robertoz Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2014 (edytowane) Mam pytanko do obeznanych.Mam awx po chipie lecz dosc szybko przyzwyczailem sie do tych paru koników wiecej. Chcialbym załozyc wydajniejszą turbinke, tak na 180 km bo nie chce fmica zakladac, ale nie brd bo zalezy mi na tym zeby miala ladny doł, z brd wiadomo jak jest. Pompki mam al-ki. Ostatnio trafilem na strone top-tune gdzie za ok 1500 zl oferuję hybrydy p&p.Czy ktos z forumowiczów kupował cos u nich? No i czy taka hybryde ktos bez problemu potem wystroi. np taką http://top-tune.pl/hybryda-gt1749va-stage-i-p-33.html?sort=1a Dzieki. Edytowane 4 Maja 2014 przez robertoz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #2 Napisano 4 Maja 2014 mało który tuner chce bawić się w strojenie hybrydy, bo żeby to działało to trzeba poświęcić trochę czasu. Za ta cenę to szukał bym raczej brd. Ewentualnie później zrobic z brd hybrydę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #3 Napisano 4 Maja 2014 myslalem oczywiscie o brd ale tyle sie naczytalem opinii ze trudno znalezc dobry egzemplarz, sporo niezadowolonych uzytkowników...zresztą z hybryd tak samo hehe..ciezko cos wybrac.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #4 Napisano 4 Maja 2014 bierz BRD.. ja za BRD dałem 500zł + koszt przesyłki, kupiłem od kolegi z forum golfa(latała w mk3 z silnikiem AWX na ciśnieniu 2.0bar) latam już drugi rok na ciśnieniach 1,5- 1,65 i nic jej nie jest, wstaje dość wcześnie, bo 1800 można już lądować 1,5...sprawdzane(tylko sprzęgło 228 tego nie lubi ) a jak Ci nie wystarczy to w mielcu za 500zł wsadzają wnętrze od BV43a.. czyli CAHA.. albo też całkiem hybrydzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefano189 Zgłoś #5 Napisano 4 Maja 2014 albo od razu kupić CAHA, na allegro idzie dorwać za 800 zł i wyspawać z kwasiaka flansze na zwykły kolektor z TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #6 Napisano 4 Maja 2014 bierz BRD.. ja za BRD dałem 500zł + koszt przesyłki, kupiłem od kolegi z forum golfa(latała w mk3 z silnikiem AWX na ciśnieniu 2.0bar) latam już drugi rok na ciśnieniach 1,5- 1,65 i nic jej nie jest, wstaje dość wcześnie, bo 1800 można już lądować 1,5...sprawdzane(tylko sprzęgło 228 tego nie lubi ) a jak Ci nie wystarczy to w mielcu za 500zł wsadzają wnętrze od BV43a.. czyli CAHA.. albo też całkiem hybrydzą loo:) jakbym mógl kupic brd za 5 stów to pewnie ze bym sie nie zastanawial...popytam o ten Mielec bo cena fajna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #7 Napisano 6 Maja 2014 Top Tune to m.in. kolega Olek z Wrocławia - brałem u niego BRD, a jak chcesz hybrydę to najpierw pogadaj z osobą, która zrobi soft a nie na odwrót. Inaczej nic z tego nie wyjdzie. No chyba, że masz pojęcie o tuningu i dasz sobie radę z ustawieniem wszystkiego przed strojeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2014 BRD nawet do 200km styka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #9 Napisano 7 Maja 2014 BRD nawet do 200km styka Tak, wiem ale nie bede fmica zakladal wiec 180 styknie. No szukam jakiejs ladnej brd, zobaczymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #10 Napisano 7 Maja 2014 Tak, wiem ale nie bede fmica zakladal wiec 180 styknie.No szukam jakiejs ladnej brd, zobaczymy nawet przy wystrojeniu na 180km z IC od 130 będzie turbo cały czas puchło... (wg mnie bez sensu i szkoda sprzęt katować) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #11 