judam Zgłoś #21 Napisano 24 Sierpnia 2017 Np po to aby sobie spać w aucie. Kombi duże wygodne do spania np na wakacjach czy w dalekiej podroży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #22 Napisano 24 Sierpnia 2017 hmmm... to możesz sobie zaprogramować 1h pali, przerwa i tak 3x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #23 Napisano 24 Sierpnia 2017 No wiem ale tak można by było sobie ustawić stałą temperaturę i było by lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #24 Napisano 24 Sierpnia 2017 Judam, nie może chodzic cała noc bo ci braknie pradu. A w dodatku piszesz ze sie wygodnie spi w aucie na wakacjach, no chyba ze jezdzisz na wakacje na antarktyde. Normalnie w Europie podczas wakacji wlaczyl bym wentylacje a nie webasto :ziomal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #25 Napisano 24 Sierpnia 2017 No właśnie przez to jest drugi akumulator aby nie rozładował drugiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #26 Napisano 24 Sierpnia 2017 No właśnie przez to jest drugi akumulator aby nie rozładował drugiego.Aczkolwiek nie zawsze są dwa, ja mam Webasto i tylko jeden akumulator, ten w bagażniku. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #27 Napisano 25 Sierpnia 2017 VR6 rządzi się innymi prawami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #28 Napisano 25 Sierpnia 2017 VR6 rządzi się innymi prawami .....przestrzenią , chyba ze pod maskę wsadzili by baterie z wiertarki , bo nic innego tam nie wejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #29 Napisano 25 Sierpnia 2017 O nic innego mi nie chodziło tylko właśnie o brak miejsca pod maską. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #30 Napisano 25 Sierpnia 2017 Na zegarach ustawiasz wszystko, ogrzewanie lub wentylację, godzinę zalaczenia i czas działania. Jeśli sam nie załączysz webasto to załączy się automatycznie jako dogrzewacz poniżej 5st C. ogrzewanie lub wentylację? no tak jest jak piszecie 3 pozycje tylko można dać konkretny dzień. Mogę z poziomu zegarów (programator) przycisk na klimatroniku albo pilot (oba działają na zasadzie włącz wyłącz) jak odpale z pilota to włącza się nawet teraz nie musi być -5 stopni (to działa dogrzewacz czy webasto?) zielony jestem... jak się z pilota uruchomi i nie wyłączy ile czasu samo będzie działać? ktoś ma jakąś konkretna instrukcję obsługi pdf albo cuś ? niemiec jak konfigurował to dał webasto i grzaną szybę przód także myślę że tej zimy skrobaczka mi nie będzie potrzebna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #31 Napisano 25 Sierpnia 2017 Czas działania i wybór grzanie/wentylacja ustawiasz z poziomu kompa tam gdzie programujesz. Jak pochodzisz trochę po menu to znajdziesz... Włączanie programem, pilotem albo przyciskiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #32 Napisano 25 Sierpnia 2017 Mam instrukcje PL w pdf od alltracka. Dajcie meile to wam przesle, jest tam tez o webasto. Tak w sumie to moze wyjasnie trosze ze dogrzewacz i webasto to w sumie podobne urzadzenia. To tak jak Passat trendline i highline. Jesli auto ma dogrzewacz ( taki trendline) to nie ma dodatkowego wlacznika na panelu i nie ma tez dodatkowego pilota. Dogrzewacz zalacza sie automatycznie po odpaleniu silnika i ma za zadanie szybkie dogrzanie ukladu chlodzenia do pozadanej tem. W zimie po dopaleniu auta juz po kilkunastu sek czuć pierwsze ciepełko. Typowe tzw Webasto to rozbudowany dogrzewacz, czyli ma pilot, dodatkowy wlacznik na panelu i sterowanie z zegarów, czyli taki highline :brawo . Webasto zachowuje sie tak samo, jesli go nie uruchomimy recznie to tez sie samo odpali po uruchomieniu silnika. Piece odpalaja sie automatycznie ponizej 5st, min 1/4 paliwa w zbiorniku i napiecie aku min 11V (mozna zakodowac mniejsze np. 10V, tez chula dobrze, sprawdzałem na Touranie). Webasto ma tez spoko funkcje wentylacji wnetrza. W lato jak goraco w aucie tez mozna przed wyjazdem uruchomic wentylacje z pilota lub z poziomu zegarow. Ja mieszkam w Norwegii i nie wyobrazam sobie teraz auta bez Webasto. Moge nie miec innych bajerow, asystentow , panoramy ale Webasto podstawa. Wychodzisz sobie rano do pracy, szybki odmrozone, ciepelko w autku, zadnego skrobania. Oczywiscie jak nawali sniegu z 10cm lub wiecej, to nie rozpusci bo musialo by chodzic ze 2 godz, ale zgarniesz snieg bez problemu bo szyby ciepławe od srodka i w droge..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #33 Napisano 27 Sierpnia 2017 W jakiej pozycji się sprawdza napięcie oraz ustawienia drugiego akumulatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zioolko00 Zgłoś #34 Napisano 5 Września 2017 dobra to teraz czy jak mam pilot jeden moge kupic 2 i trzeba go dokodowac czy to jakis wielki problem ? docelowo jeden by lezal w domu i przez okno wlaczam a drugi w robocie jak po poludniu bym wlaczyc chcial heheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #35 Napisano 11 Września 2017 Można dokupić i można samemu zakodować do 4 pilotów. Poniżej info z instrukcji. Wczytywanie parametrów nadajnika Telestart - Thermo Top E i C 1. Włożyć baterię do nadajnika. 2. Wyjąć bezpiecznik 1A (czarny) z uchwytu w agregacie grzewczym (odłącze- nie zasilania odbiornika). 3. Odczekać co najmniej 5 sekund i ponownie założyć bezpiecznik. 4. Po upływie ok 2 sekund, ale w ciągu 6 sekund nacisnąć przycisk OFF na na dajniku i przytrzymać go przez co najmniej 1 sekundę. 5. Wczytywanie jest zakończone. Wczytywanie parametrów nadajnika Telestart - Thermo Top Evo Jak wyżej w przypadku agregatów Thermo Top E i C, ale należy wyjąć albo bezpiecznik 1A (czarny, we wnętrzu pojazdu), albo bezpiecznik 30A (komora silnika) (przerwanie zasilania odbiornika). W ten sam sposób można wczytać maksymalnie 4 nadajniki. Przy wczytywaniu większej liczby nadajników z pamięci usuwany będzie zawsze "najstarszy" nadajnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski333 Zgłoś #36 Napisano 12 Września 2017 Można dokupić i można samemu zakodować do 4 pilotów. Poniżej info z instrukcji. Wczytywanie parametrów nadajnika Telestart - Thermo Top E i C 1. Włożyć baterię do nadajnika. 2. Wyjąć bezpiecznik 1A (czarny) z uchwytu w agregacie grzewczym (odłącze- nie zasilania odbiornika). 3. Odczekać co najmniej 5 sekund i ponownie założyć bezpiecznik. 4. Po upływie ok 2 sekund, ale w ciągu 6 sekund nacisnąć przycisk OFF na na dajniku i przytrzymać go przez co najmniej 1 sekundę. 5. Wczytywanie jest zakończone. Wczytywanie parametrów nadajnika Telestart - Thermo Top Evo Jak wyżej w przypadku agregatów Thermo Top E i C, ale należy wyjąć albo bezpiecznik 1A (czarny, we wnętrzu pojazdu), albo bezpiecznik 30A (komora silnika) (przerwanie zasilania odbiornika). W ten sam sposób można wczytać maksymalnie 4 nadajniki. Przy wczytywaniu większej liczby nadajników z pamięci usuwany będzie zawsze "najstarszy" nadajnik. Witam, U mnie ta metoda nie zadziałała:( Udało mi się dopiero wtedy kiedy wypiąłem kość z modułu webasta(znajduje sie w bagażniku pod prawą zaślepką, trzeba go wymacać bo jest w górnej części) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #37 Napisano 12 Września 2017 Osobiście nie robiłem, ale tak jest w instrukcji. Jest do znalezienie w sieci oryg pdf. Mam na mailu jak co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniujr Zgłoś #38 Napisano 30 Listopada 2017 (edytowane) czy do webasto musi być akumulator AGM ? mam taki wsadzony, ale nie wiem czy on na pewno był fabrycznie... wygląda jak bateria z a3/tiguana albo innego vag'a ze start/stop Edytowane 30 Listopada 2017 przez maniujr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #39 Napisano 30 Listopada 2017 A ja nadal nie wiem gdzie w VCDS można sprawdzić napięcie i warunki działania drugiego akumulatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciuch1075 Zgłoś #40 Napisano 9 Lutego 2019 Dnia 12.09.2017 o 07:34, maniujr napisał: Osobiście nie robiłem, ale tak jest w instrukcji. Jest do znalezienie w sieci oryg pdf. Mam na mailu jak co. Witam Poproszę o instrukcję webasto na pw Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach