wektor Zgłoś #41 Napisano 8 Kwietnia 2014 a jak jest z przepustnica?moge posmigac 3-4 dni ? Pewnie tak.Ale moja jak się zawiesiła to z powodu błędów nie włączało mi sie wypalanie DPF-a.Aż w końcu padł. Ale ja jeździłem dłużej niż 4 dni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaw8 Zgłoś #42 Napisano 7 Maja 2014 (edytowane) Witam, Dorwało i mnie. Przy wyprzedzaniu gong, kontrolka i komunikat. Przegonilem auto na autostradzie i przez pewien czas blad nie wyskoczyl. Niestety wczoraj znow.... W zalaczeniu raport bledu. Turbina, EGR czy glowica? Edytowane 7 Maja 2014 przez Slaw8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rawpol Zgłoś #43 Napisano 12 Maja 2014 Witam podczas jazdy wyskoczył komunikat "check engine service now" i zaczęła mrugać spiralka i przy tym stracił moc. po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika komunikat zgasł, po paru dniach kolejny taki komunikat. Co to może być mam sie bać z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_gda24 Zgłoś #44 Napisano 13 Maja 2014 u mnie nieszczelna gruszka od turbiny wywalała taki błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #45 Napisano 9 Września 2014 witam a ja mialem to samo gong i engine fault workshop i migajaca spirala i tryb awaryjny, wymiana przepustnicy i czyszczenie EGR i kilka miechow OK az to to samo i turbina niedoładowuje i co wymiana gruszki i znowu ok przez jakis czas i jade ok 150km/h i gong i to samo, gasze silnik i ponownie uruchamiam i ok, zero problemu ale juz nie przekraczam 140, po podlaczeniu pod kompa blad P 0234 czyli regulacja cisnienia doladowania (przekroczona granica regulacji) sporadycznie i skasowalem blad i zaczalem przygotowania do czyszczenia kierowniczek turbiny ale blad nie pojawil sie wiecej, zrobilem jakies 1500 km i jechalem ok 180 km/h i probowalem mocniej przycisnac pedal gazu i nic bledu nie ma...czy mozecie powiedziec o co tu moze chodzic? dzieki z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pjot Zgłoś #46 Napisano 10 Września 2014 Podłacze się do tematu u mnie był tak: komunikat Engine Fault Workshop później spirala silniczek i kontrola trakcji oczywiście brak mocy - laweta i z wakacji na lawecie Mechanik stwierdził zapchany dpf a wiec usuniecie komputerem i fizyczne. Odebrałem auto od mechanika wskakuje na autostrade 110km/h przyspieszam nagle komunikat Engine Fault Workshop spirala i kontrola trakcji oraz esp off auto chwilowo stracilo moc ok 5s jade 60km/h miastem dotarlem do punktu B. wracam do samochodu aby wrocic do domu brak jakiejkolwiek kontrolki na desce, auto odpalio normalnie moc jest wiec jade ale audo sie dusi ( chwilowy brak mocy ) i nie wiem co zrobic moze ktos miał podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #47 Napisano 24 Września 2014 Witam.U mnie dzisiaj również zapaliła się spiralka i komunikat Engine Fault Workshop. Poza tym żadnych objawów.Trzy dni temu zapaliła się na moment lampka DPF-u i jakiś komunikat ale DPF-a nie mam. Podłączyłem auto do kompa ale mam tylko Vag-K-Can Commandera 1,4 i to co odczytał zamieszczam na foto . Czy ktoś może się wypowiedzieć? [ATTACH=CONFIG]123770[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
octavian 81 Zgłoś #48 Napisano 24 Września 2014 Witam, podpinam się pod temat, od 4 lat problem z porannym rozruchem. Od sierpnia gdy temperatura poniżej 12C pojawiał się engine workshop fault, cały czas ten sam; Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 018 FG HW: 03G 906 018 FG Component: R4 2.0l PPD1.5 G 0907 Revision: --H45--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000078 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 6FE9D78F055D 1 Fault Found: 000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 3 Reset counter: 36 Mileage: 129678 km Time Indication: 0 Date: 2014.09.11 Time: 06:19:00 Freeze Frame: RPM: 160 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Time: 0.01 s Angle: 0.0 ° Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 00000001 po przejrzeniu informacji na ten temat, oraz sprawdzeniu że owy czujnik był już wymieniony na gwarancji przy 30 kkm postanowiłem zlecić wyminę ponownie w ASO, auto odebrałem wczoraj wieczorem, a dziś rano ponownie to samo czyli auto nie odpala od razu, pojawia się informacja W-E-F,, oraz przy rozruchu pulsuje kontrolka świec. Ponowne wyjęcie i włożenie kluczyka powoduje normalny rozruch. Spece reklamacji nie przyjęli, tylko wyznaczyli nowy termin na ustalenie usterki z technikiem, błąd następujący: \Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 03G 906 018 FG HW: 03G 906 018 FG Component: R4 2.0l PPD1.5 G 0907 Revision: --H45--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000078 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 6FE9D78F055D 1 Fault Found: 000801 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 37 Mileage: 130607 km Time Indication: 0 Date: 2014.09.24 Time: 07:57:23 Freeze Frame: RPM: 160 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Time: 0.02 s Angle: 0.0 ° Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 00000001 Pozdrawiam, w oczekiwaniu na odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
octavian 81 Zgłoś #49 Napisano 14 Października 2014 Witam, wczoraj odebrałem auto z ASO, przyczyną wszystkich kłopotów okazał się uszkodzony rozrusznik, pobierał zbyt dużo prądu. Po wymianie auto pali z pierwszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #50 Napisano 1 Listopada 2014 Wczoraj podłączyłem Paska po VAG-a i ponownie, czyli 2 razy, od 4 miesięcy wyskoczył błąd P0402, czyli za mały przepływ recyrkulacji spalin w układzie EGR, za 2 tygodnie umówiłem się na czyszczenie EGR-a. Dla informacji, dla kolegów. Cztery dni temu historia się powtórzyła, od tamtego czyszenia /marzec/ zrobiłem 30tys.km, w tej chwili 195tys.km. Tym razem już nie było co czyścić, pozostała wymiana EGR-a, koszt w ASO 650zł. + 100zł. robocizna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monikaitomek Zgłoś #51 Napisano 13 Stycznia 2015 Witam kolegów, przeczytałam już ten wątek i może poradzicie też coś w mojej sprawie. W zeszłym roku mieliśmy problem z naszym Passatem, kontrolka świec, spadek mocy, stało się to w drodze do Austrii i musieliśmy tam wymienić gruszkę doładowania. Potem wszystko było ok, aż w grudniu, w deszczowy dzień zapaliła się znowu ta kontrolka, po ponownym uruchomieniu silnika znikła i było kilka tygodni spokoju. Dzisiaj, znowu w mokry dzień, kontrolka zapaliła się, po ponownym uruchomieniu zaświeciła się ponownie i niestety jest spadek mocy, choć auto wchodzi na obroty. Jutro dopiero mogę odstawić auto do mechanika, w sobotę wyjazd na narty, jakieś pomysły (( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #52 Napisano 13 Stycznia 2015 Witam kolegów,przeczytałam już ten wątek i może poradzicie też coś w mojej sprawie. W zeszłym roku mieliśmy problem z naszym Passatem, kontrolka świec, spadek mocy, stało się to w drodze do Austrii i musieliśmy tam wymienić gruszkę doładowania. Potem wszystko było ok, aż w grudniu, w deszczowy dzień zapaliła się znowu ta kontrolka, po ponownym uruchomieniu silnika znikła i było kilka tygodni spokoju. Dzisiaj, znowu w mokry dzień, kontrolka zapaliła się, po ponownym uruchomieniu zaświeciła się ponownie i niestety jest spadek mocy, choć auto wchodzi na obroty. Jutro dopiero mogę odstawić auto do mechanika, w sobotę wyjazd na narty, jakieś pomysły (( Najpewniej będzie podłączyć auto pod kompa i odczytać błędy. Ja w sobotę miałem podobną sytuację - wracałem z nart, zrobiłem ok. 100km i po wyprzedzeniu kilku aut zwalniałem hamując silnikiem. Patrzę na zegary, a tu piękna mrugająca kontrolka świec żarowych i od razu brak mocy. Zjechałem na stację i zgasiłem auto. Po odpaleniu wszystko ok, moc była, dojechałem do domu (ok. 200km), autko szło bez stresu 180km/h. W poniedziałek podjechałem na kompa odczytać błędy i był albo P0403, albo P0409 - tak czy inaczej coś z EGR. Na razie będę chyba gada czyścić - prawdopodobnie w weekend, zobaczymy jak wygląda po 128tys km. Dzisiaj zrobiłem ok. 300km i wszystko ok, ale i tak chcę do niego zajrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
razal Zgłoś #53 Napisano 13 Stycznia 2015 Łukasz trzymam kciuki za czyszczenie Twojego EGR. Może uda się Tobie jakieś fotki cyknąć i zrobić małego poradnika dla CBAB? Powiem szczerze, że też mam ochotę kiedyś zajrzeć tam i może go wyczyścić, ale jak widzę ten dostęp do niego to jakoś przerażenie mnie ogarnia... U mnie 167tys km i odpukać z EGR spokój - jednak przepustnicę pod EGR już wymieniałem. Łukasz, a robiłeś już może wymianę gruchy w CBAB? Nie wiesz czy jest osobno czy z turbiną - jak to ustrojstwo się wymienia - to cudo koledze padło przy ~200tys km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #54 Napisano 13 Stycznia 2015 Jeszcze ani gruchy, przepustnicy czy egr nie tykałem. Ogólnie w silniku poza olejem, filtrami o chip'em nie było nic grzebane. Wiem, że wszystko przede mną Radek grucha w CBAB na 100% jest dostępna osobno - ok. 600zł w ASO. Właśnie myślałem, że ona padła. Jak się wkurzę to EGR kupię nowego - też ok. 600zł w ASO, ale kumpel mówi, że na pewno syfem zawalony i czyszczenie pomoże, ale zobaczymy jak z czasem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #55 Napisano 13 Stycznia 2015 jednak przepustnicę pod EGR już wymieniałem.he he he Ja klapę gaszącą już 2 razy miałem wymienianą. Tyle że ona nie daje już kompletnie żadnych objawów poza brzydkim gaśnięciem silnika. Łukasz, a robiłeś już może wymianę gruchy w CBAB? Nie wiesz czy jest osobno czy z turbinąosobnojak to ustrojstwo się wymieniaciężko, trzeba mieć wprawę i cienkie palce, ale turbiny nie trzeba do tego demontowaćto cudo koledze padło przy ~200tys km.długo wytrzymało, u mnie nawet 100 nie wytrzymałaU mnie 167tys km i odpukać z EGR spokójoj zdziwiłbyś się jakbyś go obejrzał od środka http://forum.vw-passat.pl/threads/127096-M%C3%B3j-Silberpfeil-zmiana-spr%C4%99%C5%BCyn?p=2182197&viewfull=1#post2182197 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #56 Napisano 13 Stycznia 2015 Łukasz trzymam kciuki za czyszczenie Twojego EGR. Może uda się Tobie jakieś fotki cyknąć i zrobić małego poradnika dla CBAB? Powiem szczerze, że też mam ochotę kiedyś zajrzeć tam i może go wyczyścić, ale jak widzę ten dostęp do niego to jakoś przerażenie mnie ogarnia... U mnie 167tys km i odpukać z EGR spokój - jednak przepustnicę pod EGR już wymieniałem. Łukasz, a robiłeś już może wymianę gruchy w CBAB? Nie wiesz czy jest osobno czy z turbiną - jak to ustrojstwo się wymienia - to cudo koledze padło przy ~200tys km. Grusza to chyba jak dobrze pamiętam 650 zł ori to jest wymienny element Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monikaitomek Zgłoś #57 Napisano 13 Stycznia 2015 Gruszkę wymienia się osobno. Nam padła koło 200tys, jak pisałam musieliśmy zrobić to w Austrii, wyniosło nas koło 1100zł z robocizną, u nas z pewnością jest taniej. Po wymianie tej części ważne jest jeszcze dobre wyregulowanie tego elementu, bo nam tuż po wymianie pokazywał się błąd i konieczna była regulacja, tak żeby odpowiednio ustawić doładowanie. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, mam nadzieję, że to ten EGR i wystarczy czyszczenie, jutro się okaże... Trochę to stresujące jak się ma w perspektywie do zrobienia prawie 3000km w tydzień ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #58 Napisano 13 Stycznia 2015 Po wymianie tej części ważne jest jeszcze dobre wyregulowanie tego elementu,cała regulacja to właściwe ustawienie ogranicznika na sztandze, a to się robi banalnie prosto - ustawia się tak jak na wymontowanej bo nam tuż po wymianie pokazywał się błąd i konieczna była regulacja,mechanik albo partacz, albo cwaniak i chciał uzasadnić wysoką cenę usługi. Dla wprawnej osoby wymiana to około godziny, max półtrej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #59 Napisano 13 Stycznia 2015 Gruszkę wymienia się osobno. Nam padła koło 200tys, jak pisałam musieliśmy zrobić to w Austrii, wyniosło nas koło 1100zł z robocizną, u nas z pewnością jest taniej. Po wymianie tej części ważne jest jeszcze dobre wyregulowanie tego elementu, bo nam tuż po wymianie pokazywał się błąd i konieczna była regulacja, tak żeby odpowiednio ustawić doładowanie. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, mam nadzieję, że to ten EGR i wystarczy czyszczenie, jutro się okaże... Trochę to stresujące jak się ma w perspektywie do zrobienia prawie 3000km w tydzień ... Dobre Assistance i możecie śmigać Swoją drogą też jadę pod koniec stycznia do Austrii, więc muszę szybko opanować sytuację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #60 Napisano 13 Stycznia 2015 Z egrem to może być tak: 1. zasyfiony 2. uszkodzone zębatki w module sterującym 3. elektronika zawalona olejem 4. wtyczka zasyfiona olejem (tak, tak) 1 i 2 przypadek to pestka bo egr można wyczyścić, a zębatki obrócić o 180 stopni 3 i 4 to wymiana 2, 3 i 4 to skrajne przypadki i trzeba mieć sporo pecha żeby się na któryś załapać ale jednak ... Czyszczenie pomaga, ale u siebie zauważyłem że niestety czyścić trzeba coraz częściej (podobnie jak Maciek). Pierwsze czyszczenie po ok 110kkm kolejne już po 150kkm i niestety zonk . Po 3 tygodniach od czyszczenia w sobotę zapaliła się kilka razy kontrolka i to mimo tego że w tym czasie auto sporo śmigało po banie. W poniedziałek będę zmieniał fedry to założę też nowy egr, który czekał na czarną godzinę. Ale jeśli jeszcze raz się kiedyś zaświeci to go zaślepię w cholerę i koniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach