dominik22
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O dominik22
- Urodziny 24.11.1992
Informacje osobiste
-
Imię
dominik
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
b
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
2.3 v5 AZX - Schemat łańcuchy rozrządu
dominik22 odpowiedział daffyx → na temat → Dokumentacje, opisy
chyba rozwiązałem swoją zagadkę z korelacją wg mnie jezeli nie działa zmienna faza rozrządu prawidłowo to bedzie pokazywac ten błąd i bedzie nierówno chodził . Więc dzisiaj go porozbierałem troche i znalazłem syf w wariatorach i tych elektrozaworach , ktos wczesniej miał juz z tym problem pewnie w tym silniku i rozerwał siatke pod elektrozaworami i przytkało gdzies kanał olejowy , bo w jedym wariatorze było sucho a powinien byc olej . Jutro bede składał rozrząd to wrzuce fote gdzie są znaki , co i jak . a jak kogos ciekawi jak wyglada wariator w środu to moge wrzucic fotki bo mam porobione , i czym sie rózni ssący od wydechowego tez . u mnie to jest przyczyną ze przedostał sie syf i zatkał zasilanie na wariator -
2.3 v5 AZX - Schemat łańcuchy rozrządu
dominik22 odpowiedział daffyx → na temat → Dokumentacje, opisy
Witam mam problem z passatem 2.3 v5 AZX . problem polega na tym ze auto trafiło do mnie po przeskoczonym. Podłączyłem kompa i sprawdziłęm błedy , pokazało nieprawidłową korelacje , po zdjęciu pokrywy zaworów okazało sie ze pomiędzy znakami na kołach zębatych jest 11 ogniwek nie 16 . wyjąłem motor i wymieniłem rozrząd , wszystko ustawiłem tak jak podaje elsa ,etka i inne programy . Włozyłem silnik i dalej jest cos nie tak . pokazuje dalej tą korelacje . wymieniłem czujniki polozenia wałków , połozenia wału , nowe uszczelki pod kolektor ssacy itd zeby ślepego powietrza nie ciagnął , nowe świece , cewki 5szt nowych , a dalej nie chodzi jak powienien . Miał moze ktoś doczynienia z zmiennymi fazami w tym silniku? powinny byc przekręcone w lewo na maxa czy w prawo przy zakładaniu łańcucha ? bo po dłuzszych zastanowieniach tylko tam mogłem w jakis sposób dac ciała. sprawdzałem tez czy nie zcięło kołka pod wariatorem , i pod impulsatorem i są całe , w środku origng jest cały , wariator sie nie przyciera , impulstaro na wariatorze nie jest krzywy , auto ma cisnienie oleju . Moze ktos ma jeszcze jakis pomysł , bo juz sam nie mam zednego punktu zaczepienia ?