Napisano 8 Lipca 2014 Turbospec z rakszawy specjalizuje się w hybrydach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #12 Napisano 8 Lipca 2014 Na razie próbuje ogranąc temat fmica bo widze ze bez tego nie ma sensu robic cokolwiek. Jest zestaw dedykowany do 1.9 tdi na fmic.pl ale nie wiem czy sam to ograne bez kanału..musze poszperac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eltom Zgłoś #13 Napisano 8 Lipca 2014 (edytowane) Bez kanału dasz radę, tam właściwie nie ma co robić z kanału A tak na marginesie, to koledzy powyżej mają rację. Nawet 160KM bez fmic to jest porażka latem. Edytowane 8 Lipca 2014 przez eltom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertoz Zgłoś #14 Napisano 8 Lipca 2014 Bez kanału dasz radę, tam właściwie nie ma co robić z kanału A tak na marginesie, to koledzy powyżej mają rację. Nawet 160KM bez fmic to jest porażka latem. tak..to prawda..dzis bylo 36 stopni i moje autko zachowywało sie jakby spowrotem mialo 130.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tozi Zgłoś #15 Napisano 23 Sierpnia 2014 Prowdopodobnie podejcie mój mod. Skoda Octavia 2010 1.9 TDI BXE @ 177/397 Stage2 Zmienione jedynie: - sprzęgło VR6, jednomas - turbo hybryda p&p Chyba najtańszy mod w stosunku do uzyskanych efektów :-). Prawdopodobnie pasuje do wszystkich silników z prostymi kanałami wydechowymi (typu BXE, BMM lub ARL) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #16 Napisano 20 Kwietnia 2018 Witam odgrzeję kotleta chciałem się zapytać o turbo hybrydę czy warto jest to zakładać miałem turbo z awx+kolektor z awx+fmic+pompki Al-ki+program i wyszło 165KM/385Nm w silniku Ajm, ale ostatnio padła mi turbina i chce wiedzieć czy jest sens zakładać taka hybryde i chciałbym się dowiedzieć czy warto jest kupić to co by mi dała więcej taka turbina z tym co mam już zrobione i czy warto w ogóle to kupowaćlub może zostać przy turbie awx po regeneracji : https://www.olx.pl/oferta/turbo-turbina-hybryda-awx-arl-1-9-tdi-awx-avf-gt1749va-prawie-nowka-CID5-IDsxJjw.html http://allegro.pl/turbo-tuning-1-9-tdi-vw-passatt-a4-avf-awx-hybryda-i7299250024.html http://allegro.pl/turbosprezarka-hybryda-tuning-1-9-tdi-awx-arl-bmn-i7293415488.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #17 Napisano 24 Kwietnia 2018 Liczę że ktoś Ci pomoże pawelvw bo w przyszłości i ja byłbym zainteresowany tym tematem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #18 Napisano 24 Kwietnia 2018 Jak na razie to nikt nie chce się na ten temat wypowiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #19 Napisano 24 Kwietnia 2018 ja mialem hybryde brd z kutym kolem nowszej brd , bralem od olka z forum i bylem maprawde zadowolony ,, wstawala o wiele szybciej niz stare brd bo prz 1600 juz ciaglo a przyrostu mocy tez bylo bo .z 190 na 206 ,a potem dodalem przelot 2,5 i lekka korekte i wyszlo 224 na 1,6 bara ,, nalatale na tym sporo tysiecy km . wirnik i luzy jak nowe lezy i czeka wrazie fuck-upa ,, obecnie mam vzk hybryde na zwyklym zeliwnym kole i juz wirnik nadaje sie do wymiany , wymiana bedzie tez hybryda na kutym kole , wiec od siebie polecam kwestia kto i jak to wykona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #20 Napisano 24 Kwietnia 2018 LADA Po montażu tej hybrydy brd byłeś na korekcie softu na hamowni i które turbo z tych linków co podałem byś mógł polecić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach