW to może bedzie coś wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik22 Zgłoś #11 Napisano 15 Kwietnia 2015 chyba rozwiązałem swoją zagadkę z korelacją wg mnie jezeli nie działa zmienna faza rozrządu prawidłowo to bedzie pokazywac ten błąd i bedzie nierówno chodził . Więc dzisiaj go porozbierałem troche i znalazłem syf w wariatorach i tych elektrozaworach , ktos wczesniej miał juz z tym problem pewnie w tym silniku i rozerwał siatke pod elektrozaworami i przytkało gdzies kanał olejowy , bo w jedym wariatorze było sucho a powinien byc olej . Jutro bede składał rozrząd to wrzuce fote gdzie są znaki , co i jak . a jak kogos ciekawi jak wyglada wariator w środu to moge wrzucic fotki bo mam porobione , i czym sie rózni ssący od wydechowego tez . u mnie to jest przyczyną ze przedostał sie syf i zatkał zasilanie na wariator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekhallmann1 Zgłoś #12 Napisano 14 Grudnia 2015 witam. wie ktos moze jak ustawic wałki gdy sa wariatory i gdzie znaki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekcuba84 Zgłoś #13 Napisano 27 Listopada 2017 Witam poszukuje kogoś z łódzkiego na wymianę rozrządu. Na zimny słuchać tarcie na ciepłym lepiej. Passat 2.3 v5 agz 150 km. Proszę o kontakt. 519753748 bądź na forum. Lepiej telefon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamyqe10 Zgłoś #14 Napisano 29 Maja 2018 Koledzy odwagi ten azx taki tajemniczy jest do ogarnięcia fachofcy ro też ludzie. Dzisiaj założyłem rozrząd jutro montuje silnik. Dam znać co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamyqe10 Zgłoś #15 Napisano 29 Maja 2018 Zapradzam do dyskusji. Mam jeszcze pare asów z tym azx-ksem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu88 Zgłoś #16 Napisano 17 Września 2018 Dnia 29.05.2018 o 21:30, Kamyqe10 napisał: Zapradzam do dyskusji. Mam jeszcze pare asów z tym azx-ksem. Witam właśnie tez mam problem z silnikiem jest po wymianie kompletnego rozrzadu i kuleje na wolnych obrotach na wyzszych jest ok. Czy to oznacza ze jest problem z tymi wariatorami? czy da sie to zrobic bez wyciagnia silnika? bo nie mam juz siły wyciagac go po raz drugi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomekcuba84 Zgłoś #17 Napisano 25 Czerwca 2019 Potrzebuje wymiane rozrzadu passat 2.3 v5 .pilne 519753748 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenix75 Zgłoś #18 Napisano 15 Marca 2022 Wiem że odkopuję wykopaliska z 2019r ale mam do was pytanie jakie mieliście objawy że należało wymienić rozrząd? W moim silniku wydawało mi się że pada łożysko w alternatorze (słychać takie mielenie jak by z okolicy alternatora) ale mechanik powiedział że to raczej łańcuch do wymiany i on tak daje znać. Nie mam żadnego metalicznego stukania przy zimnym czy ciepłym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach